Daha 1-2 gün önce faturası gelen var. Zahmet edip bize haber dahi etmemiş idefix. Biz bunu süreçten sıkılıp mesaj atan bir üyeden öğreniyoruz. İş inada bitti s... kobosuna |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nirvanha -- 17 Kasım 2020; 22:3:26 > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
Merhaba arkadaşlar, bende 1 adet ihtiyaçtan almıştım gelmesini ümit ediyorum ama n11in şöyle bir uygulaması var buna karşı ne yapabiliriz? "Mağaza tarafından belirtilen gönderim süresinde kargoya verilemeyen siparişler, 15 gün sonra sistem tarafından otomatik olarak iptal edilir." |
n11 ile görüşüp iptal etmeyi iptal edebiliyorsak, iptal edilir. Edilemiyorsa THH'ye yine bu şekilde başvurulabilir. Sonuçta ürün var ve faturası kesilmiş satışta olan bir ürünü türlü sebeplerle göndermeyip mağdur ediyorlar. Her türlü kargolama sürecinden sonra iptale düşecek. Çok bir şeyi değiştireceğini düşünmüyorum. n11 tüketici haklarından bir haber, kendi kurallarını koymuş. Satıcı ürünü istediği zaman iptal edebilirmiş. O zaman siz kimsiniz ki ben size güvenip alışveriş yapacağım? < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi themelinalist -- 18 Kasım 2020; 17:29:48 > |
Arkadaşlar çok geçmeden thh ye başvursak mı hep beraber ne diyorsunuz |
Ne cimriymişler be , hergün tvlerde bangır bangır dönen reklam için dünyaları harca , tüketici lehine 3 tane ürünü göndereme OKUYORSAN ALLAH BELANI VERSİN N11 VE İDEFİX. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nirvanha -- 18 Kasım 2020; 20:37:2 > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
Nasıl yapıp nereden yürüdünüz bizde yürüyelim.Bilgi lütfen. |
Eğer böyleyse thhye başvuralım zaman kaybetmeden < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
24 kasıma kadar bekleyelim daha sonra topluca başvuralım beraber hareket edelim arkadaşlar. |
Evet hocam ben de size katılıyorum, sonuç olarak 24 Kasım son kargo tarihi ve süreci takip etmek gerekiyor şurada 5 gün kaldı. N11'den pek alışveriş yapmıyorum ancak 24 Kasım'dan sonra başlayacak değil mi bu 15 günlük süreç eğer siparişler iptal edilmezse? Eğer öyleyse zaten 24 Kasım'dan önce harekete geçmenin pek bir anlamı yok gibi. |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
"Merhaba, Siparişinizin içerisinde yer alan Kobo Clara HD E-kitap Okuma Cihazı adlı ürün fiyatlandırma hatası nedeniyle iptal edilmiştir. Ücret iadeniz ödeme yapmış olduğunuz karta yansıtılması için N11 ile görüşmenizi rica ederiz. Yaşatmış olduğumuz bu durum adına sizden özür diler, anlayışınız için teşekkür eder , iyi günler dilerim. Sevgiler" Kendileri henüz iptal etmemiş, hala onaylandı görünüyor. Yani diyorlar ki bizi negatif etkileme, sen iptal et, para iadeni al. |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |