Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

KLİMA VAKUMU A DAN Z YE HERŞEY.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir Kullanıcı, 3 Masaüstü Kullanıcı, 1 Mobil Kullanıcı ( 1 Mobil Cihaz )
635
Cevap
23
Favori
68.871
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Ev Elektroniği ve Elektrikli Ev Aletleri >> Klimalar >> KLİMA VAKUMU A DAN Z YE HERŞEY.
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    3831 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: kerem
    R-410A soğutma gazları ozon tabakasına zarar vermiyor.

    Bakalım Vestel müşteri hizmetlerinden aldığım bilgiye göre yarın gelecekler. Gelen servis elemanları inşallah halden anlayan biridir de işini doğru yapar. Eğer montaja gelen ekip gelirse işim zor, iç üniteyi takarken dış üniteyi merdiven gibi kullanmışlardı.

    Gelirlerse saçma olur zaten. Akıllı bir firma ise bunu yapmamalı. Hakem servis gibi bir uygulama olmalı. Böylece servisler birbirlerinin hatalarını görüp işlerini daha iyiye getirebilirler.

    Ayrıca aynı elemanlarla karşılaşılan ortamın pekte elektriksel seviyesi hoş olmaz. Sen mi şikayet ettin l.n bizi tavri iyi olmaz :)
    |
    |
    _____________________________
    "Suskunluğum asaletimdendir. Her lafa verecek cevabım var.
    Ama bir lafa bakarım laf mı diye ,
    bir de söyleyene bakarım Adam mı diye"




  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    12 Not
    Yav arkadaş ta 2008 de yazmışız aslında,eribo diye bir vestelci arkadaş vardı o açmıştı konuyu.Ben o zamanda yapıştırmışım cevabı.Çok hoşuma gitti kopyaladım buraya.

    quote:

    Orjinalden alıntı: eribo

    aynen katılıyorum.ama neticede bir taraftan gaz verdiğimiz de (alt vanadan) diğer tarftandan (üst rekor bağlantısından) gaz çıktığında zaten gaz 12 m borunun içinden geçimiş oluyor.ve havayı iterek havayı atmış oluyor.ha desen ki hava gaz ile karışır.ozaman derim vakumlama yapmak şart.

    dediğim gibi vakumlamak şart.ama ikisi arasında farkı anlamak mümkün değil

    Yahu gazı açtığınızda borudaki hava ile gazın karışmayacağını ki garanti ediyor,hava ile R22 gazı kavgalılarmı ,birbirene küslermi,vakumda amaç havayı atmak değil havayı atarak içindeki nemi gazdan ve sistemden uzak tutmaktır.Boşverin bu birilerini haklıymış havasına sokmayı hepsi boş laf.

    Ayrıca konuda Emre de çok güzel açıklamış fıstlatma olayını.

    http://forum.donanimhaber.com/m_24615521/mpage_1//tm.htm#64568832
    |
    |
    _____________________________




  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    12 Not
    quote:

    Orijinalden alıntı: kerem

    quote:

    Orijinalden alıntı: x-calibur

    quote:

    Orijinalden alıntı: kerem

    Başta vakum yapılmadan gaz verilmesi nedeniyle gaza hava karıştı ve artık kullanılamaz hale geldi. Atmosfere salmaktan başka çare yok.

    Güle güle kullanın.

    Teşekkürler hocam. Darısı başınıza

    Ben böyle havayamı gidecek gaz dediğimde , servisçide aynı sizin dediğiniz dedi. O artık kullanılmaz dedi. Ben gazı toplayacaklar sanıyordum. Neyse artık 1 yıl deodorant kullanmam :) Atmosfere yeterince gazımızı saldık Kış geldi nede olsa Küresel Isınmaya katkımız olsun.

    R-410A soğutma gazları ozon tabakasına zarar vermiyor.

    Bakalım Vestel müşteri hizmetlerinden aldığım bilgiye göre yarın gelecekler. Gelen servis elemanları inşallah halden anlayan biridir de işini doğru yapar. Eğer montaja gelen ekip gelirse işim zor, iç üniteyi takarken dış üniteyi merdiven gibi kullanmışlardı.

    R410 a denen çevreci diye bize kakaladıkları gaz,R22 ye göre 2 kat daha sera gazı etkisi yaratıyor.Yani küresel ısınmanın en büyük kaynagı sera gazlarının en tehlikelisi.Üstelik geri dönüşümüde söz konusu değil.R22 toplandığında tekrar arıtılıp kullanılabiliyor üstelik.Yani ticari bir oyun bu...
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    8715 Mesaj
    Ben de gelecek Vestel montaj ekibine telefon açıp mutlaka vakumlama istediğimi belirttim.

    Gerçi sipariş kâğıdımda not olarak da vardı ama gene de dedim telefonla bilgi vereyim malum
    gelen servis ekibi "bize öyle bilgi verilmedi" vs. demesin sonra. Zaten montaja gelecek ekibe
    "Hoşgeldiniz" dedikten sonra ilk işim cihaz yanında mı kontrol etmek olacak yoksa zaten montajı
    kabul etmeyeceğimi söyleyeceğim ve selametle diyeceğim

    Not : Benim kablo mesafem ortalama 5-7 metre tutacak aslında ben söylemeden getirmeleri
    gerekiyor ama işte okuyorum burada, gelen servislerden bazılarında vakumlama aleti bile
    olmayabiliyormuş, o yüzden işi sağlama almak lazım benim ülkemde işler böyle ancak.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eozen81 -- 15 Ağustos 2012; 10:33:45 >
    |
    |
    _____________________________
    Audio / Video : OnkyoTX-NR656 | Xgimi H2 Projektör | Heco Victa Prime 702 + 302 + C102 | Zidoo X9S & Apple TV 4K | Samsung 60 KS8000 SUHD TV | Logitech Harmony Elite & Hub | Onkyo Aktif Sub | Vu+ Solo 4K | Asustor AS-6204T (NAS)
    PC : MSI B350 Tomahawk, AMD Ryzen 7 1700X (Xigmatek TYR SD1264B), ViewSonic VA2419-SH 24", Corsair Vengeance DDR4-3000Mhz C15 16GB (2x8GB), Gigabyte GTX 1070 Windforce OC, Coolermaster HAF912 Plus, FSP HD700 Hydro 700W PSU, Logitech MX 1000 Laser | Logitech Formula Force EX Direksiyon
    Muhtelif : Huawei P20 Pro | Ipad Pro 10.5 | Jabra 65t Elite True Wireless with ComplyFoam | Canon 60D with 18-55 & 50mm f1.8 | Braun 790cc | Philips Bodygroom TT2021 | Philips OneBlade | Philips Hue Starter & Lightstrips | Ambilight LED System Behind TV | Resmed Airsense 10 CPAP & Resmed AirFit N30i
  • Emekli Yönetici
    13617 Mesaj
    Klimanın vakumu sonunda yapıldı ama yağı da önceki gaz boşaltıldığı için biraz dışarı çıktı. İşlem sonucunda 4 derecelik bir üfleme sıcaklığı farkı oluştu şuan 5 derece üflüyor.
    |
    |
    _____________________________

  • Yarbay
    3831 Mesaj
    Arkadaşlar,

    Kendim az önce buzdolabı termometresi ve normal dijital termometre ile ölçümleri yaptım. Fotolar aşağıdaki gibidir.İnşallah bir sorunla karşılaşmam. Bende Sn.kerem gibi baktım , Benim eski gazı Kalın olan üstteki boruyu gevşeterek yapmışlar. Şimdi boruyu elledim üstü yağlı elim yağ oldu, kirli bir yağ değil ama temiz. Normalmidir?

    Fotoları balkon kapısı ve oda kapıları açık iken çektim en alt dereceye ayarladım 17 derece ve orta hızda fanı çalıştırdım. Durum aşağıdaki gibidir. Eskiden üst ve alt arasında -18 derece fark vardı şu anda -22 dereceler gibi, İnşallah bu değerlerde normaldir.






    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi x-calibur -- 15 Ağustos 2012; 23:21:47 >
    _____________________________
    "Suskunluğum asaletimdendir. Her lafa verecek cevabım var.
    Ama bir lafa bakarım laf mı diye ,
    bir de söyleyene bakarım Adam mı diye"




  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    3 Not
    quote:

    Orijinalden alıntı: x-calibur

    Arkadaşlar,

    Kendim az önce buzdolabı termometresi ve normal dijital termometre ile ölçümleri yaptım. Fotolar aşağıdaki gibidir.İnşallah bir sorunla karşılaşmam. Bende Sn.kerem gibi baktım , Benim eski gazı Kalın olan üstteki boruyu gevşeterek yapmışlar. Şimdi boruyu elledim üstü yağlı elim yağ oldu, kirli bir yağ değil ama temiz. Normalmidir?

    Fotoları balkon kapısı ve oda kapıları açık iken çektim en alt dereceye ayarladım 17 derece ve orta hızda fanı çalıştırdım. Durum aşağıdaki gibidir. Eskiden üst ve alt arasında -18 derece fark vardı şu anda -22 dereceler gibi, İnşallah bu değerlerde normaldir.





    Ağız çıkış sıcaklığı 5,5 derecemi

    iyi gibi duruyor ama ustalar ne der onuda dinlemek gerek.

    kışında 52 dereceyi gösterirse süper olur



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tutankemon -- 16 Ağustos 2012; 0:01:46 >
    _____________________________
    SAMSUNG GALAXY S3 mini Sevmediğim Soluk Renkli Uygulama Taşınamayan, Kapatsan Bile Arkada Zorla Çalışıp Remi Dolduran Telefon




  • Yarbay
    3831 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: tutankemon

    Ağız çıkış sıcaklığı 5,5 derecemi

    iyi gibi duruyor ama ustalar ne der onuda dinlemek gerek.

    kışında 52 dereceyi gmsterirse süper olur

    Evet küçük olan daha hassas onun fazladan bir digiti var :) Diğerine göre 5 derece :)

    İnşallah kışın kullanmak zorunda kalmam Eğer kullanırsam (ki inşallah kullanmam) buradan değerleri paylaşırım sizlerle. Bu vakumlama olayı inşallah istediğimiz gibi sağlıklı bir sonuç verir. Kafamda en azından soru işaretleri kalmadı. Eskiden Oda kapıları pencereleri kapalı iken 10.5 derecede idi şimdi 5.5 derece bana görede iyi :)
    |
    |
    _____________________________
    "Suskunluğum asaletimdendir. Her lafa verecek cevabım var.
    Ama bir lafa bakarım laf mı diye ,
    bir de söyleyene bakarım Adam mı diye"
  • Emekli Yönetici
    13617 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: x-calibur

    Arkadaşlar,

    Kendim az önce buzdolabı termometresi ve normal dijital termometre ile ölçümleri yaptım. Fotolar aşağıdaki gibidir.İnşallah bir sorunla karşılaşmam. Bende Sn.kerem gibi baktım , Benim eski gazı Kalın olan üstteki boruyu gevşeterek yapmışlar. Şimdi boruyu elledim üstü yağlı elim yağ oldu, kirli bir yağ değil ama temiz. Normalmidir?

    Fotoları balkon kapısı ve oda kapıları açık iken çektim en alt dereceye ayarladım 17 derece ve orta hızda fanı çalıştırdım. Durum aşağıdaki gibidir. Eskiden üst ve alt arasında -18 derece fark vardı şu anda -22 dereceler gibi, İnşallah bu değerlerde normaldir.


    Temiz olması gerekir zaten. Klima daha çok yeni.
    |
    |
    _____________________________





  • Yarbay
    3831 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: 26_bbz_26

    hocam super bu ne marka?
    benim 15KBTU luk vestelin agiz cikisi 15 derece yahu , 5 derece ne demek harika masaallah.
    cagirsam mi servisi tekrar acaba?

    UĞUR 18000 lik Düz klima hocam bu İnşallah performansı her daim böyle olur :)
    _____________________________
    "Suskunluğum asaletimdendir. Her lafa verecek cevabım var.
    Ama bir lafa bakarım laf mı diye ,
    bir de söyleyene bakarım Adam mı diye"
  • Yarbay
    2936 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: x-calibur

    quote:

    Orijinalden alıntı: 26_bbz_26

    hocam super bu ne marka?
    benim 15KBTU luk vestelin agiz cikisi 15 derece yahu , 5 derece ne demek harika masaallah.
    cagirsam mi servisi tekrar acaba?

    UĞUR 18000 lik Düz klima hocam bu İnşallah performansı her daim böyle olur :)

    masallah yaa supermis.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    455 Mesaj
    Arkadaşlar toshiba ras13skvr cihazima vakum yapılmadığı icin müşteri hizmetlerini arayıp durumu bildirmistim. Bugün alarkodan aradılar. Servis iki şekilde vak yapıldığını kendilerinin de süpürme şeklinde vakum yaptıklarını ve bir sorum olmaldığını söylemiş. Bizim şu an yapabileceğimiz birşey yok dediler.bende. Servis fişini imzalamadigimi ve yasal yollardan hakkımı.arayacagimi soyledim. Alarko bile hatalı servisini savunup müşteriyi bir kenara istiyorsa ne söylenebilir ki. Ama ben bu işin peşini sonu mahkemede olsa bırakmayacağım. Herhalde bunun üstüne alarko yü bir daha aramaya gerek yok.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    5 Not
    quote:

    Orijinalden alıntı: kiral33

    Arkadaşlar toshiba ras13skvr cihazima vakum yapılmadığı icin müşteri hizmetlerini arayıp durumu bildirmistim. Bugün alarkodan aradılar. Servis iki şekilde vak yapıldığını kendilerinin de süpürme şeklinde vakum yaptıklarını ve bir sorum olmaldığını söylemiş. Bizim şu an yapabileceğimiz birşey yok dediler.bende. Servis fişini imzalamadigimi ve yasal yollardan hakkımı.arayacagimi soyledim. Alarko bile hatalı servisini savunup müşteriyi bir kenara istiyorsa ne söylenebilir ki. Ama ben bu işin peşini sonu mahkemede olsa bırakmayacağım. Herhalde bunun üstüne alarko yü bir daha aramaya gerek yok.

    Bu konu ile ilgili bir klasör açsalar bilgisayarlarında en çok gelen şikayet oldugunu görecekler ama umursamadıkları belli.
    Siz yazılı bir şekilde başvurdunuz mu?
    Yada servislere eğitim verilmiyor.
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    455 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Mat35

    quote:

    Orijinalden alıntı: kiral33

    Arkadaşlar toshiba ras13skvr cihazima vakum yapılmadığı icin müşteri hizmetlerini arayıp durumu bildirmistim. Bugün alarkodan aradılar. Servis iki şekilde vak yapıldığını kendilerinin de süpürme şeklinde vakum yaptıklarını ve bir sorum olmaldığını söylemiş. Bizim şu an yapabileceğimiz birşey yok dediler.bende. Servis fişini imzalamadigimi ve yasal yollardan hakkımı.arayacagimi soyledim. Alarko bile hatalı servisini savunup müşteriyi bir kenara istiyorsa ne söylenebilir ki. Ama ben bu işin peşini sonu mahkemede olsa bırakmayacağım. Herhalde bunun üstüne alarko yü bir daha aramaya gerek yok.

    Bu konu ile ilgili bir klasör açsalar bilgisayarlarında en çok gelen şikayet oldugunu görecekler ama umursamadıkları belli.
    Siz yazılı bir şekilde başvurdunuz mu?
    Yada servislere eğitim verilmiyor.

    Evet dün iadeli taahütlü ihtarnmeyi yolladım servise. Ama alarkonun bu tavrı hiç hoş değil. Bana servisin sözlerini aktardılar.tamam. Bu mudur yani.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    3831 Mesaj
    Valla benim klimaya yukardaki mesajlarda yazdığım gibi vakumlama yaptılar. UĞUR Merkez kesinlikle vakumlama yapılması gerektiğini,zaten kendi montaj klavuzlarındada belirtmişler, anında sorgusuz sualsiz kabul ettiler. Servislerini arayıp vakumlama yamadıklarını teyit edince ortalık toz duman oldu, ve anında cep telden irtibata geçip benden vakumlama yapmak için RANDEVU aldılar Gerçi Randevuyu 1 hafta sallayacaktım ama içim el vermedi dermişim

    Bu konuda tekrar tekrar ilgi ve alakalarından dolayı UĞUR Merkezden Sezgin Beye ve tüm UĞUR çalışanlarına teşekkür ederim. Artık benim klima vakumlandı bu konuya dönüp yazmam

    Bu arada bu konuyu açan ve katkılarda bulunan, konunun önemini bizlerin gözlerinin içine sokan, tüm arkadaşlara üstadlara çok çok çok Teşekkürler
    _____________________________
    "Suskunluğum asaletimdendir. Her lafa verecek cevabım var.
    Ama bir lafa bakarım laf mı diye ,
    bir de söyleyene bakarım Adam mı diye"




  • Yüzbaşı
    455 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: x-calibur

    Valla benim klimaya yukardaki mesajlarda yazdığım gibi vakumlama yaptılar. UĞUR Merkez kesinlikle vakumlama yapılması gerektiğini,zaten kendi montaj klavuzlarındada belirtmişler, anında sorgusuz sualsiz kabul ettiler. Servislerini arayıp vakumlama yamadıklarını teyit edince ortalık toz duman oldu, ve anında cep telden irtibata geçip benden vakumlama yapmak için RANDEVU aldılar Gerçi Randevuyu 1 hafta sallayacaktım ama içim el vermedi dermişim

    Bu konuda tekrar tekrar ilgi ve alakalarından dolayı UĞUR Merkezden Sezgin Beye ve tüm UĞUR çalışanlarına teşekkür ederim. Artık benim klima vakumlandı bu konuya dönüp yazmam

    Bu arada bu konuyu açan ve katkılarda bulunan, konunun önemini bizlerin gözlerinin içine sokan, tüm arkadaşlara üstadlara çok çok çok Teşekkürler

    Sizin adınıza sevindim. Ama bizim iş mahkemede sonuçlanır herhalde. Alarko müşteri hizmetlerini kime şikayet edeceğiz bilemiyorum yani.adamlar yapacak birşey yok deyip kestirip attılar ya.neyseki 4077 var yani.9koy arkadaş alarkonun bu tutumuna ne diyecek bakalım.bir fikir verirse sevinirim.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    5 Not
    quote:

    Orijinalden alıntı: kiral33


    quote:

    Orijinalden alıntı: x-calibur

    Valla benim klimaya yukardaki mesajlarda yazdığım gibi vakumlama yaptılar. UĞUR Merkez kesinlikle vakumlama yapılması gerektiğini,zaten kendi montaj klavuzlarındada belirtmişler, anında sorgusuz sualsiz kabul ettiler. Servislerini arayıp vakumlama yamadıklarını teyit edince ortalık toz duman oldu, ve anında cep telden irtibata geçip benden vakumlama yapmak için RANDEVU aldılar Gerçi Randevuyu 1 hafta sallayacaktım ama içim el vermedi dermişim

    Bu konuda tekrar tekrar ilgi ve alakalarından dolayı UĞUR Merkezden Sezgin Beye ve tüm UĞUR çalışanlarına teşekkür ederim. Artık benim klima vakumlandı bu konuya dönüp yazmam

    Bu arada bu konuyu açan ve katkılarda bulunan, konunun önemini bizlerin gözlerinin içine sokan, tüm arkadaşlara üstadlara çok çok çok Teşekkürler

    Sizin adınıza sevindim. Ama bizim iş mahkemede sonuçlanır herhalde. Alarko müşteri hizmetlerini kime şikayet edeceğiz bilemiyorum yani.adamlar yapacak birşey yok deyip kestirip attılar ya.neyseki 4077 var yani.9koy arkadaş alarkonun bu tutumuna ne diyecek bakalım.bir fikir verirse sevinirim.

    bence mahkemye gerek yok birkez daha arayın veya yazın derdiniz anlatın. değişim olmasa bile gaz boşaltılıp azotla yıkanıp uzun süreli vakum ve terazi ile belirtilen gramajında gaz verilip durum çözülebilir. nekadar doğrudur tartışılır. (benim fikrimi sorarsanız o klima değişmeli derim. geçen gün bir arkadaş yazdı bana kliması için çevrim yapmadı çalıştırılmadı cevabı verilimi merak etmeyin gaz değişimi olursa problem olmaz demişler. ben onada pek itibar etmem. sizim klima ise zaten çalışmış.) ama şart konusunu bilmiyorum inanın sürüncemeli. sizde saydığım işlemelerle klimanızı sorunsuz kullanabilrisinizde kısmetinize. siz ilk etapta bu cevaba üzüldünüz haklısınız. olmaması gereken bir cevap.

    gerek yok dememin sebebiyse, işiniz uzamasın. alarkoyu desteklediğimden değil yanlışa evet demek benim açımca namertliktir. ben bu aralar foruma giremiyorum size bu kadar söyleyebilirim.

    inanın bir şeyden çekimndiğim veya sustuğum yok. sorunuza göre dediğinize karşı diyorum. hatta diğer bir konuda yazınız vardı ona dahi cevap verecek zamanım olmadı. plazma sistemleri konusunda.

    kısaca değinim. ben ve takip ettiğim arkadaşlar bu sistemlere ille olmasın demiyoruz. yani bilimsel doğrulara karşı rest çekmiyoruz. veya ben kendi adıma konuşmuş olayım çekmiyorum demiş olayım. ama o arkadaşlarında rest çekmediğine inanıyorum başta cengiz umur olmak üzere. dikkatli kullanılsın diyoruz gereğince reklamı yapılsın diyoruz. benim evdeki buzdolabımda sharptır onun plasması sürekli çalışır. bunuda belirteyim. ama klimada ve hava temizleme cihazlarında takip ettiğim arkadaşların bilgileri ile bu sisteme inanmıyorum şahsi fikrim olarakta görebilrisiniz.

    bu arada alarko için kocausta ilede görüşebilirsiniz. oda bu tür konularda size yol gösterir.
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    455 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: 9köy

    quote:

    Orijinalden alıntı: kiral33


    quote:

    Orijinalden alıntı: x-calibur

    Valla benim klimaya yukardaki mesajlarda yazdığım gibi vakumlama yaptılar. UĞUR Merkez kesinlikle vakumlama yapılması gerektiğini,zaten kendi montaj klavuzlarındada belirtmişler, anında sorgusuz sualsiz kabul ettiler. Servislerini arayıp vakumlama yamadıklarını teyit edince ortalık toz duman oldu, ve anında cep telden irtibata geçip benden vakumlama yapmak için RANDEVU aldılar Gerçi Randevuyu 1 hafta sallayacaktım ama içim el vermedi dermişim

    Bu konuda tekrar tekrar ilgi ve alakalarından dolayı UĞUR Merkezden Sezgin Beye ve tüm UĞUR çalışanlarına teşekkür ederim. Artık benim klima vakumlandı bu konuya dönüp yazmam

    Bu arada bu konuyu açan ve katkılarda bulunan, konunun önemini bizlerin gözlerinin içine sokan, tüm arkadaşlara üstadlara çok çok çok Teşekkürler

    Sizin adınıza sevindim. Ama bizim iş mahkemede sonuçlanır herhalde. Alarko müşteri hizmetlerini kime şikayet edeceğiz bilemiyorum yani.adamlar yapacak birşey yok deyip kestirip attılar ya.neyseki 4077 var yani.9koy arkadaş alarkonun bu tutumuna ne diyecek bakalım.bir fikir verirse sevinirim.

    bence mahkemye gerek yok birkez daha arayın veya yazın derdiniz anlatın. değişim olmasa bile gaz boşaltılıp azotla yıkanıp uzun süreli vakum ve terazi ile belirtilen gramajında gaz verilip durum çözülebilir. nekadar doğrudur tartışılır. (benim fikrimi sorarsanız o klima değişmeli derim. geçen gün bir arkadaş yazdı bana kliması için çevrim yapmadı çalıştırılmadı cevabı verilimi merak etmeyin gaz değişimi olursa problem olmaz demişler. ben onada pek itibar etmem. sizim klima ise zaten çalışmış.) ama şart konusunu bilmiyorum inanın sürüncemeli. sizde saydığım işlemelerle klimanızı sorunsuz kullanabilrisinizde kısmetinize. siz ilk etapta bu cevaba üzüldünüz haklısınız. olmaması gereken bir cevap.

    gerek yok dememin sebebiyse, işiniz uzamasın. alarkoyu desteklediğimden değil yanlışa evet demek benim açımca namertliktir. ben bu aralar foruma giremiyorum size bu kadar söyleyebilirim.

    inanın bir şeyden çekimndiğim veya sustuğum yok. sorunuza göre dediğinize karşı diyorum. hatta diğer bir konuda yazınız vardı ona dahi cevap verecek zamanım olmadı. plazma sistemleri konusunda.

    kısaca değinim. ben ve takip ettiğim arkadaşlar bu sistemlere ille olmasın demiyoruz. yani bilimsel doğrulara karşı rest çekmiyoruz. veya ben kendi adıma konuşmuş olayım çekmiyorum demiş olayım. ama o arkadaşlarında rest çekmediğine inanıyorum başta cengiz umur olmak üzere. dikkatli kullanılsın diyoruz gereğince reklamı yapılsın diyoruz. benim evdeki buzdolabımda sharptır onun plasması sürekli çalışır. bunuda belirteyim. ama klimada ve hava temizleme cihazlarında takip ettiğim arkadaşların bilgileri ile bu sisteme inanmıyorum şahsi fikrim olarakta görebilrisiniz.

    bu arada alarko için kocausta ilede görüşebilirsiniz. oda bu tür konularda size yol gösterir.

    Teşekkür ederim. Vakit ayırıp bu kadar uzun cevap yazdığınız icin. Ama ok yaydan çıktı bir kere. Adamlara bak ya servislerine toz kondurmuyorlar. Hem hatalı hem haklılar. Ne güzel ıstanbul be. Benim anlamadığım bu konu yetkili mercilere intikal etmiyor mu? Yani müşteri hizmetlerindeki bayanla servis arasında geçip kapanıyor mu. Öyleyse zaten ne beklenebilir ki. Şimdi ne yapayım yani haklı olduğum halde arayıp ben mi alttan alayım.ya tamam hadi iade olmasa da değişim, oda olmazsa gazını yenileyin falan mi deyim.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    3699 Mesaj
    kiral33

    Alarko'yu o servis hattından arayıp Soner bey ile görüşün.
    Daha geçen hafta bu forumdaki başka bir arkadaşın zibidi bir servisle olan sorununu çözmüştü.
    _____________________________
    Profili gizli olan özel mesaj atmasın.
  • Yüzbaşı
    324 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: kiral33


    quote:

    Orijinalden alıntı: x-calibur

    Valla benim klimaya yukardaki mesajlarda yazdığım gibi vakumlama yaptılar. UĞUR Merkez kesinlikle vakumlama yapılması gerektiğini,zaten kendi montaj klavuzlarındada belirtmişler, anında sorgusuz sualsiz kabul ettiler. Servislerini arayıp vakumlama yamadıklarını teyit edince ortalık toz duman oldu, ve anında cep telden irtibata geçip benden vakumlama yapmak için RANDEVU aldılar Gerçi Randevuyu 1 hafta sallayacaktım ama içim el vermedi dermişim

    Bu konuda tekrar tekrar ilgi ve alakalarından dolayı UĞUR Merkezden Sezgin Beye ve tüm UĞUR çalışanlarına teşekkür ederim. Artık benim klima vakumlandı bu konuya dönüp yazmam

    Bu arada bu konuyu açan ve katkılarda bulunan, konunun önemini bizlerin gözlerinin içine sokan, tüm arkadaşlara üstadlara çok çok çok Teşekkürler

    Sizin adınıza sevindim. Ama bizim iş mahkemede sonuçlanır herhalde. Alarko müşteri hizmetlerini kime şikayet edeceğiz bilemiyorum yani.adamlar yapacak birşey yok deyip kestirip attılar ya.neyseki 4077 var yani.9koy arkadaş alarkonun bu tutumuna ne diyecek bakalım.bir fikir verirse sevinirim.

    alarko servisi bende de vakum yapmamıştı ve fabrika çıkışı vakumlu deyince kabul etmiyorum diyerek kovalarken adamlar yarın yaparız vakum cihazı arabamızda değil dediler ve tabii berbat bir kurulumdu evin dışından dış üniteye giden bakır borular hiç bir yere sabitlenmeden allaha emanet bırakılmış su drenaj hortumu ise 240cm lik mesafeye kısa kalıyor denilerek ortalama 4.5metre yükseklikten yere bırakılmıştı!!!!

    Tabii hemen fotoğrafları çekip info@alarko-carrier.com.tr adresine upuzun bir mail ile birlikte fotoğrafları yollayınca bu sefer beni servis sorumlusu ahmet bey aradı ve istanbul dan uzman bir ekip ile bizzat geliceğini bildirdi.

    maleesef değişim yapmadılar klima çalıştırılmadı gerek yok diyerek !! öncelikle montaj hatalarını düzelttilerve sonrasında da gazı boşaltılıp hassas terazi ile tekrar doldurulup vakumlandıktan sonra niğhayet klimamın görselliği dışında soğuttuğunuda farkettim...

    Bu arada ilk montajı yapan servis de yanlarındaydı fakat eve gelemedi.... Ve söylendiği kadarıyla ahmet beyin asıl gelme nedenide o servisin canına ot tıkamak içinmiş.....


    Bence yanıt alamıyorsan ki başta bende alamadım mail ile problemini ilet yoksa soner bey veyahutta bir başka danışmanla konuşman çok fazla fark yaratmıyor gibime geldi. yaşadığım süreç bana o mailleri inceleyenler daha çok üzerinde duruyor diye düşündürttü.

    ısrarla mail yağmuruna tutarsan yinede ilgilenmezler isede şikayet sitelerive forumlarda da şikayetlerini ısrarla bildir. muhakkak yardımcı olucaklardır.
    |
    |
    _____________________________
    MONSTER MS 16F11 - İntel Core i7 840QM 1.86 Ghz 8 mb L3 Cache Turbo Boost 3.20 Ghz
    ATI Mobility Radeon HD 5870 1 GB GDDR5 128 Bit - 8 GB DDR3 1333 Mhz
    2*500 GB Seagate 7200 RPM 16 MB - 15.6'' 1920x1080 Full Hd Led Parlak Ekran - Exclusive TDE Technology




HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
haberler
Mobilya Takımları
SEO
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,578
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.