Şimdi Ara

KONYA YAZAN ARKADAŞLAR (İÇERİ)

Koronavirüs Özel
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
83
Cevap
2
Favori
4.217
Tıklama
Tüm Forumlar >> Eğitim ve Sınavlar >> TYT / AYT >> TYT/AYT Genel Sohbet >> KONYA YAZAN ARKADAŞLAR (İÇERİ)
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Çavuş
    78 Mesaj

    Abartmaya ne gerek var? Bosnanin olduğu yerler o kadar tutucu değil



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    vikingr kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1468 Mesaj

    Abartmıyorum ki hocam konu tutuculuk değil şehrin donuklugu öğrenci şehri olmayışı. Insanın arkadaşları antalyada istanbulda adanada eskişehirde hayatını yaşarken konyada bosnada eve kapanmak koyar yani. Zaten çok anlatmama gerek yok gelince de anlar konya yazan arkadaslar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vikingr -- 16 Ağustos 2018; 11:52:36 >
    |
    |
    Yusuf-Ede kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Çavuş
    78 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: vikingr

    Abartmıyorum ki hocam konu tutuculuk değil şehrin donuklugu öğrenci şehri olmayışı. Insanın arkadaşları antalyada istanbulda adanada eskişehirde hayatını yaşarken konyada bosnada eve kapanmak koyar yani. Zaten çok anlatmama gerek yok gelince de anlar konya yazan arkadaslar
    O konuda çok haklisin. Eskişehir ve antalyanin yanından geçemez konya



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    357 Mesaj
    1700lerden beri konyalıyız arkadaşlar hemde tam yerlisi öyle köylüsü falan değil

    Şehir hakkında soru sorabilirsiniz ama yurt fiyatları vs sormayın bilgim yok
    Ama şunu diyim istanbul ankaradan gelen arkadaşlar için sıkıcı olabilir 😔
    Hatta genel olarak sıkıcı bir şehir ama düzen isterim kafam rahat olsun vs derseniz sıkıntı yok hatta ille sıkılcaksınız diye bir şey de yok ben tüm yaşamımı ankarada kurduğum için bana sıkıcı geliyorda olabilir



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Metufkcr -- 16 Ağustos 2018; 11:57:25 >
    _____________________________
  • Onbaşı
    21 Mesaj

    Hocam ben mersinden geleceğim gerçek anlamda yapmaktan hoşlandığım şeyler spor yapmak ve cafede birkaç arkadaşımla bir şeyler içip muhabbet etmek onun dışında her gece dışarı çıkayım onu yapayım bunu edeyim diye bir mottom yok bence şehir bana sıkıntı çıkarmaz bir de pahalı mıdır Konya öğrencilerin elini yakmadan karın doyurabileceği yerler var mıdır Meram civarlarında?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Metufkcr kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    357 Mesaj

    Hocam meram yeni yolumuz vardır burası yeni türkiye zenginlerinin mekanlarıdır(ben de gidiyorum çok abartmamak lazım ) genelde mekanların önünde bmw mercedes görürsünüz burada kafeler biraz pahalıdır açıkcası ama şunu demem lazım ben ankaraya gittiğimde ankara net daha pahalı bence konya yine de gayet ucuz ve makul kalıyor spot tesisi bence rahat bulursunuz var her tarafta havuzuna kadar zaten artık yurtlarında fitness ı havuzu oluyor şimdi içeceğiniz şeye bağlı çay içerseniz güzel içkili mekanlar meramda az 3 tane var aslında konyada içkili mekan azlığının sebebi mafya açtırmıyor yani birisi açıyor bir gece ansızın cam çerceve inivermiş ha böyle diyince texas a mı geldim deme senin zaten bunlardan haberin olmaz bile merak etme yani içkili mekanlar pek öğrenci dostu değil ama onu söyleyim bosna tarafındakiler daha öğrenci dostudur öyle aşırı korkacağınız bir şehir değil açıkçası arkadaşlarla arabayla gezerken elimizde birayla dolaştığımız çoktur(arabanın içinde tabi) sıkıntı olmadı hiç şuana kadar şimdi bir şu var meram çok büyük den necmettin yazdın sanırım şimdi meram tarafında mekan çokta üniversite etrafındaki mekanlar hakkında yorum yapamayacağım dediğim gibi meram yeni yolumuz var konyanın nişantaşıdır burası



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Metufkcr -- 16 Ağustos 2018; 12:18:48 >
    |
    |
    w0rthcup kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________




  • Onbaşı
    21 Mesaj

    Anlıyorum hocam, içki sigara yaşadığım birkaç olaydan dolayı ağzıma sürmem ha zamanında içmiştim ama çok şükür bıraktım kahvedünyası Vs. Gibi klimalı ortamı güzel mekanlarda takılmaktan hoşlanıyorum. O yüzden pek sıkıntı çekmeyeceğim için yazdım zaten. Bir de yağ somunu nu denemeyi çok istiyorum ailecek yozgatlıyız o yüzden damak tadı konusunda da sıkıntı çekmem herhalde



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Metufkcr kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Teğmen
    185 Mesaj
    En çok içki içilen şehir



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    357 Mesaj

    En kötü hamburger yersin sıkıntı çekmezsin merak etme etliekmeğimiz var tiridimiz var fırın kebabımız var höşmerimimiz var var yani baya olmadı fast food yersin çok büyütme



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    w0rthcup kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Onbaşı
    21 Mesaj

    Haklısın hocam teşekkür ederim



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Metufkcr kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    4681 Mesaj
    Fitness ile cafe havadan bol Konya'da 😁



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Onbaşı
    21 Mesaj

    Hocam yüzmeyi seviyorum olimpik havuzlar var mıdır acaba? Bir de aylık üyelik ücretleri hakkında bilginiz var mı?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    general4242 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    4681 Mesaj

    Meramda yeni belediye binasinin oraya yeni açıldı fitness havuzu benim bildiğim 25 metre uzunluk 2 metre derinlik.
    Sonra Atiker düğün salonunun orda özel marmara var. Bayan erkek havuz filtre sistemlerine kadar ayri. Onun havuzu da 25m uzunluk, 2 metre derinlik. Fitnessi de var. Sauna, buhar odası, hamam hepsinde var zaten. Fiyatları bilmiyorum işte. 29 Ekim de marmara da %50 indirim oluyor kaçırma.
    Rabia var bir de Ahmet Özcan caddesinde o da devletin. Altinda millet kirahathanesi yeni açıldı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi general4242 -- 16 Ağustos 2018; 12:45:28 >
    |
    |
    w0rthcup kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    759 Mesaj

    Yari olimpik vardi ben birkac sene once aylik 150-200 civari oderdim. Kaliteli yerdi ama ondan pahaliydi. Sauna vs seyler de vardi



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    w0rthcup kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Türkiyem
  • Teğmen
    195 Mesaj
    Eski Kullanıcı Adı:
    otonom piyade


    beyler tamam çomarlara karşıyım fakat bu yaptığınız faşistlik. doğuda doğmuş yada doğulu kürt birisine pkklı muamelesi yapmakla aynı şey bu lütfen kırıcı olmayın hepimiz bu toprağın evlatlarıyız. ayrımcılığı bölge üzerinden değil de fikir üzerinden yapın. emin olun istanbulda konyadan daha çok çomar var
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1172 Mesaj
    Alışveriş merkezi, kafeler, marka kahveciler ve hamburgerciler, sinema salonları, yüzöe havuzları, fitness kısaca ne arasanız var.. Burada önemli olan ne okunur Konya da. Tıp, diş, hukuk, veteriner, eğitim fak, mimarlık da iyidir Konya. Torku ünv de bazı bölümleri yabana atmamak lazım.. Ben 1990 da Konya da okuyup tahammül ettiysem sizlere haydi haydi iyi gelir merak etmeyin.
    Yurtda bayağı çoğaldı.. Kyk 1+1 evleri yurtlara dönüştürüyor ama çoğu kız yurdu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mdmrx -- 16 Ağustos 2018; 12:59:54 >
  • Onbaşı
    21 Mesaj

    Teşekkür ederim hocam artık kazanırsam dediğiniz yerlere uğrarım 25m uzunluk 2m derinlik klasik yani olimpiyatlara hazırlanmayacağıma göre bana yeter



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    general4242 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1154 Mesaj
    Selçuk hukuk kısmetse gelecek. Konya'yı çok beğeniyorum daha önceden gitmiştim gerçekten güzel şehir yolları geniş piknik alanları fazla en ferah şehirlerden bir tanesi
    |
    |
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    Konyanın yakınından geçmek bile hata bence ama hayırlı olsun.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1154 Mesaj

    ★ ★ ★ Donanımhaber İsveç Hayranları ★ ★ ★

    Sen önce vatanına hayran ol.
    |
    |
    vikingr kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Media Sözlük
SEO
bankalar.org
Canlı Tv izle
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR6
0,297
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.