Şimdi Ara

kontrol kalemini kasaya değdirdiğimizde yanması normal mi?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
57
Cevap
0
Favori
4.986
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • değilse ne gibi sorunlar çıkarır?
    teşekkürler



    _____________________________
  • gayet normal
    _____________________________
  • Bence gayet normal. Bildiğim kadarı ile sorun çıkartmıyor.
    _____________________________
    Hayat, beni neden üzüyorsun gı?
  • benim kasada da yanıyor
    _____________________________
  • walla bende yanmıyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LINEBACKER -- 2 Mart 2006; 21:59:13 >
    _____________________________
    AMD PHENOMII X6 1090T ~ GIGABYTE GA-890GPA UD3H ~ ZOTAC 760GTX 2GB ~ KINGSTON HYPERX 2x2GB DDR3 1600 ULV ~ SANDISK ULTRA PLUS 256GB SSD ~ LG 32LW4500 3DTV MONITOR ~ CREATIVE X-FI TITANIUM FATALITY PRO ~ CREATIVE MEGAWORKS 5+1 THX ~ GIGABYTE 3D MARS FULL TOWER ~ HIGH POWER ABSOLUTE 600W ~ PLEXTOR CDRW PX-W5224A ~ ASUS DVDRW 1814BLT
  • Kasada kaçak varsa yanar ama kasada kaçak olması direk bi problem teşkil etmesede çok iyi birşey değil. Buda kasada toprak hattının olmadığını gösterir. Daha yüksek bir kaçak sizide çarpabilir. Bunun yanında bilgisayarı toprak hattına bağlı olmaması hem sistem stabilitesini düşürebilir hemde parçaların zarar görme olasılığını arttırır.
    _____________________________
  • . ışığın yanması herhangi bir cihazın kasaya akım verdiğin gösterir. toprak hattı olsaydı yanmıcaktı ama genede kaçak olcaktı kaçağı anca voltmetre ile ölçebilirsiniz. yanmaması kaçak olmadığını göstermez. hepinizde kaçak olabilir ama toprak hattı varsa voltmetre olmdan anlayamazsınız
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Bendede yanıyor.
    _____________________________
    Yakındır.
  • slm arkadaşlar,
    normal sartlarda yanmması gerekir.
    yanıyorsada kullandığınız priz veya evinizin topraklama hattını bir an önce kontrol ettirin.
    herhangi bir voltaj artışında tehlike yaratabilir
    _____________________________
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ozee2505

    slm arkadaşlar,
    normal sartlarda yanmması gerekir.
    yanıyorsada kullandığınız priz veya evinizin topraklama hattını bir an önce kontrol ettirin.
    herhangi bir voltaj artışında tehlike yaratabilir

    nası bi voltaj artışı olcak yani
    _____________________________
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ozee2505

    slm arkadaşlar,
    normal sartlarda yanmması gerekir.
    yanıyorsada kullandığınız priz veya evinizin topraklama hattını bir an önce kontrol ettirin.
    herhangi bir voltaj artışında tehlike yaratabilir

    voltaj arttıktan sonra toprakta olsa elektronik cihazları öper
    _____________________________
  • toprak olmadıgından dolayı yanacaktır.bence heran size sorun cıkarabilir.bir an önce toprak cekin.
    _____________________________
  • bende de olan bisey bu ve aslinda pek de normal bi durum deil .. kacak oldugunun kanitidir yani.bu kacak ne boyutta onu olcmek gerekir (buyukse tehlike altindasiniz) ayrica toprak hatli prizler kullanmak en guvenlisidir . bi de dikkat edilmesi gereken bisey soyleyeyim ; kacak yuksek amperlerde seyrediyorsa kesinlikle bedeninizin toprakla temas ettigi anda kasaya elinizi vurmayin, direk carpilirsiniz cunku
    _____________________________
  • bunu önlemek için topraklayıcılar satılıyor

    benim priz topraklı degil ama ben bir topraklayıcı alarak sorunu hallettim
    _____________________________
    AMD PHENOMII X6 1090T ~ GIGABYTE GA-890GPA UD3H ~ ZOTAC 760GTX 2GB ~ KINGSTON HYPERX 2x2GB DDR3 1600 ULV ~ SANDISK ULTRA PLUS 256GB SSD ~ LG 32LW4500 3DTV MONITOR ~ CREATIVE X-FI TITANIUM FATALITY PRO ~ CREATIVE MEGAWORKS 5+1 THX ~ GIGABYTE 3D MARS FULL TOWER ~ HIGH POWER ABSOLUTE 600W ~ PLEXTOR CDRW PX-W5224A ~ ASUS DVDRW 1814BLT
  • kesinlikle normal değildir. sistem parçalarınıza zarar vermeniz an meselesi. topraklı hat kullanmak en garantisi olmakla berbaer binasında toprak hattı olmayanlar ups ile sorunu halledebilirler. yada elektrikçilerin çok sevdiği köprüydü sanırım (en ucuzu tavsiye etmiyorum ama hiç yoktan iydir)
    _____________________________
  • hocam öncelikle şunu hatırla kasan metal
    anakartı kasaya bağlayan vidalar metal
    anakartın tabanı muhtemelen o metale değiyor
    ayrıca cdrom - hdd metal
    ve o metale temasta

    acilen topraklamanı yap
    _____________________________
    Laf yapacağına İş yap
    05425530946
  • normalde yanmaması lazım .benim evde topraklama olmadıgından yanıyor. birde ankarttı kasaya baglayan vidalar var onların plastikleri oluyormus. speacerlarında plastikleri varmıs. gerci bazılarıda bunun yararsız oldgu hatta anakart uzerinde faazladan sttaik elektirik kalacagını soyluyorlar. bilmiyorum aslında evde topraklama olsa deneyecem ama evde topraklama olmadan ne yapsam yararsız.
    _____________________________
    Chi of love
  • Toprak hat çekeceksin. Bu arada toprak hat sadece insanı korur. Kaçak varsa zaten elemanların üzerindedir. Toprak hat bunu düzeltmez.
    _____________________________
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Hellmarch

    Toprak hat çekeceksin. Bu arada toprak hat sadece insanı korur. Kaçak varsa zaten elemanların üzerindedir. Toprak hat bunu düzeltmez.

    +1
    _____________________________
  • beyle ayakkabınız sırıl sıklam ıslak ayaklarınız beton bir yere basıyor ve siz elinizi kasanın arkasına PSU ya bir değiyorsunuz ve hafif bir gıdıklama alıyor sizi.. bu normaldir.. 2 yıl boşuna mı elektrik okuduk

    edit :başka bir konuya geçtik, konu ile alakası belki yok diyeceksiniz ama bir deneyin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi samurcom -- 3 Mart 2006; 9:09:44 >
    _____________________________
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.