Şimdi Ara

KONTÖT TRANSFER YAPAMIYORUM

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
39
Cevap
0
Favori
304
Tıklama
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Gereksiz Mesajlar >> KONTÖT TRANSFER YAPAMIYORUM
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    3602 Mesaj
    başlık hala düzelmemiş.
    |
    |
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    ben de T harfını bılerek yazdım.
    |
    |
    _____________________________
    Kopan bir ipe sımsıkı bir düğüm atarsanız, ipin en sağlam yeri artık bu düğümdür. Ama ipe her dokunuşunuzda canınızı acıtan tek nokta yine o düğümdür...
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    Beni begenmiyormusun ?

    Neden cevap vermiyorsun, hadi gel bize gidelim, hem babamlarda evde yok..

    Sorunu nasıl hallettin
    |
    |
    _____________________________
    Pabucumun satanisti...
  • Yarbay
    2826 Mesaj
    öhhhöööö öhhhöööö
    quote:

    Orjinalden alıntı: eagle_one

    Beni begenmiyormusun ?

    Neden cevap vermiyorsun, hadi gel bize gidelim, hem babamlarda evde yok..

    Sorunu nasıl hallettin
    |
    |
    _____________________________
    Mühendisten iyi koca olur, Çünkü problemlerle uğraşmak ve çözmek onun işidir.




  • Yarbay
    3602 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: alpyanar

    öhhhöööö öhhhöööö
    quote:

    Orjinalden alıntı: eagle_one

    Beni begenmiyormusun ?

    Neden cevap vermiyorsun, hadi gel bize gidelim, hem babamlarda evde yok..

    Sorunu nasıl hallettin



    gıcık mı yaptı alp
    |
    |
    _____________________________




  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    senı tanımıyorum. kendını bıraz tarıf etsene???
    |
    |
    _____________________________
    Kopan bir ipe sımsıkı bir düğüm atarsanız, ipin en sağlam yeri artık bu düğümdür. Ama ipe her dokunuşunuzda canınızı acıtan tek nokta yine o düğümdür...
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    Bi öksürük şurubu mu alsak ne
    |
    |
    _____________________________
    Pabucumun satanisti...
  • Yarbay
    2826 Mesaj
    sen yenisin galiba
    |
    |
    _____________________________
    Mühendisten iyi koca olur, Çünkü problemlerle uğraşmak ve çözmek onun işidir.
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    Evet Ben avrupa yakasından bi replik şey ettiydim... Yanlışmı kaçtı acep ?
    |
    |
    _____________________________
    Pabucumun satanisti...
  • Yarbay
    2826 Mesaj
    kaçacaktı da dönüş aldın
    quote:

    Orjinalden alıntı: eagle_one

    Evet Ben avrupa yakasından bi replik şey ettiydim... Yanlışmı kaçtı acep ?
    |
    |
    _____________________________
    Mühendisten iyi koca olur, Çünkü problemlerle uğraşmak ve çözmek onun işidir.
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    eee hadı senı beklıyorum kendını tanıtmadın hala??????????????
    |
    |
    _____________________________
    Kopan bir ipe sımsıkı bir düğüm atarsanız, ipin en sağlam yeri artık bu düğümdür. Ama ipe her dokunuşunuzda canınızı acıtan tek nokta yine o düğümdür...
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    1.90 boyum var, 21 yaşındayım.. Arkadaşlar beni Brad Pitt'in klonlanmış hali sanarlar hep Yarışmacı arkadaşlara başarılar diliyorum
    |
    |
    _____________________________
    Pabucumun satanisti...
  • Yarbay
    3602 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: alpyanar

    kaçacaktı da dönüş aldın
    quote:

    Orjinalden alıntı: eagle_one

    Evet Ben avrupa yakasından bi replik şey ettiydim... Yanlışmı kaçtı acep ?



    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    3602 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: eagle_one

    1.90 boyum var, 21 yaşındayım.. Arkadaşlar beni Brad Pitt'in klonlanmış hali sanarlar hep Yarışmacı arkadaşlara başarılar diliyorum

    ooo çok yüzeysel olmuş.birazdaha kendini bize anlatabilirmisin.
    |
    |
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    tıpım degılsınyanımda bana uygun bı tıp var zaten.
    |
    |
    _____________________________
    Kopan bir ipe sımsıkı bir düğüm atarsanız, ipin en sağlam yeri artık bu düğümdür. Ama ipe her dokunuşunuzda canınızı acıtan tek nokta yine o düğümdür...
  • Yarbay
    2826 Mesaj
    mesela ev adresini falan versen gerci ad ve soyadını da söylesen yeter. adres işi kolay olur böylece
    quote:

    Orjinalden alıntı: recep41


    quote:

    Orjinalden alıntı: eagle_one

    1.90 boyum var, 21 yaşındayım.. Arkadaşlar beni Brad Pitt'in klonlanmış hali sanarlar hep Yarışmacı arkadaşlara başarılar diliyorum

    ooo çok yüzeysel olmuş.birazdaha kendini bize anlatabilirmisin.
    |
    |
    _____________________________
    Mühendisten iyi koca olur, Çünkü problemlerle uğraşmak ve çözmek onun işidir.




  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    quote:

    Orjinalden alıntı: Elma_Şekeri

    tıpım degılsınyanımda bana uygun bı tıp var zaten.



    Ya mağdem vardı neden tanıt dedin

    recep41 : derine inemem, sakat bi iş abi ,yüzeyde kalalım şimdilik
    |
    |
    _____________________________
    Pabucumun satanisti...




  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    |
    |
    _____________________________
    Kopan bir ipe sımsıkı bir düğüm atarsanız, ipin en sağlam yeri artık bu düğümdür. Ama ipe her dokunuşunuzda canınızı acıtan tek nokta yine o düğümdür...
  • Yarbay
    3602 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: alpyanar

    mesela ev adresini falan versen gerci ad ve soyadını da söylesen yeter. adres işi kolay olur böylece
    quote:

    Orjinalden alıntı: recep41


    quote:

    Orjinalden alıntı: eagle_one

    1.90 boyum var, 21 yaşındayım.. Arkadaşlar beni Brad Pitt'in klonlanmış hali sanarlar hep Yarışmacı arkadaşlara başarılar diliyorum

    ooo çok yüzeysel olmuş.birazdaha kendini bize anlatabilirmisin.



    |
    |
    _____________________________




Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Orjinal Laptop Yedek Parça
kolayoto.com
üniversite
Bey Azura
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,406
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.