Şimdi Ara

Konu Dışı Sigarayı Bırakanlar...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
14
Cevap
0
Favori
648
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar var mısınız topluca sigarayı bırakmaya?

    Ben 3 gündür sigara içmiyorum. Bunda forumun da faydası bulunmakta. Cidden bırakılmayacak bir şey değil. Sigara çöpü kadar küçük değil beynimiz.

    Destek verirseniz, sigarayı bırakanlar Klübu kurmayı düşünüyorum.

    VARMISIN DH SİGARADAN VAZGEÇMEYE ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tarıka -- 18 Aralık 2008; 17:50:33 >



    _____________________________
  • İçmiyorum ama varım ! maksat Katılım olsun
    _____________________________
  • tamam simdi cekirdeği bırak elınden

    al elıne o dıkdortgen pakedı

    cıkar ıcınden bır sıgara ve ;

    YAK

    vucudundakı o rahatlamayı hisset

    butun sınırlerın gevşesın

    otur ve düşün

    bır daha gelecekmiyiz dünyaya
    _____________________________
    Ne zaman çağırdın da gelmedik?
  • konuda tutmadı ha
    _____________________________
    Ne zaman çağırdın da gelmedik?
  • Harbiden konu tutmadı, kimse bırakmak istemiyor sanırım. Ben tek başıma bırakacağım :)
    _____________________________
  • BIRAKTIM...


    Artık içmiyorum aslında iradede bitiyor herşey.
    Sizede tavsiye ederim.
    _____________________________
  • Bırakalım
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Konu dışı öldü
    5 yıl önce açıldı
    konu dışı bitmiş
    4 ay önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  •  Konu Dışı Sigarayı Bırakanlar...
    _____________________________
  • 2-3 ay bırakmıştım,bi arkadaş hadi bikaç bira içelim dedi

    bira da sigarasız gitmiyor


    başladık yine
    _____________________________
  • bi sigara yakıyım.kebabın üstüne
    _____________________________
  • Arkadaşım kendin bıraktın diye bizi neden geriyosun
    _____________________________
  • yazarken Bi yandan Sigara içiyorum

    ben bıraksamda o beni bırakmıyo
    _____________________________
    [B]Electr0 * House * Prograsive [/B]
  • Çok Zor ama Bırakmak Lazım. Destekliyorum
    _____________________________
  • i dont like the drugs but the drugs like me tarzı birşey olsa gerek
    _____________________________
    GO "F" YOURSELF
    since 2005
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.