Şimdi Ara

Kombine kiralayan karaborsacılar.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
230
Cevap
1
Favori
7.372
Tıklama
Tüm Forumlar >> Spor >> Futbol >> Galatasaray >> Kombine kiralayan karaborsacılar.
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Teğmen
    132 Mesaj
    dostum sana vereceği cevabı söyliyim...
    Şikayet olmadan su yüzüne çıkmayan bir durum söz konusu diycek..Çok fazla var, zaten güvenlik önlemi alınıyor stad çevrelerinde diycek..
    önüne geçilemeyecek devasa bi durum diycek..boşver uğraşma bulaşma diycek ;)
    _____________________________
    Yaş 34, acaba yolu yarıladım mı?
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    quote:

    Orijinalden alıntı: jAccuse

    Yönetimden kombine,loca ve vip ücretlerine ciddi bir zam bekliyorum.
    quote:

    Orijinalden alıntı: D C X L

    Yönetimden kombine,loca ve vip ücretlerine ciddi bir zam bekliyorum.

    Ben kombine alamadığım veya ucuza bilet kapatmak için bu konuyu açmadım.
    Ancak senin kadar rütbeli insanların bu olayı koruması gerçekten beni şaşırttı.
    Mesela bu sene CL'ye gidemeyelim direk.Bu kombinelerin 10 bini direk düşer.Yerine her maç kendisi giden taraftar kombine alır.
    Amacı belli olanlar bu konuda açığa çıktılar zaten.
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    quote:

    Orijinalden alıntı: baruter2

    dostum sana vereceği cevabı söyliyim...
    Şikayet olmadan su yüzüne çıkmayan bir durum söz konusu diycek..Çok fazla var, zaten güvenlik önlemi alınıyor stad çevrelerinde diycek..
    önüne geçilemeyecek devasa bi durum diycek..boşver uğraşma bulaşma diycek ;)
    quote:

    Orijinalden alıntı: baruter2

    dostum sana vereceği cevabı söyliyim...
    Şikayet olmadan su yüzüne çıkmayan bir durum söz konusu diycek..Çok fazla var, zaten güvenlik önlemi alınıyor stad çevrelerinde diycek..
    önüne geçilemeyecek devasa bi durum diycek..boşver uğraşma bulaşma diycek ;)

    Dediğin gibi aynılarını da diyebilir.Ancak buradakilerin bu olayı koruması ve yapması çok iğrenç birşey.
    Yapıyorlar birde bu konuya gelip şirin gözükmeye çalışıyor soyguncular.
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    3829 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Pomo

    quote:

    Orijinalden alıntı: D C X L

    Yönetimden kombine,loca ve vip ücretlerine ciddi bir zam bekliyorum.

    Ben kombine alamadığım veya ucuza bilet kapatmak için bu konuyu açmadım.
    Ancak senin kadar rütbeli insanların bu olayı koruması gerçekten beni şaşırttı.
    Mesela bu sene CL'ye gidemeyelim direk.Bu kombinelerin 10 bini direk düşer.Yerine her maç kendisi giden taraftar kombine alır.
    Amacı belli olanlar bu konuda açığa çıktılar zaten.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalden alıntı: Pomo

    quote:

    Orijinalden alıntı: D C X L

    Yönetimden kombine,loca ve vip ücretlerine ciddi bir zam bekliyorum.

    Ben kombine alamadığım veya ucuza bilet kapatmak için bu konuyu açmadım.
    Ancak senin kadar rütbeli insanların bu olayı koruması gerçekten beni şaşırttı.
    Mesela bu sene CL'ye gidemeyelim direk.Bu kombinelerin 10 bini direk düşer.Yerine her maç kendisi giden taraftar kombine alır.
    Amacı belli olanlar bu konuda açığa çıktılar zaten.


    Başarısız dönemlerden sonra bile ciddi miktarda kombine ve full loca satışı gerçekleşti.3 yıl rezil dönemin ardında takımda ışığı gören seyirci akın etti.
    Bu yılki başarılardan , 2 dünya yıldızının takıma katılması ve muhtemelen seneye ŞL ye gidecek olmamaız nedeniyle önceki yorumumu yazdım.Yoksa yanlış anlama karaborsaya asla destek çıkmam.
    _____________________________




  • Teğmen
    132 Mesaj
    en baştaki mesaja dönüyoruz.....bizim yapacak bişeyimiz yok...
    Maça gidecek ve kombine kiralayarak stada girmeyi düşünenler şikayet hususunu veya en azından kulüp ile irtibata geçmeyi denesinler...
    Not : Ben Fenerbahçeliyim...Aynı muhabbet kadıkyde de geçiyo...
    |
    |
    _____________________________
    Yaş 34, acaba yolu yarıladım mı?
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    quote:

    Orijinalden alıntı: jAccuse

    quote:

    Orijinalden alıntı: Pomo

    quote:

    Orijinalden alıntı: D C X L

    Yönetimden kombine,loca ve vip ücretlerine ciddi bir zam bekliyorum.

    Ben kombine alamadığım veya ucuza bilet kapatmak için bu konuyu açmadım.
    Ancak senin kadar rütbeli insanların bu olayı koruması gerçekten beni şaşırttı.
    Mesela bu sene CL'ye gidemeyelim direk.Bu kombinelerin 10 bini direk düşer.Yerine her maç kendisi giden taraftar kombine alır.
    Amacı belli olanlar bu konuda açığa çıktılar zaten.


    Başarısız dönemlerden sonra bile ciddi miktarda kombine ve full loca satışı gerçekleşti.3 yıl rezil dönemin ardında takımda ışığı gören seyirci akın etti.
    Bu yılki başarılardan , 2 dünya yıldızının takıma katılması ve muhtemelen seneye ŞL ye gidecek olmamaız nedeniyle önceki yorumumu yazdım.Yoksa yanlış anlama karaborsaya asla destek çıkmam.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalden alıntı: D C X L

    quote:

    Orijinalden alıntı: Pomo

    quote:

    Orijinalden alıntı: D C X L

    Yönetimden kombine,loca ve vip ücretlerine ciddi bir zam bekliyorum.

    Ben kombine alamadığım veya ucuza bilet kapatmak için bu konuyu açmadım.
    Ancak senin kadar rütbeli insanların bu olayı koruması gerçekten beni şaşırttı.
    Mesela bu sene CL'ye gidemeyelim direk.Bu kombinelerin 10 bini direk düşer.Yerine her maç kendisi giden taraftar kombine alır.
    Amacı belli olanlar bu konuda açığa çıktılar zaten.


    Başarısız dönemlerden sonra bile ciddi miktarda kombine ve full loca satışı gerçekleşti.3 yıl rezil dönemin ardında takımda ışığı gören seyirci akın etti.
    Bu yılki başarılardan , 2 dünya yıldızının takıma katılması ve muhtemelen seneye ŞL ye gidecek olmamaız nedeniyle önceki yorumumu yazdım.Yoksa yanlış anlama karaborsaya asla destek çıkmam.

    Ben senin ne demek istediğini anladım.Zaten 5-6 kelimelik cümlen direk belli ediyor bu işlere karşı olduğunu.Keşke diğer rütbelilerde senin gibi olsa.Ancak onlar yandaş bile olabiliyor bu soygunculuğa.
    Bu yıl ben kale arkası kombinelerini 1200 liradan açan yönetim görürüm inşallah.550 i duyan kombine aldı.Saysan 10 maça gitmemiştir.
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    2325 Mesaj
    Biletler 150-200 tl arası olacak sen 350'ye çok demişsin bu garip geldi Ayrıca biletlerin satışa çıkmasını beklemeden yani bilet alıp alamayacağını bilmeden böyle konu açıp atıp tutman çok abest ! Sen zaten baştan failsin, kurnazlık yapıp erkenden kombine buluyum parasını vereyim ucuza gelsin peşindesin, hemde bunu karaborsaya yönelerek yapıyorsun... Bu ne perhiz bu ne lahana turşusu ! Biletler satışa çıksın alamazsan o zaman karaborsa düşünürsün, şimdiden böyle bilinçli polemik konularıyla ortalığı bulandırma Fake kardeş..
    |
    |
    _____________________________
    Şampiyon Cimbom Yazdıracağız!
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    quote:

    Orijinalden alıntı: _UETS_

    bide vergiden bahsetmiş POMO :)))


    ya sen ne vergi veriyosun devlete soruyorum sana kalem kalem yazsana bana ???

    gs store a yıllık getirin ne ????


    bak kardeş arabam var
    işim var
    evim var

    aha sana kalem kalem vergi

    yıllık araç vergisi
    benzin vergisi
    lpg vergisi
    zorunlu araç sigortası

    işyeri haftasonu çalıştırma ruhsatı aylık vergi dilimi
    işyerinin vergisini saymiyim burdan izmire yol olur

    evime zorunlu deprem sigortası
    zorunlu yıllık ev vergisi

    yani ben senede nerden baksan 10 bin TL vergi veriyorum devlete

    sen gelmiş bilette kesilen 1.60 tl lik vergiden bahsediyorsun acayip güldüm ...

    biz her maça gidişimizde store dan alışveriş yapıyoruz

    evde istemediğin kadar eldiven atkı var istemediğin kadar gümüş tesbih takı var istemediğin kadar hırka mont var istemediğin kadar ekmek kızartma makinesi var

    varsın sen alan memnun satan memnun ben kombine alamadım pişmanım oyuzden yazdım de çekil git burdan bence

    zira takım adam olunca destek istemiyoruz adam olsaydınız takım kötüyken kombine alsaydınız kardeşim
    quote:

    Orijinalden alıntı: _UETS_

    bide vergiden bahsetmiş POMO :)))


    ya sen ne vergi veriyosun devlete soruyorum sana kalem kalem yazsana bana ???

    gs store a yıllık getirin ne ????


    bak kardeş arabam var
    işim var
    evim var

    aha sana kalem kalem vergi

    yıllık araç vergisi
    benzin vergisi
    lpg vergisi
    zorunlu araç sigortası

    işyeri haftasonu çalıştırma ruhsatı aylık vergi dilimi
    işyerinin vergisini saymiyim burdan izmire yol olur

    evime zorunlu deprem sigortası
    zorunlu yıllık ev vergisi

    yani ben senede nerden baksan 10 bin TL vergi veriyorum devlete

    sen gelmiş bilette kesilen 1.60 tl lik vergiden bahsediyorsun acayip güldüm ...

    biz her maça gidişimizde store dan alışveriş yapıyoruz

    evde istemediğin kadar eldiven atkı var istemediğin kadar gümüş tesbih takı var istemediğin kadar hırka mont var istemediğin kadar ekmek kızartma makinesi var

    varsın sen alan memnun satan memnun ben kombine alamadım pişmanım oyuzden yazdım de çekil git burdan bence

    zira takım adam olunca destek istemiyoruz adam olsaydınız takım kötüyken kombine alsaydınız kardeşim


    2011-2012 sezonuna kombine aldıysan bende en adi şerefsizin önde gideniyim.Takım CL'ye gitti ya tabi alırsın.Zaten bu cümle çok şey barındırır.
    Akbaba gibisiniz.Nerede para orada soygunculuk
    Bide dükkanı varmışta vergi ödüyormuşta.Storedan alışveriş yapıyormuşta.Atkı eldiven doluymuşta.
    Zaten bunlar normal şeyler.Vergini ödeyeceksin.Her sezon store alışverişi toplu olarak yapılır sezon içinde yeni ürünler çıkarsa alınabilir.Sneijder gibi futbolcular gelirse katkı olsun diye forma alırsın aynı formadan olsa bile.
    Ne diye abartıp cümlelerine katıyorsun.Başka nickler vay adama bak ne alışveriş yapmış mı diyecek.
    Senin gibi soyguncular cümlelerine bunlarıda katıyor işte.
    _____________________________




  • Binbaşı
    1059 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Yggdrasil Asgard

    İster al ister alma. Sene başında kombine alan , store'dan alışveriş yapan adam şimdi satar , satmaz seni ilgilendirmez alma o zaman. Kale arkasına bilet çıkmıyor. 80-90 TL eder diyorsan , git o zaman 80-90 TL'ye satın al. Sen de alsaydın kombineni sene başında , şimdi rahat rahat giderdin maça. Adam 12 yıl sonra gelen çeyrek final maçında 100 TL'ye kombinesini sana verecek değil. Her güzel şeyin bir bedeli var. Evinde izleyeceksin , ağlama burda boşuna.
    quote:

    Orijinalden alıntı: Wesley Sneijder 10

    İster al ister alma. Sene başında kombine alan , store'dan alışveriş yapan adam şimdi satar , satmaz seni ilgilendirmez alma o zaman. Kale arkasına bilet çıkmıyor. 80-90 TL eder diyorsan , git o zaman 80-90 TL'ye satın al. Sen de alsaydın kombineni sene başında , şimdi rahat rahat giderdin maça. Adam 12 yıl sonra gelen çeyrek final maçında 100 TL'ye kombinesini sana verecek değil. Her güzel şeyin bir bedeli var. Evinde izleyeceksin , ağlama burda boşuna.

    Fikriniz dogru fakat uslubunuz cok yanlis.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • Teğmen
    124 Mesaj
    Kombine kiralayanlar sizin dininiz imanınız para olmuş sizlerle aynı takımı tutmaktan utanıyorum



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2099 Mesaj
    karaborsaci benim icin
    1) lulupten el altindan bedava bilet alip sonra satip macada kapilari kirip giren
    2) satan firmayla anlasip el altinda.n tum seriyi alip satanlardir.
    3) alir 10 kombine maclara gitmez derby vbde kar eder koltuklar bos kalir
    adam almis kombineyi kulube vermis parayi, baska adam maca gitmek istiyo son anda bundan daha normal
    ne olabilirki , ucak biletini son dakikada alinca bilet fiyatlari kac kat oluyo.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    109 Mesaj
    Herkes farklı düşüncede herkesin kendine göre haklı gerekçeleri var. Saygı duymak lazım.

    Ben şunu anlamadım galatasarayın bilet satış sitesinden devir yaoınca zaten istediğin fiyatı belirtme gibi bir leksün yok zaten.

    Kulüp sana ait olan yerin o maç için belirlediği fiyattan zaten satışını gerçekleştirmiyor mu?

    Ben mi yanlış biliyorum ... Sizin bu fahiş fiyat isteme site harici başka kanallardan başkasına satılması mıdır?
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2325 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Pomo

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalden alıntı: Pomo


    1) Üslubuyla eleştirilere cevap veremeyeceksen yazma foruma, ilk mesajını oku bakalım ne yapmışsın ? Bilet için (yani daha satışa çıkmamış biletler için) karaborsacılara sorup piyasa araştırması yapmışsın, uygun bulmayınca konu açmışsın ! Sonrada karaborsayla işim yok demagojisi yapmışsın mesajında. Birde üstüne beni karaborsacı yapıp beddua etmişsin, pes !

    Ben bugüne kadar biletimi ya da kombine mi bir Allah'ın kuluna para karşılığı vermemiş bundan sonrada vermeyecek bir insanım, bu sene gidemediğim 5 maça (1 tanesi CL'deki Cluj maçı) yerim boş kalmasın diye eşime dostuma karşılıksız vermiş birisiyim ! Karaborsaya bende karşıyım, karaborsa yapan herkesin konularınıda ilk ben şikayet ederim ama Real maçında biletin 200 TL olacağı bir ortamda kombinesine 350 isteyenede birşey diyemem (500+ istemediği sürece) çünkü bu Çeyrek Final, rakip Real Madrid arz talep meselesi, ederi neyse (bence o maç 300-350 TL yi kesinlikle hakedecek bir müsabaka olacak) o fiyata verilmesi normal. Sen kalkıp mezarcılık yapıp 80-90 TL ye bilet alamıyorum diye gelip forumu karıştırman hata. Real maçı içinde 500-1000 Tl arası para teklif eden de oldu ama vermedim, gittiler başka yerden buldular, yani illa ki alıcısı çıkacaktır.

    Beddua kısmına gelirsek, ben bundan önce ve bundan sonra eğer biletimi ve ya kombine mi para karşılığı birine verirsem o ettiğin beddua misliyle benden çıksın ama vermezsem (ki vermedim de) misliyle senden çıksın !

    2) Sana son kez "kardeşim" diyorum Beşiktaşlı fake kardeşim... Git kendi işine bak karıştırma ortalığı !
    |
    |
    _____________________________
    Şampiyon Cimbom Yazdıracağız!




  • Binbaşı
    1059 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Sucuk_Ekmek

    quote:

    Orijinalden alıntı: Wesley Sneijder 10

    İster al ister alma. Sene başında kombine alan , store'dan alışveriş yapan adam şimdi satar , satmaz seni ilgilendirmez alma o zaman. Kale arkasına bilet çıkmıyor. 80-90 TL eder diyorsan , git o zaman 80-90 TL'ye satın al. Sen de alsaydın kombineni sene başında , şimdi rahat rahat giderdin maça. Adam 12 yıl sonra gelen çeyrek final maçında 100 TL'ye kombinesini sana verecek değil. Her güzel şeyin bir bedeli var. Evinde izleyeceksin , ağlama burda boşuna.

    Fikriniz dogru fakat uslubunuz cok yanlis.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalden alıntı: beksipeys


    quote:

    Orijinalden alıntı: Wesley Sneijder 10

    İster al ister alma. Sene başında kombine alan , store'dan alışveriş yapan adam şimdi satar , satmaz seni ilgilendirmez alma o zaman. Kale arkasına bilet çıkmıyor. 80-90 TL eder diyorsan , git o zaman 80-90 TL'ye satın al. Sen de alsaydın kombineni sene başında , şimdi rahat rahat giderdin maça. Adam 12 yıl sonra gelen çeyrek final maçında 100 TL'ye kombinesini sana verecek değil. Her güzel şeyin bir bedeli var. Evinde izleyeceksin , ağlama burda boşuna.

    Fikriniz dogru fakat uslubunuz cok yanlis.

    Bu arada mesajlar bu bölümde tekrar düzenlenemediği icin alinti yapmak zorundayim. Karaborsaya karsiyim. Her urunun dinimizce bir kar orani vardir(bu kar orani acikca soylenmemis fakat fahiş fiyat oldugu dusunulen urunlere haram getirilmistir). Fazlasi karaborsa adi altinda haramdir kisaca. Dine inanmayan kardeslerim icinse sunu soyleyeyim "hirsizlik, aptal yerine konma, bir mal icin oldugundan fazla istenip sikintiya sokmak" yanlistir.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________




  • Teğmen
    195 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Pomo

    quote:

    Orijinalden alıntı: _UETS_

    bide vergiden bahsetmiş POMO :)))


    ya sen ne vergi veriyosun devlete soruyorum sana kalem kalem yazsana bana ???

    gs store a yıllık getirin ne ????


    bak kardeş arabam var
    işim var
    evim var

    aha sana kalem kalem vergi

    yıllık araç vergisi
    benzin vergisi
    lpg vergisi
    zorunlu araç sigortası

    işyeri haftasonu çalıştırma ruhsatı aylık vergi dilimi
    işyerinin vergisini saymiyim burdan izmire yol olur

    evime zorunlu deprem sigortası
    zorunlu yıllık ev vergisi

    yani ben senede nerden baksan 10 bin TL vergi veriyorum devlete

    sen gelmiş bilette kesilen 1.60 tl lik vergiden bahsediyorsun acayip güldüm ...

    biz her maça gidişimizde store dan alışveriş yapıyoruz

    evde istemediğin kadar eldiven atkı var istemediğin kadar gümüş tesbih takı var istemediğin kadar hırka mont var istemediğin kadar ekmek kızartma makinesi var

    varsın sen alan memnun satan memnun ben kombine alamadım pişmanım oyuzden yazdım de çekil git burdan bence

    zira takım adam olunca destek istemiyoruz adam olsaydınız takım kötüyken kombine alsaydınız kardeşim


    2011-2012 sezonuna kombine aldıysan bende en adi şerefsizin önde gideniyim.Takım CL'ye gitti ya tabi alırsın.Zaten bu cümle çok şey barındırır.
    Akbaba gibisiniz.Nerede para orada soygunculuk
    Bide dükkanı varmışta vergi ödüyormuşta.Storedan alışveriş yapıyormuşta.Atkı eldiven doluymuşta.
    Zaten bunlar normal şeyler.Vergini ödeyeceksin.Her sezon store alışverişi toplu olarak yapılır sezon içinde yeni ürünler çıkarsa alınabilir.Sneijder gibi futbolcular gelirse katkı olsun diye forma alırsın aynı formadan olsa bile.
    Ne diye abartıp cümlelerine katıyorsun.Başka nickler vay adama bak ne alışveriş yapmış mı diyecek.
    Senin gibi soyguncular cümlelerine bunlarıda katıyor işte.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalden alıntı: Pomo

    quote:

    Orijinalden alıntı: _UETS_

    bide vergiden bahsetmiş POMO :)))


    ya sen ne vergi veriyosun devlete soruyorum sana kalem kalem yazsana bana ???

    gs store a yıllık getirin ne ????


    bak kardeş arabam var
    işim var
    evim var

    aha sana kalem kalem vergi

    yıllık araç vergisi
    benzin vergisi
    lpg vergisi
    zorunlu araç sigortası

    işyeri haftasonu çalıştırma ruhsatı aylık vergi dilimi
    işyerinin vergisini saymiyim burdan izmire yol olur

    evime zorunlu deprem sigortası
    zorunlu yıllık ev vergisi

    yani ben senede nerden baksan 10 bin TL vergi veriyorum devlete

    sen gelmiş bilette kesilen 1.60 tl lik vergiden bahsediyorsun acayip güldüm ...

    biz her maça gidişimizde store dan alışveriş yapıyoruz

    evde istemediğin kadar eldiven atkı var istemediğin kadar gümüş tesbih takı var istemediğin kadar hırka mont var istemediğin kadar ekmek kızartma makinesi var

    varsın sen alan memnun satan memnun ben kombine alamadım pişmanım oyuzden yazdım de çekil git burdan bence

    zira takım adam olunca destek istemiyoruz adam olsaydınız takım kötüyken kombine alsaydınız kardeşim


    2011-2012 sezonuna kombine aldıysan bende en adi şerefsizin önde gideniyim.Takım CL'ye gitti ya tabi alırsın.Zaten bu cümle çok şey barındırır.
    Akbaba gibisiniz.Nerede para orada soygunculuk
    Bide dükkanı varmışta vergi ödüyormuşta.Storedan alışveriş yapıyormuşta.Atkı eldiven doluymuşta.
    Zaten bunlar normal şeyler.Vergini ödeyeceksin.Her sezon store alışverişi toplu olarak yapılır sezon içinde yeni ürünler çıkarsa alınabilir.Sneijder gibi futbolcular gelirse katkı olsun diye forma alırsın aynı formadan olsa bile.
    Ne diye abartıp cümlelerine katıyorsun.Başka nickler vay adama bak ne alışveriş yapmış mı diyecek.
    Senin gibi soyguncular cümlelerine bunlarıda katıyor işte.

    hahahhaa beni bilen bilir forum da ADIM UĞUR ETEŞ SOR BAKALIM KAÇ SENEDİR KOMBİNEM VAR , OZAMAN BU DEDİKLERİNİ YALATIRIM SANA

    ŞİMDİ İŞTEYİM AKŞAM İNŞALLAH FIRSAT BULURSAM TAM 3 SENELİK KOMBİNELERİMİN FOTOLARINI ATICAM SANA SENDE BURADA TÜM FORUMA EN ADİ ŞEREFSİZ OLARAK ANIRACAKSIN


    HE BU ARADA SENİN BABANIN YÖNETTİĞİ ŞİRKETLERİN TOPLAMI KADAR VERGİ ÖDÜYORUM BEN SEN MERAK ETME DEFTER TASTİK LİSTEMİ DÖKSEM FORUM ALMAZ AHKAM KESME VERGİ KONUSUNDA ,


    BURALARDA ANLATILMAZ AMA BU İŞLER VERGİLERLE OLMUYO SEN HİÇ YURT YAPTIRDINMI BU ÜLKEDE KALICI BİR ESERİN VARMI KOÇUM


    YA SİZ KİMSİNİZDE BURALARA YAZIYOSUNUZ , GİT KİME NE ŞİKAYET EDERSEN ET BENİM 1 TANE AVUKATIM YOK KARDEŞ BURALARDA KİMLERLE UĞRAŞTIĞINIZA DİKKAT EDİN ERGEN YOK KARŞINIZDA VE ŞUNUDA BELİRTİYİM KENDİNİ BİLMEZ KİŞİLER VE SEN HIRSIZ VEYA AÇIK AÇIK PEZ..VNK DEDİN DİYE ÖYLE OLMUYORUM İSTERSEN AÇIKÇA KÜFÜRDE ET ÇOK TA FİFİ YANİ ...


    AMA BEKLE SEN AKŞAM Bİ KONU AÇIP KOMBİNE RESİMLERİNİ KOYUP SONRADA ALINTI YAPIP ALTINA CEVABINI BEKLİCEM , AMA SİZİNGİBİLERİN ALAYI FAKE HESAP OLDUĞU İÇİN BENİM İÇİN EĞLENCE OLACAK

    BENİ BİLEN BİLİYO BU FORUMDA NİCK İME DİKKAT ET ADIM SOYADIMDIR SAKLAMAM
    _____________________________

    Aklınızdan Çıkarmayın TÜRKİYEDİR GALATASARAY!!!




  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    quote:

    Orijinalden alıntı: _UETS_

    quote:

    Orijinalden alıntı: Pomo

    quote:

    Orijinalden alıntı: _UETS_

    bide vergiden bahsetmiş POMO :)))


    ya sen ne vergi veriyosun devlete soruyorum sana kalem kalem yazsana bana ???

    gs store a yıllık getirin ne ????


    bak kardeş arabam var
    işim var
    evim var

    aha sana kalem kalem vergi

    yıllık araç vergisi
    benzin vergisi
    lpg vergisi
    zorunlu araç sigortası

    işyeri haftasonu çalıştırma ruhsatı aylık vergi dilimi
    işyerinin vergisini saymiyim burdan izmire yol olur

    evime zorunlu deprem sigortası
    zorunlu yıllık ev vergisi

    yani ben senede nerden baksan 10 bin TL vergi veriyorum devlete

    sen gelmiş bilette kesilen 1.60 tl lik vergiden bahsediyorsun acayip güldüm ...

    biz her maça gidişimizde store dan alışveriş yapıyoruz

    evde istemediğin kadar eldiven atkı var istemediğin kadar gümüş tesbih takı var istemediğin kadar hırka mont var istemediğin kadar ekmek kızartma makinesi var

    varsın sen alan memnun satan memnun ben kombine alamadım pişmanım oyuzden yazdım de çekil git burdan bence

    zira takım adam olunca destek istemiyoruz adam olsaydınız takım kötüyken kombine alsaydınız kardeşim


    2011-2012 sezonuna kombine aldıysan bende en adi şerefsizin önde gideniyim.Takım CL'ye gitti ya tabi alırsın.Zaten bu cümle çok şey barındırır.
    Akbaba gibisiniz.Nerede para orada soygunculuk
    Bide dükkanı varmışta vergi ödüyormuşta.Storedan alışveriş yapıyormuşta.Atkı eldiven doluymuşta.
    Zaten bunlar normal şeyler.Vergini ödeyeceksin.Her sezon store alışverişi toplu olarak yapılır sezon içinde yeni ürünler çıkarsa alınabilir.Sneijder gibi futbolcular gelirse katkı olsun diye forma alırsın aynı formadan olsa bile.
    Ne diye abartıp cümlelerine katıyorsun.Başka nickler vay adama bak ne alışveriş yapmış mı diyecek.
    Senin gibi soyguncular cümlelerine bunlarıda katıyor işte.

    hahahhaa beni bilen bilir forum da ADIM UĞUR ETEŞ SOR BAKALIM KAÇ SENEDİR KOMBİNEM VAR , OZAMAN BU DEDİKLERİNİ YALATIRIM SANA

    ŞİMDİ İŞTEYİM AKŞAM İNŞALLAH FIRSAT BULURSAM TAM 3 SENELİK KOMBİNELERİMİN FOTOLARINI ATICAM SANA SENDE BURADA TÜM FORUMA EN ADİ ŞEREFSİZ OLARAK ANIRACAKSIN


    HE BU ARADA SENİN BABANIN YÖNETTİĞİ ŞİRKETLERİN TOPLAMI KADAR VERGİ ÖDÜYORUM BEN SEN MERAK ETME DEFTER TASTİK LİSTEMİ DÖKSEM FORUM ALMAZ AHKAM KESME VERGİ KONUSUNDA ,


    BURALARDA ANLATILMAZ AMA BU İŞLER VERGİLERLE OLMUYO SEN HİÇ YURT YAPTIRDINMI BU ÜLKEDE KALICI BİR ESERİN VARMI KOÇUM


    YA SİZ KİMSİNİZDE BURALARA YAZIYOSUNUZ , GİT KİME NE ŞİKAYET EDERSEN ET BENİM 1 TANE AVUKATIM YOK KARDEŞ BURALARDA KİMLERLE UĞRAŞTIĞINIZA DİKKAT EDİN ERGEN YOK KARŞINIZDA VE ŞUNUDA BELİRTİYİM KENDİNİ BİLMEZ KİŞİLER VE SEN HIRSIZ VEYA AÇIK AÇIK PEZ..VNK DEDİN DİYE ÖYLE OLMUYORUM İSTERSEN AÇIKÇA KÜFÜRDE ET ÇOK TA FİFİ YANİ ...


    AMA BEKLE SEN AKŞAM Bİ KONU AÇIP KOMBİNE RESİMLERİNİ KOYUP SONRADA ALINTI YAPIP ALTINA CEVABINI BEKLİCEM , AMA SİZİNGİBİLERİN ALAYI FAKE HESAP OLDUĞU İÇİN BENİM İÇİN EĞLENCE OLACAK

    BENİ BİLEN BİLİYO BU FORUMDA NİCK İME DİKKAT ET ADIM SOYADIMDIR SAKLAMAM


    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalden alıntı: _UETS_

    quote:

    Orijinalden alıntı: Pomo

    quote:

    Orijinalden alıntı: _UETS_

    bide vergiden bahsetmiş POMO :)))


    ya sen ne vergi veriyosun devlete soruyorum sana kalem kalem yazsana bana ???

    gs store a yıllık getirin ne ????


    bak kardeş arabam var
    işim var
    evim var

    aha sana kalem kalem vergi

    yıllık araç vergisi
    benzin vergisi
    lpg vergisi
    zorunlu araç sigortası

    işyeri haftasonu çalıştırma ruhsatı aylık vergi dilimi
    işyerinin vergisini saymiyim burdan izmire yol olur

    evime zorunlu deprem sigortası
    zorunlu yıllık ev vergisi

    yani ben senede nerden baksan 10 bin TL vergi veriyorum devlete

    sen gelmiş bilette kesilen 1.60 tl lik vergiden bahsediyorsun acayip güldüm ...

    biz her maça gidişimizde store dan alışveriş yapıyoruz

    evde istemediğin kadar eldiven atkı var istemediğin kadar gümüş tesbih takı var istemediğin kadar hırka mont var istemediğin kadar ekmek kızartma makinesi var

    varsın sen alan memnun satan memnun ben kombine alamadım pişmanım oyuzden yazdım de çekil git burdan bence

    zira takım adam olunca destek istemiyoruz adam olsaydınız takım kötüyken kombine alsaydınız kardeşim


    2011-2012 sezonuna kombine aldıysan bende en adi şerefsizin önde gideniyim.Takım CL'ye gitti ya tabi alırsın.Zaten bu cümle çok şey barındırır.
    Akbaba gibisiniz.Nerede para orada soygunculuk
    Bide dükkanı varmışta vergi ödüyormuşta.Storedan alışveriş yapıyormuşta.Atkı eldiven doluymuşta.
    Zaten bunlar normal şeyler.Vergini ödeyeceksin.Her sezon store alışverişi toplu olarak yapılır sezon içinde yeni ürünler çıkarsa alınabilir.Sneijder gibi futbolcular gelirse katkı olsun diye forma alırsın aynı formadan olsa bile.
    Ne diye abartıp cümlelerine katıyorsun.Başka nickler vay adama bak ne alışveriş yapmış mı diyecek.
    Senin gibi soyguncular cümlelerine bunlarıda katıyor işte.

    hahahhaa beni bilen bilir forum da ADIM UĞUR ETEŞ SOR BAKALIM KAÇ SENEDİR KOMBİNEM VAR , OZAMAN BU DEDİKLERİNİ YALATIRIM SANA

    ŞİMDİ İŞTEYİM AKŞAM İNŞALLAH FIRSAT BULURSAM TAM 3 SENELİK KOMBİNELERİMİN FOTOLARINI ATICAM SANA SENDE BURADA TÜM FORUMA EN ADİ ŞEREFSİZ OLARAK ANIRACAKSIN


    HE BU ARADA SENİN BABANIN YÖNETTİĞİ ŞİRKETLERİN TOPLAMI KADAR VERGİ ÖDÜYORUM BEN SEN MERAK ETME DEFTER TASTİK LİSTEMİ DÖKSEM FORUM ALMAZ AHKAM KESME VERGİ KONUSUNDA ,


    BURALARDA ANLATILMAZ AMA BU İŞLER VERGİLERLE OLMUYO SEN HİÇ YURT YAPTIRDINMI BU ÜLKEDE KALICI BİR ESERİN VARMI KOÇUM


    YA SİZ KİMSİNİZDE BURALARA YAZIYOSUNUZ , GİT KİME NE ŞİKAYET EDERSEN ET BENİM 1 TANE AVUKATIM YOK KARDEŞ BURALARDA KİMLERLE UĞRAŞTIĞINIZA DİKKAT EDİN ERGEN YOK KARŞINIZDA VE ŞUNUDA BELİRTİYİM KENDİNİ BİLMEZ KİŞİLER VE SEN HIRSIZ VEYA AÇIK AÇIK PEZ..VNK DEDİN DİYE ÖYLE OLMUYORUM İSTERSEN AÇIKÇA KÜFÜRDE ET ÇOK TA FİFİ YANİ ...


    AMA BEKLE SEN AKŞAM Bİ KONU AÇIP KOMBİNE RESİMLERİNİ KOYUP SONRADA ALINTI YAPIP ALTINA CEVABINI BEKLİCEM , AMA SİZİNGİBİLERİN ALAYI FAKE HESAP OLDUĞU İÇİN BENİM İÇİN EĞLENCE OLACAK

    BENİ BİLEN BİLİYO BU FORUMDA NİCK İME DİKKAT ET ADIM SOYADIMDIR SAKLAMAM


    At bakıyım özelden vergi numaranıda bakıyım adınla eşleşiyor mu ?
    Tam bir kompleks yazısı olmuş.Büyük harfide cabası.Sen olsan olsan liselinin teki olursun
    |
    |
    _____________________________




  • Teğmen
    195 Mesaj
    hahahha oğlum sen kimsin lan ezik vergi numaramdan vergi geçmişime bakamazsın bu 1 ikincisi sen kim oluyosun ne sıfatla gelip benim şirketimin vergi numarasını istiyosun üçüncüsü buralarda itibar sahibi olmak istiyorsan tanınacaksın fake hesap açmayacaksın adım soyadım belli sor bu adamı kimler tanıyor diye adminlerden başlayarak söylesinler kim olduğumu

    liseli olduk herkes olmuştur ama ben o yılları geçeli 11 yıl oluyor kardeşim hadi adabınla kapat konuyu zira akşam kombine resimlerini atınca en adi ŞEREFSİZ olduğun ortaya çıkacak
    |
    |
    _____________________________

    Aklınızdan Çıkarmayın TÜRKİYEDİR GALATASARAY!!!
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.

    @_UETS_

    Eziklik psikolojisi oğlum seviyesine indirdi cümlelerini.Şirket sahibine bak sen.
    Vergi numaran ile vergilerine bakmayacağım zaten.Vergi levhana bakacağım.Bakıyım adınla eşleşiyor mu ?
    Daha bunu bile kavrayamıyorsun.Büyük şirket sahibi uğur seni.
    Varsa şirketin hadi bakıyım.Vergi numarandan hiçbir işlemde yapamam beyanlarını ben vermiyorsam.
    |
    |
    Bahsedilenler: _UETS_
    _____________________________
  • Yarbay
    2841 Mesaj
    Bu kadar gerilmeye ne gerek var anlamış değilim , madem bukadar ileri görüşlüsünüz , sizde kombine alsaydınız arkadaşlar...

    Burada yazanlar sanki sütten çıkmış ak kaşık , bu bizim memleketin zihniyetini anlamış değilim , elin almanıda 800-900€ 'ya sattı kombinesini.
    Sen gidip kombine almayacaksın, sonrada gitmek istediğin maça gidemediğin için satanları suçlayacaksın.

    Adam isterse 10.000TL ister adamın malı bu.

    Burada bunu yazanların ah bir kombinesi olsaydıda acaba kaçı satıyordu kaçı satmıyordu görürüm.

    Seneler evvel Cem Yılmaz maçlarda Panasonic reklamına çıkardı , bir gösterisinde Şöyle demişti , "Birisi bana sordu , abi ne güzel maç izliyoruz ikide bir çıkıp duruyorsun. Bende ona cevap verdim Okadar parayı sana verseler nerden çıkacağını şaşırırsın."

    Benim kombinem yok , maça da gideceksem paşa paşa verecem o paraları.

    Burada birini suçlayacaksanız , yönetimi suçlayın , saçma sapan paralara kombine satıp bu ortamın oluşmasını onlar sağladı , bu yüzden burada satanların %1 bile suçu olduğunu düşünmüyorum.
    _____________________________




  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    quote:

    Orijinalden alıntı: cuoresportivo

    Bu kadar gerilmeye ne gerek var anlamış değilim , madem bukadar ileri görüşlüsünüz , sizde kombine alsaydınız arkadaşlar...

    Burada yazanlar sanki sütten çıkmış ak kaşık , bu bizim memleketin zihniyetini anlamış değilim , elin almanıda 800-900€ 'ya sattı kombinesini.
    Sen gidip kombine almayacaksın, sonrada gitmek istediğin maça gidemediğin için satanları suçlayacaksın.

    Adam isterse 10.000TL ister adamın malı bu.

    Burada bunu yazanların ah bir kombinesi olsaydıda acaba kaçı satıyordu kaçı satmıyordu görürüm.

    Seneler evvel Cem Yılmaz maçlarda Panasonic reklamına çıkardı , bir gösterisinde Şöyle demişti , "Birisi bana sordu , abi ne güzel maç izliyoruz ikide bir çıkıp duruyorsun. Bende ona cevap verdim Okadar parayı sana verseler nerden çıkacağını şaşırırsın."

    Benim kombinem yok , maça da gideceksem paşa paşa verecem o paraları.

    Burada birini suçlayacaksanız , yönetimi suçlayın , saçma sapan paralara kombine satıp bu ortamın oluşmasını onlar sağladı , bu yüzden burada satanların %1 bile suçu olduğunu düşünmüyorum.
    quote:

    Orijinalden alıntı: cuoresportivo

    Bu kadar gerilmeye ne gerek var anlamış değilim , madem bukadar ileri görüşlüsünüz , sizde kombine alsaydınız arkadaşlar...

    Burada yazanlar sanki sütten çıkmış ak kaşık , bu bizim memleketin zihniyetini anlamış değilim , elin almanıda 800-900€ 'ya sattı kombinesini.
    Sen gidip kombine almayacaksın, sonrada gitmek istediğin maça gidemediğin için satanları suçlayacaksın.

    Adam isterse 10.000TL ister adamın malı bu.

    Burada bunu yazanların ah bir kombinesi olsaydıda acaba kaçı satıyordu kaçı satmıyordu görürüm.

    Seneler evvel Cem Yılmaz maçlarda Panasonic reklamına çıkardı , bir gösterisinde Şöyle demişti , "Birisi bana sordu , abi ne güzel maç izliyoruz ikide bir çıkıp duruyorsun. Bende ona cevap verdim Okadar parayı sana verseler nerden çıkacağını şaşırırsın."

    Benim kombinem yok , maça da gideceksem paşa paşa verecem o paraları.

    Burada birini suçlayacaksanız , yönetimi suçlayın , saçma sapan paralara kombine satıp bu ortamın oluşmasını onlar sağladı , bu yüzden burada satanların %1 bile suçu olduğunu düşünmüyorum.

    Ben bu kişilere burada tartışma ortamı oluşturmadım.Alanlar için almayın diye uyardım.
    Yani kendileri bu tartışmayı fitilledi.Biz bunlara karşı olanlar olarak konuda konuşacaktık.
    Yaraları var ki dünden beri durmadan yazıyorlar.
    _____________________________




Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Canlı Tv izle
üniversite
SEO
Mobilya Takımları
Bey Azura
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,516
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.