Şimdi Ara

Koreli Ssangyong, 5 ayda eski markalarla rekabete koyuldu! (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
113
Cevap
0
Favori
14.617
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ben 3 senedir actyon sports simdıde korando sports kullanıyorum tank gibi makıne yag degısımı fren balatası disinda hıc bir ekstra masrafı yok ..
  • Aslında talihsizlik değil gerçekten Ssangyong çok sessiz bir araç.5.20 ve Ssangyong kullanmış biri olarak söylüyorum.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Araç fyatları aldı başını gitti..Kriz geldi ve bu sefer teğet geçmeyecekmş gibi duruyor. Chevrolet ve Lancia ,Türkiye piyasasından çekiliyor. Onların arkasından kimler gelecek meçhul? Belki Subaru, Mitsubishi ,hatta belki de maalesef Mazda..Böyle bir ortamda insanlar parasını korumak için premiumlar hariç şu 6 markadan başkasına bakmamalılar diye düşünüyorum;

    VW-Opel-Ford-Toyota-Honda-Renault ..

    Susan yong ,susmayan yong vs diğerleri fantezi ve birikim kaybından başka birşey olamaz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tartekin

    Araç fyatları aldı başını gitti..Kriz geldi ve bu sefer teğet geçmeyecekmş gibi duruyor. Chevrolet ve Lancia ,Türkiye piyasasından çekiliyor. Onların arkasından kimler gelecek meçhul? Belki Subaru, Mitsubishi ,hatta belki de maalesef Mazda..Böyle bir ortamda insanlar parasını korumak için premiumlar hariç şu 6 markadan başkasına bakmamalılar diye düşünüyorum;

    VW-Opel-Ford-Toyota-Honda-Renault ..

    Susan yong ,susmayan yong vs diğerleri fantezi ve birikim kaybından başka birşey olamaz

    Bence biraz iddialı bir yorum olmuş. Gerek Citroen olsun Hyundai olsun gerek peugeot olsun bir çok marka saydıklarınızla belki kafa kafaya belki daha iyi araçlar üretiyorlar. Ikinci eli saydıklarınız arasından daha iyi olan araçlar var. Marka genellemesinin zirvesini yapmışsın ama bence olmamış.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi omcool -- 18 Ocak 2014; 15:25:41 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: omcool

    quote:

    Orijinalden alıntı: tartekin

    Araç fyatları aldı başını gitti..Kriz geldi ve bu sefer teğet geçmeyecekmş gibi duruyor. Chevrolet ve Lancia ,Türkiye piyasasından çekiliyor. Onların arkasından kimler gelecek meçhul? Belki Subaru, Mitsubishi ,hatta belki de maalesef Mazda..Böyle bir ortamda insanlar parasını korumak için premiumlar hariç şu 6 markadan başkasına bakmamalılar diye düşünüyorum;

    VW-Opel-Ford-Toyota-Honda-Renault ..

    Susan yong ,susmayan yong vs diğerleri fantezi ve birikim kaybından başka birşey olamaz

    Bence biraz iddialı bir yorum olmuş. Gerek Citroen olsun Hyundai olsun gerek peugeot olsun bir çok marka saydıklarınızla belki kafa kafaya belki daha iyi araçlar üretiyorlar. Ikinci eli saydıklarınız arasından daha iyi olan araçlar var. Marka genellemesinin zirvesini yapmışsın ama bence olmamış.

    yorumunuza kayiliyorum, saydiginiz araclar hicbir zaman turkiye de olmez. ama iste arkadas gibi sifirini alip kullanmadan, aldigi araci satarken girecegi zarari dusunenler yuzunden farkli zevklere hic ulasamayiz. bu markanin mekanigi sorunsuz, traktor saniyor millet yolda ve piyasada hep ayni araclar oldugundan artik kafamiza islemis, digerleri yaramaz tuu kaka

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • omcool kullanıcısına yanıt
    Peugeot ancak yeni çıkacak 308 modeli ile bu listeye girer. Diğer araçlarının ne kadar sattığı ve 2.el değerini ne derece koruduğu konusunda fazla yorum yapmaya gerek yok. Citroen ülkemiz yollarına uygun olmayan ve çok nazik bir araç, kısa bir sürede diriliğini kaybediyor. Hyundai ye birşey demiyorum, eskisi gibi yukarıdaki araçlardan %25 daha ucuz satsaydı alınabilrdi ama benzer fiyat koyduğu müddetçe Hyundai almak akılcı olmaz. Marka algısı da halen çok düşük..Erken uçmaya başladı inişi de tez olacak
  • Ben ölür demedim. İlk alış miktarına göre çok değer kaybeder dedim..Tiguan-Kuga-CRV kadar değerini muhafaza edemez tabi ki..Elbette insanlar koyduğu paranın geri dönüşünü düşünecek..Meşhur İngiliz atasözü ,''Ucuz giyecek kadar zengin değilim''der. Neyse dilerim herkes aracı ile mutlu olsun ve satarken de fazla para kaybetmesin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tartekin

    Ben ölür demedim. İlk alış miktarına göre çok değer kaybeder dedim..Tiguan-Kuga-CRV kadar değerini muhafaza edemez tabi ki..Elbette insanlar koyduğu paranın geri dönüşünü düşünecek..Meşhur İngiliz atasözü ,''Ucuz giyecek kadar zengin değilim''der. Neyse dilerim herkes aracı ile mutlu olsun ve satarken de fazla para kaybetmesin

    Arkadaş bu mesajında insanların ikinci el değer kaybı gibi konuları ne ön plana koyanlar için bahsetmiş. Yani 60-70 bin liralık araçlara binerler ama 2-3 bini zevki için veremezler. Ben bu konuda çok çok çok katılıyorum. Bir çok insan bu şekilde alıyor. Bazıları üç bin lira kaybedip o paraya zevki doğrultusunda kat kat karşılığında alacağını düşünmüyor ya da düşünmek istemiyor bilmiyorum. Paranın savrulması ya da israf edilmesinden tarafa değilim sadece ortası bulunmalı.

    Peugeotun 508 ve 301 modeli içinde aynı şeyleri düşünmüyorsunuz umarım. Citroen C4 ya da ds serileri iyi satış rakamları elde ediyor. Ben üstün demiyorum ama ezilecek seviyede değiller bunu da belirtmek isterim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi omcool -- 18 Ocak 2014; 21:09:32 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bence Ssangyong ölmze neden dersen fiyat olarak ona yakın satabilen o kalitede araç yapan maraka yok bulunduğu sınıf suv ama araçları şehirde de kullanılabilcek yükseklikte Mitsubishi L200 kadar yüksek değil mesela.
    +Jipleri kaliteli ve arkasındaki Mercedes markasını duyanların ilgisini çekiyor.
    Şu aralar ufakta bir suv getirse QQ tarzı iyasda daha rahat hareket ederler ekonomik anlamda.
    Satışlarıda sadece arazi aracı üreten bir firmaya göre Türkiye'de güzel bu alanda sadece Land rover ve jeep markası ile rakipler satış politikasında.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kutu149

    Bence Ssangyong ölmze neden dersen fiyat olarak ona yakın satabilen o kalitede araç yapan maraka yok bulunduğu sınıf suv ama araçları şehirde de kullanılabilcek yükseklikte Mitsubishi L200 kadar yüksek değil mesela.
    +Jipleri kaliteli ve arkasındaki Mercedes markasını duyanların ilgisini çekiyor.
    Şu aralar ufakta bir suv getirse QQ tarzı iyasda daha rahat hareket ederler ekonomik anlamda.
    Satışlarıda sadece arazi aracı üreten bir firmaya göre Türkiye'de güzel bu alanda sadece Land rover ve jeep markası ile rakipler satış politikasında.

    Ufak jipleri korando

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fabrikatörünoğlu kullanıcısına yanıt
    Hocam halısınız ben ufak derken biraz daha şehirli dedim Ssangyong Korando daha çok Ford Kuga'ya benzediği için büyük olarak düşündüm.O zaman Nissan juke tarzı diyip biraz daha yere yakın ama jip görünümlü bayanlara ve jip isteyip maliyet ve motorları yüzünden alamayanlara hitap eden.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kutu149

    Hocam halısınız ben ufak derken biraz daha şehirli dedim Ssangyong Korando daha çok Ford Kuga'ya benzediği için büyük olarak düşündüm.O zaman Nissan juke tarzı diyip biraz daha yere yakın ama jip görünümlü bayanlara ve jip isteyip maliyet ve motorları yüzünden alamayanlara hitap eden.

    Yakında 1.6 motorla

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ssangyong tarzi markalar lazim bizim ülkeye. Yenilikçi, ucuz, az yakan, masrafsiz.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tartekin

    Peugeot ancak yeni çıkacak 308 modeli ile bu listeye girer. Diğer araçlarının ne kadar sattığı ve 2.el değerini ne derece koruduğu konusunda fazla yorum yapmaya gerek yok. Citroen ülkemiz yollarına uygun olmayan ve çok nazik bir araç, kısa bir sürede diriliğini kaybediyor. Hyundai ye birşey demiyorum, eskisi gibi yukarıdaki araçlardan %25 daha ucuz satsaydı alınabilrdi ama benzer fiyat koyduğu müddetçe Hyundai almak akılcı olmaz. Marka algısı da halen çok düşük..Erken uçmaya başladı inişi de tez olacak

    Yahu şunun surasinda dizini kırıp akşam çay eşliğinde cerezlik foruma takılan insanlarız. Böyle otomobil piyasası gurusu modunda kasma yazılara gerek yok diyorum.

    Şu forumda 9.yilim. Bu forumda en çok yanilan insanlar sizin gibi toplam marka üzerinden uzun vadede desteksiz sallayanlar olmuştur.

    Her malın alıcısı vardır. Çok değil 5-7 yıl önce hyundai kağıt Chevrolet daewoo bozmasi markalar diye konuşuluyordu.

    Kia denince akla sephia geliyordu. Honda'nın dizeli yoktu.. Mercedes'in 1.6 motorlu araçları yoktu.. alfaromeo markasını Giulietta ile duyanlar şimdilerde markanın logosunu profiline koyar oldu..

    Demem o ki.. büyük lokma yiyelim ama büyük söz soylemeyelim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Fabrikatörünoğlu kullanıcısına yanıt
    O değilde hocam kalp kalbe karşı bende 1.6 motor ya da aldı dizel olsa güzel olur diyicektim.hatta mercedes renault motoru kullanıyor.Bu da 1.5dci ya da 1.6dci kullansa satış rakamları tahminimce artar en azından vergisinden korkanlar için sorun teşkil etmez çünkü sırf vergisinden dolayı sıfırından uzaklaşan çok insan var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tartekin

    Araç fyatları aldı başını gitti..Kriz geldi ve bu sefer teğet geçmeyecekmş gibi duruyor. Chevrolet ve Lancia ,Türkiye piyasasından çekiliyor. Onların arkasından kimler gelecek meçhul? Belki Subaru, Mitsubishi ,hatta belki de maalesef Mazda..Böyle bir ortamda insanlar parasını korumak için premiumlar hariç şu 6 markadan başkasına bakmamalılar diye düşünüyorum;

    VW-Opel-Ford-Toyota-Honda-Renault ..

    Susan yong ,susmayan yong vs diğerleri fantezi ve birikim kaybından başka birşey olamaz

    Yatirim araci olarak ev arsa almak daha mantikli



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jeopol -- 18 Ocak 2014; 14:54:45 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tartekin kullanıcısına yanıt
    benim işimi hangisi görüyorsa onu alırım. bırakın artık şu yatırımlık araba işini.

    bence araca daha az para bağlamak çok daha mantıklı.vw e zart a zurta fazladan 10 bin vermek mantıksız.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jeopol

    quote:

    Orijinalden alıntı: tartekin

    Araç fyatları aldı başını gitti..Kriz geldi ve bu sefer teğet geçmeyecekmş gibi duruyor. Chevrolet ve Lancia ,Türkiye piyasasından çekiliyor. Onların arkasından kimler gelecek meçhul? Belki Subaru, Mitsubishi ,hatta belki de maalesef Mazda..Böyle bir ortamda insanlar parasını korumak için premiumlar hariç şu 6 markadan başkasına bakmamalılar diye düşünüyorum;

    VW-Opel-Ford-Toyota-Honda-Renault ..

    Susan yong ,susmayan yong vs diğerleri fantezi ve birikim kaybından başka birşey olamaz

    Yatirim araci olarak ev arsa almak daha mantikli

    katılıyorum
  • synthesizer kullanıcısına yanıt
    1-Otomobil gurusu olduğum iddiasında değilim ,kasma yazı vs ihtiyacım da hiç yok
    2-İsterse 19.yılınız olsun ne ifade eder..Hangisinde kim yanılmış?? desteksiz sallamak ne demek? asıl sizin bu ifadeleriniz desteksiz ve lüzumsuz
    3-Aynı şekilde konuşuluyor merak etmeyin
    4-Eeee.. tamam da bunlar ne alaka ?
    5-Bkz md 1 ...büyük söz söyleme yok sadece fikir beyanı var..tabi anlayana ve kabul etmesi hiç de şart değil ama düzgün bir üslupla yorumlayana
  • Jeopol kullanıcısına yanıt
    Elbette ki çok daha mantıklı..ama bu fiyat düzeyindeki harcamaların da geri dönüşünü düşünmek gerekmez mi?? İkinci el değeri önemli değil diyenlerin çoğunluğunun baba parası ile arabaya binenler olduğu çıkar biraz araştırınca.. Alnı terleyerek para kazanan birikimini korumaya çalışır sonuçta ve 50-60.000 TL sini riske atmak istemez..Bilmem çok mu yanlış düşünüyorum??
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.