DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Yeni DH Mobil Uygulama herkese açık beta sürümü kullanıma açıldı. Gizle Şimdi Dene
Konuyu Silinsin
112
Cevap
13
Favori
64.393
Tıklama
Konudaki Resimler
Mesaj Tarihine Göre En Beğenilen Son Ekleneneler
Seçimimi Hatırla
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
    • Teğmen
      157 Mesaj
      13 Nisan 2012 16:19:24 Konu Sahibi
      Yönetici arkadaşlar konuyu silebilirler!



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sonus -- 28 Mayıs 2014; 23:43:44 >



      |
      |
      _____________________________

    • Onbaşı
      35 Mesaj
      13 Nisan 2012 16:22:39
      Benimde şuan aklıma düştü bu konu yüzünden, bilinçi alıp veriyorum, unutmam lazım.
      _____________________________

    • Teğmen
      157 Mesaj
      13 Nisan 2012 16:26:34 Konu Sahibi
      quote:

      Orijinalden alıntı: 4goodlife

      Benimde şuan aklıma düştü bu konu yüzünden, bilinçi alıp veriyorum, unutmam lazım.

      yok hocam rahat ol kendi kendine oluyor.
      istesende zaten belirli bir zaman sonra ir işe daldın mı vücut toparlıyor.
      Benim bir sefer oldu yattım kalktım geçti.[ 5 ay önce ]
      1 hafta önce yine oldu bu sefer geçmedi stresim bu yüzden.
      takıntı hali aldı bende.
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      703 Mesaj
      13 Nisan 2012 16:27:10
      Tamamen psikolojik.Aynısı banada oldu 2 sene önce falan.Yatakta yatarken nefes alış verişimi sürekli olarak odaklanıyordum.Kafam sürekli nefes alış verişime takılmıştı.Nefes almak refleks olmaktan çıkmıştı ve beynimle yönetiyordum sanki ciğerlerimi.Aldığım hava yetmiyor gibi geliyordu ve kötü olmuştum o akşam.Tansiyonum düşmüştü sonucunda düzensiz nefes alışverişten.1-2 gün devam etti ve sonra unutmaya başladım hiçbirşey kalmadı.Yani anlıycağın kafayı taktıkça dahada kötü oluyor.Çok yakın bir arkadaşımın ciğeri sönmüştü.Ameliyat oldu ve hastanede onu ziyaret etmiştim.Onun o halini görünce bende sanki ciğerlerim bir kötü olmuştu.(Hastalık hastasıyım)Sanırım ondan olmuştu bana.

      Ulan bak hatırlattın yine aynısı oluyor.



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Göktuğ VATANSEVER -- 13 Nisan 2012; 16:29:21 >
      |
      |
      _____________________________

      Let's make some LSD !
    • Binbaşı
      1780 Mesaj
      13 Nisan 2012 16:41:02
      Niye hatırlatıyorsunuz ki al işte yine başladım .
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      589 Mesaj
      13 Nisan 2012 16:47:23
      quote:

      Orijinalden alıntı: aLCoHoL111

      Niye hatırlatıyorsunuz ki al işte yine başladım .

      Bu konuya açana kufur serbest yapın,

      yine geldi aklıma ulan

      Ankara Muğla Konya



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

      AÇIN TÜRKİYENİN ÖNÜNÜ.. DURDURAMAZSINIZ! TÜRKİYE GELİYOR!!


      "Başkalarına Hükmeden Kuvvetlidir; Kendine Hükmeden Kudretlidir.." Aksaçlı
    • Teğmen
      191 Mesaj
      13 Nisan 2012 16:48:06
      bana da dolmuşa binerken öyle oluyor yada kapalı yerde ama ağrı yok



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      13 Nisan 2012 16:54:05
      bu olay hakkında bildiğim bilgiler strese dolayı , fazla kafeinli içecekler tüketme , aşırı yemek yemek uzar gider. Kendini serbest rahat , aklına takılan olumsuz düşünceleri bulursan sorun olmaz. buda psikolojiye dayalı stresti.
      |
      |
      _____________________________


      Kadir. Eskişehir. Anadolu Üniversitesi. Haricen kullanılır. 30° 'nin altındaki oda sıcaklığında muhafaza ediniz. Beklenmeyen bir etki görüldüğünde doktorunuza başvurunuz. İsa, Tanrı'nın güzel, ben de çirkin oğluyum. Dış cephe, çatı, boya, badana, fayans, tesisat, elektrik, elektronik, bahçe, izolasyon, panjur, ferforje ve tüm tamirat-tadilat işlerinizi itina ile yapmam yapamam. Kedi seven insanlarla ciddi düşünüyorum. Beşiktaş'k. Naber?
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      3 Not
      13 Nisan 2012 16:57:00
      Aynısı bana oluyor.
      Stres yapınca oluyor,uyumak üzereyken oluyor.
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      6419 Mesaj
      13 Nisan 2012 17:00:11
      En son ne zaman su içtin?
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      283 Mesaj
      13 Nisan 2012 17:08:14
      Hocam oyun oynayin 1 saat (cod oneririm full action oldugu icin) bi cacik kalmaz tamamen oraya odaklaniyorsunuz
      |
      |
      _____________________________

    • Onbaşı
      17 Mesaj
      13 Nisan 2012 17:57:16
      Panik atak ile bir bağlantısı olabilir mi acaba ? Psikoloğa gitmek faydalı olabilir.
      |
      |
      _____________________________

    • Binbaşı
      1436 Mesaj
      13 Nisan 2012 18:00:18
      Aynı sorun bende hep var.Ara sıra yaşıyorum, nefesim yetmiyor gibi geliyor ama sürekli değil bazen oluyor.
      |
      |
      _____________________________

    • Binbaşı
      1568 Mesaj
      13 Nisan 2012 18:04:08
      Tamamen psikolojik. Arada oluyor bana. Yatarken aklınıza gelirse çok kötü oluyor(karanlıkta nefes alamama korkusu) onun dışında pek sorun olmaz. Aklıma getirdiğin kötü oldu
      |
      |
      _____________________________

    • Teğmen
      158 Mesaj
      13 Nisan 2012 18:12:49
      Tamamen psikolojik diyen arkadaşlara katılıyorum. ilk defa yaşadığım zaman bende tedirgin olmuştum. düşünmemeye bak düşündükçe tekrarlar.
      _____________________________

    • Teğmen
      157 Mesaj
      14 Nisan 2012 11:20:05 Konu Sahibi
      quote:

      Orijinalden alıntı: Frejya_

      Tamamen psikolojik diyen arkadaşlara katılıyorum. ilk defa yaşadığım zaman bende tedirgin olmuştum. düşünmemeye bak düşündükçe tekrarlar.

      üstad haklısın düşünmeyince olmuyor.
      mesela ps oynuyorum 1-2 saat olmuyor bırakınca tak yine başlıyor.
      gece mışıl mışıl uyuyorum yattığım gibi kalkınca sabah aynı.
      anlamadım bu olayı bakalım pisikologa gideceğim sanırım.
      |
      |
      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      1 Not
      14 Nisan 2012 11:25:13
      Boğazına birşey takılıyor ve sürekli yutkunuyor musun?
      |
      |
      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      14 Nisan 2012 11:47:37
      pandik ataksın geçmiş olsun.
      |
      |
      _____________________________


      Sayfa: [1] 2 3 4 5 6 7 sonraki > >>
    • Yarbay
      4233 Mesaj
      29 Nisan 2012 15:02:55
      şu derdi 16-17 yaşındayken yaklaşık 1-2 ay çektim ama nasıl artık eğilip nefes alıyordum kafamda sürekli kuruyordum acaba kötü bir hastalığım falan mı var diye kendimi kuruyordum ama bu tamamen psikolojik

      bi ara 2 gün gibi bir süre gene başladıydı ve şuanda gene başladı dün geceden beri

      aslında sebebi bu derin nefes alma olayının aklıma gelmesi

      dün gece amcamın eşi vefat etti ve bizde başsağlığı için oradaydık ev kalabalıktı ve hava almıyordu iyicene ortam havasız kaldı bende bi derin nefes alayım derken gene başlamış oldum inşallah yarına kadar geçer

      bu arada bu konuyu gördükçe aklınıza gelebilir bi abi arada böyle derin nefes alıyor sonra banada o istek geliyor yapma bunu diyemiyorsun

      mesela ben sürekli gözünü kırpan bi arkadaş var ben onunla yüz yüze konuşmuyorum mesela ya kafamı eğiyorum ya başka biyere bakıyorum çünkü ona bakınca bende de tik olmaya başlıyor
      _____________________________

      2015 peugeot 301 active 1.6HDI----2015 iveco daily 35 S 13 kamyonet
      2014 vw caddy comfortline 102hp----2014 dacia dokker ambiance 90hp
    • Teğmen
      157 Mesaj
      29 Nisan 2012 15:44:54 Konu Sahibi
      quote:

      Orijinalden alıntı: sinoplu

      şu derdi 16-17 yaşındayken yaklaşık 1-2 ay çektim ama nasıl artık eğilip nefes alıyordum kafamda sürekli kuruyordum acaba kötü bir hastalığım falan mı var diye kendimi kuruyordum ama bu tamamen psikolojik

      bi ara 2 gün gibi bir süre gene başladıydı ve şuanda gene başladı dün geceden beri

      aslında sebebi bu derin nefes alma olayının aklıma gelmesi

      dün gece amcamın eşi vefat etti ve bizde başsağlığı için oradaydık ev kalabalıktı ve hava almıyordu iyicene ortam havasız kaldı bende bi derin nefes alayım derken gene başlamış oldum inşallah yarına kadar geçer

      bu arada bu konuyu gördükçe aklınıza gelebilir bi abi arada böyle derin nefes alıyor sonra banada o istek geliyor yapma bunu diyemiyorsun

      mesela ben sürekli gözünü kırpan bi arkadaş var ben onunla yüz yüze konuşmuyorum mesela ya kafamı eğiyorum ya başka biyere bakıyorum çünkü ona bakınca bende de tik olmaya başlıyor

      Bende azaldi 1 aydir cekiyorum sukur daha az tavsiyem arkadaslar yasarsaniz bir doktora gorunun olayin pisklojik oldugunu tyit ettirdikten sonra insan biraz rahatliyor.



      < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________





Reklamlar
izmir havalimanı transfer
SEO
SEO
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Tablet sürümü
Mini Sürümü

DHBR2
0,378
1.2.122

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.