Şimdi Ara

Kobo Clara HD 6' 8 GB // N11 // -- 289TL -- (29. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
943
Cevap
23
Favori
70.786
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
13 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2728293031
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ali-candan kullanıcısına yanıt

    Halen N11 sesli yanıt sistemi arıyor, şikayetim üzerinde çalışmalar devam ediyormuş. Konu ile alakalı olan bütün mercilere şikayet ettim. Bu şikayetlerimden birisi anladığım kadarı ile etkili oldu, ama hangisi bilmiyorum. Bir çok arkadaşımıza bu arama olmuyormuş, ama bana oluyor gün aşırı, sebebi nedir anlamadım.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • afsinedremitli kullanıcısına yanıt

    Hangi mercilere şikayette bulunmuştunuz.

    Bir de N11'i mı şikayet ettiniz idefix i mı acaba


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Savunması Geldi şeklinde güncellenmiş benim başvuruda




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi diediemydarlings -- 16 Aralık 2020; 14:11:4 >
  • Ne zaman yaptınız başvuruyu
  • wakrupalice kullanıcısına yanıt

    25 kasımda yapmıştım.

  • diediemydarlings D kullanıcısına yanıt

    Savunması ne geldi acaba . Görünüyor mu.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • baddboy kullanıcısına yanıt

    maalesef görünmüyor ne yazdıgı savunmada

  • Bizim ki daha başvurduğum haliyle bekliyor? 3 hafta oldu yazık ya..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • baddboy kullanıcısına yanıt

    Merhaba; bir kaç gündür yoğundum. Kusura bakmayın foruma bakamadım. Her iki firmayı da öncelikle THH ye şikayet ettim. Sonrasında Rekabet Kurumuna N11 ve 11.11 kampanyasından mağdur olduğumu ifade ederek şikayet ettim. Diğer e-ticaret sitelerini fiyatları ile geride bıraktı, ama ürünleri göndermedi vs vs diye. En son fatura ve diğer ispat belgeleri ile avukatıma gerekli işlemleri başlatması için yetki verdim.


    NOT: Son 1 hafta içinde, haftaiçi her gün aranıyorum. Sesli yanıt sistemi “şikayetiniz ile ilgili incelemeler devam etmektedir” diyor ve görüşme sonlanıyor.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • diediemydarlings D kullanıcısına yanıt

    Bende sizinle aynı tarihte başvuru yapmıştım. Sonucuna bakacaktım bir kaç gündür yoğundum. Şimdi merak ettim bakayım benim başvurumda gelişme var mı


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Durum halen aynı bende.
    Kobo Clara HD 6" 8 GB // N11 // -- 289TL --

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • afsinedremitli kullanıcısına yanıt

    Teşekkürler hocam bilgilendirme için.

    Rekabet kurumu burda baskın çıkmış olabilir.

    Onu ciddiye almışlar gibi.


    Sizden başka kimseyi aramıyorlar gibi :)


    Inşallah ürünleri gönderirler.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • baddboy kullanıcısına yanıt

    Rica ederim. Bilemiyorum artık neden öyle her gün arama aldığımı. Var bir şeyler ama bakalım.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 13/11/2020 de yaptığım şikayet hala savunması istendi olarak gözüküyor 40 gün olmuş en son artık tüketici hakem heyetini tüketici hakem heyetine şikayet edecem keşke hiç girmeseydim bu topa alacağımız beklediğimize deyecek mi o da belli değil bari sonu güzel olsa
  • kotpantolon77 K kullanıcısına yanıt
    Red gelir büyük ihtimalle ama bir anı olur...ve tecrübe
  • wakrupalice kullanıcısına yanıt
    ürün önemli değil de bilmek isterdim haklarımı ne yapsam bu ürün bana gelecekti ne yapmasam gelmeyecekti 10 bin liralık bir ürünü 200 liraya alsan yollamayabilirler hakkı olarak ancak 1000 liralık bir ürünün 250 liraya düşmesi aşırı extrem bir olay değil olabilecek bir indirim yani değerlendirmede neye göre değerlendiriyorlar bir fikrim yok ilk şikayetim olduğu için çok iyi bir metin de yazamadım belge olarak da sadece e farurayı yolladım bakalım nolacak.benim beklebtim keşke bütün kobo clara dosyalarını toplasalar karar ortak gelse geliyorsa herkese gelmeli gelmiyorsa kimseye gelmesin en azından süreç hızlı ilerlerdi şimdi birine yollar diğerine yollamazlarsa daha sıkıntı bir süreç merakla bekliyorum ilk sonucu
  • kotpantolon77 K kullanıcısına yanıt

    Söylediklerinizde çok haklısınız. Bende az önce şikayetimin durumuna bakmak istedim ama sistem hatası verdi göremedim. 1-2 gün önce halen “savunma istendi” şeklindeydi. Şimdi siz yazınca bakayım dedim sistem hata veriyor. Yalnız beni çok uzun süredir haftaiçi her gün dikkat ediyorum saat sabah 10:00 civarı sesli yanıt sistemi arıyor ve şikayetimin incelemeye devam ettiğini söylüyor. 2 haftadır falan tahmini her gün bu şekilde haftaiçi arama geliyor. Bu hafta hiç boş geçmedi. 3 gündür her sabah sistem aradı. Sebebi nedir ? Neyi farklı yaptım bilmiyorum. Tüketici Hakem Heyetine her iki firmayı da şikayet ettim ve Rekabet Kurumuna da şikayet ettim. Zaten bir üst merciye taşıyıp dava da açacağım. Avukat da hazır belgelerimi verdim. Sonucu bekliyorum. Hangi aşama daha dikkate alındı bilmiyorum. Fiyatı her ne olursa olsun biz Tüketicilere göndermek zorundalar. Ben çok kafama taktım diye Eşim satıcının yani İdefix in sitesinden bana hediye olarak ayrıca aldı. Ben kullanıyorum 2 haftadır. Mesele maddiyat değil, yapılan haksızlık. Kesinlikle peşini bırakmayacağım. Bizim evdeki ikinci cihaz zaten. 1 sene civarı önce Eşime hediye almıştım. Arada bir kaç kitap bende okuyordum, kendisi de bana almak istedi 11.11 indiriminde kısmet olmadı. Sonrasında bana tekrar nasıl 1.100 TL fiyatta indirim iken alabiliyorsa, aldı geldi resimdeki cihaz. O 249 TL ye de aynı şekilde gönderecekler.


    Biraz uzun oldu, kusura bakmayın.

    Kobo Clara HD 6" 8 GB // N11 // -- 289TL --

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • kotpantolon77 K kullanıcısına yanıt

    Şimdi sisteme girdim. Durum bende de aynı.

    Kobo Clara HD 6" 8 GB // N11 // -- 289TL --

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • keşke şikayeti geri çekebilsek girdiğim strese harcadığım zamana değmez her gün bir heves girip bakıyoruz bir daha asla tüketici hakem heyeti falan uğraşmayacam
  • kotpantolon77 K kullanıcısına yanıt

    Hocam stres olacak bir şey yok ki. Ne güzel artık Online da başvuru yapılıyor. Konumuzda geçmiş sayfalara bakarsanız bir DH Yöneticimizde şikayet etmeyeceğim demişti. Yanlış yaparsınız sizde eğer ki geri çekerseniz. Amaç yıldırmak zaten, karar çıkarsa sayı daha az olursa kendilerinin yararına olur. Her gün gidip evrakın durumunu sormuyoruz ki ? Ya da herhangi bir ücret ödemiyoruz ? Ne güzel işlemleri tamamlandık. Yaslanın arkanıza bekleyin. Her gün bakmaya gerek yok. Elbet bize ulaşılacaklar.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 2728293031
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.