Şimdi Ara

Konu kapanabilir

5 sn
30
Cevap
1
Favori
6.633
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Konu kapanabilir



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi American Psycho -- 17 Mart 2015; 8:29:39 >



    _____________________________
    ''I have to return some videotapes''
  • bizde gözetmenler kontrol ediyor .. hatta varsa muhtemelen düzeltirler .. ama bir dilekçe yaz
    _____________________________
    profili gizle olan kişilerden alışveriş yapılmaz!
  • Evdeki printer bozuk ptt eve uzak herşey zor bu ulkede bıktım artık.Şimdi yarın bu sıcakta kırtasiyeyye git dilekçeyi çıkar evde doldur ptt ara gönder
    _____________________________
    ''I have to return some videotapes''




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zero-Hour

    bizde gözetmenler kontrol ediyor .. hatta varsa muhtemelen düzeltirler .. ama bir dilekçe yaz

    hocam yanlış kodlayıp kodlamadıgımızı kontrol ederler mi. ben galiba geo'yu yanlıs kodladım, titriyordum çünkü
    _____________________________
  • Geçen yıl da kodlamayanlar vardı sorun çıkmaz hocam.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: marcinkonyte

    quote:

    Orijinalden alıntı: Zero-Hour

    bizde gözetmenler kontrol ediyor .. hatta varsa muhtemelen düzeltirler .. ama bir dilekçe yaz

    hocam yanlış kodlayıp kodlamadıgımızı kontrol ederler mi. ben galiba geo'yu yanlıs kodladım, titriyordum çünkü

    ona birşey diyeyem

    ama Soru Kitapçığı Numarasını düzelitoyrlar
    _____________________________
    profili gizle olan kişilerden alışveriş yapılmaz!
  • bişe olmaz...
    _____________________________
    Intel i7 8700K / Asus ROG Strix Z370-F / Corsair Vengeance RGB 3000Mhz 2x8 GB / Samsung 960 EVO M.2 SSD / Toshiba P300 2 TB / Seasonic Focus+ Gold 650FX / NZXT Kraken X52 / Aerocool P7 C1 PRO
  • Sen diyince aklıma geldi şuan işaretleyip işaretlemediğimi hatırlamıyorum. Ygs 2013 konularında yazmışlar o kitapçıktaki barkodu gözetmen kendi kağıdına yapıştırdıysa bişey olmaz diye ama bilmiyorum. Bilenler bir söylesin ya.
    _____________________________
  • bende kodlamamıştım bir şey olmuyor merak etmeyin

    hatta karekod uygulaması olduğu için bomboş bile versen kitapçık kodunu doldurmadan yinede sonucun çıkar.
    _____________________________
  • Bugün çıkarken ben de emin olamayıp geri döndüm ve hocaya sordum(gözetmen); "Hocam kodladım mı işaretledim diye emin olamadım" dedim.

    Gözetmen kendilerinin de kontrol ettiklerini söyledi.


    Kitapçık nodan emin olamıyorum ama şöyle bir düşüncem var;
    *Eğer TC optikte yazıyorken ve adımıza gizli kodlu(işaretleme yapmadığınız sağ alt bölüm) geliyorken TC kodluyoruz.
    *Sınav kitapçıkları hem sıralı gidiyor, hem adımızın yanına özel karekod yapışıyorken yine kodlama yapıyoruz.


    Yani çift denetleme gibi bir şey. Bir yanlışlık durumunda garantiye almak adına yapıldığını düşünüyorum. Tabii teori boyutunda kalıyor.
    Benim de yanlış kodlama yaptım mı diye korkum var.
    _____________________________
    ALINIK güncel:
    *3DMark (steam)
  • çift güvenlik var arkadaşlar merak etmeyin...
    _____________________________
    Intel i7 8700K / Asus ROG Strix Z370-F / Corsair Vengeance RGB 3000Mhz 2x8 GB / Samsung 960 EVO M.2 SSD / Toshiba P300 2 TB / Seasonic Focus+ Gold 650FX / NZXT Kraken X52 / Aerocool P7 C1 PRO
  • Cevaplar için çok tesekkurler saolun varolun içim rahatladı
    _____________________________
    ''I have to return some videotapes''
  • arkadaşlar ben sanırım soru kitapçığı kodlama kısmında bir sayıyı yanlış kodladım.. acaba sorun olur mu yoksa karekod sayesinde yanlıslık düzelir mi?
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: American Psycho

    Arkadaşlar, dunku sınavda 'Soru Kitapçığı Numarasını Doğru Kodladım'' bölümünü kodlayıp kodlamadıgımı hatırlamıyorum ama muhtemelen kodlamadım bugun de kodlamamıstım gözetmen hoca kodlattı.Bunun dışında herşeyim tam , ösym yi aradım sınavım iptal olur mu diye iptal olmaz ama siz yine de dilekçe yazıp gonderin dedi.Daha önce kodlamayı unutup ta sınavı okunmayan var mı? bu ösym nin allah belasını ..... kucucuk bi cumleyı araya sıkıştırmış .Ne kadar aptal bi şıktır o dogru kodladıysam kodlamışımdır arkadasım yanlışsa yanlıstır ben o şıkka dikkat edecegime 3-4 kere kitapçık numaramı kontrol ettim şimdi o şık yuzunden sınavım mı yanıcak.Bıktım yemin ediyorum bu ulkenın uyduruk ıslerınden.

    hocam sonuç ne oldu sorun çıktımı?
    _____________________________
  • Barkod var, sorun çıkacağını sanmıyorum. Hatta kitapçığı kodlamasak bile sorun çıkmayabilir barkodlar yerine yapıştırıldıktan sonra.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Darkness360

    quote:

    Orijinalden alıntı: American Psycho

    Arkadaşlar, dunku sınavda 'Soru Kitapçığı Numarasını Doğru Kodladım'' bölümünü kodlayıp kodlamadıgımı hatırlamıyorum ama muhtemelen kodlamadım bugun de kodlamamıstım gözetmen hoca kodlattı.Bunun dışında herşeyim tam , ösym yi aradım sınavım iptal olur mu diye iptal olmaz ama siz yine de dilekçe yazıp gonderin dedi.Daha önce kodlamayı unutup ta sınavı okunmayan var mı? bu ösym nin allah belasını ..... kucucuk bi cumleyı araya sıkıştırmış .Ne kadar aptal bi şıktır o dogru kodladıysam kodlamışımdır arkadasım yanlışsa yanlıstır ben o şıkka dikkat edecegime 3-4 kere kitapçık numaramı kontrol ettim şimdi o şık yuzunden sınavım mı yanıcak.Bıktım yemin ediyorum bu ulkenın uyduruk ıslerınden.

    hocam sonuç ne oldu sorun çıktımı?

    herhangi bi sıkıntı çıkmadı
    _____________________________
    ''I have to return some videotapes''




  • Arkadaslar geometri soru kitapcigini imzalamadim herhalde hatirlamiyorum tam olarak. Napmaliyim ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: chayıcen

    Arkadaslar geometri soru kitapcigini imzalamadim herhalde hatirlamiyorum tam olarak. Napmaliyim ?

    sıkıntı yok dostum. arkana uzan yak bir sigara
    _____________________________
    İyiler hemen tanınmaz..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: StarkIndustries

    quote:

    Orijinalden alıntı: chayıcen

    Arkadaslar geometri soru kitapcigini imzalamadim herhalde hatirlamiyorum tam olarak. Napmaliyim ?

    sıkıntı yok dostum. arkana uzan yak bir sigara

    +1.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: StarkIndustries

    quote:

    Orijinalden alıntı: chayıcen

    Arkadaslar geometri soru kitapcigini imzalamadim herhalde hatirlamiyorum tam olarak. Napmaliyim ?

    sıkıntı yok dostum. arkana uzan yak bir sigara

    Sagol. Bencede butun kitapciklari teker teker kontrol etmezler ama suphe oluyo insanin icinde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.