DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Yeni DH Mobil Uygulama herkese açık beta sürümü kullanıma açıldı. Gizle Şimdi Dene
konsantrasyon artırmak için ne yapalabilir?
18
Cevap
0
Favori
3.553
Tıklama
Konudaki Resimler
Mesaj Tarihine Göre En Beğenilen Son Ekleneneler
Seçimimi Hatırla
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> konsantrasyon artırmak için ne yapalabilir?
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
    • Yüzbaşı
      886 Mesaj
      16 Ocak 2008 18:46:38 Konu Sahibi
      konsantrasyon artırmak için ne yapalabilir?

      bildiğiniz bişiler var mı

      vitamin hapı olur meve sebze olur çay olur vs ...



      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      4299 Mesaj
      16 Ocak 2008 18:49:47
      magnezyum ve potasyum kullan
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      3204 Mesaj
      16 Ocak 2008 18:51:32
      çay kahve
      ders çalışmak için konsantrasyon mu?
      |
      |
      _____________________________

      SKODA SUPERB 2013 1.6 TDI DSG
    • Onbaşı
      26 Mesaj
      16 Ocak 2008 18:56:30
      ders içinse ben yaparım .hepsini geçicem... ( benimki böyledir. ananızı aglatacam . hepinizi geçecem.hepiniz salaksınız benim yanımda. ben başarırım.) bu düşünceyle çalışırım

      başarmamak içinde bir neden yoktur
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      2825 Mesaj
      16 Ocak 2008 18:56:59
      Cevizin böyle bir özelliği olduğunu okumuştum.
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      5047 Mesaj
      16 Ocak 2008 20:45:16
      doktora görün ilaç yazıyor konsantrasyon zayıflığı dikkatsizlik için.
      |
      |
      _____________________________

      PSN: nbrlaa
      LİVE:nbrlaaa
    • Yüzbaşı
      467 Mesaj
      16 Ocak 2008 20:57:53
      bol kafein alacaksın !!
      enerji içecekleri bu iş için çok ideal..
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      696 Mesaj
      16 Ocak 2008 21:24:11

      http://forum.donanimhaber.com/m_6170979/tm.htm



      bu konu da sana yardımcı olabilir
      |
      |
      _____________________________

      Diğer insanların mücadelelerine kısılıp kalanlar aslında yaşamaya güçleri yetmeyen eziklerdir.
    • Yüzbaşı
      886 Mesaj
      17 Ocak 2008 01:46:41 Konu Sahibi
      quote:

      Orjinalden alıntı: Kamer Genç

      ders içinse ben yaparım .hepsini geçicem... ( benimki böyledir. ananızı aglatacam . hepinizi geçecem.hepiniz salaksınız benim yanımda. ben başarırım.) bu düşünceyle çalışırım

      başarmamak içinde bir neden yoktur

      saol güzel bi yaklasım basarılı olur valla
      |
      |
      _____________________________

    • Uzman Mobil
      6576 Mesaj
      17 Ocak 2008 01:53:13
      Pharmaton.... eczanelerde bulursun ... ders çalışman gereken yoğun sınav günlerinde yada iş günlerinde.... ve de 4-5 e kadar uykun gelmiyo pek .. direnç artırıyo ve konsantrasyon tabiki.. 30 kapsül ..30 YTL.... çok işe yarıyo bu meret

      *Ben vize zamanında aldım çok işe yarıyo.... Sabah son kapsulü yani 30 . kapsulü de atıcam ağzıma... çünkü bugün son sınavım var...
      |
      |
      _____________________________

      Darkchild.. Sert Bakışlı, Haşin Çocuk !!
    • Yarbay
      21597 Mesaj
      17 Ocak 2008 01:57:59
      Captagon
      |
      |
      _____________________________

      Bazıları hayatı dolu dolu yaşar. Bazıları ise yavaşça akıp geçmesini bekler. Ama hayatı biryerde yakaladın mı, işte O zaman muhteşem birşey olur...
    • Binbaşı
      1149 Mesaj
      17 Ocak 2008 01:59:52
      quote:

      Orjinalden alıntı: Darkchild

      Pharmaton.... eczanelerde bulursun ... ders çalışman gereken yoğun sınav günlerinde yada iş günlerinde.... ve de 4-5 e kadar uykun gelmiyo pek .. direnç artırıyo ve konsantrasyon tabiki.. 30 kapsül ..30 YTL.... çok işe yarıyo bu meret

      *Ben vize zamanında aldım çok işe yarıyo.... Sabah son kapsulü yani 30 . kapsulü de atıcam ağzıma... çünkü bugün son sınavım var...



      Yan etkisi falan var mı?

      Bende de konsantrasyon eksikliği var ya da ilgisizlik denilebilir.

      Ayrıca benimde baya bi ders çalışmam lazım. Malum dgs ye gircez.



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fatih_t -- 17 Ocak 2008; 2:04:00 >
      |
      |
      _____________________________

    • Binbaşı
      1273 Mesaj
      17 Ocak 2008 02:01:14
      çay veya kahve.Veya banyo.ya da ödevleri bilgisayarda calısarak...

      ben böyle motive oluyorum
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      21597 Mesaj
      17 Ocak 2008 02:12:08
      Pardon Captagon artık uyuşturucu statüsünde o yüzden bulamazsın.
      En iyisi Stablon denilen ilaç ve her eczaneden reçetesiz alabilirsin.



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TuVNeRa -- 17 Ocak 2008; 2:12:23 >
      |
      |
      _____________________________

      Bazıları hayatı dolu dolu yaşar. Bazıları ise yavaşça akıp geçmesini bekler. Ama hayatı biryerde yakaladın mı, işte O zaman muhteşem birşey olur...
    • Teğmen
      102 Mesaj
      17 Ocak 2008 02:34:48
      ritalin yazdırabilirsen yazdır ama yeşil reçeteyle satılıyo. çok masum bi ilaç değil ama bitane attınmı 5-6 saat kalkmadan ve aynı konsantrasyonda der çalışırsın
      |
      |
      _____________________________

      İNTEL E6750 CORE2DUO 2.66GHZ - GİGABYTE P35-DS3R - KINGSTON 2X1 GB 800MHZ - SPARKLE EN8800GT 512MB 256BIT - SEAGATE 320 GB 7200RPM 16MB - COOLERMASTER RC-533 400WATT - LG H55-N 20X8X20 DVD-RW - PHİLİPS 170S 17"

      Samsung R522 XS08TR

      APPLE İPHONE 3G
    • Uzman Mobil
      6576 Mesaj
      17 Ocak 2008 04:04:36
      quote:

      Orjinalden alıntı: fatih_t


      Alıntıları Göster




      Yan etkisi falan var mı?

      Bende de konsantrasyon eksikliği var ya da ilgisizlik denilebilir.

      Ayrıca benimde baya bi ders çalışmam lazım. Malum dgs ye gircez.



      Ekşi sözlükte mide bulantısı terleme falan oldu yazıyo bir çok kişi ama bunlar bende olmadı ... bende olan tek şey saçlarımı yıkadıktan 5-6 saat sonra sirke gibi kokmaya başlamasıydı bunu farkettim.. :))
      |
      |
      _____________________________

      Darkchild.. Sert Bakışlı, Haşin Çocuk !!
    • Yarbay
      2273 Mesaj
      17 Ocak 2008 11:03:33
      quote:

      Orjinalden alıntı: N@BoThİ

      ritalin yazdırabilirsen yazdır ama yeşil reçeteyle satılıyo. çok masum bi ilaç değil ama bitane attınmı 5-6 saat kalkmadan ve aynı konsantrasyonda der çalışırsın

      Ritalin kırmızı reçete sanırım, bağımlılık yapan ilaçlar statüsünde
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      742 Mesaj
      17 Ocak 2008 11:10:55
      Bnce doktora gitmeden ilaç içmeyi düşünme .... Anladığım kadarıyla senin doktorluk bi rahatsızlığın yok Hepimizde olan ders çalışma isteksizliği. İlaç,meyve,sebze,cay vb. bunların sana katacağı bir etki olduğunu düşünmüyorum. Çünkü bu isteksizlik fiziksel değil, zihinsel.İlaç içince öyle bir çalışcam ki bu ilaç çok iyi geliyo, yada çay içince 2 sayfalık yazıyı 1 dakkada okuycam vb. bunları içerken bu psikolojiyle içtiğin için sonuç elbette olumlu oluyo. ama gördüğün gibi bize kattığı asıl fayda zihinsel Başaracağına inanma etkisi... Yaanii .. 1 bardak suyu içerken de bu suyu içtikten sonra harıl harıl ders çalışırım diye kafna yerleştirirsen de aynı etkiyi alırsın Bu konuda benm fikrim bu.... ( İlaçlara ve diğer önerilere sayg duyuyorum, ama unutma fiziksel değil zihinsel )
      |
      |
      _____________________________

    • Binbaşı
      1322 Mesaj
      17 Ocak 2008 11:16:36
      Stablon öyle zort diye alınacak bir ilaç değil, o bir anti depresan, kendini mutlu hissetmene neden olur ama bu seferde konsantrasyonun azalabilir ayrıca, uykuya meyil yaratabilir... prospektüsündede yazıyor zaten...

      Ritalin ise çocuk hiperaktivitesinde kullanılan bir ilaç, normal kişide fiziksel ve düşünsel aktivite artışı yaratır ama ona psişik bağımlılık yaratır, ayrıca yeşil reçete ile satıldığı için alamazsın...

      Pharmaton en iysidir bunlar arasında çünkü içindekiler vitanmin ve minareal desteği şeklindeidr ayrıca konsantrasyonada katkıda bulunur, diğerleri gibi aslen ilaç kategorisinde olmamakla birlikte buda sonuçta normalde almamız gereknbir şey değildir...

      Başta bir arkadaşın dediği gibi motive olmak en iyisidir bence..
      KAMER GENÇ;
      """ ders içinse ben yaparım .hepsini geçicem... ( benimki böyledir. ananızı aglatacam . hepinizi geçecem.hepiniz salaksınız benim yanımda. ben başarırım.) bu düşünceyle çalışırım

      başarmamak içinde bir neden yoktur"""
      |
      |
      _____________________________

Reklamlar
ses yalıtım malzemeleri
izmir havalimanı transfer
modasor
SEO
ses yalıtımı
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Tablet sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,438
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.