Şimdi Ara

km düşüren çok insan var diyorsunuz.. bu ne kadar doğru?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir Kullanıcı, 2 Masaüstü Kullanıcı
45
Cevap
1
Favori
905
Tıklama
Tüm Forumlar >> Motorlu Araçlar Dünyası >> Otomobil Genel >> Otomobil ve Otomotiv Dünyası Genel >> km düşüren çok insan var diyorsunuz.. bu ne kadar doğru?
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    3485 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Adoring

    Allahtan birde müslümaniz ha bide olmasak ne olacakmisiz muslumanligin icini bosalttilar onu birak ahlak kavrami denen birsey kalmamis Din kulturu ve ahlak bilgisi dersinde sadece din anlatilirsa boyle olur.Gercek bu

    sadece din anlatılmıyor kitabı açıp iyice inceleyin
    |
    |
    _____________________________
    94 Benzinli Beyaz Renault Broadway 2016 kasım satıldı 11.000 tl

    2012 Renault Fluence 1.5 dci 110 hp 2016 kasım alındı 45.750 tl
  • Yarbay
    5325 Mesaj
    Alet yapan, yaptığı aleti kullanabilen insan. Metrik sayesinde otomobil, uçak, mekik yapan insan.

    Km düşüren çok insan var demedim hiç. Km düşüren hiç insan yok bence.
    |
    |
  • Yüzbaşı
    691 Mesaj

    Bu dedikleriniz delillerle tespit edildiği anda suçlular hakkında en az 5 yıl hapis cezası ve aracın güncek piyasa değerinin 1,5 katından az olmamak kaydıyla para cezası vereceksin. Hatta bunları yaptığı tespit edilen usta bozuntularının da dükkanlarını kapattırıp onları da içeri atacaksın. Bu tarz ar namus şeref yoksunlarını kurulacak bir ihbar merkezine bildireceksin ve sonra yağsın cezalar. Suçlar tespit edilip cezalar kesildikten sonra da bunları ana haber bültenlerinde ve ulusal gazetelerde yerden yere vurarak rezil ettireceksin. Emsal niteliğinde ibretlik cezalar alacaklar. Bu tarz her ilde 3-4 şerefsiz yakalansın bakalım sonra cesaret eden çıkıyor mu?
    |
    |
    oznk40 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    431 Mesaj
    Bu konuda aşşağıdaki yazıyı okumanızı şiddetle tavsiye ediyorum.

    "yılların galericisi olan benim ve diğer galericilerin de çoğunlukla anlayamadığı durumdur. sadece spor araçlara vs. değil, aklınıza gelebilecek her araca uygulanabiliyor ve 20 tl bir bedel karşılığında herhangibir elektronikçide yaptırabilirsiniz. galerici olarak kendimi savunmaya geçmekten öte, acil adı altında aracını satmak isteyen bir kimse, aracının yüksek kilometrede veya boya, darbe durumu varsa, hemen satamayacağını bilir. boya ve darbe tamiratının orjinaline yaklaştırmak çok güç ve pahalı olduğu için ilk başvurulan yöntemdir. galericilerin de, yüksek kilometredeki aracı kelepir olarak alıp, kilometresini düşürüp, birkaç işlem sonrasında müşterilere veya diğer galericilere kakalaması ve tatlı bir kar etmeleri işten bile olmuyor ne yazık ki. ama bir aracın kilometresinin düşürülüp düşürülmediğini büyük ölçüde anlamanın yolları var.

    herşeyden önce, satıcıdan araçla ilgili evrakların olup olmadığını sorun. titiz sahipler bunları dosyalarlar hatta bize dosyasıyla gelen araçlar bizim için de kıymetlidir zira biz de daha sorulmadan çıkarıp dosyasını gösterebiliriz. dosyanın içinde varsa faturaları, servis kayıtları olur. çünkü öğrenmek için aracınızın markası ne olursa olsun, onu satan veya bakımını yapan firma, siz araç sahibi olmadığınız
    sürece, araç hakkında bilgi vermiyorlar ne yazık ki. fakat o firma çalışanı tanıdık ettik bulabilme şansınız varsa, direk bu yöntemi tercih edin. bu şartlar var veya yoksa bile, göz ve elimizle aracı inceleyebiliriz. 80 bin kilometreden 60 bin kilometreye düşürülmüş bir aracın oynandığını anlamak neredeyse imkansızdır. servis kayıtları da olsa zordur. onu ancak tahmin edebiliriz. mesela ağustos 2010 tarihindeysek ve aracın 60 bin bakımı nisan 2009 da yapılmışsa ve araç şu anda 62 bindeyse, kıllanmakta fayda var. ha olmayabilir de,
    değilse, baktığınız araç bir aston martin veya bentley ise, yılda iki bin kilometre normal karşılanır. diğer durumlarda, anormaldir.

    göz ve elle muayenede de, bakılması gereken ilk yer aracın direksiyonudur. eğer 200 bin kilometreden 80 bin kilometreye düşürülmüş bir araçla karşı karşıyaysanız, direksiyondaki soyulma, tahribat ve aşınmayı kontrol edin. kilometre düşüren insanların ilk tercih ettikleri yöntem aşınmış direksiyonu yeniden kaplatmaktır. eğer direksiyon tertemiz, yaldır yaldır ve ilk günkü gibi duruyorsa, yine şüphelenin.
    aynı işlemi vites topuzu için de yapın. kontrol edin, bakın bakalım değiştirmişler mi, değiştirmemişler mi.
    daha sonra koltuk döşemelerine ve kafalıklara bakın. kumaşsa, hırpalanma, deriyse çatlak, çökük, pörsüme arayın. bunlar tamamsa, kafalıklar genellikle hep unutulan yerlerdir.

    plastik aksama özellikle dikkat edin. aracın içinde en çok temas edilen cam, teyp, klima gibi düğmelerin aşınmışlığına göz atın. daha sonra güneş gören yerlerdeki plastik aksamlara bakın. temiz, yeni, hırpalanmamış araçların çoğunda bu aksam canlı renkli ve genellikle hafif pütürlüdür. solgun, bezgin aksam kendini belli eder, kıllanın.

    satıcıyı konuşturun, tuzak sorular sorun. unutmayın aracımız 60 bin kilometrede ama triger kayışı değişti mi, şanzımanda problem var mı gibi bubi tuzakları kurun. o kilometredeki çoğu aracın triger değişimi gelmediği için, boşluğuna gelen satıcı o değişti bu değişti falan diye başlarsa, hayırlı satışlar dileyin, uzaklaşın.

    motordan anlamıyosanız bile kaputu açın bir kere. şöyle sağına soluna bakın. araç çalışmıyor olsa bile anlaşılır. özellikle renkli kablolara dikkat kabartın. çok yol yapmış araçlarda motor çok ısındığı için önce renkli kablolar solar, renk atar. daha sonra hava filtresinin kendisini değil ama borusunu, bujileri vs. kontrol edebilirsiniz. araç lifte alınırsa egzoz borusunu ve susturucuyu takip ederek kontrol edin. tahmin edin işte ya, o kilometredeki bir aracın nasıl olması gerektiğine kanaat getirin.

    kesinlikle satıcının değil, sizin tanıyıp bildiğiniz bir yetkili servise götürün. yok onun götürdüğü bir yere gidiyorsanız yanınızdan bir an olsun ayrılmasına izin vermeyin. nereye girerse peşinden gidin. herhangibir ustanın cebine üçbeş bişeyler sıkmaya gidiyor olabilir. ismini zikrettiği, tanıdığı bir usta varsa da başka birinden bakmasını rica edin. yapın bişeyler.

    zor işler işte, paranoyak olun. olun ama. çünkü kenarda köşede belki de yıllarca biriktirdiğiniz paranızla gerçekten çok istediğiniz ve çok severek aldığınız arabanız bir sorun çıkarttığında bu önce ondan, sonra kendinizden nefret etmenize sebep olacaktır."

    Alıntıdır.
    Kaynak:https://eksisozluk.com/entry/19868401



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gladyator] -- 4 Ocak 2016; 20:19:04 >
    |
    |
    _____________________________




  • Binbaşı
    1722 Mesaj
    OBD kablonu, laptopunu al 2dk da yaparsın. youtube da var heps.
    |
    |
    _____________________________
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Canlı Tv izle
son dakika
Bey Azura
SEO
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,328
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.