Şimdi Ara

Kopyala yapıştır deyince yazıların arkaplanında çıkan gölge sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
597
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • İyi günler.
    Forumda bu konuyu "Teknik Yardım" bölümüne açtım ama cevap alamadım.

    Şöyle bir sorunum var.

    Forumda açtığım bir konuyu birine eposta göndermek için kopyala-yapıştır diyerek yeni eposta oluşturdum.
    E-postaya yapıştır dediğimde bu yazılarında arkasında soluk bir renk belirdi.Gölge gibi bir şey ne olduğunu bilmiyorum .
    Daha öncede başıma çok geldi bu olay.
    Altta resimde verdim
    Nasıl yok edeceğimi bir türlü bulamadığım için böyle gönderdim.
    Bu gölgeyi nasıl yok edebilirim?Var mı böyle bir imkan?
    Microsoft Outlook yani hotmail e-posta hesabım var.


     Kopyala yapıştır deyince yazıların arkaplanında çıkan gölge sorunu



    _____________________________




  • Merhaba,
    Yazıyı seçip dolgu bölümünden boş kutuya tıkarsanız gölgeyi silebilirsiniz.

     Kopyala yapıştır deyince yazıların arkaplanında çıkan gölge sorunu
    _____________________________
  • Ya da yapıştırmak istediğiniz hücreye tıklayın F2 'ye basın ve ondan sonra yapıştırın. O da olmadı son çözüm, önce bir notepad açın, yazıyı oraya yapıştırın, sonra tekrar kopyalayın ve excele yapıştırın. Bu işlemler, yazıya ait tüm formatları siler.
    _____________________________
    Sana zulmedeni affet. Sana küsene git, sana kötülük yapana iyilik yap! Aleyhine de olsa hakkı söyle...
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.