Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

Kocaman: 'Kesinlikle bir golcü alacağız'

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir Kullanıcı, 2 Masaüstü Kullanıcı
74
Cevap
0
Favori
2.864
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Spor >> Futbol >> Fenerbahçe >> Kocaman: 'Kesinlikle bir golcü alacağız'
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    501 Mesaj
    Borges'i Atletico,Vilarreal ve Benfica'da istiyormuş
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1935 Mesaj
    Anelka'lardan PVH'lardan dustugumuz adamlara bak.
    |
    |
    _____________________________
    Aptal olduğun için aptal olduğunu anlayamıyorsun. | Dunning-Kruger Effect
  • Çavuş
    61 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: vetivet

    tabi düşmeyi kaldırdılar. aziz harici kimse ceza almayacak. bu yasayı çıkaranlara oyum yok. oyum tek karşı çıkan bdpye.

    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1332 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: vetivet

    tabi düşmeyi kaldırdılar. aziz harici kimse ceza almayacak. bu yasayı çıkaranlara oyum yok. oyum tek karşı çıkan bdpye.

    Abi Tayyip takımınıza Messiyi getirse ona oy vereceksiniz, yazık vallahi.
    |
    |
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    5 Not
    quote:

    Orijinalden alıntı: Rîtchîe Blackmore

    quote:

    Orijinalden alıntı: vetivet

    tabi düşmeyi kaldırdılar. aziz harici kimse ceza almayacak. bu yasayı çıkaranlara oyum yok. oyum tek karşı çıkan bdpye.

    Abi Tayyip takımınıza Messiyi getirse ona oy vereceksiniz, yazık vallahi.

    Siyasi konulara girmek istemem ama doğru bakış açısı için kendinizi başkalarının yerine de koymalısınız. Temmuz ayından bu yana konuşulan Fenerbahçe değil de rakiplerinden birisi olsaydı. Bu sefer düşüncen ne olurdu? Eminim ki şunu demezdin " iyi oldu ya Galatasaray'ın düşmesi, adamlar haksız şampiyon olmuş olsa bile , yöneticisi ceza alsın olsun bitsin."

    Bilmiyorum cevap veriyorum ama bunu anlayacak zekaya sahip misin?
    _____________________________

    Turuncudan iz taşıyan tok bir sarı ██ Vişneye çalan koyuca tatlı bir kırmızı




  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    5 Not
    *** düzeltiyorum : Eminim ki şunu demezdin " iyi oldu ya Galatasaray'ın düşmesi, adamlar haksız şampiyon olmuş olsa bile , yöneticisi ceza alsın olsun bitsin."
    |
    |
    _____________________________

    Turuncudan iz taşıyan tok bir sarı ██ Vişneye çalan koyuca tatlı bir kırmızı
  • Yüzbaşı
    948 Mesaj
    Beyler ince lafı unutmuşsunuz Aykut'un dediklerinden. Stoper arayışımız yok diyor. Allah korusun Yobo veya Serdar Kesimal'a bir şey olsa oraya geçecek adam kim?

    Bilica REYİZ
    _____________________________
  • Çavuş
    61 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Hatake~Kakashi

    Beyler ince lafı unutmuşsunuz Aykut'un dediklerinden. Stoper arayışımız yok diyor. Allah korusun Yobo veya Serdar Kesimal'a bir şey olsa oraya geçecek adam kim?

    Bilica REYİZ

    Bekir var hocam ona güveniyo hoca.
    |
    |
    _____________________________
  • Emekli Yönetici
    1922 Mesaj
    Bobo'yu ben de isterim.Yaşı da 26 mis.
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1332 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: vetivet

    quote:

    Orijinalden alıntı: Rîtchîe Blackmore

    quote:

    Orijinalden alıntı: vetivet

    tabi düşmeyi kaldırdılar. aziz harici kimse ceza almayacak. bu yasayı çıkaranlara oyum yok. oyum tek karşı çıkan bdpye.

    Abi Tayyip takımınıza Messiyi getirse ona oy vereceksiniz, yazık vallahi.

    Siyasi konulara girmek istemem ama doğru bakış açısı için kendinizi başkalarının yerine de koymalısınız. Temmuz ayından bu yana konuşulan Fenerbahçe değil de rakiplerinden birisi olsaydı. Bu sefer düşüncen ne olurdu? Eminim ki şunu demezdin " iyi oldu ya Galatasaray'ın düşmesi, adamlar haksız şampiyon olmuş olsa bile , yöneticisi ceza alsın olsun bitsin."

    Bilmiyorum cevap veriyorum ama bunu anlayacak zekaya sahip misin?

    Fazlasıyla zekaya sahibim emin olabilirsin hocam. Hayır demeyeceğim öyle birşey, Gs şike yaptı düşmeli derim, ama gidip de o yüzden başka partiye oy vermem. Fenerbahçe benim için aşktır ama başka hiçbirşeyle karıştırmayacak kadar zekaya sahibim Senin akpnin emekli zammı için 2013ü beklemesinden , hatta geçen metrobüste "allah razı olsun tayyipden metrobüsü yaptı oyum ona" diyen teyzeden farkın yok Holigan değil taraftarım ben.
    _____________________________




  • Onbaşı
    17 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: vetivet

    quote:

    Orijinalden alıntı: Rîtchîe Blackmore

    quote:

    Orijinalden alıntı: vetivet

    tabi düşmeyi kaldırdılar. aziz harici kimse ceza almayacak. bu yasayı çıkaranlara oyum yok. oyum tek karşı çıkan bdpye.

    Abi Tayyip takımınıza Messiyi getirse ona oy vereceksiniz, yazık vallahi.

    Siyasi konulara girmek istemem ama doğru bakış açısı için kendinizi başkalarının yerine de koymalısınız. Temmuz ayından bu yana konuşulan Fenerbahçe değil de rakiplerinden birisi olsaydı. Bu sefer düşüncen ne olurdu? Eminim ki şunu demezdin " iyi oldu ya Galatasaray'ın düşmesi, adamlar haksız şampiyon olmuş olsa bile , yöneticisi ceza alsın olsun bitsin."

    Bilmiyorum cevap veriyorum ama bunu anlayacak zekaya sahip misin?

    Senin bu konuda bu yazılarınla ne işin var?
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    2399 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Hicks

    Biz FB'li futbolcu aliyor diye yonetimi topa tutuyoruz, adamlar Bobo'yu alacaz diye gobek atiyorlar, inanilir gibi degil yahu...

    şikeye dua edin siz. emenike niang iklisi ile perişan olacaktınız son anda yırttınız.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    362 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Colossus_

    Son dönemdeki Bobo'nun Edu'dan hiç bi farkı yoktuki.Size gelincede göreceksiniz.Adamın ayağına pas atacaksın illa.Ne topa koşar,ne pres yapar.Siz Bobo'yu Beşiktaş'taki 3-4. senelerindeki gibi hatırlıyorsunzu ama Bobo cidden değişmişti Beşiktaş'taki son senesinde.

    Bende bunu yazmaya girmiştim gitmeden önceki maçlarında saçbaş yoldurmuştu bize bobo eski bobo değildi.Ama şans işi çok iyi bir performansta gösterebilir
    |
    |
    _____________________________


    Beşiktaş Olmak Böyle Bir Şey!
  • Yarbay
    2877 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Hicks

    Biz FB'li futbolcu aliyor diye yonetimi topa tutuyoruz, adamlar Bobo'yu alacaz diye gobek atiyorlar, inanilir gibi degil yahu...

    Allah'ta canımı alsın senin yakın zamanda 3 yorumunu gördüm.3'üde Feneri kötülemek amaçlı yazılmış mesajlar.
    _____________________________

  • Yarbay
    4608 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Mishakal

    quote:

    Orijinalden alıntı: Hicks

    Biz FB'li futbolcu aliyor diye yonetimi topa tutuyoruz, adamlar Bobo'yu alacaz diye gobek atiyorlar, inanilir gibi degil yahu...

    Allah'ta canımı alsın senin yakın zamanda 3 yorumunu gördüm.3'üde Feneri kötülemek amaçlı yazılmış mesajlar.

    Bu mesajin neresi FB'yi kotulemek acaba?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    4608 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: 1. Selim


    quote:

    Orijinalden alıntı: Hicks

    Biz FB'li futbolcu aliyor diye yonetimi topa tutuyoruz, adamlar Bobo'yu alacaz diye gobek atiyorlar, inanilir gibi degil yahu...

    şikeye dua edin siz. emenike niang iklisi ile perişan olacaktınız son anda yırttınız.

    Madem o kadar guclusunuz neden pislige bulastiniz?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    19 Not
    Bobo inşallah fenerbahçeye gelir

    Kendisine 2. sınıf demiyorum 3. sınıf topçu
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    5 Not
    quote:

    Orijinalden alıntı: Rîtchîe Blackmore

    quote:

    Orijinalden alıntı: vetivet

    quote:

    Orijinalden alıntı: Rîtchîe Blackmore

    quote:

    Orijinalden alıntı: vetivet

    tabi düşmeyi kaldırdılar. aziz harici kimse ceza almayacak. bu yasayı çıkaranlara oyum yok. oyum tek karşı çıkan bdpye.

    Abi Tayyip takımınıza Messiyi getirse ona oy vereceksiniz, yazık vallahi.

    Siyasi konulara girmek istemem ama doğru bakış açısı için kendinizi başkalarının yerine de koymalısınız. Temmuz ayından bu yana konuşulan Fenerbahçe değil de rakiplerinden birisi olsaydı. Bu sefer düşüncen ne olurdu? Eminim ki şunu demezdin " iyi oldu ya Galatasaray'ın düşmesi, adamlar haksız şampiyon olmuş olsa bile , yöneticisi ceza alsın olsun bitsin."

    Bilmiyorum cevap veriyorum ama bunu anlayacak zekaya sahip misin?

    Fazlasıyla zekaya sahibim emin olabilirsin hocam. Hayır demeyeceğim öyle birşey, Gs şike yaptı düşmeli derim, ama gidip de o yüzden başka partiye oy vermem. Fenerbahçe benim için aşktır ama başka hiçbirşeyle karıştırmayacak kadar zekaya sahibim Senin akpnin emekli zammı için 2013ü beklemesinden , hatta geçen metrobüste "allah razı olsun tayyipden metrobüsü yaptı oyum ona" diyen teyzeden farkın yok Holigan değil taraftarım ben.

    Ne alakası var ? Kişiye özel yasa çıkıyor ve buna 3 parti de onay veriyor. Yazıklar olsun.
    |
    |
    _____________________________

    Turuncudan iz taşıyan tok bir sarı ██ Vişneye çalan koyuca tatlı bir kırmızı




  • Binbaşı
    1022 Mesaj
    Bobo iyidir Türk statüsünde mevcut sartlar iyi bir secim olur birde yanına Borges gelirse içime sinen bir isim oldu nedense birazilyalılara soguk bakma furyası moda ama Fenerbahcede alex deived luciano nobre vs bir cok yabbancıya göre faydalı olduklarını düşünüyorum Alex zaten gelmiş geçmiş en iyimiz
    |
    |
    _____________________________

    Fenerbahçe S.K
  • Yarbay
    11901 Mesaj
    yeri gelmiş altını çizelim, Bu adamda enteresan bir olay vardı,

    topla 5-6 kişinin arasına dalınmayacak bir şekilde dalardı, tam hah işte bak dolandı top ayağına gitti dediğimiz anda enteresan bir şekilde topla çıkıverirdi, çok farklı bir stili, çok iyi bir kumaşı var, Beşiktaşta asla ilk geldiği senede ki kadar verimli olamadı, bir süre sonra sanırım kolay demotive olabiliyor. ama inanılmaz yetenekli bir topçu, iyi bir hava yakalarsa Fenerbahçe'de de iyi işler yapabilir,
    |
    |
    _____________________________

    Gol attıktan sonra , çok fazla sevinmeyin çocuklar, rakip takıma ayıp olur.-Süleyman SEBA-
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Masal
google reklamları
SEO
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,406
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.