Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

Klima Tavsiyesi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: zipmaker Daha Az
1 Kayıtlı Üye, 1 Mobil Kullanıcı  ( 1 Mobil Cihaz  )
39.269
Cevap
331
Favori
3.176.782
Tıklama
Giriş
Mesaj
    • Yüzbaşı
      810 Mesaj
      10 Eylül 2018 12:18:58

      model önerisinde bulunabilirmisiniz, sanırım mitsubishi 2 adet varmış, bir kaç model tavsiye ederseniz sevinirim. Teşekkürler
      |
      |
      meeb kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________
    • Yarbay
      9705 Mesaj
      10 Eylül 2018 12:29:25
      quote:

      Orijinalden alıntı: meeb

      bu ihtimal her marka serviste var ki .VEstel in servisleri vakum yapmıyor diye birşey mi var?misal edirne deki servis bu konuda çok ciddi.söylemeden kendileri yapıyorlar.Gayette güzel temiz işçilikleri var.Vakum yapmayan mitsubishi arçelik daikin servisleri de duydum ?
      ben vestel servisi böyledir demedim genel konuştum. siz marka vestel olunca vestele özel yazdım sanmışsınız.
      |
      |
      _____________________________
    • Kurmay Yarbay
      3997 Mesaj
      10 Eylül 2018 12:58:39 Konu Sahibi
      quote:

      Orijinalden alıntı: social

      Arkadaşlar selamlar yazlıgıma 18-24 aralıgında bir klima taktırmak istiyorum, kışın gittiğimde ısıtma amaçlı olacak. Isıtması iyi olan klima tavsiyesinde bulunacaklar varmı, kışın epey bir soğuk ve nemli oluyor kuşadasında yazlığım
      Merhabalar. Isıtma klima için ciddi bir iştir.Ancak ısıtma yapabilecek klimalar 18 24kbtu kapasitelerde bütçeye göre değişmekle birlikte çok çok pahalıdır. Mitsubishi Electric tavsiyemdir. Ardından daikin gelir. Mitsubishi'de asgari AP enviro serisi tavsiyemdir. Hj serisi de fena değil ancak AP serisi asgari tercih olmalı. Daikin'de ise tavsiyem Shira Seasonal modelinden aşağısını almamanızdır. Bu bahsettiğim modellerde 24 yok. 24lük alacaksanız,Mitsubishi Electric'te GF serisini,Daikin'de ise G serisini tavsiye edebilirim. Ancak GF serisi verimlilik olarak daha üstündür.

      Saygılarımla...
      _____________________________




    • Yarbay
      2252 Mesaj
      10 Eylül 2018 13:04:48
      quote:

      Orijinalden alıntı: klima5505

      Merhabalar. Görüntü kirliliğini en az indirmek adına,sac kafes yerine metal separatör ile korumaya alabilirsiniz. Binanizda çocuklar falan varsa kondenser finlerine de zarar verebilirler.
      Çocuk yok ama yine de güvenlik / koruma önlemi almam gerekecek gibi duruyor.

      Sizin görüşünüz nedir Vestel Flora serisi klima ile ilgili ? En başından beri değerli fikirleriniz ile yardımcı oluyorsunuz.

      https://www.vestel.com.tr/vestel-flora-inverter-g-18-a++-wifi

      Eğer 12 bin btu derlerse dehttps://www.vestel.com.tr/vestel-flora-inverter-g-12-a++-wifi (2750 TL fiyat verdiler)

      Teşekkürler
      _____________________________




    • Kurmay Yarbay
      3997 Mesaj
      10 Eylül 2018 13:16:14 Konu Sahibi
      quote:

      Orijinalden alıntı: SnypeR

      Çocuk yok ama yine de güvenlik / koruma önlemi almam gerekecek gibi duruyor.

      Sizin görüşünüz nedir Vestel Flora serisi klima ile ilgili ? En başından beri değerli fikirleriniz ile yardımcı oluyorsunuz.

      https://www.vestel.com.tr/vestel-flora-inverter-g-18-a++-wifi

      Eğer 12 bin btu derlerse dehttps://www.vestel.com.tr/vestel-flora-inverter-g-12-a++-wifi (2750 TL fiyat verdiler)

      Teşekkürler

      Alıntıları Göster
      Teşekkür ederim Hocam.


      Vestelin bu modelleri kullananlar tarafından beğeniliyor. Ancak su sızdırma sorunları hala devam ediyor.Eski modellerinde iç ünite kasasının çatlaması kronik sorun idi. Birkaç yeni modelde de yaşandı.Onun dışında performans olarak şikayet olmadı henüz bu modelde. Sonuç itibari ile güzel bir montaj ile memnun kalacağınızı düşünmekteyim hocam.

      Saygılarımla...
      _____________________________




    • Yüzbaşı
      293 Mesaj
      10 Eylül 2018 13:33:52

      Selamlar @hardcrss ve @klima5505 hocam;

      Ben görme engelli olduğum için odanın resmini çekip paylaşamıyorum.Tabi şeklini de buraya çizmek zor.Ama şunları anlatabilirim.

      Odanın L şeklindeki uzun kısmın bir yerinde pencere ve balkon kapısı var.Diğer tarafta da dolap var.Pencerenin üstüne yapamam çünkü perde vs. var.Karşı tarafa yapamam dolap var ki balkonla arası uzadığı için borular çirkin görüntü verebilir.Ben L şeklindeki aparatla acaba pencerelerin üstüne, perdenin önüne alabilir miyiz diye düşündüm ama sanırım o şekilde değilmiş.Sadece köşeye çapraz olarak koyulması içinmiş. Bu durumda servisin önerdiği yere yapmak zorundayım.Bayiye aslında keşif için önceden ekip gelsin dedim ama, bayi gerek yok gelen servis yeri filan belirler dedi.

      Odamın şeklini nasıl anlatabilirim bilmiyorum ama, odanın kısa olan L bacağını saymazsak, oda hemen hemen kare gibi.Kare odanın yan tarafına 2mX2,5M gibi bir ek var.Balkon bu ekin sonundaki duvarda.Oda kapısını açıp odaya girince, sol duvar yaklaşık 1,5m devam ediyor ve L 'nin kısa bacağındaki balkonun olduğu yere dönüyor.Acaba kapının ordaki 1,5m lik alana mı koysam dedim.Yani direk kare olan odanın asıl kısmına hava deyecek. Ama L'nin kısa tarafındaki balkon kısmı soğur mu bilemem.

      Umarım anlatabilmişimdir odamın şeklini.Biraz karışık.

      Hayırlı günler.

      Saygılarımla...



      < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      Bahsedilenler: hardcrss , klima5505 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________




    • Yarbay
      2252 Mesaj
      10 Eylül 2018 13:33:55

      O halde cumartesi günü keşif ekibini davet edip akabinde de klimayı alacağım gibi duruyor.

      Çok teşekkürler
      |
      |
      klima5505 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________
    • Kurmay Yarbay
      3997 Mesaj
      10 Eylül 2018 16:00:54 Konu Sahibi

      Aleyküm selam hocam. Anlatımınız için teşekkür ederim. L aparat dedikleri için o şekilde köşeye diye düşündüm ancak bahsettiğiniz gibi perdenin önüne de alınabilir. Önemli olan kısım esasen odanın büyük kısmına klimanın konumlandırılması. Çünkü oluşan hava sirkülasyonu ile ufak kalan kısım da faydalanacaktır. Ufak kısma takılırsa bu sefer üflediği havayı çevireceği için daha erken kendini kırmasına sebep olacaktir. Bu doğrultuda boru mesafesini de uzatmadan bir bağlantı sağlanabilir. Çok zaruri bir durum olması halinde de dekoratif klima kanalı ile çözüme ulaşılabileceğini düşünmekteyim. Boru mesafesinin kısa olması gibi olmasa da en azından boru görüntüsü yerine kanal görüntüsü oluşturulabilir diye düşünmekteyim.

      Hayırlı günler dilerim.

      Saygılarımla...



      < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
      |
      |
      OSİBAY kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    • Kurmay Yarbay
      3997 Mesaj
      10 Eylül 2018 16:01:38 Konu Sahibi

      Şimdiden hayırlı olsun Hocam,rica ederim.



      < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
      |
      |
      SnypeR kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    • Yüzbaşı
      293 Mesaj
      10 Eylül 2018 16:40:17

      hocam değerli bilgileriniz için çok teşekkür ediyorum. Bu konuyu gelen servis elemanlarına da soracağım zaten. Onlar odayı direk gördükleri için, belki daha iyi bir fikir verebilirler. Ama klimanın konumu konusunda büyük kalan tarafa konumlandırmaları ile ilgili tavsiyede bulunacağım. Tabi dekoratif klima kanalı oluşturmak isterler mi bilmiyorum. Bunun ne demek olduğunu da açıkçası bilmiyorum. Umarım sorun çıkarmazlar. Tekrardan ilginiz için çok teşekkür ediyorum.



      < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      klima5505 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________
    • Yüzbaşı
      810 Mesaj
      10 Eylül 2018 21:28:54

      Hocam çok teşekkürler bu Mitsubishi AP enviro ile alakalı bir link varmı acaba satın alabileceğim tam olarak. Bu şekilde satın almak için aradım ama bulamadım
      |
      |
      klima5505 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________
    • Yüzbaşı
      362 Mesaj
      10 Eylül 2018 22:56:49

      ME, internet üzerinden satış yapmıyor olabilir hocam.



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      social kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________
    • Kurmay Yarbay
      3997 Mesaj
      10 Eylül 2018 23:05:05 Konu Sahibi
      quote:

      Orijinalden alıntı: OSİBAY

      hocam değerli bilgileriniz için çok teşekkür ediyorum. Bu konuyu gelen servis elemanlarına da soracağım zaten. Onlar odayı direk gördükleri için, belki daha iyi bir fikir verebilirler. Ama klimanın konumu konusunda büyük kalan tarafa konumlandırmaları ile ilgili tavsiyede bulunacağım. Tabi dekoratif klima kanalı oluşturmak isterler mi bilmiyorum. Bunun ne demek olduğunu da açıkçası bilmiyorum. Umarım sorun çıkarmazlar. Tekrardan ilginiz için çok teşekkür ediyorum.
      Rica ederim Hocam. Dekoratif kanallar,kablo ve boru gibi elemanları içine saklayabildiğiniz,duvara sıva üstü olarak sabitlenebilen ürünlerdir. Boru görünümünü vb. engellemesi adına hani mesafe uzun ise,onun görselliğini tolere edecektir. Gelişmelerden haberdar ederseniz sevinirim.

      Saygılarımla...
      _____________________________




    • Kurmay Yarbay
      3997 Mesaj
      10 Eylül 2018 23:07:11 Konu Sahibi
      quote:

      Orijinalden alıntı: social

      Hocam çok teşekkürler bu Mitsubishi AP enviro ile alakalı bir link varmı acaba satın alabileceğim tam olarak. Bu şekilde satın almak için aradım ama bulamadım
      Rica ederim Hocam. Malesef Mitsubishi electric,sadece bayi üzerinden satış yapmaktadır.
      _____________________________
    • Yüzbaşı
      293 Mesaj
      11 Eylül 2018 09:44:14

      Selamlar hocam,

      Dün akşam maalesef sinirli olduğumdan yazamadım. Bu LG firması çok değişik çalışıyor ya. Ben dün akşamki rezaleti anlatmadan, satış öncesi durumu aktarayım.

      Ben LG dual plus serisini almaya karar verince bayi araştırmaya koyuldum.LG çağrı merkezinden 3 tane bayi buldum ve kendilerini aradım.Dual plus modeli ellerinde yokmuş hatta dual eco bile az kalmış.Sonra ben dual plus modelini bulmak adına tekrardan çağrı merkezini aradım.Kendi bayimiz var Bursa'da.Onu arayın dediler.(Kendi bayileri ne demek oluyorsa artık.) Sonra ben orayı aradım ve dual plus modelini buldum.Satın aldım.Teknik servise kendimiz haber vericez dedi. Elektrik bağlantısını da bir çorba parası verirsiniz hallederler dedi.Peki kırıp dökerken herşeyi de eskisi gibi bırakacaklar mı dedim evet dedi.Pekala deyip klimayı satın aldım.

      Dün servis sözde 16:30 gibi gelecekti montaj için.Geç kaldılar ve geldiklerinde saat 19:40 civarıydı.Çok kızdım bu saatte insanları rahatsız etmenin ne anlamı var dedim.Servis gelmeden (19:30 civarı) çağrı merkezini aradım LG'nin. Müşteri hizmetleri elimizde sizin kaydınız yok, bayi bize söylememiş montaj talebini.İlinizdeki servis ile görüşün diyorlar.Bu nasıl olur derken Bursa'daki servisi aradım.Gemlik'te ekip, gelecekler diyorlar.Tabi ben çok sinirliyim.

      Neyse en sonunda geldiler.İçeri girer girmez sinirli şekilde vakum pompasını getirdiniz mi dedim.Evet dediler ve geçtiler.

      1. Arkadaşlara elektrik bağlantısı konusunda yardımcı olun dedim, yok yanımızda kablo yok yapamayız dediler.Çok rica ettim ama boş.

      2. Klimayı kendilerine göre en basit yerde, odamın ufak olan tarafına yapacağız, başka yer olmaz dediler.Filanca yere yapalım dedim, klima kanalı filan takarız ek ücret alırız dediler.Hem zaten yanımızda yok servis de kapanmıştır.Yarın geliriz.Ben de bunlar gitseler yarın filan gelmezler dedim ve kabul ettim.

      3. Adamlar klima için delikleri bir bir açarken, ben bu delikleri kapatacaksınız diyi mi sonra dedim. Cevapları tabi ki hayır oldu.Nasıl olur diyorum? Adam gayet sakin biz her evde bu kadar uğraşsak iş yapamayız diyor.Neyse rica mica ettik, biz hiç evde delikleri kapatmıyoruz.Ama elimizde ufak bir macun var.Onunla kapatırız fakat yetmez dedi.Ben çok sinirliyim ama yapacak birşey yok.Yarın gidip karşıdaki Arçelik servisinden biraz isteyin gelip delikleri kapatın dedi.(Daha sonra Allah'tan yetti.)

      4. Vakum işi...Sıra vakuma geldi, adam vakum pompasını taktı, önce bir ses çıktı.O sesin bitmesi 10sn sürdü.Sonra tamam vakum işi de bitti demez mi?Ben şok artık... Ne yeteri ya dedim, ne yaptınız ki yeter dedim.Abi zaten boru kısa, (3m) bizim vakum cihazımız kocaman.Normalde salon tipi klimalarda kullanıyoruz bu vakum cihazını, hemen yeter dedi.Ben çok kızdım, lan bari şu diğer bağlantıları bitirin.O ana kadar devam etsin dedim.(15 dakika sürdü ve kapattılar zorla.)

      5. Klimanın su tahliye borusunu bildiğiniz balkonun ortasından geçirmeye çalışıyor.Kardeşim öyle birşey mi olur diyoruz, abi napıyım borunun aşağı doğru inmesi lazım suyun çıkması için dedi.Dışardan al dedik, ben bu saatte dışarıya doğru kendimi salamam dedi.(Sabır sabır çekiyorum o an).Neyse balkonun duvarının dibinden, ama görünecek şekilde boruyu çekti.(Artık gitsinler de, kurtulalım derdindeyiz.

      İş bitti, klimayı çalıştırdılar, biraz bekleyin gazın çıkması birkaç dakika sürer dediler.5 dakika klima çalıştı, kumandayı zorla öğrettiler.Saat olmuş 21:30 filan artık.) En sonunda uzatma kablolarını çektiler ve yarın elektrikçi çağırırsınız dediler gittiler.

      Anlayacağınız öyle ya da böyle herşeyi zorla yaptırıyoruz adamlara.Ben çok araştırıyorum bu işleri biliyorum diyorum, öyle böyle beni kandırmaya çalışıyorlar.Artık öyle bir raddeye geldi ki, bitsin de nasıl bitiyorsa bitsin diyor insan.

      Yazım çok ama çok uzun oldu kim okur bilemem.Ama içimi dökmek istedim.Hakkınızı helal edin.

      Hayırlı günler.

      Saygılarımla...



      < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      klima5505 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________




    • Yüzbaşı
      810 Mesaj
      11 Eylül 2018 11:34:35

      Hocam selamlar bir soru sormak istiyorum mitsubishi servisiyle görüştüm ve 18k btc için 7900tl gibi bir fiyat verdiler, daha makul olan comfort inverter servisi için 5950tl ve 22k btu ısıtma dediler. Aynı firma ayrıca panasonic marka satıyor ve PANASONIC KIT-BE50TKE 18k btc için 5000tl fiyat verdi. Panasonic için dış unite 5 yıl garantili ve en büyük artısı ısıtmanın 26k btu olduğunu söylediler. Panasonic hem daha ucuz hemde daha yüksek ısı degerlerine ulaşıyor bu konudaki yorumunuzu bekliyorum sayın hocam. Teşekkürler
      |
      |
      klima5505 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________
    • Yüzbaşı
      300 Mesaj
      11 Eylül 2018 14:40:32
      Arkadaşlar selamlar,

      Aşağıda bir not açtım ama kimse bakmadığı için cevap veren de olmuyor. Bi zahmet cevaplayabilirseniz sevinirim.

      "Klimanın dış ünitesi yağmur oluğunun kenarında duruyor. Drenaj şu anda havaya akıyıtor. Ben bunu yağmur oluğuna bağlatmak istiyorum. Ustayı aradım ama usta koku yapar dedi. Doğru mu arkadaşlar? Tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim. Boşa masraf yapmayalım. Koku işi oluyorsa yaptırmayacam."
      https://forum.donanimhaber.com/klima-drenajini-yagmur-oluguna-baglayinca-koku-mu-yapar--134930743#134930743



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lyrklaunavan -- 11 Eylül 2018; 14:41:0 >
      |
      |
      _____________________________
    • Yüzbaşı
      362 Mesaj
      11 Eylül 2018 14:42:22

      Okudum hocam, çok geçmiş olsun. Maalesef ülke geneli tüm markalarda yaşanabilecek sıkıntılar.



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      OSİBAY kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________
    • Yüzbaşı
      293 Mesaj
      11 Eylül 2018 15:04:39

      Merhabalar,

      Eyvallah sağ olasınız.Doğru söylüyorsunuz, bazı sıkıntılar bizim ülkemizde adet yerine getiriliyor.Ama öyle ya da böyle elektrik hariç pek de sıkıntı yaşamadık.Tabi yaşadık ama zorla yaptırdık.İşin ilginci şu; Ben servis personeline bayi şöyle demişti diyorum, servis personeli o bizi ilgilendirmez.Bayi malını satmak için öyle der.Ama o dedikleri yanlış diyor.O tip uygulamalarımız yok diyor.Yani birbirinden habersiz, suçu birbirine atan 3 taraflı sıkıntı yumağı.LG çağrı merkezi: Montaj talebi bize gelmediği için hiç bir şey yapamayız.Servis: Elemanlarımız her evde bunları yaparsa 1 günde 3 montaj bitiremeyiz diyor.Bayi de her zaman olumlu konuşuyor.

      Her neyse elektrik bağlantılarını da yaptıktan sonra işlem biter umarım.

      Hayırlı günler.

      Saygılarımla...



      < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      hector81 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________
    • Kurmay Yarbay
      3997 Mesaj
      11 Eylül 2018 15:32:06 Konu Sahibi
      quote:

      Orijinalden alıntı: OSİBAY

      Selamlar hocam,

      Dün akşam maalesef sinirli olduğumdan yazamadım. Bu LG firması çok değişik çalışıyor ya. Ben dün akşamki rezaleti anlatmadan, satış öncesi durumu aktarayım.

      Ben LG dual plus serisini almaya karar verince bayi araştırmaya koyuldum.LG çağrı merkezinden 3 tane bayi buldum ve kendilerini aradım.Dual plus modeli ellerinde yokmuş hatta dual eco bile az kalmış.Sonra ben dual plus modelini bulmak adına tekrardan çağrı merkezini aradım.Kendi bayimiz var Bursa'da.Onu arayın dediler.(Kendi bayileri ne demek oluyorsa artık.) Sonra ben orayı aradım ve dual plus modelini buldum.Satın aldım.Teknik servise kendimiz haber vericez dedi. Elektrik bağlantısını da bir çorba parası verirsiniz hallederler dedi.Peki kırıp dökerken herşeyi de eskisi gibi bırakacaklar mı dedim evet dedi.Pekala deyip klimayı satın aldım.

      Dün servis sözde 16:30 gibi gelecekti montaj için.Geç kaldılar ve geldiklerinde saat 19:40 civarıydı.Çok kızdım bu saatte insanları rahatsız etmenin ne anlamı var dedim.Servis gelmeden (19:30 civarı) çağrı merkezini aradım LG'nin. Müşteri hizmetleri elimizde sizin kaydınız yok, bayi bize söylememiş montaj talebini.İlinizdeki servis ile görüşün diyorlar.Bu nasıl olur derken Bursa'daki servisi aradım.Gemlik'te ekip, gelecekler diyorlar.Tabi ben çok sinirliyim.

      Neyse en sonunda geldiler.İçeri girer girmez sinirli şekilde vakum pompasını getirdiniz mi dedim.Evet dediler ve geçtiler.

      1. Arkadaşlara elektrik bağlantısı konusunda yardımcı olun dedim, yok yanımızda kablo yok yapamayız dediler.Çok rica ettim ama boş.

      2. Klimayı kendilerine göre en basit yerde, odamın ufak olan tarafına yapacağız, başka yer olmaz dediler.Filanca yere yapalım dedim, klima kanalı filan takarız ek ücret alırız dediler.Hem zaten yanımızda yok servis de kapanmıştır.Yarın geliriz.Ben de bunlar gitseler yarın filan gelmezler dedim ve kabul ettim.

      3. Adamlar klima için delikleri bir bir açarken, ben bu delikleri kapatacaksınız diyi mi sonra dedim. Cevapları tabi ki hayır oldu.Nasıl olur diyorum? Adam gayet sakin biz her evde bu kadar uğraşsak iş yapamayız diyor.Neyse rica mica ettik, biz hiç evde delikleri kapatmıyoruz.Ama elimizde ufak bir macun var.Onunla kapatırız fakat yetmez dedi.Ben çok sinirliyim ama yapacak birşey yok.Yarın gidip karşıdaki Arçelik servisinden biraz isteyin gelip delikleri kapatın dedi.(Daha sonra Allah'tan yetti.)

      4. Vakum işi...Sıra vakuma geldi, adam vakum pompasını taktı, önce bir ses çıktı.O sesin bitmesi 10sn sürdü.Sonra tamam vakum işi de bitti demez mi?Ben şok artık... Ne yeteri ya dedim, ne yaptınız ki yeter dedim.Abi zaten boru kısa, (3m) bizim vakum cihazımız kocaman.Normalde salon tipi klimalarda kullanıyoruz bu vakum cihazını, hemen yeter dedi.Ben çok kızdım, lan bari şu diğer bağlantıları bitirin.O ana kadar devam etsin dedim.(15 dakika sürdü ve kapattılar zorla.)

      5. Klimanın su tahliye borusunu bildiğiniz balkonun ortasından geçirmeye çalışıyor.Kardeşim öyle birşey mi olur diyoruz, abi napıyım borunun aşağı doğru inmesi lazım suyun çıkması için dedi.Dışardan al dedik, ben bu saatte dışarıya doğru kendimi salamam dedi.(Sabır sabır çekiyorum o an).Neyse balkonun duvarının dibinden, ama görünecek şekilde boruyu çekti.(Artık gitsinler de, kurtulalım derdindeyiz.

      İş bitti, klimayı çalıştırdılar, biraz bekleyin gazın çıkması birkaç dakika sürer dediler.5 dakika klima çalıştı, kumandayı zorla öğrettiler.Saat olmuş 21:30 filan artık.) En sonunda uzatma kablolarını çektiler ve yarın elektrikçi çağırırsınız dediler gittiler.

      Anlayacağınız öyle ya da böyle herşeyi zorla yaptırıyoruz adamlara.Ben çok araştırıyorum bu işleri biliyorum diyorum, öyle böyle beni kandırmaya çalışıyorlar.Artık öyle bir raddeye geldi ki, bitsin de nasıl bitiyorsa bitsin diyor insan.

      Yazım çok ama çok uzun oldu kim okur bilemem.Ama içimi dökmek istedim.Hakkınızı helal edin.

      Hayırlı günler.

      Saygılarımla...
      Aleyküm Selam Hocam. Yazınızı baştan sona okudum. Yaşadığınız durum gerçekten üzücü. Bunlar malesef çoğu markanın servisinde karşılaşılan durumlar. Servislerin bir güne daha fazla iş sığdırmaya çalışmaları,daha çok kazanç ancak daha kötü işçilik hırsı sebebiyle malesef bu durumlar oluyor.Vakum yapmamak için bin dereden su getirip dünyanın yalanını atan insanlardan ne yazıkki ancak bu beklenir. İyi olan eleman ve ustaları tenzih ederim. En kısa ve çabuk şekilde işlemlerin tamamlanmasını temenni ediyorum.

      Saygılarımla...
      _____________________________




    Hızlı Cevap




Reklamlar
sohbet
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
SEO
#0850 Numara Tahsisi;#0850 Hat;#IP Santral;#Toplu
haberler
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Tablet sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,578
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.