Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

Klima Tavsiyesi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: sinanadolu Daha Az
1 Kayıtlı Üye, 2 Misafir Kullanıcı, 1 Mobil Kullanıcı  ( 1 Mobil Cihaz  )
39.228
Cevap
328
Favori
3.175.327
Tıklama
Giriş
Mesaj
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      12 Not
      25 Aralık 2012 00:34:22
      quote:

      Orijinalden alıntı: ersen_

      18binlik LG alt katta kırmızı 3lü koltuğun hemen üstünde takılı,

      yatak odası için SAMSUNG 4m yazısının hemen üstündeydi, yatağı ters çevirdim. Şimdi SAMSUNG yerine birşey takıcaz

      Yer: Muğla
      Rakım: (Susuz) 650 mt
      Mekan: açık alan, şehir dışı
      İzolasyon: Tuğla duvar sadece
      hava: bu ay -4 gördü, gündüz genelde 5-6 (en sert kışta 0) bol yağmur




      değiştirme: mekan bilgileri

      HImmmmm ..,, sana denenmemeiş bir şey bulmak lazım..Mesela ben sana Olefini göndereyim,bir dene , ne dersin ??????Benden garanti....
      |
      |
      _____________________________




    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      5 Not
      25 Aralık 2012 10:41:02
      arkadaşlar, love_accent isimli mail adresi olan. arkadaş kimse bana mail atmış. mail adresi çalışmıyor yazdığım cevap geri dönüyor. eğer bu forumdaysa mailini güncellesin tekrar ulaşsın bana. ben devamlı foruma girmek istemiyorum. selamlar..
      _____________________________
    • Yüzbaşı
      545 Mesaj
      25 Aralık 2012 11:12:32
      quote:

      Orijinalden alıntı: 35sadık35

      quote:

      Orijinalden alıntı: 35sadık35

      Panasonic etheria 9000 lik inverter klima nano-G mavi ışık yanıp sönüyo sürekli açık pozisyonda kullnıyorum bugünlerde yanıp sönmeye başladı neden acaba ?
      Bu arada bir aydır klimayı kullanıyorum 23 ile 25 dercelerde 70 lira gelirdi hep bu ay elektrik 130 geldi gayet iyi sabah 10 gece 12 arası açık yakışı çok az

      Bu ay daha soğuktu ve 26 27 dercelrde kullandık 135 lira fatura yine iyi ... hesaplamaya göre ayda 420 saat çalışıyor 15 krş yakıyor

      Ürün defrost'a giriyor herhangi bir sorun yok.
      |
      |
      _____________________________
      BEN NE KLİMALAR GÖRDÜM İÇİNDE EXPANSİON VALF YOK.
    • Teğmen
      146 Mesaj
      25 Aralık 2012 11:25:19
      Arkadaşlar selam

      Yatak Odam 10m2 inverter klima istiyorum. Biraz araştırma yaptım Mitsubishi SRK 25-ZJP-S Inverter, Daikin FTXN 25 L Enjoy sizce nasıl? Fiyat olarak ikisi 200 tl aralarında fark var. Benim için önemli olan sessiz çalışması ayrıca 1.500 - 2.000 TL bütçem var sizin bir öneriniz varmı?



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alperm -- 25 Aralık 2012; 11:30:56 >
      |
      |
    • Onbaşı
      25 Mesaj
      25 Aralık 2012 16:26:07
      quote:

      Orijinalden alıntı: 9köy

      arkadaşlar, love_accent isimli mail adresi olan. arkadaş kimse bana mail atmış. mail adresi çalışmıyor yazdığım cevap geri dönüyor. eğer bu forumdaysa mailini güncellesin tekrar ulaşsın bana. ben devamlı foruma girmek istemiyorum. selamlar..

      9köy hocam benim dediğiniz şahıs.çalışıyor mailim bir sorun yok gibi görünüyor.olmadı pm atıverin hocam.teşekkür ederim.
      _____________________________
    • Teğmen
      117 Mesaj
      25 Aralık 2012 16:29:46
      Ben 5 yıldır Hitachi inverter kullanıyorum. Yaz-kış gece-gündüz kullanıyorum çok memnunum. Elektrik tüketimi çok az, sessiz süper bir cihaz. Ve bu cihazların 10000 ve 14000 BTU'lukları orjinal Japon. Herkese tavsiye ederim. Babamlara da geçen yıl aynı kapasitede Toshiba taktırdık. O da güzel ama Hitachi bence daha güzel...
      _____________________________
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      5 Not
      25 Aralık 2012 17:04:07
      quote:

      Orijinalden alıntı: bilo55

      quote:

      Orijinalden alıntı: 9köy

      arkadaşlar, love_accent isimli mail adresi olan. arkadaş kimse bana mail atmış. mail adresi çalışmıyor yazdığım cevap geri dönüyor. eğer bu forumdaysa mailini güncellesin tekrar ulaşsın bana. ben devamlı foruma girmek istemiyorum. selamlar..

      9köy hocam benim dediğiniz şahıs.çalışıyor mailim bir sorun yok gibi görünüyor.olmadı pm atıverin hocam.teşekkür ederim.

      pardon kardeşim karışmış isimler sizin mail gelmiştir ozaman pm ye gerek yok.))

      seylan2341

      maili olan arkadaş ozaman bana ulaşsın pmye sığmaz atacağım yazı gene ihtiyar görüp sataşacak ya neyse şindi çıkıyom netten zor bulur istediğini yazsın o kendini bilir.
      _____________________________




    • Yüzbaşı
      455 Mesaj
      25 Aralık 2012 17:17:53
      quote:

      Orijinalden alıntı: 35sadık35

      quote:

      Orijinalden alıntı: 35sadık35

      Panasonic etheria 9000 lik inverter klima nano-G mavi ışık yanıp sönüyo sürekli açık pozisyonda kullnıyorum bugünlerde yanıp sönmeye başladı neden acaba ?
      Bu arada bir aydır klimayı kullanıyorum 23 ile 25 dercelerde 70 lira gelirdi hep bu ay elektrik 130 geldi gayet iyi sabah 10 gece 12 arası açık yakışı çok az

      Bu ay daha soğuktu ve 26 27 dercelrde kullandık 135 lira fatura yine iyi ... hesaplamaya göre ayda 420 saat çalışıyor 15 krş yakıyor

      bence iyi değil.söyleminize göre günlük 14 saat kullanımız var ve 9000 lik klimaya göre aylık 65-70 lira yansıması az sayılmaz. çünkü ben 15 lik olanını kullanıyorum 32m2 alanda. 24 saat kapatmıyorum. geçen ay 55 lira yansımıştı. bu ayda 80 lira falan yansımasını bekliyorum.tabi bunda yatak odasındaki 12lik flair saat 22.00-06.00 arası ve şofben dahil. bence elektrik saatine bakıp 1 saatlik kullanımınıza bir bakın. daha sağlıklı olur.
      _____________________________




    • Yüzbaşı
      545 Mesaj
      25 Aralık 2012 17:35:23
      quote:

      Orijinalden alıntı: kiral33

      quote:

      Orijinalden alıntı: 35sadık35

      quote:

      Orijinalden alıntı: 35sadık35

      Panasonic etheria 9000 lik inverter klima nano-G mavi ışık yanıp sönüyo sürekli açık pozisyonda kullnıyorum bugünlerde yanıp sönmeye başladı neden acaba ?
      Bu arada bir aydır klimayı kullanıyorum 23 ile 25 dercelerde 70 lira gelirdi hep bu ay elektrik 130 geldi gayet iyi sabah 10 gece 12 arası açık yakışı çok az

      Bu ay daha soğuktu ve 26 27 dercelrde kullandık 135 lira fatura yine iyi ... hesaplamaya göre ayda 420 saat çalışıyor 15 krş yakıyor

      bence iyi değil.söyleminize göre günlük 14 saat kullanımız var ve 9000 lik klimaya göre aylık 65-70 lira yansıması az sayılmaz. çünkü ben 15 lik olanını kullanıyorum 32m2 alanda. 24 saat kapatmıyorum. geçen ay 55 lira yansımıştı. bu ayda 80 lira falan yansımasını bekliyorum.tabi bunda yatak odasındaki 12lik flair saat 22.00-06.00 arası ve şofben dahil. bence elektrik saatine bakıp 1 saatlik kullanımınıza bir bakın. daha sağlıklı olur.

      Yok arkadaşım bu klima çok az yakmış bu klimalar verimssiz daha fazla yakmalı Şaka bir yana ısı yalıtımın kötü ise bu şekil yakması gayet doğal.
      |
      |
      _____________________________
      BEN NE KLİMALAR GÖRDÜM İÇİNDE EXPANSİON VALF YOK.




    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      16 Not
      25 Aralık 2012 17:55:14
      quote:

      Orijinalden alıntı: 9köy

      quote:

      Orijinalden alıntı: bilo55

      quote:

      Orijinalden alıntı: 9köy

      arkadaşlar, love_accent isimli mail adresi olan. arkadaş kimse bana mail atmış. mail adresi çalışmıyor yazdığım cevap geri dönüyor. eğer bu forumdaysa mailini güncellesin tekrar ulaşsın bana. ben devamlı foruma girmek istemiyorum. selamlar..

      9köy hocam benim dediğiniz şahıs.çalışıyor mailim bir sorun yok gibi görünüyor.olmadı pm atıverin hocam.teşekkür ederim.

      pardon kardeşim karışmış isimler sizin mail gelmiştir ozaman pm ye gerek yok.))

      seylan2341

      maili olan arkadaş ozaman bana ulaşsın pmye sığmaz atacağım yazı gene ihtiyar görüp sataşacak ya neyse şindi çıkıyom netten zor bulur istediğini yazsın o kendini bilir.

      yok gülmeyiz


      _____________________________




    • Onbaşı
      31 Mesaj
      25 Aralık 2012 17:58:37
      quote:

      Orijinalden alıntı: kiral33

      quote:

      Orijinalden alıntı: 35sadık35

      quote:

      Orijinalden alıntı: 35sadık35

      Panasonic etheria 9000 lik inverter klima nano-G mavi ışık yanıp sönüyo sürekli açık pozisyonda kullnıyorum bugünlerde yanıp sönmeye başladı neden acaba ?
      Bu arada bir aydır klimayı kullanıyorum 23 ile 25 dercelerde 70 lira gelirdi hep bu ay elektrik 130 geldi gayet iyi sabah 10 gece 12 arası açık yakışı çok az

      Bu ay daha soğuktu ve 26 27 dercelrde kullandık 135 lira fatura yine iyi ... hesaplamaya göre ayda 420 saat çalışıyor 15 krş yakıyor

      bence iyi değil.söyleminize göre günlük 14 saat kullanımız var ve 9000 lik klimaya göre aylık 65-70 lira yansıması az sayılmaz. çünkü ben 15 lik olanını kullanıyorum 32m2 alanda. 24 saat kapatmıyorum. geçen ay 55 lira yansımıştı. bu ayda 80 lira falan yansımasını bekliyorum.tabi bunda yatak odasındaki 12lik flair saat 22.00-06.00 arası ve şofben dahil. bence elektrik saatine bakıp 1 saatlik kullanımınıza bir bakın. daha sağlıklı olur.

      küçük çocuk var çok dışarı çıkıyo kapı açık kalıyo biraz büyüsün klima daha az yakacak demekki
      |
      |
      _____________________________




    • Yüzbaşı
      545 Mesaj
      25 Aralık 2012 18:22:36
      quote:

      Orijinalden alıntı: sg19

      Ben 5 yıldır Hitachi inverter kullanıyorum. Yaz-kış gece-gündüz kullanıyorum çok memnunum. Elektrik tüketimi çok az, sessiz süper bir cihaz. Ve bu cihazların 10000 ve 14000 BTU'lukları orjinal Japon. Herkese tavsiye ederim. Babamlara da geçen yıl aynı kapasitede Toshiba taktırdık. O da güzel ama Hitachi bence daha güzel...

      Evet ürün güzel ammma bi arıza olursa vay haline.
      _____________________________
      BEN NE KLİMALAR GÖRDÜM İÇİNDE EXPANSİON VALF YOK.
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      5 Not
      25 Aralık 2012 20:06:37
      quote:

      Orijinalden alıntı: kemal1414

      quote:

      Orijinalden alıntı: 9köy

      quote:

      Orijinalden alıntı: bilo55

      quote:

      Orijinalden alıntı: 9köy

      arkadaşlar, love_accent isimli mail adresi olan. arkadaş kimse bana mail atmış. mail adresi çalışmıyor yazdığım cevap geri dönüyor. eğer bu forumdaysa mailini güncellesin tekrar ulaşsın bana. ben devamlı foruma girmek istemiyorum. selamlar..

      9köy hocam benim dediğiniz şahıs.çalışıyor mailim bir sorun yok gibi görünüyor.olmadı pm atıverin hocam.teşekkür ederim.

      pardon kardeşim karışmış isimler sizin mail gelmiştir ozaman pm ye gerek yok.))

      seylan2341

      maili olan arkadaş ozaman bana ulaşsın pmye sığmaz atacağım yazı gene ihtiyar görüp sataşacak ya neyse şindi çıkıyom netten zor bulur istediğini yazsın o kendini bilir.

      yok gülmeyiz




      muhahaha ben güldüm ama. sanma sana cevap vermek için girdim. başka işim var girmişkenede seni boş bırakmıyim
      |
      |
      _____________________________




    • Teğmen
      200 Mesaj
      25 Aralık 2012 20:43:20
      Klimayı aldığımızdan beri 2.elektrik faturamızda geldi.Fatura tutarı 166 tl beklentimin üzerinde ben maximum 140 bekliyordum.İlk faturam 108 tl gelmişti.Normalde faturam 72 ile 85 arası geliyordu.Klimalı ilk faturamıza 36 lira fark gelmişti o tutardan hesaplarsak 94 lira fark var.

      Fakat bu ay filtrelerin kirlendiğini geç farketmemizden kaynaklı yüksek tüketim olması olası. özellikle 8-10 gün soğuklarada denk gelmesiyle ısınamama sorununu havanın çok soğuk olmasına bağladık ve ayarı 27-28 lere çıkardık ama yinede bizi tatmin etmiyordu üflenen sıcaklık.Klima hem iç hem dış ünitenin sesi oldukça yükselmişti ki bundan yüksek performansla çalışmak zorunda kaldığını çıkarttım.

      Ben bu yaklaşık 90 liralık farkın bir kısmının 10 günlük bilinçsiz kullanımımızdan ve klima ile eşzamanlı takılan ve bu ay daha çok kullandığımız şofbenden ileri geldiğini düşünüyorum.Onun için daha iyi ısınmanız hem ekonominiz için filtrelerinizi sık sık temizleyin...
      _____________________________




    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      12 Not
      25 Aralık 2012 23:30:22
      quote:

      Orijinalden alıntı: antısekurıt

      quote:

      Orijinalden alıntı: sg19

      Ben 5 yıldır Hitachi inverter kullanıyorum. Yaz-kış gece-gündüz kullanıyorum çok memnunum. Elektrik tüketimi çok az, sessiz süper bir cihaz. Ve bu cihazların 10000 ve 14000 BTU'lukları orjinal Japon. Herkese tavsiye ederim. Babamlara da geçen yıl aynı kapasitede Toshiba taktırdık. O da güzel ama Hitachi bence daha güzel...

      Evet ürün güzel ammma bi arıza olursa vay haline.

      Aynen öyle,yatın kalkın dua edin ,sıkıntı olmasın.Kumandası 150 Dolar,Kompresör,900 Dolar.önce para 2 ay sonra teslim. Bu arada Japonlar yok artık,birde ilave klimalar güzel evet ama,siz sessiz klima görmemişsiniz sanırım.Arç. ves., göre sessiz olabilir.
      |
      |
      _____________________________




    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      12 Not
      25 Aralık 2012 23:32:13
      quote:

      Orijinalden alıntı: japon77

      Klimayı aldığımızdan beri 2.elektrik faturamızda geldi.Fatura tutarı 166 tl beklentimin üzerinde ben maximum 140 bekliyordum.İlk faturam 108 tl gelmişti.Normalde faturam 72 ile 85 arası geliyordu.Klimalı ilk faturamıza 36 lira fark gelmişti o tutardan hesaplarsak 94 lira fark var.

      Fakat bu ay filtrelerin kirlendiğini geç farketmemizden kaynaklı yüksek tüketim olması olası. özellikle 8-10 gün soğuklarada denk gelmesiyle ısınamama sorununu havanın çok soğuk olmasına bağladık ve ayarı 27-28 lere çıkardık ama yinede bizi tatmin etmiyordu üflenen sıcaklık.Klima hem iç hem dış ünitenin sesi oldukça yükselmişti ki bundan yüksek performansla çalışmak zorunda kaldığını çıkarttım.

      Ben bu yaklaşık 90 liralık farkın bir kısmının 10 günlük bilinçsiz kullanımımızdan ve klima ile eşzamanlı takılan ve bu ay daha çok kullandığımız şofbenden ileri geldiğini düşünüyorum.Onun için daha iyi ısınmanız hem ekonominiz için filtrelerinizi sık sık temizleyin...



      Filitre ,filitre ,filitre,her şeye kadirdir.
      |
      |
      _____________________________




    • Teğmen
      117 Mesaj
      26 Aralık 2012 10:11:06
      quote:

      Orijinalden alıntı: antısekurıt

      quote:

      Orijinalden alıntı: sg19

      Ben 5 yıldır Hitachi inverter kullanıyorum. Yaz-kış gece-gündüz kullanıyorum çok memnunum. Elektrik tüketimi çok az, sessiz süper bir cihaz. Ve bu cihazların 10000 ve 14000 BTU'lukları orjinal Japon. Herkese tavsiye ederim. Babamlara da geçen yıl aynı kapasitede Toshiba taktırdık. O da güzel ama Hitachi bence daha güzel...

      Evet ürün güzel ammma bi arıza olursa vay haline.

      Servisi var neden "vay halime" ki?
      _____________________________
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      26 Aralık 2012 10:31:57
      quote:

      Orijinalden alıntı: sg19

      quote:

      Orijinalden alıntı: antısekurıt

      quote:

      Orijinalden alıntı: sg19

      Ben 5 yıldır Hitachi inverter kullanıyorum. Yaz-kış gece-gündüz kullanıyorum çok memnunum. Elektrik tüketimi çok az, sessiz süper bir cihaz. Ve bu cihazların 10000 ve 14000 BTU'lukları orjinal Japon. Herkese tavsiye ederim. Babamlara da geçen yıl aynı kapasitede Toshiba taktırdık. O da güzel ama Hitachi bence daha güzel...

      Evet ürün güzel ammma bi arıza olursa vay haline.

      Servisi var neden "vay halime" ki?

      servis ve ülkemiz

      yav he he
      _____________________________




    • Teğmen
      117 Mesaj
      26 Aralık 2012 11:24:00
      quote:

      Orijinalden alıntı: 35@35

      quote:

      Orijinalden alıntı: sg19

      quote:

      Orijinalden alıntı: antısekurıt

      quote:

      Orijinalden alıntı: sg19

      Ben 5 yıldır Hitachi inverter kullanıyorum. Yaz-kış gece-gündüz kullanıyorum çok memnunum. Elektrik tüketimi çok az, sessiz süper bir cihaz. Ve bu cihazların 10000 ve 14000 BTU'lukları orjinal Japon. Herkese tavsiye ederim. Babamlara da geçen yıl aynı kapasitede Toshiba taktırdık. O da güzel ama Hitachi bence daha güzel...

      Evet ürün güzel ammma bi arıza olursa vay haline.

      Servisi var neden "vay halime" ki?

      servis ve ülkemiz

      yav he he

      "Ülkemiz"de servisler problemse bu tüm markalar için geçerli...
      |
      |
      _____________________________




    • Yüzbaşı
      712 Mesaj
      26 Aralık 2012 13:27:43
      quote:

      Orijinalden alıntı: kocausta*

      quote:

      Orijinalden alıntı: .Antika.

      yahu bir yurdum insanıda konuyu baştan beri okusa bimden le colamı alıyorsun

      yazsana kaç metre kare
      bütçe ne
      il neresi
      elektrik tüketimi az olmalı der 35 metre kare yere 1000 tl klima ararsınız, sıtkım sıyrıldı sizlerden.
      forumu oku forumu, google kullan klima kaç para azıcık kültürünüz artsın




      Esnaflık tecrübem olduğu için bana pek garip gelmiyor
      Adam gelir dükkana, 5 yaşında çocuk aklıyla şeyler söyleyip sizden birşeyler bekler.
      Ama ekmek parası beterine artık uğraşıp derdini anlamaya çalışırsınız.

      Yahu üstelik burası bir forum.
      İnsan önce konu hakkında yazılmış olanlara bir bakar, en azından kabaca bilgi sahibi olur da, ayrıntı ve incelik hakkında birşeyler sorar.
      Birçok kişi forumda sadece birkaç sayfa okusa kendi aradığı hakkında başkalarına yazılmış olanlardan uygun bilgiyi bulur.




      Dayak istiyorlar kocausta bende bir zamanlar cok ugraştım bu işlerle sabır lazım ilk montajımı 1979 senesinde meciyeköyde bir bankaya yapmıştım türkiyede o zamanlar split modelleri yeni gelmeye başlamıştı japonyadan ve italyadan amerikadan CARRİER gelirdi taş gibi makinalardı cok adam yetiştirdim .kolay gelsin.
      |
      |
      _____________________________
      İSTANBUL___2012 HONDA CİVİC (FB7) BEYAZ ELEGANT A/T BRC MY11 LPG KİTİ




    Hızlı Cevap




Reklamlar
sohbet
son dakika
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
haberler
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
Blogio
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Tablet sürümü
Mini Sürümü

DHSQLZ
0,281
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.