Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

KODAMANLAR TOPLULUĞU (PS4);BF V BULUŞMALARI 20.000 MESAJ

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir Kullanıcı, 5 Masaüstü Kullanıcı
20.756
Cevap
95
Favori
489.516
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Oyun >> PlayStation >> Gruplar / Topluluklar / Turnuvalar >> KODAMANLAR TOPLULUĞU (PS4);BF V BULUŞMALARI 20.000 MESAJ
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    703 Mesaj

    Tamda aklımdan geçenleri yazdın seçkin saygılar...
    |
    |
    misery2 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________

    PSN ID: compasst
    XBOX ID: UglyNakedGuyy
  • Yarbay
    4459 Mesaj
    Sorun netcode evet ama ister ttk kısa olsun ister uzun tek mermi ile ölme durumları zaten oluyor. Yeni serverlarda da oluyordu. Ama eski ttk'da daha büyük sıkıntı var. Netcode ile birleşince çekilmez hal alıyor. Zaten 1 az mermi ile ölüyorsun yani oyunun sistemi bütün gücüyle aleyhine çalışıyor. Doğru sistem eski ttk yeni uzun ttd veya yeni ttk düzelmiş netcode olabilir sadece.

    Daha bir sürü eksik var oyunda. Mesela kol penetrasyonu yok. Adamın yan taraftan göğüs hizasına ateş ettiğinde, kolun hitboxı yüzünden göğüs damagei yerine kol damage i veriyorsun, bu da yeni ttk da sorun gibi görünüyor, verdiğin damage azalıyor, mermi sayısı artıyor.

    Yerde yatan adamın tam karşısından başına doğru ateş ettiğinde, sana nişan almış vaziyetteyse, silahın hitboxı headshot almanı imkansız hale getiriyor. 1 veya 2 mermilik iş 4-5 mermiye çıkıyor.

    Yani mesele aslında ttk dan ziyade oyundaki fonksiyonel eksiklikler. Aslında bu oyun için yeni ttk daha uygun ama ancak netcode ve yukarıdakilere benzer sorunlar çözüldüğünde tam sağlıklı çalışır.
    |
    |
    _____________________________

    PSN : kenshiRounin | LIVE : Buyukbaba
    Cömertlikte akarsu gibi ol. Şefkatte güneş gibi ol. Kusur örtmekte gece gibi ol. Öfkede ölü gibi ol. Tevazuda toprak gibi ol. Müsamahada deniz gibi ol. Ya olduğun gibi görün, ya göründüğün gibi ol.




  • Yüzbaşı
    291 Mesaj




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    DPLALİ kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    PSN
    Mimdali
  • Yarbay
    3196 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: misery2

    Gençler hemen ölünmesi TTK'den değil netcode dan kaynaklanıyor. Yeni TTK ile mermi sayımızı arttırsalardı belki bu kadar tepki çekmezlerdi. Yayıncıların hepsine bakarsanız eski TTK'i istiyorlardı, bu yeni gelen TTK'in bi hata olduğunu söyledi hepsi.

    32vs32 olan bi oyunda TTK'in zaten hızlı olması mantıklı çünkü karşınıza 1 veya 2 kişi çıkmıyor eski TTK ile oynarken bile mermi sıkıntısı hep yaşanıyordu yeni gelen TTK ile ise sık babam sık ölmüyor adam. Böyle olunca da aslında fark etmemiş olabilirsiniz ama mermi sıkıntı olacağı için daha fazla ölmeler yaşanıyor. Çünkü düşmana karşılık veremiyorsun.

    Tekrar ediyorum hemen ölme yani sanki tek mermi headshottan ölme hala yaşanıyor bu TTK'den değil netcode hatasından dolayı yaşanıyor. DICE'ın TTK ile oynayacağına netcode u düzeltmesi lazım. Zaten oyuna yeni yeni alışabiliyoruz onla da sürekli ayarlarla oynayarak mahvetmelerini istemiyorum.

    Bana göre oyunda düzeltmeleri gerekenler,
    1- Düşman görünebilirliğini arttırmak
    2- Mini map hiçbir işe yaramıyor, işlevini arttırmak
    3- Spot sistemini getirtmek
    4- Netcode düzeltilmesi
    5- Medic sınıfına iyileştirmeler bufflanması
    6- Büyük maplerin oynayabilirliğinin arttırılması çok fazla içe girilen bina var
    aynen katılıyorum. jackfrags, levelcap, matimi0, westie, stodeh vb. yayıncılar reddit, bf forum, twitterdan da bi dünya oyuncu bu yeni sisteme karşı çıktı. çünkü daha oyunun ilk açıklandığı gün oyunun bf1 gibi değil bf3-bf4 gibi düşük ttklı olacağı söylendi. ayrıca premium olayını topluluğu bölmemek adına kaldırıyoruz dendi. bunlar yeni oyuncular mı derseniz ben bunların bir kısmını bf3ten beri takip ediyorum, ki öncesi de vardır eminim. ayrıca bu oyun yapısı itibarıyla yüksek ttk uygun değil, çünkü herkes en az 1 adet medpack taşıyor. mesela yüksek ttklı serverda şu soruna çok sık rasladım, uzaktaki düşmana şarjörün yarısını boşalttım adam son anda saklanıp medpacki ile canını yükselttip tekrar karşılık vermeye başladı. üstüne bi yarım şarjör daha boşaltmak gerekiyor. mesela flank yapıp çokça sayıda düşman arkaladığımızda da benzer sorun yaşanabiliyor. seçkinin de söylediği asıl problem netcode problemi, ki yapılan düzenleme maalesef sorunu maskelemeye yetmedi. sorunu maskelemek yerine sorunun kaynağı çözülmedikçe ttd sorununun düzelme ihtimali yok. maalesef bu sorunu kısa vadede çözebileceklerini de düşünmüyorum. yanlış hatırlamıyosam bf4te bu sorunu çözmeleri yaklaşık 1 seneyi bulmuştu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alpererez -- 18 Aralık 2018; 17:2:36 >
    _____________________________
    PSN: KoRnTuNeS_88




  • Yüzbaşı
    702 Mesaj
    Baya bilimsel yazılar var çekirdek alayım dicem de daha TTK ne olduğunu bilmiyorum. Bilgili arkadaşlar var aralarında paslaşıyorlar çabuk ölmeyelim yeter o bana hangisi TTK fsk stk anlamam



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________

    PSN :Patlangac1903
  • Yüzbaşı
    703 Mesaj

    Bu code alakali gecmis oyunlarda olan ayni problemi aciklayan dice kadrosundan birinin isine son verdiler sonra adama attigi Twitte sildirdiler bu hatayi cozmek yeniden oyunu yapmak demisti eleman.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    alpererez kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________

    PSN ID: compasst
    XBOX ID: UglyNakedGuyy
  • Yarbay
    3196 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: compasst

    Bu code alakali gecmis oyunlarda olan ayni problemi aciklayan dice kadrosundan birinin isine son verdiler sonra adama attigi Twitte sildirdiler bu hatayi cozmek yeniden oyunu yapmak demisti eleman.
    dediğin gibi sıkıntı büyük aslında abi. hatta ragdolların tüm hareket hesaplamalarını clientten alıp server side a vericez, bu sayede yere düşen askerleri istediğimiz bölgeye çekip revive edebileceğiz dediler. yeni bf çıkana kadar göremeyiz büyük ihtimal bunu
    _____________________________
    PSN: KoRnTuNeS_88
  • Yarbay
    4459 Mesaj

    ttk time to kill demek, yani oldurme suresi demek. ttk yuksekse gec oldurursun ama karsidaki de seni gec oldurur, mesela 1 mermi fazla vurarak. ttk dusukse, ki oyunun ilk halinde dusuktu, tekrar ona donduruyorlar, erken oldurursun ama baskasi da seni erken oldurur, mesela 5 mermi yerine 4 mermi dokunursa dusersin.
    |
    |
    Patlangac1903 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________

    PSN : kenshiRounin | LIVE : Buyukbaba
    Cömertlikte akarsu gibi ol. Şefkatte güneş gibi ol. Kusur örtmekte gece gibi ol. Öfkede ölü gibi ol. Tevazuda toprak gibi ol. Müsamahada deniz gibi ol. Ya olduğun gibi görün, ya göründüğün gibi ol.
  • Yüzbaşı
    703 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: alpererez

    dediğin gibi sıkıntı büyük aslında abi. hatta ragdolların tüm hareket hesaplamalarını clientten alıp server side a vericez, bu sayede yere düşen askerleri istediğimiz bölgeye çekip revive edebileceğiz dediler. yeni bf çıkana kadar göremeyiz büyük ihtimal bunu

    Alıntıları Göster
    Bence kafalari daha fazla karistirmayalim millet kod yazmaya basliyacak yakinda.Lazer guc unitelerinde de sikinti olabilir.Wallaha



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi compasst -- 18 Aralık 2018; 17:27:58 >
    |
    |
    _____________________________

    PSN ID: compasst
    XBOX ID: UglyNakedGuyy




  • Yarbay
    4459 Mesaj
    Hepinizin huzurunda ke7 ye yeniden hosgeldin diyorum, eski ttk nin bizlere en guzel hediyesi :)



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Yarbay
    5561 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Buyukbaba

    Hepinizin huzurunda ke7 ye yeniden hosgeldin diyorum, eski ttk nin bizlere en guzel hediyesi :)
    yapmaa
    |
    |
    _____________________________

    Bf1 - Bf V Kodamanlar Topluluğu
    Psn Luffy_1907 Psn SerhatKilic_
    Xbox Live SerhatKilic
  • Yarbay
    4102 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Luffy1907

    oyunu oynayan oldu mu ? bugün
    var mı gelişme
    Ben deneyimledim ilk haline dönmüş daha hızlı ölüyorum adam ölmüyo



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    Psn chtzcn
  • Yarbay
    4102 Mesaj
    Şimdi rakipte bende aynı sürede ölmüyormuyuz? Geç ölüp geç öldürürken, şimdi daha erken ölüp daha erken öldürmüyormuyuz? Değişen ölüm süresi değilmi? Lan dice kafayı yedirtcen bize, ölümlerden ölüm beğendiriyor



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    Psn chtzcn
  • Yarbay
    4102 Mesaj
    Üstteki evladım elin klavye üzerindemi uyuya kaldın bu neyin paradoks denklemi

    Konu en popüler konu olunca arkadaş buraya sardı



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    Psn chtzcn
  • Yarbay
    2042 Mesaj

    O zaman bir soru

    Eski sisteme döndüğümüzde (çabuk ölüm) ping sorunu olanlar için mesela ben de sürekli ışıklar var karşımdaki eleman 20 ping..bu durum da ben hangi sisteme göre avantajlıyım pardn avantajlı demeyeyim daha az dezavantajlıyım..?

    Yani ilk sistemde mi yoksa geç ölünen 2. sistemdemi?

    Kötü pingi olanla iyi pingi olan karşılaşırsa kötü pingli elinde olsa hangi sistemi tercih etmeli?

    Sordum ama ne sordum inşallah anlaşılımıştır
    |
    |
    Bahsedilenler: Buyukbaba , compasst , misery2 , alpererez
    _____________________________

    PSN:dramkow
    BF1 server:KODAMANLAR (TR)
  • Yarbay
    4102 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: kvardar77

    Ribeyroller 1918 i açmak için görev menüsüne nerden giriyorduk
    Bende direk açık geldi bilemiyorum, yardımcı olabilecek?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    Psn chtzcn
  • Teğmen
    186 Mesaj
    Abi otobusteyim bu konu hakkinda herkesin cevap alabilecegi detayli bir yazi yazicam az sonra



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    4459 Mesaj

    Buna dice kendisi cevap verdi aslinda, eski ttk daha casual oyuncularin oldurebilmesi icin kullaniliyor. Uzun ttk eli daha duzgun oyunculari on plana cikariyor demek bu. Kisa ttk da daha az deneyimli oyuncuların da oldurme firsati var diyorlar. Pingin ve paket kaybin varken kisa oldurme suresinde daha dezavantajlisin.
    Kisa oldurme suresinde avantaj saglayabilecegin tek durum tek mermiyle oldurebilecegin tam hardcore oyunlar, cunku onda pingden kaynakli farki elinin duzgunluguyle, karsidakinin ilk atisini kacirmasiyla tek hamlede kurtarabilirsin. Ama karsidaki tam otomatik silahla seni tararken, 3 mermi degdiginde dusebilecekken tamamini uzerine denk getirmesine bile gerek yok, bir de ping girdi mi zaten seni bilmem kav milisaniye erken goruyor l.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    dramkow kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Teğmen
    186 Mesaj
    Evet abiler simdi butun olayi nacizane aciklayacagim
    Hitreg: hit registiration kelimesinin kisaltilmasidir . Mermiyi attigimizda merminin karsi adama register yani yemesi anlamina gelir bunun internetle az bir iliskisi vardir . Hitreg sahip oldugunuz internetin dice serverleri ile uyumlu calismasina baglidir yani 9 ping alan her adamin hitregi tavan degildir pcde araplar 150 pingleri oldugu halde hitreglerini bazi arayuz modem ayarlariyla cok iyi seviyelere getiriyorlar . Diyeceksinizki biz ps4 te bunu yapabilirmiyiz . Yapariz ancak internetiniz zaten 70 80 bantlarinda ise fazla ise yaramaz . Almanyada 9 pingle bende oynadim hissiyat farkli ama yinede tam hitreg degil cunki karsidaki adam 80 ping :)
    Netcode : aslinda karakterlerimiz birer cop adam seklinde daha sonrasinda bu cop adamlarin uzerlerine kaplama vs yapiliyor bu cop adamin oldugu asil mermiyi yedigimiz vucut bolumu bizim hitboxumuz oluyor . Yani biz adama sikariz ama duruma gore adamin hitboxu milimde olsa asla tam kaplama hizasinda olamiyor her oyunda oldugu gibi
    Ttk: bunun hem hitregle hemde netcode la alakasi var eger hitreginiz iyiyse zaten 5 mermide adami alirsiniz burdaki ttk silahlar ile oynayip damage ile herkesi esitlemeye calismalari ama salaklar bilmiyorki karsidaki adamin bana bir sarjor bosaltip benim ansizin olmemin asil mesele oldugunu



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |




  • Yarbay
    11403 Mesaj

    2-3 gündür bakıyorum da neden tuhaf şeyler yazıyorsun



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    DPLALİ kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
HızlıCevap
Reklamlar
son dakika
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
Mobilya Takımları
SEO
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,859
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.