Şimdi Ara

Kobo Clara HD 6' 8 GB // N11 // -- 289TL --

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
694
Cevap
29
Favori
47.417
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 17 sa. önce
  • Cevaplayan Üyeler 105
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 14
  • Ortalama Mesaj Aralığı 3 saat 54 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 4
  • Favoriye Eklediklerim 29
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • afsinedremitli (103 mesaj) themelinalist (56 mesaj) nirvanha (30 mesaj) Ridianod (24 mesaj) wakrupalice (24 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (393 mesaj) Mobil (191 mesaj) Mini (22 mesaj) Uygulama (88 mesaj)
  • @
15 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Sıcak Fırsatlar >> Biten Sıcak Fırsatlar >> Kobo Clara HD 6' 8 GB // N11 // -- 289TL --
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Teğmen
    127 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: bLooP

    Sleepy ler 6₺ ye satıldığında sabaha reddedildi olarak geri sönüş geldi.
    Bu kobolar 2 saat içinde onaylandı fatura geldi ve aradan 6 gün geçmesine rağmen halen aynı şekilde devam ediyor.

    Anlamadığım konu ise neden kobolarda aynen sleepyler gibi direk reddedilmedi ertesi gün?

    Daha 1-2 gün önce faturası gelen var. Zahmet edip bize haber dahi etmemiş idefix. Biz bunu süreçten sıkılıp mesaj atan bir üyeden öğreniyoruz. İş inada bitti s... kobosuna

    |
    |
  • Teğmen
    127 Mesaj

    Bana gelen bir şey yok. Benim mesajıma aynı şekil cevap verirlerse elimde kanıtım olur. Başkasına atılmış bir mesajı baz alarak en fazla sorarım,süreç başlatamam.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    wakrupalice kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1591 Mesaj
    Bu arada , siparişlerimden ürüne tıklayarak satış sayfasına ulaşabiliyorsunuz , boş sayfa çıkmıyor karşınıza.Ancak satışa kapalı :)

    https://www.n11.com/urun/kobo-clara-hd-6-8-gb-eink-carta-ekran-e-kitap-okuyucu-1336518?magaza=idefix



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nirvanha -- 17 Kasım 2020; 22:3:26 >
    |
    |
  • Er
    0 Mesaj
    Bana da iptal edildi ürününüz dediler, n11e sordum ürün onaylandı gözüküyor iptal etmemiş satıcı kargo gününü beklemeniz gerek dediler. Bu saatten sonra iptal edebilir mi satıcı dedim, ürünü tedarik edemezse kargoyu yollayamaz o zaman iptal olur dedi, ben de ürünü tedarik edemediği için iptal olmuyor ama fiyatlandırma hatası yazdılar burada müşteri mağdur olmuş oluyor dedim. Son kargo gününü bekleyin biz size destek olacağız dediler 🤷🏻‍🤷



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Teğmen
    127 Mesaj

    Tedarik edemedim deme şansı yok. Kendi sitesinde satıyor üstelik resmi satıcısı kobonun. Diyelim ki üretimi durdu, muadili bir ürün vermek zorunda. İnsanlar genelde haklarını bilmiyor bu tarz firmalarda bundan yararlanıyor ama THH den geri dönüyor er ya da geç. Alışveriş yapmadan evvel idefixi kurumsal firma sanıyordum ancak anlaşılan o da pek farklı değilmiş. Sen de artık herkes gibisin idefix bir galyalıya yakışmadı Romalı gibi davranmak



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    hgamli kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    999 Mesaj

    Merhaba arkadaşlar, bende 1 adet ihtiyaçtan almıştım gelmesini ümit ediyorum ama n11in şöyle bir uygulaması var buna karşı ne yapabiliriz?


    "Mağaza tarafından belirtilen gönderim süresinde kargoya verilemeyen siparişler, 15 gün sonra sistem tarafından otomatik olarak iptal edilir."

  • Teğmen
    127 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Rdau

    Merhaba arkadaşlar, bende 1 adet ihtiyaçtan almıştım gelmesini ümit ediyorum ama n11in şöyle bir uygulaması var buna karşı ne yapabiliriz?


    "Mağaza tarafından belirtilen gönderim süresinde kargoya verilemeyen siparişler, 15 gün sonra sistem tarafından otomatik olarak iptal edilir."

    n11 ile görüşüp iptal etmeyi iptal edebiliyorsak, iptal edilir. Edilemiyorsa THH'ye yine bu şekilde başvurulabilir. Sonuçta ürün var ve faturası kesilmiş satışta olan bir ürünü türlü sebeplerle göndermeyip mağdur ediyorlar. Her türlü kargolama sürecinden sonra iptale düşecek. Çok bir şeyi değiştireceğini düşünmüyorum.


    n11 tüketici haklarından bir haber, kendi kurallarını koymuş. Satıcı ürünü istediği zaman iptal edebilirmiş. O zaman siz kimsiniz ki ben size güvenip alışveriş yapacağım?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi themelinalist -- 18 Kasım 2020; 17:29:48 >
    |
    |




  • Çavuş
    54 Mesaj

    Arkadaşlar çok geçmeden thh ye başvursak mı hep beraber ne diyorsunuz

  • Binbaşı
    1591 Mesaj

    Ne cimriymişler be , hergün tvlerde bangır bangır dönen reklam için dünyaları harca , tüketici lehine 3 tane ürünü göndereme OKUYORSAN ALLAH BELANI VERSİN N11 VE İDEFİX.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nirvanha -- 18 Kasım 2020; 20:37:2 >
    |
    |
  • Çavuş
    54 Mesaj
    Ben thh ye başvurdum



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Er
    0 Mesaj
    “Ödemeyi onaylayıp fatura kestikten sonra ben sormasam haber dahi vermiyorsunuz? Mağduriyetimin giderilmesini istiyorum “diye mesaj atıyorum bana cevap vermiyor idefix 😃



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Teğmen
    186 Mesaj

    Bence başvuralım bunların göndereceği yok beklemeyelim



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    Jaskar kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1591 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Jaskar

    Ben thh ye başvurdum

    Nasıl yapıp nereden yürüdünüz bizde yürüyelim.Bilgi lütfen.

    |
    |
  • Onbaşı
    28 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Eğer böyleyse thhye başvuralım zaman kaybetmeden




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Rdau kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Er
    0 Mesaj
    Bence 24 Kasım'a kadar beklemeliyiz.Sonuçta son kargolanma tarihi bu.Sonra gerekli belgelerle başvuralım başvururken birbirimize yardımcı olalım.



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yüzbaşı
    999 Mesaj

    24 kasıma kadar bekleyelim daha sonra topluca başvuralım beraber hareket edelim arkadaşlar.

    |
    |
  • Er
    0 Mesaj

    Evet hocam ben de size katılıyorum, sonuç olarak 24 Kasım son kargo tarihi ve süreci takip etmek gerekiyor şurada 5 gün kaldı. N11'den pek alışveriş yapmıyorum ancak 24 Kasım'dan sonra başlayacak değil mi bu 15 günlük süreç eğer siparişler iptal edilmezse? Eğer öyleyse zaten 24 Kasım'dan önce harekete geçmenin pek bir anlamı yok gibi.

    |
    |
  • Teğmen
    186 Mesaj

    Bence beklememiz şöyle anlamsız adamlar açıkça söylüyor göndermeyeceklerini



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    res33 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Emekli Yönetici
    12277 Mesaj

    "Merhaba, Siparişinizin içerisinde yer alan Kobo Clara HD E-kitap Okuma Cihazı adlı ürün fiyatlandırma hatası nedeniyle iptal edilmiştir. Ücret iadeniz ödeme yapmış olduğunuz karta yansıtılması için N11 ile görüşmenizi rica ederiz. Yaşatmış olduğumuz bu durum adına sizden özür diler, anlayışınız için teşekkür eder , iyi günler dilerim. Sevgiler"


    Kendileri henüz iptal etmemiş, hala onaylandı görünüyor. Yani diyorlar ki bizi negatif etkileme, sen iptal et, para iadeni al.

    |
    |
  • Er
    0 Mesaj
    Ben bir kaç mesaj attım bana bu şekilde cevap veriyorlar



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Pubg mobile uc
Masal Oku
Radyo Dinle
backlink paketleri
konkasör
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,828
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.