Şimdi Ara

Konu silinebilir

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
17
Cevap
0
Favori
375
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Edit.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MeGaDave06 -- 7 Kasım 2018; 2:29:42 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >



  • 1 haricindeki viteslerin yukarıda olduğunu nasıl tahmin ettiniz bunu merak ettim

    ilk sürüşe göre fazla hızlara çıkmışsınız

    motorda zor olan yavaş gitmektir hatta bunun yarışmaları vardır, dengeyle alakalıdır, dengede tutamadığınız için gazı açma gereksinimi duyarsınız.

    250lik nispeten yanlış bir başlangıçtır, çünkü cüsseleri ve süratleri okadar da azımsanacak kadar ufak değildir.
    dönüşler acemiler için sıkıntılıdır. Hatta bindiğiniz motosikler 600cc veya üzeri ise durduğunuz yerde bile devirebilirsiniz. Zamanla teknik bilgi ve tecrübe arttıkça bu tür şeyler ortadan kalkar.

    son olarak şunu söylemek istiyorum. 1000cc ile kırmızıda dururken yanıma bir araba yanaştı, mevsim sonbahardı, soğuktu biraz. Arabanın içinde yaşlı sayılabilecek bir adam seslendi, yeğenim hasta olursun bu havada binilir mi buna diye, ben de dayı bu zaten hastalık demiştim, adam gülmüştü :) hakkaten benim için bu bir hastalık



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-CF3D9488C -- 18 Ekim 2018; 9:39:40 >




  • Selamlar,

    - Gazın hassaslığı tabii ki kıyasladığınız araba ve motora göre değişir fakat, ilk defa binince ister istemez ne kullanırsanız kullanın insana seri geliyor aynı şekilde bende de olmuştu.

    - Dönüşlerde aslında bisiklet gibi ama korkarsanız veya panik yaparsanız düşüreceğim falan diye büyük ihtimalle düşürürsünüz. Alışan kadar aslında böyle, alıştıkça insan daha kolay kullanıyor.

    - Boşa atma olayı ise örneğin 1 den 2 ye atarken tak diye atıyorsunuz mesela tam güçle atıyorsunuz ayağınız ile, ama boşa atarken ise böyle örneğin 1 den 2'ye atarken 2x güç veriyorsanız boşa atarkende onun yarısı kadar güç vericeksiniz. Başlarda olmaması normal zamanla ayağınız alışır.

    - Bence kullanması kolay ve bir o kadar zevkli (fakat bunu hala virajlarda pek yatıramayan ben söylüyorum bir türlü alışamadım gerek kendime karşı olmayan güvenim ve lastik konusundan dolayı, ama alıştıktan sonrada çok zevkli bir şey olduğunu hissedebiliyorum)

    Motora karşı bir duygun oluştuysa bence en başında ehliyete yazıl, sonra ekipmanlarını al eğitimini al ve hoşuna giden güzel bir motor ile başla (tabii ki ona göre uygun bir cc ile)




  • Hocam öncelikle teorik eğitim almadan motora binerek ciddi bir hata yapmışsınız neyse ki sıkıntısız geçmiş. Eğer ekipmansız bindiyseniz o da ayrıca büyük bir hata. Motosiklet meselesi şakaya gelmez. En ufak kazada, düşük hızlarda bile kol bacak kırmak çok kolay... Bundan sonra ne olursa olsun ekipmansız bakkala bile gitmeyin...
    ilerleyen süreçte adımlarınızı bilinçli atarsanız bu muhteşem aletin tadını uzun süre doyasıya çıkarırsınız.

    Öncelikle iyi bir kurs bulup kayıt olmanız gerek. Size ekipman, eğitim alanı ve düzgün hoca sağlamaları önemli baştan konuşun.
    Bu aradaki boşlukta Youtube muhteşem bir kaynak; Vites kullanımı, fren kullanımı, bakışın önemi, ekipmanın önemi vs. aklınıza gelebilecek her konunun cevabı mevcut. Bunları önceden bilerek eğitimlere başlarsanız pratiğe dökmeniz daha hızlı olur.
    Ek olarak sürüş eğitimleri veren kurumlar mevcut (honda, yamaha, gis vs.) bunlardan eğitim almanızı tavsiye ederim.

    Eğitim ve ehliyet kısmını hallettikten sonra bütçenizi belirleyip önce ekipman alın, kalan parayala da mümkün olduğu kadar gaz tepkileri yumuşak düşük cc motosiklet ya da scooter ile başlamak en sağlıklı yöntemdir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kulspruta -- 18 Ekim 2018; 14:37:9 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-CF3D9488C

    1 haricindeki viteslerin yukarıda olduğunu nasıl tahmin ettiniz bunu merak ettim

    ilk sürüşe göre fazla hızlara çıkmışsınız

    motorda zor olan yavaş gitmektir hatta bunun yarışmaları vardır, dengeyle alakalıdır, dengede tutamadığınız için gazı açma gereksinimi duyarsınız.

    250lik nispeten yanlış bir başlangıçtır, çünkü cüsseleri ve süratleri okadar da azımsanacak kadar ufak değildir.
    dönüşler acemiler için sıkıntılıdır. Hatta bindiğiniz motosikler 600cc veya üzeri ise durduğunuz yerde bile devirebilirsiniz. Zamanla teknik bilgi ve tecrübe arttıkça bu tür şeyler ortadan kalkar.

    son olarak şunu söylemek istiyorum. 1000cc ile kırmızıda dururken yanıma bir araba yanaştı, mevsim sonbahardı, soğuktu biraz. Arabanın içinde yaşlı sayılabilecek bir adam seslendi, yeğenim hasta olursun bu havada binilir mi buna diye, ben de dayı bu zaten hastalık demiştim, adam gülmüştü :) hakkaten benim için bu bir hastalık
    Tekerleri olan ve motora sahip herşeye sanırım aşırı bi merakım ve ilgim var. El ayak koordinasyonu gereken şeylere fazlasıyla hakimiyetimin olduğunu düşünüyorum e birazda hız seviyorum tabi Bundan ötürü 1. Viteste giderken bağıra bağıra gitmesine artık içim sinmedi aklıma youtubeda bi motorcunun videosu gelmişti vites atarken ayağının yukarıya doğru çektiğini görmüştüm o an aklıma gelip ayağımı yukarıya çektiğimde baktım 2 ye attı sonraları içinde aynen o şekil gerekiyormuş ve yolunda müsait olması durumuyla 4. Vites 75 km hızlara kadar çıktım. Sırf o videodan dolayı üst viteslere çıktım arkadaşım normalde sadece 1. Vitesi anlattı zaten sen 1 de gidicen şuan diye :D Düşürme işlemlerinide arabadaki gibi rahat olmasada yaptım çünkü motoru biraz bakımsızdı anladığım kadarıyla güç uygulamam gerekiyodu vites atarken. sadece rev match olayını hemen kavrayamadım ki oda heleki motosiklet için olmazsa olmaz zaten ilk biniştede yapabilmem mümkün değil ama denemeye çalıştım freni falan unuttum pek olmadı. Kendi arabamda yaklaşık 3-4 senedir rev match yaparım hem diferansiyelimi şanzımanımı ve motorumu korumak için hemde kendi konforum ve daha güvenli durmam için.


    5 senedir araba kullandığım için ve ehliyet alacak yaşıma gelmeden öncede yaşadığım ilde ilçelere bisikletimle arkadaşlarımla uzun yolculuklar yaptığımız için yazları özellikle hem 2 teker dengesi hemde otomobildeki mekanikliğimden ötürü hemen olayı kavradım. Trafiğe tabiki çıkmam orası muamma.


    Bu mesajı yazarken gecesinde baya şey araştırdım ve öğrendim tabiki. Şuan motorum yok ama keşke olsaydıda başlasaydım pratik yapmaya şimdiden diye bi istek geliyor. Halada o şevkim durmuş değil.


    Daha fazla çalışılması gereken şeyin kesinlikle slalom yapmak ve sıfır dönmek olduğunu düşünüyorum motorda. Çünkü dönmem gereken dönemeçlerde gerçekten düz gitmekten daha zor olduğunu gördüm. Ayrıca N ye atmanında pratik gerektirdiğini düşünüyorum çünkü 3-4 kez 1 e veya 2 ye attım boşa atmak istediğimde N yazısını görmeyince herhalde bilerek boşa geçirmiyo gibi saçma bi düşünceye kapıldım.

    Son olarak beyaz üzerine mavi ve kırmızı keskin desenlerin olduğu Honda Cbr 250 r ın üretiminin durmuş olmasına üzüldüm. Renk jant dış görünüş kombinasyonu olarak alacağım ilk motor bu olurdu kesinlikle.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MeGaDave06 -- 18 Ekim 2018; 14:44:57 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Anne baba faktörü klasik tabiki "motor tehlikeli, motor olmaz, biri gelir vurur" vs durumu olduğu için nasıl müsade ederler bilmiyorum. Bide arabaya binince araba daha rahat ohh motor sonra olsada olur diyemedim hatta motor bana şuandan itibaren arabadan daha cazip ve keyifle yolculuk yapılabilcek bi algıya geldi. Tamam kendi arabamda arkama yaslanıp sigaramı yakıp istediğim müzikle sağdan 70-80 le gitmek çok rahat geliyor ama sonuçta 24 yaşında genç biri olarak motor arabadan daha ulaşılması gereken bi cezbeciliğe geldi.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kulspruta

    Hocam öncelikle teorik eğitim almadan motora binerek ciddi bir hata yapmışsınız neyse ki sıkıntısız geçmiş. Eğer ekipmansız bindiyseniz o da ayrıca büyük bir hata. Motosiklet meselesi şakaya gelmez. En ufak kazada, düşük hızlarda bile kol bacak kırmak çok kolay... Bundan sonra ne olursa olsun ekipmansız bakkala bile gitmeyin...
    ilerleyen süreçte adımlarınızı bilinçli atarsanız bu muhteşem aletin tadını uzun süre doyasıya çıkarırsınız.

    Öncelikle iyi bir kurs bulup kayıt olmanız gerek. Size ekipman, eğitim alanı ve düzgün hoca sağlamaları önemli baştan konuşun.
    Bu aradaki boşlukta Youtube muhteşem bir kaynak; Vites kullanımı, fren kullanımı, bakışın önemi, ekipmanın önemi vs. aklınıza gelebilecek her konunun cevabı mevcut. Bunları önceden bilerek eğitimlere başlarsanız pratiğe dökmeniz daha hızlı olur.
    Ek olarak sürüş eğitimleri veren kurumlar mevcut (honda, yamaha, gis vs.) bunlardan eğitim almanızı tavsiye ederim.

    Eğitim ve ehliyet kısmını hallettikten sonra bütçenizi belirleyip önce ekipman alın, kalan parayala da mümkün olduğu kadar gaz tepkileri yumuşak düşük cc motosiklet ya da scooter ile başlamak en sağlıklı yöntemdir.
    Zaten bugün sabah 6.30 gibi yattım bütün 6-7 saatimi youtubeda motorla ilgili bilgilere teoriklere ve öğretici videolara ayırdım. Keyifli bi şekilde ve öğrenmeye açık bi şekilde hepsini mümkün olduğunca sonuna kadar izledim (bazıları sohbet geyik havasına kaçınca bıraktım)



    Ehliyetsiz ekipmansız zaten bu iş olmaz araba değil bu onun bilincindeyim farkındayım zaten bu işe aileminde tamam demesi olursa direk ehliyet kursuna giderim. Zaten kullandığım arabayı sattığımda motor alabilcek param çıkıyor hatta kenara para bile kalıyor.



    Son olarak şunu sormak istiyorum bazı motorlarda hatta yaygınmış bu sanırım kadranda vites göstermiyormuş. Bu sizce büyük bi eksiklik olurmu acemiler için ? Ben motorun o dikkatli kullanımından dolayı kaçıncı viteste olduğumu unutabilirim zaten devir saatine bakma gibi bi fırsatım olmadığı için şu hızda şu devirde o zaman bu viteste diyemedim. Kendi arabamı 5 senedir kullandığım için kadrana baktığımda kaçıncı viteste olduğumu bilebiliyorumda e malum bide vitesin üzerindede görseli var hiç tecrübem yoksa bile. Ama motorlarda olmaması sorunmudur eksiklikmidir yoksa alışılabilen durummudur bilemedim.



    İlkokul 5. Sınıftayken 1 yıl go kart pilot eğitimi aldım o zamanlardan kalma bi kaskım var hala evde durur tozlu bi şekilde ama bana küçükmü geliyor anlamadım kafama soktuğumda giriyorda kasklarında sonuç olarak bedenleri vardır. Şimdiden söyleyim 13 yıllık kaskım hazır ekipman olarak

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MeGaDave06

    Zaten bugün sabah 6.30 gibi yattım bütün 6-7 saatimi youtubeda motorla ilgili bilgilere teoriklere ve öğretici videolara ayırdım. Keyifli bi şekilde ve öğrenmeye açık bi şekilde hepsini mümkün olduğunca sonuna kadar izledim (bazıları sohbet geyik havasına kaçınca bıraktım)



    Ehliyetsiz ekipmansız zaten bu iş olmaz araba değil bu onun bilincindeyim farkındayım zaten bu işe aileminde tamam demesi olursa direk ehliyet kursuna giderim. Zaten kullandığım arabayı sattığımda motor alabilcek param çıkıyor hatta kenara para bile kalıyor.



    Son olarak şunu sormak istiyorum bazı motorlarda hatta yaygınmış bu sanırım kadranda vites göstermiyormuş. Bu sizce büyük bi eksiklik olurmu acemiler için ? Ben motorun o dikkatli kullanımından dolayı kaçıncı viteste olduğumu unutabilirim zaten devir saatine bakma gibi bi fırsatım olmadığı için şu hızda şu devirde o zaman bu viteste diyemedim. Kendi arabamı 5 senedir kullandığım için kadrana baktığımda kaçıncı viteste olduğumu bilebiliyorumda e malum bide vitesin üzerindede görseli var hiç tecrübem yoksa bile. Ama motorlarda olmaması sorunmudur eksiklikmidir yoksa alışılabilen durummudur bilemedim.



    İlkokul 5. Sınıftayken 1 yıl go kart pilot eğitimi aldım o zamanlardan kalma bi kaskım var hala evde durur tozlu bi şekilde ama bana küçükmü geliyor anlamadım kafama soktuğumda giriyorda kasklarında sonuç olarak bedenleri vardır. Şimdiden söyleyim 13 yıllık kaskım hazır ekipman olarak

    Alıntıları Göster
    Aileyi ikna etme konusunda bol şans dilerim, ben motoru kapıya koydum biraz kavga gürültü oldu ama alıştılar artık.

    Vites göstergesi acemilikte eksiklik olabiliyor, kaçıncı vitesteyim diye sürekli oraya odaklanmazsanız sorun olmaz. Zamanla alışırsınız.

    Kask konusunda ciddi misiniz çözemedim, eğer ciddiyseniz 2-3 cümle yazacağım neden o kaskı kullanmamanız gerekiyor diye.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kulspruta -- 18 Ekim 2018; 15:31:26 >




  • MeGaDave06 kullanıcısına yanıt
    Ben de ilk motorumu aldığımda hiç kullanmamıştım daha önce, hiç tecrübem yoktu ama yatkınlığım ve aşırı tutkum vardı. Daha öncesinde nasıl kullanılacağına dair teknik bilgiyi edinmiştim. Motoru aldığımda oturduğumuz semtin sakin olmasından faydalanarak fazlasıyla pratik yapma imkanı buldum. 2008 model ybr 125 idi. 125 cc ile başlamam iyi olmuştu, ufak çaplı düşüp kalkmalarımız oldu ki zaten çok iyi kullansak bile trafikteki afedersiniz magandalar yüzünden bu tür şeyler kaçınılmaz oluyor, bunu göze almak ve ekipmansız binmemek gerekiyor. Bir de başlangıç motoru öyle bastın mı gidecek bir motor olmamalı ve mümkünse sürüş eğitimi alınmalı.

    Sonrasında tanıdıklar aracılığıyla er5, gsr600 ve birkaç model daha kullanma şansım oldu. Nihayetinde kendi 4 silindir supersportumu aldım ona da zevkle bindim ama kesinlikle büyük motorun derdi de büyük oluyor, tamir-bakım ve kullanım olarak. Şuan bir motosikletim yok ama içimde herhalde bu tutku bitmeyecek. Bir de topluca uzun yol tavsiye ediyorum, efsane keyifli oluyor

    Edit: kaskla ilgili yazınızı yeni okudum. Başınızı koruyacak olan kask en az 500-600 liralık bir kask olmalı çünkü diğerlerinin normal plastikten bir farkı yok, sadece ceza yememek için takmış olursunuz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-CF3D9488C -- 18 Ekim 2018; 15:39:54 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kulspruta

    Aileyi ikna etme konusunda bol şans dilerim, ben motoru kapıya koydum biraz kavga gürültü oldu ama alıştılar artık.

    Vites göstergesi acemilikte eksiklik olabiliyor, kaçıncı vitesteyim diye sürekli oraya odaklanmazsanız sorun olmaz. Zamanla alışırsınız.

    Kask konusunda ciddi misiniz çözemedim, eğer ciddiyseniz 2-3 cümle yazacağım neden o kaskı kullanmamanız gerekiyor diye.

    Alıntıları Göster
    İlkokul 5. Sınıfta almıştım go kart için. Ama o zamandan bu zamana kafatasımın çok büyüdüğünü düşünmüyorum zaten kendimi bildim bileli kafamın küçük olmasından şikayetçiyim. Tam bilmiyorum kask kasktır diyesimde gelmiyor ama kafama geçirince giriyor yani



    Arkasında bi etiket var tam olarak şöyle yazıyor



    J

    S 55-56



    Aileyi ikna etsem zaten merak etmeyin herşey ekipman sıfır olur sadece motoru olan çevremdeki dostlarımdan eğerki kullanırsam takacağım bi kaskım var onu demek istedim

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-CF3D9488C

    Ben de ilk motorumu aldığımda hiç kullanmamıştım daha önce, hiç tecrübem yoktu ama yatkınlığım ve aşırı tutkum vardı. Daha öncesinde nasıl kullanılacağına dair teknik bilgiyi edinmiştim. Motoru aldığımda oturduğumuz semtin sakin olmasından faydalanarak fazlasıyla pratik yapma imkanı buldum. 2008 model ybr 125 idi. 125 cc ile başlamam iyi olmuştu, ufak çaplı düşüp kalkmalarımız oldu ki zaten çok iyi kullansak bile trafikteki afedersiniz magandalar yüzünden bu tür şeyler kaçınılmaz oluyor, bunu göze almak ve ekipmansız binmemek gerekiyor. Bir de başlangıç motoru öyle bastın mı gidecek bir motor olmamalı ve mümkünse sürüş eğitimi alınmalı.

    Sonrasında tanıdıklar aracılığıyla er5, gsr600 ve birkaç model daha kullanma şansım oldu. Nihayetinde kendi 4 silindir supersportumu aldım ona da zevkle bindim ama kesinlikle büyük motorun derdi de büyük oluyor, tamir-bakım ve kullanım olarak. Şuan bir motosikletim yok ama içimde herhalde bu tutku bitmeyecek. Bir de topluca uzun yol tavsiye ediyorum, efsane keyifli oluyor

    Edit: kaskla ilgili yazınızı yeni okudum. Başınızı koruyacak olan kask en az 500-600 liralık bir kask olmalı çünkü diğerlerinin normal plastikten bir farkı yok, sadece ceza yememek için takmış olursunuz.
    Hangi markayı tavsiye edersiniz 125 likte peki ? Bide hangi türle başlanmalı bu işe biraz baktım naked var supersport var touring falan filan. Daha önceden motorlarla ilgilenmiyorken aşinalığım vardı malum siteden orda tip işaretleyebildiğimiz için. Tutupta chooperla başlanmaz ama hepsinden bir tutam var dediğiniz motor tipi hangisidir başlangıç için ? Yani şu kasa kullanırsan racingede sport touringede nakeda vs alışırsın diyebilceğiniz ?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • MeGaDave06 kullanıcısına yanıt
    Naked değil de onun ufak cc olanları yani commuter dediğimiz sınıf başlangıç için ideal bence. Ybr, cbf vs. Şuan modeller fiyatlar falan nasıldır bilmem ama 4 japondan şaşmamak lazım. Suzuki kawasaki yamaha honda.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-CF3D9488C

    Naked değil de onun ufak cc olanları yani commuter dediğimiz sınıf başlangıç için ideal bence. Ybr, cbf vs. Şuan modeller fiyatlar falan nasıldır bilmem ama 4 japondan şaşmamak lazım. Suzuki kawasaki yamaha honda.
    Ben en çok sempatiyi cbr250r ile yzf-r25 bu iki motora duydum zatende dünyada ve türkiyedede en çok kapışan en karşılaştırılan iki motor markası ve modeli sanırım ?



    Cbr zaten o beyazın üstüne mavi ve kırmızı desenli olan kombinasyonuyla beni benden alıyor. Tek eksiğini gördüğüm vitesi göstermemesi oda olsa tamam derdim yamahanın atikliğini bi kenara bile atardım

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MeGaDave06

    Ben en çok sempatiyi cbr250r ile yzf-r25 bu iki motora duydum zatende dünyada ve türkiyedede en çok kapışan en karşılaştırılan iki motor markası ve modeli sanırım ?



    Cbr zaten o beyazın üstüne mavi ve kırmızı desenli olan kombinasyonuyla beni benden alıyor. Tek eksiğini gördüğüm vitesi göstermemesi oda olsa tamam derdim yamahanın atikliğini bi kenara bile atardım

    Alıntıları Göster
    Valla karar sizin :) alışınca vites göstergesine gerek kalmaz. Bol şans :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MeGaDave06

    İlkokul 5. Sınıfta almıştım go kart için. Ama o zamandan bu zamana kafatasımın çok büyüdüğünü düşünmüyorum zaten kendimi bildim bileli kafamın küçük olmasından şikayetçiyim. Tam bilmiyorum kask kasktır diyesimde gelmiyor ama kafama geçirince giriyor yani



    Arkasında bi etiket var tam olarak şöyle yazıyor



    J

    S 55-56



    Aileyi ikna etsem zaten merak etmeyin herşey ekipman sıfır olur sadece motoru olan çevremdeki dostlarımdan eğerki kullanırsam takacağım bi kaskım var onu demek istedim

    Alıntıları Göster
    Dostum kask en önemli ekipman, acemilik dönemi de en riskli dönem, kafanı o kaska emanet etme...

    Temel olarak kask 3 bölümden oluşur; dış kabuk, darbe emici iç köpük ve iç pedler. Elindeki kaskın ne olduğu belli değil zaten, iyi bir kask bile olsa 15 yıllık kaskta darbe emici katman kurur, özelliğini yitirir ve darbe emme özelliği kalmaz. Kısacası görevini yerine getiremez...

    Yani eşin dostun motoruna biniyorum, şunu kafama geçirip devam edeyim diye düşünme.

    Sürekli negatif yorum yapıyorum farkındayım ama motosiklet meselesi şakaya gelmez. Lütfen ekipmansız kullanmayın.




  • MeGaDave06 kullanıcısına yanıt
    Vites işi çok kafaya takılacak bir şey değil, benimde ilk motorum ve vites göstergem yoktu. Hala aynı motoru kullanıyorum daha 6-7 ay oldu başlayalı zaten. Başlarda biraz sıkıntı olabiliyordu ama alışana kadar tabi ki 1-2 hafta kadar. Sonra zaten alışıyorsun, devire bakmadan sesinden vites atılacağını küçültüleceğini anlıyorsun. Zamanla yani bence çok bir sorun olacağını sanmam ha ama olsa iyi olur.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.