Şimdi Ara

[Konuda 3. yıl] EA Boğaziçi Tercih Rehberi [Soru-Cevap]

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir Kullanıcı, 2 Masaüstü Kullanıcı
168
Cevap
14
Favori
4.054
Tıklama
Tüm Forumlar >> Eğitim ve Sınavlar >> TYT / AYT >> [Konuda 3. yıl] EA Boğaziçi Tercih Rehberi [Soru-Cevap]
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Teğmen
    170 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: at bükücü

    Tm3 sıram 336, uluslararası ve siyaset dusunuyorum, Kuzey yurtlarını ve kilyos yurtlarını karşılaştırır mısınız, hangisini tavsiye edersiniz, yoksa okul dışı ev falan tutmak daha mı mantıklı?

    Kilyos yurtları daha iyi geçen sene hizmete giren yurtlar var standartları iyi kuzeyde de iki tip yurt var 1. ve 2. Kuzeyler çok iyi değil ama 3. Kuzey fena değil. İlk sene kilyosa gitmezsen yurtta kalamazsın ilk sene



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    İmkansız olan her şey birisi onu yapana kadar imkansızdır.
  • Yüzbaşı
    934 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: kuzucu00


    quote:

    Orijinalden alıntı: at bükücü

    Tm3 sıram 336, uluslararası ve siyaset dusunuyorum, Kuzey yurtlarını ve kilyos yurtlarını karşılaştırır mısınız, hangisini tavsiye edersiniz, yoksa okul dışı ev falan tutmak daha mı mantıklı?

    Kilyos yurtları daha iyi geçen sene hizmete giren yurtlar var standartları iyi kuzeyde de iki tip yurt var 1. ve 2. Kuzeyler çok iyi değil ama 3. Kuzey fena değil. İlk sene kilyosa gitmezsen yurtta kalamazsın ilk sene

    Ortam falan nasıl kilyosta :)



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    At teper, izi kalır...
  • Teğmen
    170 Mesaj

    Kilyos hakkında duyum almış birisinin edasını seziyorum :))
    Ben kilyosta değildim ama herkes hazırlık olunca tanışmanın kaynaşmanın iyi olduğunu söylüyor arkadaşlar.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    at bükücü kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    İmkansız olan her şey birisi onu yapana kadar imkansızdır.
  • Teğmen
    170 Mesaj
    Çekim gücü en yüksek üniversite başlığıyla afişler hazırlanmış göz atılabilir.

    https://m.facebook.com/BogaziciUniv/photos/?tab=album&album_id=1193342820718276&mt_nav=1



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    İmkansız olan her şey birisi onu yapana kadar imkansızdır.
  • Yüzbaşı
    437 Mesaj
    benim tm3 sıralamam 1653 geldi boun siyaset bilimi ve uluslararası ilişkiler düşünüyorum psikolojinin 20 kontenjan artışı sosyoloji ve diğer tm3 bölümlerinin sıralamalarını geriletebilir mi onu merak ediyorum bir de hazırlıktan sonra yurtta kalma şartları tam olarak ne istanbulda olan kimse kalamıyor mu yurtlarda
    _____________________________
  • Teğmen
    231 Mesaj
    ipini koparan tm'de ilk 2 bine doluşmuş, bu ne yahuuu
    |
    |
    _____________________________
  • Çavuş
    42 Mesaj



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    277 Mesaj

    Evet okulun öyle bir politikasi var fakat en erken 2018 diye biliyorum ; şu an ki kapasite 2000 kişi kaldırmaz zaten , orayı büyutecekler . Ama dedigim gibi en az 2 3 sene sonra olur .



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    hewhomakesabeastofhimself kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Teğmen
    170 Mesaj

    Hafif geriye atar sıralamaları, İstanbullular biraz zor kalıyor ama kalanlar var nasıl hallediyorlar tam olarak bilmiyorum.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    serenatay kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    İmkansız olan her şey birisi onu yapana kadar imkansızdır.
  • Teğmen
    170 Mesaj
    2016 videolarını da ekledim. Eğer hala bölümde okuyan arkadaşlarla görüşmek isteyen olursa ben buradayım.
    |
    |
    _____________________________
    İmkansız olan her şey birisi onu yapana kadar imkansızdır.
  • Yüzbaşı
    934 Mesaj
    Hocam ilk sene Kilyos nasıl oluyor ? Pendik'te oturan birine yurt çıkma ihtimali nedir ? Teşekkür ederim.

    Pardon soru sorulmuş. . ama yine de bilginiz varsa cevap alabilirim ve ya ne tür hilelere başvurabiliriz ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LannTheClever -- 28 Temmuz 2016; 0:27:23 >
    _____________________________
  • Teğmen
    170 Mesaj

    Pendik olması artı bir durum fakat ben kendim gitmeyince nasıl gidilir hile nedir bilmiyorum ama sonuçlar açıklansın yaz bana ilgilenelim.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    LannTheClever kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    İmkansız olan her şey birisi onu yapana kadar imkansızdır.
  • Yüzbaşı
    934 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: kuzucu00

    Pendik olması artı bir durum fakat ben kendim gitmeyince nasıl gidilir hile nedir bilmiyorum ama sonuçlar açıklansın yaz bana ilgilenelim.

    Tamamdir tesekkurler.



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    170 Mesaj

    Naptınız arkadaşlar tercihler tamam mı?

    @LannTheClever @saideng44 @mrzakkwylde @serenatay @at bükücü
    |
    |
    Bahsedilenler: LannTheClever , at bükücü , saideng44 , serenatay , mrzakkwylde
    _____________________________
    İmkansız olan her şey birisi onu yapana kadar imkansızdır.
  • Teğmen
    170 Mesaj

    Naptınız arkadaşlar tercihler tamam mı?

    @legendofiliad @60celalettin @Tmciarkadas61 @beliefisabeautifularmor @Okanius
    |
    |
    Bahsedilenler: Okanius , beliefisabeautifularmor , legendofiliad , Tmciarkadas61 , 60celalettin
    _____________________________
    İmkansız olan her şey birisi onu yapana kadar imkansızdır.
  • Teğmen
    170 Mesaj

    Naptınız arkadaşlar tercihler tamam mı?

    @Bounpdr @hewhomakesabeastofhimself @lucas1111 @Dr. Donanım @koseoglulas
    |
    |
    Bahsedilenler: koseoglulas , Dr. Donanım , hewhomakesabeastofhimself , lucas1111 , Bounpdr
    _____________________________
    İmkansız olan her şey birisi onu yapana kadar imkansızdır.
  • Teğmen
    170 Mesaj

    Naptınız arkadaşlar tercihler tamam mı?

    @mutlik48 @sofistikeadam @teressss
    |
    |
    Bahsedilenler: mutlik48 , sofistikeadam , teressss
    _____________________________
    İmkansız olan her şey birisi onu yapana kadar imkansızdır.
  • Yüzbaşı
    537 Mesaj

    Tamamdir hocam.Cok tesekkur ederim sayenizde en iyi tercihi yapacagiz.Hakkinizi helal edin :)



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    kuzucu00 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Teğmen
    170 Mesaj

    hayırlı olsun o zaman. Ne demek her zaman yardımcı olmaya çalışırız.
    |
    |
    Okanius kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    İmkansız olan her şey birisi onu yapana kadar imkansızdır.
  • Teğmen
    170 Mesaj

    Naptık tercihleri son durum nedir?

    @econcu @mutlik48 @muallimnaci @lucas1111 @legendofiliad
    |
    |
    Bahsedilenler: mutlik48 , lucas1111 , legendofiliad , muallimnaci , econcu
    _____________________________
    İmkansız olan her şey birisi onu yapana kadar imkansızdır.
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
son dakika
Mobilya Takımları
Bey Azura
haberler
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,328
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.