Şimdi Ara

Konu dışında sürekli aynı üyeler ve konular cirit atıyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
39
Cevap
0
Favori
1.042
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
6 oy
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Buraya çok sık uğramam ama uğradığım zaman denk geldiğim isimler hep aynı ve nickleri şu şekilde: tung epsilon gokhang codix sembroni moving on alphafein asosyal yaratık yasinjr10 oca hyuga kojiro, kısa boylu gitarist vardı nick i aklıma gelmedi Oğuzhan Uğur olmak isteyen, sonra bir tane sürekli alfa beta boş muhabbetin yapan adam var her uzun süreli dönüş sonrası bu üyeleri ve aynı başlıkta açtıkları konuları görmek bıkkınlık veriyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >





  • Ben ara vereceğim

    Bu arada tüng'ü saymayı unutmuşsun.

    Bir de vasıfsızı.

    @tüng

    O kadar gereksizsin ki burada bile unutuluyorsun.

    _____________________________
  • mrslimshady unutmuş olmak büyük eksiklik

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Konu dışını yok eden üyeler listesi ek olarak var mı başka?@07kubi07

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Üye sayısı azaldı evet.
    _____________________________
  • Size rahatsızlık mı veriyorum?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Eskiden farklı konular açardım da cevap gelmediği için bıraktım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Evrene mesaj gönderirken dil olarak türkçeyi mi kullanıyoruz bilen var mı

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yazmayı_Severim

    Evrene mesaj gönderirken dil olarak türkçeyi mi kullanıyoruz bilen var mı
    Hayır

    Matematik
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yazmayı_Severim

    Evrene mesaj gönderirken dil olarak türkçeyi mi kullanıyoruz bilen var mı
    Düşüncelerinin dili ortaktır birçok insan farklı dillerde aynı şeyleri düşünebilir o yüzden asıl mesaj dili düşüncelerdir. Herkes kendi dilinde sitem edebilir ve mesaj gönderebilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Güzel ülkemin insanlarının derdi hep aynı kaldığı için hep aynı konular açılıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    My IQ??



    I-its 3!
  • Off of bazen insan ferrarisini satan adamı bile özlüyor bumları görünce

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Tofaş Doğan SLX

    Intel 4460/Sapphire R9 380X/Gskill 8GB RipjawsX/Msi H-81M Pro-Vd/WD 1TB Caviar Blue/Zalman R1/Pionner/Logitech G300/Logitech G103/Logitech F310/Sony Xperia X
  • Ekleme,

    Kayra ve bir ton açtığı hesaplar

    Turkuaz hayaller

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zibidi Gonzales

    Off of bazen insan ferrarisini satan adamı bile özlüyor bumları görünce
    Bunlar TechR üyesine bile diz çöktürur o derece

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Ben forumun en eşsiz üyesiyim, burada açtığım konular sadece prova amaçlı, harika bir potansiyelim var, zengin olunca arada uğrarım buraya.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Oscar Nixon

    Bunlar TechR üyesine bile diz çöktürur o derece

    Alıntıları Göster
    Çok vardı böyleleri ya saysak 1 sayfa tutar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Tofaş Doğan SLX

    Intel 4460/Sapphire R9 380X/Gskill 8GB RipjawsX/Msi H-81M Pro-Vd/WD 1TB Caviar Blue/Zalman R1/Pionner/Logitech G300/Logitech G103/Logitech F310/Sony Xperia X
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zibidi Gonzales

    Çok vardı böyleleri ya saysak 1 sayfa tutar

    Alıntıları Göster
    Yüksek ihtimalle. Listesini yapıp blok listesine eklemek gerekiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Selam ve dua ile



    - El Ezher

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Konu dışının son zamanlarda böyle tekdüze olması beni de soğuttu.Sanirim eskisi gibi olmayacak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Pankreasına Talibim

    Konu dışının son zamanlarda böyle tekdüze olması beni de soğuttu.Sanirim eskisi gibi olmayacak.
    Yöneticilerin olaya müdahil olması lazım yoksa diğer üyelerde kaçıyor. Seni hiç görmemiştim mesela. Bu konulardan sıkıldığın için yazmıyorsundur büyük ihtimalle.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.