Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

Komşum Yalancı İnternetimi Sömürüyor ! (YİNE KOTAYI AŞTI)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir Kullanıcı, 2 Masaüstü Kullanıcı
181
Cevap
0
Favori
6.699
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> Komşum Yalancı İnternetimi Sömürüyor ! (YİNE KOTAYI AŞTI)
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    3549 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: designr

    eğer kablolu kullanıyorsan, modemin wirelessını kapat. yüzsüz gibi gelip noldu derse bozuk dersin.

    kusura bakmada adam resmen seni kullanıyor

    +1
    |
    |
    _____________________________

    Orta Dünya Soy Ağacı Çalışmam | MyAnimeList | Last.fm | psn: FingolfinPF
    "Mutluluk uçsuz bucaksız ormanlardadır, bomboş sahillerdeki coşkudadır, insan elinin değmediği bir yerdedir,
    Denizin diplerinde ve gürlemesindedir. İnsanları severim ama doğayı daha çok severim."

    Switch FC: SW - 8548 - 9877 - 7372 | 3DS FC: 5301 - 1859 - 0736 | Steam
  • Yarbay
    2827 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Yengec1907


    quote:

    Orijinalden alıntı: HunterDare

    Senin gibi kerizler olduktan sonra bu dünyada akıllıların sırtı yere gelmez.

    Benim yaptigim kerizlik dostum. Iyi olmak suc olmus bu dunyada ben napayim

    iyi olmak değilde internetını bu şekilde ıllegal paylaşmak suç değil mı?

    sadece sana tanımlı bır ınternetın baskları ıle bu yolla paylasılması suc dıye bılıyorum,6-7 ay once banada benım komsum gelmıstı,ona bunu soylemıstım.bu suctur ve ben bu suca ortak olmam demıstım.
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2358 Mesaj
    ne kasıyosun ki bu kadar, değiştir şifreyi olsun gitsin. kapına geldiğinde de bak işine de, uzatmanın anlamı yok. boş yere kendini salak yerine koydurtuyosun.
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    127 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Yengec1907


    quote:

    Orijinalden alıntı: ferpar1988

    Modemin qos ozelligi varsa sirf onun bilgisayari icin hiz siniri koyabilirsin. 512 kbps verirsin adam bi sure sonra kendiliginden girmez zaten :D

    Hocam bu olay cok iyimis nasil yapicam aciklarmisiniz ?

    Öncelikle her modemde bu özellik yok. Modem in sayfasına gir(192.168..1.1 gibi adresi vardır). Ayarların içinde qos veya quality of service adında ayar bulunuyorsa senden pc nin mac adresini ve maximum hızı ister. Mac adresini yine modemin sayfasından wireless kullanıcı listesinden bulabilirsin. Yani biraz kurcalaman gerek ayarları.
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    606 Mesaj
    aga sıfre aynen kalsın adam kullansın.bu senın enayılıgını gostermez.komsuna yardım edıyosun sonucta.en kotu ıhtımalle ıcın rahat olur.bu senın comertlıgını gosterır.adam serefsızlık yapsa bıle.(KOMSUN DEGILIM :D )



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    2 Not
    "Benim de internetim gitti, başkasından sömürmek pardon kullanmak durumunda kaldım. Üzgünüm" tarzı güzel bir nükte yap ve ardından ağın hem ismini hemde şifresini değiştir
    |
    |
    _____________________________

    Red Wedding - Robb Stark'ın Ölümü

    Sonra Tywin ve Joffrey!!!
  • Binbaşı
    1900 Mesaj
    Bende yaz döneminde arka komşum, ilk okuldan sınıf arkadaşım kıza internet şifresini verdim.hayrına kullansın diye
    şifreyi verdiğimi bile unutmuştum. Birgün annesi geldi (aile samimidir ) annemin yanına banada 50 lira verdi.
    Ne dedim bu internet için dedi parayı geri verdim olmaz dedim zaten fazla kullanmadı dedim kadın parayı zorla bıraktı.
    _____________________________
  • Yarbay
    5699 Mesaj
    bizim milletimiz böyle işte. şifreli wireless kıranlarda var bu nasıl bir ahlak anlayışıdır arkadaş. ha evimden birşeyler çalmışsın ha internetimden çalmışsın. wireless kapatır kabloyla girerim yine de paylaşmam kimseyle.
    |
    |
    _____________________________
    Intel i7 3930K 6C/12T || Asus P9X79 PRO || Corsair 32 GB DDR3 RAM || Rtx 2080(ti?) Bekleniyor || Samsung 850 Pro 512GB SSD || Seagate 2 TB HDD || Thermaltake 750W XT PSU || AOC G2460PG 144Hz Gsync || Samsung A70
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    10 Not
    Eline faturayı ver ve ödemesini söyle.
    |
    |
    _____________________________
  • Emekli Yönetici
    11928 Mesaj
    Sifreyi vermek ve kullanmadina musade etmek hele ki bu durumda kusura bakmayin pek akilli bir is degil. O adam bilisim suclari isliyorsa yasal olarak kapiniza polis gelir, tikarlar kodese o adamda kusura bakmayin der bir guzel nazikce soyledigi icinde siz onemli degil dersiniz bu mantikla.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    28/06/1389...Samo Sloga Srbina Spasava...28/06/1389
    Ja ne odlucujem da li cu ici u bitku po tome kakva je sila koja me prati nego po tome koliku svetinju branim. (Knez Lazar Hrebeljanovic)
    Neka od danas zna ko nije znao da Srbija nije cilim iz usaka, da Kosovo nije svileni jastuk iz brusa, da Srbi znaju za nesto skuplje od glave. Srbija nije saka pirinca da je pozoba svaka vrana koju donese vetar. (Milos Obilic -1389)
  • Emekli Yönetici
    11928 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: soryy

    Bende yaz döneminde arka komşum, ilk okuldan sınıf arkadaşım kıza internet şifresini verdim.hayrına kullansın diye
    şifreyi verdiğimi bile unutmuştum. Birgün annesi geldi (aile samimidir ) annemin yanına banada 50 lira verdi.
    Ne dedim bu internet için dedi parayı geri verdim olmaz dedim zaten fazla kullanmadı dedim kadın parayı zorla bıraktı.


    Senin ki farkli kiz ve tanidigin bir arkadasin, kadin samimiyet gostermis para getirerek ayrica, ben olsam almazdim ve kullanmasina da izin veririm. Bir insanin sicakligina samimiyetini goruyum ona feda olsun.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    28/06/1389...Samo Sloga Srbina Spasava...28/06/1389
    Ja ne odlucujem da li cu ici u bitku po tome kakva je sila koja me prati nego po tome koliku svetinju branim. (Knez Lazar Hrebeljanovic)
    Neka od danas zna ko nije znao da Srbija nije cilim iz usaka, da Kosovo nije svileni jastuk iz brusa, da Srbi znaju za nesto skuplje od glave. Srbija nije saka pirinca da je pozoba svaka vrana koju donese vetar. (Milos Obilic -1389)
  • Teğmen
    190 Mesaj
    İndirdiklerinden dolayı sıkıntı yaşayabilirsiniz. Modem ayarlarından görünmez yapın wirelles ağını sorarsa faturadan kestiler dersiniz artık.
    |
    |
    _____________________________
    www.kirikkale.gen.tr
    www.akvaryumcity.com
  • Yüzbaşı
    805 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: [Vampir]

    O şifreyi başkasına vermiş olabilirmi?

    tespit ibretlik olmuş
    _____________________________
  • Teğmen
    184 Mesaj
    Komşum Yalancı İnternetimi Sömürüyor ! derken internet mi yalancı komşu mu yalancı anlamadım ..

    Not : Okumadım ..
    |
    |
    _____________________________



    Eski kullanıcı adı: gencfbs
  • Teğmen
    155 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Yengec1907

    beyler geçen ay komşum kapıma gelip kendi internetinde sorunları olduğunu söyledi. 1 2 hafta benim internetimi kullanmak için izin istedi bende adil kullanım kotasını soyleyip indirme yapmamasını rica edip kullanmasına izin verdim ve şifremi verdim. oda sadece facebook youtube gibi yerleri kullanıcagını ve indirme yapmayacağını söyledi. Ona verdikten 1 hafta sonra eve geldiğimde internetimin 3mbit e düştüğünü gördüm ve şok oldum. daha 30 kusur gb ta iken 100gb ı gecmıstı indirme durumum. (20mbit superonline sınırsız fiber kullanıcısıyım) bende öyle çok download yapan biri değilim anca flim falan indiririm şimdiye kadar 100gb ı 1 kere geçmiştim mart ayında o ayda evdeydim full issizlikten ay sonuna geldiğimizde tekrar kotaya baktım ve 141gb olduğunu görünce çok sasırdım en fazla 40gb ı benimdir bi insan 100gb ne indirirki ? neyse bugun ayın 15i 1.5ay oldu sorduğumda hala ihtiyacı olduğunu internetinin olmadığını ve özür dilediğini dile getiriyor. bende birşey diyemıyorum 1 kere soyledım ona 140gb olayını siz harcamıssınızdır dedi ben sadece onemlı sıtelere gırıyorum ındırme yapmıyorum dedi. bende tekrar soramadım tabiki adama yalancı der gibi. dediğim gibi daha ayın 15indeyiz ben 3 flim dısında birşey indirmedim kota 62gb hala şoktayım. sizce ne yapmalıyım beyler aklıma birşey gelmiyor yardımcı olursanız sevinirim...



    yalan söylüyosa..
    hiç acıma ..şifreyi değiştir..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GO KİMİ! -- 15 Aralık 2012; 19:49:22 >
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    2518 Mesaj
    Arkadaşım hayır de gönder ya. İşin düşecekmiş ne işin düşecek şu menfaat dünyasında? adam resmen seni kullanııyo gelince bozuk falan de gönder ayıp olmaz, asıl onun yaptıgı ayıp.
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1802 Mesaj
    Böyle adamlara prim verme arkadaşım, böylelerine asalak derler insanı aptal yerine koyduğunu sanarak kullandıklarını sanarlar...
    |
    |
    _____________________________
  • Çavuş
    94 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Yengec1907

    beyler verme diyorsunuz ama adam kibarca rica ediyor bende birşey diyemıyorum vermiyorum diyincede diyecek neden vermiyorsun ? ben 140gb soyledığım zaman değiştircektim şifreyi fakat adam kendi yapmadığını sadece facebook twiter gibi siteler için kullandığını kibarca dile getirdi yük oluyorsam değiştirebilirsiniz falan dedi. ya konuşma tarzı çok iyi bende birşey diyemedim yukarı cıkıp desem birdaha aynı şeyi adama yalancı der gibi olucak

    Yukarıda bir arkadaş söylemiş, sor bakalım şifreyi başkasına vermiş mi vermemiş mi diye. Bunun dışında belki 3. bir şahıs şifrenizi kırmıştır. Öncelikle şifrenizi değiştirseniz iyi olur
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1855 Mesaj
    1-1.5 aydır iş çözülmüyor. Yani günahını almıyım kimsenin ama biraz kullanmaya başlamış seni...
    2-Adam dediğin kadar kibar biri olsaydı bence faturanın en azından yarısını 65/2, 32.5 TL 1. aydan sonra sana öderdi
    3-Olayın suç kısmı herkes söylemiş zaten.

    Yapacağın şey şu: Gideceksin kapısına hocam diyeceksin bak. Kotayı aşıyorsun sen şifreyi bilmiyorken böyle olmuyordu vs. güzel bir konuşma yapıcaksın. Hadi eyv dicen bu kadar

    DİPNOT: Bu kesinlikle ayıp birşey değildir. Tekrar söyleyeyim adam gerçekten dediğin kadar kibar biri ise zaten teşekkürler der, kapatır konuyu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Yağmurun Sabahı -- 15 Aralık 2012; 20:17:20 >
    |
    |
    _____________________________
    Dark Orion kasa Kullanıcı incelemesi
  • Yüzbaşı
    869 Mesaj
    Maç adresini filtrele adam sorarsada ben bişey yapmadım dostum sorun senin bilgisayarında de



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
Mobilya Takımları
son dakika
SEO
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,406
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.