Şimdi Ara

Kobo Clara HD 6' 8 GB // N11 // -- 289TL --

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
695
Cevap
29
Favori
47.986
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 4 gün
  • Cevaplayan Üyeler 105
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 14
  • Ortalama Mesaj Aralığı 4 saat 2 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 4
  • Favoriye Eklediklerim 29
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • afsinedremitli (103 mesaj) themelinalist (56 mesaj) nirvanha (30 mesaj) Ridianod (24 mesaj) wakrupalice (24 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (394 mesaj) Mobil (191 mesaj) Mini (22 mesaj) Uygulama (88 mesaj)
  • @
15 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Sıcak Fırsatlar >> Biten Sıcak Fırsatlar >> Kobo Clara HD 6' 8 GB // N11 // -- 289TL --
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Çavuş
    54 Mesaj
    Sizce kim kazanacak
    Bende aldım fatura aldığımın sabahı geldi.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Er
    0 Mesaj

    Siparişler gönderilmez ise kaybeden idefix olacaktır. Hepimizin elinde fatura var. THH'ye gidip de haklı olmama ihtimalimiz yok.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    Jaskar kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Er
    0 Mesaj
    İdefix'ten gelen mesajı sizin takdirinize bırakıyorum:

    Merhaba, Siparişinizin içerisinde yer alan Kobo Clara HD E-kitap Okuma Cihazı adlı ürün fiyatlandırma hatası nedeniyle iptal edilmiştir. Ücret iadeniz ödeme yapmış olduğunuz karta yansıtılması için N11 ile görüşmenizi rica ederiz. Yaşatmış olduğumuz bu durum adına sizden özür diler, anlayışınız için teşekkür eder , iyi günler dilerim. Sevgiler
    Yani boşuna beklemeyin göndermeyeceğiz diyorlar.İptal sebebi ise fiyatlandırma hatasıymış.Peki bizim mapduriyetimiz ne olacak kaçırdığımız indirimler ve kuponlarımız.



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    2843 Mesaj

    aynen bana da bu mesaj geldi...


    11 kasımı bekleyip bonus kart ile o güne özel kampanyalarla çeklerle alışveriş için ayaktaydı çoğu insan, anlık saatlik bomba indirimlerin olacağını biliyorduk ve fırsat olarak düşünüp bu ürünü aldık.


    o günkü kampanyalar, çekler ve bonus fırsatları bugün yok. fatura gelmiş durumda, büyük fırsat kaybı oluşuyor basit bir iade değil bu n11 özel bir gün, elimde o gün olan fırsatların hepsinden olmuş bulunuyorum sonuçta.


    faturam da var, iade etmek istemiyorum.

    |
    |
  • Er
    7 Mesaj

    Ben daha soru sormadım. Fakat soru soranlara "fiyat hatası yüzünden iptal edilmiştir" diye cevap yazıyorlar. Madem iptal ettiler, neden hâla "Onaylandı" şeklinde bekliyor? İptal durumuna getirsinler önümüze bakalım. Gereken yerlere şikayet edelim.

  • Yarbay
    2843 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: kerhac

    Ben daha soru sormadım. Fakat soru soranlara "fiyat hatası yüzünden iptal edilmiştir" diye cevap yazıyorlar. Madem iptal ettiler, neden hâla "Onaylandı" şeklinde bekliyor? İptal durumuna getirsinler önümüze bakalım. Gereken yerlere şikayet edelim.

    senin iptal etmeni bekliyorlar çünkü, ne kadar zekiler...

  • Er
    7 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: dOmi

    senin iptal etmeni bekliyorlar çünkü, ne kadar zekiler...



    Alıntıları Göster

    Daha çok beklerler :-) Sonuna kadar gideceğim. Madem ortada hatalı bir durum var. Hemen hızlıca aksiyon alsalardı, günlerce bekledik. Fırsatları kaçırdık vs. Kendileri kaybeder.

    |
    |
  • Er
    0 Mesaj

    Az önce İdefix müşteri temsilcisiyle konuştum, mail adresimi verdim. Ben n11'de soru-cevap bölümüne yazmamıştım. Siparişim sistemlerinde iptal olarak görünüyormuş, 5 güne içerisinde oara iadesi yapılacak dedi. Yanlış fiyat girilmesi sebebiyle iptal olmuş sözde. N11'de görünmüyor dedim, o da İdefix sisteminde iptal olarak göründüğünü söyledi. Rezalete bak ya!




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 123dfgh -- 17 Kasım 2020; 18:2:18 >
  • Yarbay
    2843 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: 123dfgh

    Az önce İdefix müşteri temsilcisiyle konuştum, mail adresimi verdim. Ben n11'de soru-cevap bölümüne yazmamıştım. Siparişim sistemlerinde iptal olarak görünüyormuş, 5 güne içerisinde oara iadesi yapılacak dedi. Yanlış fiyat girilmesi sebebiyle iptal olmuş sözde. N11'de görünmüyor dedim, o da İdefix sisteminde iptal olarak göründüğünü söyledi. Rezalete bak ya!

    ee napıyoruz nereye nasıl şikayet ediyoruz? fatura var, kaçan fırsatlar var 11 kasımdı sonuçta, yanan çekler var, kaçan bonus puanlar var...


    kaçan fırsatların bir maliyeti var nerden baksan böyle bir ürün için 200-300tl demektir.


    kusura bakmasınlar pek umudum zaten yoktu ama şu cevapları yüzünden inada bindirip peşinden gideceğim.





  • Er
    0 Mesaj

    Aynen hocam ben de. Müşteri hizmetlerinden tut N11'de verilen cevaplara kadar insanı gerçekten sinir ediyorlar. Şimdi N11 müşteri hizmetlerine sordum onlarda da onaylı gözüküyormuş hala. Ne yapmaya çalıştıklarını anlayamadım ancak N11 siparişi iptal edildi olarak gözüktüğü zaman işlemlere başlamak lazım.

    |
    |
    dOmi kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Onbaşı
    28 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Böyle bir durumda müşteri memnuniyeti için n11'in aradaki farkı idefix'e verip ürünlerin gönderilmesini sağlamalıdır ama nerde o dünya. Sitenin ismi n11 ve 11.11 indiriminde milleti mağdur ediyorsun. Bizde büyük firma diye bu siteden alışveriş yapıyoruz.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yüzbaşı
    506 Mesaj
    Ne yapıcaz? Böylesine beleş bir ürünü kaçırmayalım. Bize yakışmaz



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
  • Teğmen
    129 Mesaj

    Ürünle ilgili zerre heyecanım, fiyatıyla alakalı zerre üzüntüm, endişem yok. Benim derdim tavırları, madem öyle iptal etsinler. 24 kasım günü kargolamadıkları zaman direk thh ne başvurumu yaparım.


    İptal olmuşsa da iptal etsinler, bir hareket göremedik ona göre aksiyon alalım ama üründen ziyade şu tavır ve süreci yönetememe şekillerinden dolayı sonuna kadar itiraz edeceğim. Satıştan kaçınma maddesini de bildiklerine eminim artık. Katakulliyle iptal etmeye çalışıyorlar.


    Sadece bekliyorum verdikleri kargolama tarihi geçer, bu durum değişmez hem n11, hem idefixe ayrı başvururum




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi themelinalist -- 17 Kasım 2020; 21:12:41 >
    |
    |
  • Onbaşı
    32 Mesaj
    Evet ben de o gün ürünü donanım haber sıcak fırsatlar sayesinde aldım. Kuponla 238 liraya geldi. Bu işin peşini bırakmayalım arkadaşlar, elimizde faturamız da var biz idefix'den daha zengin değiliz bundan sonra ne yapacağımızla alakalı tecrübeli arkadaşlar varsa yardımcı olsunlar. Thh vesaire ne varsa uğraşmak lazım bu adamlara fırsat vermemek lazım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Erkan_76 -- 17 Kasım 2020; 21:13:16 >
    |
    |
  • Binbaşı
    1591 Mesaj
    Ayın 25'inde kargo çıkmadıysa direkt olarak THY başvuruyorum. Sayın ''idefix'' yetkilisi işi zora sokma ,gel dön yol yakınken :)



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Binbaşı
    1591 Mesaj
    Arkadaşlar şimdiden dilekçe örneklerini hazırlayalım ciddi olduğumuz görsünler , bu kadar kitap peşinde koşan üyelerin içinde avukat - lık okuyan vs .vardır elbet.Örnek dilekçe oluşturalım toplu hareket edelim.Hakkımızı almak için daha ne bekliyoruz.Kimsenin insafına bırakmayalım , biz yön verelim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nirvanha -- 17 Kasım 2020; 21:17:10 >
    |
    |
  • Teğmen
    129 Mesaj

    Ben kargoyu dahi beklemedim, direk mesaj atarak hangi sebebe dayanarak iptal ettiklerini sordum. Gelen cevaba göre THH işlemlerini başlatacağım. İdefix'in keyfini bekleyemem, bana da aynı cevabı verirlerse ilgili maddeler ve emsal kararlarla beraber THH'ye başvuracağım, başvuru sürecini de burada paylaşırım.


    Bakalım neler olacak.

  • Yüzbaşı
    506 Mesaj

    Hatalı fiyata dayanarak iptal ettiler ya hocam yazıyor zaten



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    themelinalist kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    2392 Mesaj
    Sleepy ler 6₺ ye satıldığında sabaha reddedildi olarak geri sönüş geldi.
    Bu kobolar 2 saat içinde onaylandı fatura geldi ve aradan 6 gün geçmesine rağmen halen aynı şekilde devam ediyor.

    Anlamadığım konu ise neden kobolarda aynen sleepyler gibi direk reddedilmedi ertesi gün?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Radyo Dinle
Pubg mobile uc
backlink paketleri
Sohbet
Google Play Kodu, LOL RP, Oyun Satış Sitesi
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,641
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.