Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

Klima Tavsiyesi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir Kullanıcı
39.232
Cevap
329
Favori
3.175.578
Tıklama
Giriş
Mesaj
    • Yarbay
      5989 Mesaj
      26 Aralık 2013 12:50:38

      ustam biraz önce bayramyeri izmir servisini aradım klimam ne zaman gelecek diye sordum (yarın itibariyle bir hafta olacak) dört yollu vana parçasını bekliyoruz bir parça daha da bekliyoruz bir başka soru sormadan suratıma kapatıdılar telefonu
      ve inannıyorum ki bu klima servis süresi 30 günü kullanacak bir ay sonra teslim edecekler çünkü ben adamlarına kızdım hemde bilgisiz görgüsüz adamına inanki o gün hanım beni engellemeseydi o adamı odanın içinde dövecektim ben donuyorum diyorum adam normal sizin klimanızda birşey yok diyor bütün türkiye bilsin diye buraya yazıyorum ben hata yaptım keşke acele etemeyip buradaki ustalara danışıp klima alsaydım işte bende reklam gazına geldim, arkladaşı dinledim şimdi kışın ortasında eski bir elektrik sobasıyla bu yazıları yazıyorum, hanımda biraz boğaz ağrısı başladı dedim gideyim mitsubishi alayım izin ver servisten gelen dandik klimayı arka ufak odaya taktıralım yazın senede 1 kaç saat açar kullanırız ancak o işe yarar dedim hayır dedi kızarak 3000 tl sokağa atma yeni eve geçince istediğin klimayı taktır vakumunu bile yaptır dedi
      ustam askerlikte bir söz vardır it iti ısırmaz işte servis inşallah bu yola gitmez adamını korumak için klimayı 30 gün sonra(bozuk malın seviste kalma süresi 30 gündür) inşallah takmaz içimde o his var çünkü servis benim sesimi duyduğu zaman bir tuhaf oluyor



      < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      9köy kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________




    • Yüzbaşı
      455 Mesaj
      26 Aralık 2013 20:19:56
      Lg libero mu
      Samsung maldive mi
      Airfel inv. mi
      D:hiçbiri mi

      Bu arada lg-bekolar ile lg nin dis uniteleri ayni mi.eger oyleyse bastan elerim.



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________
    • Yarbay
      5989 Mesaj
      26 Aralık 2013 21:34:45

      ustam akşamüstü 444 0 888 telefon ettim şok oldum mh konuşma esnasında bayan ekrandan üçkuyular servisin bana iftira ettiğini öğrendim millet artık yalana başvurmuş allah yardımıcımız olsun..
      montajı üçkuyular sevis yapmıştı gelen eleman kabloyu ters bağladığı için yaz konumuna alınca sıcak üflüyordu üstte yazmıştım, üçkuyular servisi tüketici kumandayı yanlış kullandığı için yani tüketici kumandadan yaz konumunu bulamadığı ve servis kumanda da gerekli yerleri göstermiş bana diye rapor yazmışlar
      ben üniversite mezunuyum bana kumandayı öğretmişler servis başka birşey yapmamış diye not almışlar yani eve gelip iç ünitenin elektrik kablo bölümünü hiç açmamış kabloları hiç elememiş yazmışlar yazıklar olsun iyice soğdum arçelikten klima servisten gelsin ufacık bir hata göreyim hemen faturayı alıp tüketici hakem heyetine gidip paramı alıcam klimalarınıda alsınlar nereseine koycaklarsa koysunlar yazıklar olsun



      < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      9köy kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________




    • Yarbay
      3700 Mesaj
      26 Aralık 2013 22:44:53

      LG olabilir; fiyat makul, servis iyi.
      Samsung klima güzel, servis konusunu iyi araştırın, bir ara çok servis-parça sorunu yaşanmıştı.
      Airfel inverter bilinen, fiyatına göre oldukça iyi alet. Son zamanlarda montajda bakır yerine aluminyum boru gelebiliyor, dikkat edilecek şey bu.

      Not. LG-Beko ile burada bahsedilen LG'lerin ilgisi yok. LG-Beko Arçelik'tir.



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kocausta* -- 26 Aralık 2013; 22:47:46 >
      |
      |
      kiral33 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________
      Profili gizli olan özel mesaj atmasın.
    • Yüzbaşı
      455 Mesaj
      26 Aralık 2013 23:24:05
      quote:

      Orijinalden alıntı: kocausta*

      LG olabilir; fiyat makul, servis iyi.
      Samsung klima güzel, servis konusunu iyi araştırın, bir ara çok servis-parça sorunu yaşanmıştı.
      Airfel inverter bilinen, fiyatına göre oldukça iyi alet. Son zamanlarda montajda bakır yerine aluminyum boru gelebiliyor, dikkat edilecek şey bu.

      Not. LG-Beko ile burada bahsedilen LG'lerin ilgisi yok. LG-Beko Arçelik'tir.

      http://www.youtube.com/watch?v=dJOSv2-ddqM

      cevabınız için teşekkürler. yukarıda videoda güzel anlatılmış. kısmet olursa 9000 liğini almayı düşünüyorum. indirimlerle 1300 liraya gelecek. yakında fiyatlar yükselir zaten dolara bağlı olarak. bugün 3 tane lg servisiyle görüştüm. ikisi bu fiyata gözün kapalı al dedi . biri de abi arçelik, beko ile aynı .mitsubishi den şaşma dedi.benimde kafamı bulandırdı. hangisine inanacam şaştım kaldım vallahi...
      _____________________________




    • Yarbay
      3700 Mesaj
      27 Aralık 2013 01:51:39
      quote:

      Orijinalden alıntı: kiral33

      quote:

      Orijinalden alıntı: kocausta*

      LG olabilir; fiyat makul, servis iyi.
      Samsung klima güzel, servis konusunu iyi araştırın, bir ara çok servis-parça sorunu yaşanmıştı.
      Airfel inverter bilinen, fiyatına göre oldukça iyi alet. Son zamanlarda montajda bakır yerine aluminyum boru gelebiliyor, dikkat edilecek şey bu.

      Not. LG-Beko ile burada bahsedilen LG'lerin ilgisi yok. LG-Beko Arçelik'tir.

      http://www.youtube.com/watch?v=dJOSv2-ddqM

      cevabınız için teşekkürler. yukarıda videoda güzel anlatılmış. kısmet olursa 9000 liğini almayı düşünüyorum. indirimlerle 1300 liraya gelecek. yakında fiyatlar yükselir zaten dolara bağlı olarak. bugün 3 tane lg servisiyle görüştüm. ikisi bu fiyata gözün kapalı al dedi . biri de abi arçelik, beko ile aynı .mitsubishi den şaşma dedi.benimde kafamı bulandırdı. hangisine inanacam şaştım kaldım vallahi...

      Anlaşıldığına göre o servis Mitsubishi'ye transfer olma durumunda. Takip edin bakalım

      LG Libero adıyla satılan AS W**6B7T* kodlu modeller Kore üretimi görünüyor, buradaki LG-Beko ürünleriyle ilgisi yok.

      Buradaki LG-Beko ve ikizleri olan Arçelik markalılar ne idüğü belirsiz şeyler, ancak çok hesaplı bulunursa alınır, o da servisinin düzgünlüğü için.
      _____________________________
      Profili gizli olan özel mesaj atmasın.




    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      5 Not
      27 Aralık 2013 07:53:45
      quote:

      Orijinalden alıntı: efem-35

      ustam akşamüstü 444 0 888 telefon ettim şok oldum mh konuşma esnasında bayan ekrandan üçkuyular servisin bana iftira ettiğini öğrendim millet artık yalana başvurmuş allah yardımıcımız olsun..
      montajı üçkuyular sevis yapmıştı gelen eleman kabloyu ters bağladığı için yaz konumuna alınca sıcak üflüyordu üstte yazmıştım, üçkuyular servisi tüketici kumandayı yanlış kullandığı için yani tüketici kumandadan yaz konumunu bulamadığı ve servis kumanda da gerekli yerleri göstermiş bana diye rapor yazmışlar
      ben üniversite mezunuyum bana kumandayı öğretmişler servis başka birşey yapmamış diye not almışlar yani eve gelip iç ünitenin elektrik kablo bölümünü hiç açmamış kabloları hiç elememiş yazmışlar yazıklar olsun iyice soğdum arçelikten klima servisten gelsin ufacık bir hata göreyim hemen faturayı alıp tüketici hakem heyetine gidip paramı alıcam klimalarınıda alsınlar nereseine koycaklarsa koysunlar yazıklar olsun

      ahlaksız herifler nedemek lazım. zaten böyle olur hep. servisler yalan uydurur kendini kurtarmak için merkezdeki şeytanlarında işine gelir. birde övüyoruz burada malı kötü olsa bile firma iyidir diyoruz.
      nereye kadar iyi olurki düşünülsün artık.

      birçok firmanın genlerinde var bu ahlak.

      siz gene peşini bırakmayın kocaustadanda akıl alın. ben devamlı giremiyorum foruma.
      _____________________________




    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      5 Not
      27 Aralık 2013 08:03:25
      quote:

      Orijinalden alıntı: kocausta*

      quote:

      Orijinalden alıntı: kiral33

      quote:

      Orijinalden alıntı: kocausta*

      LG olabilir; fiyat makul, servis iyi.
      Samsung klima güzel, servis konusunu iyi araştırın, bir ara çok servis-parça sorunu yaşanmıştı.
      Airfel inverter bilinen, fiyatına göre oldukça iyi alet. Son zamanlarda montajda bakır yerine aluminyum boru gelebiliyor, dikkat edilecek şey bu.

      Not. LG-Beko ile burada bahsedilen LG'lerin ilgisi yok. LG-Beko Arçelik'tir.

      http://www.youtube.com/watch?v=dJOSv2-ddqM

      cevabınız için teşekkürler. yukarıda videoda güzel anlatılmış. kısmet olursa 9000 liğini almayı düşünüyorum. indirimlerle 1300 liraya gelecek. yakında fiyatlar yükselir zaten dolara bağlı olarak. bugün 3 tane lg servisiyle görüştüm. ikisi bu fiyata gözün kapalı al dedi . biri de abi arçelik, beko ile aynı .mitsubishi den şaşma dedi.benimde kafamı bulandırdı. hangisine inanacam şaştım kaldım vallahi...

      Anlaşıldığına göre o servis Mitsubishi'ye transfer olma durumunda. Takip edin bakalım

      LG Libero adıyla satılan AS W**6B7T* kodlu modeller Kore üretimi görünüyor, buradaki LG-Beko ürünleriyle ilgisi yok.

      Buradaki LG-Beko ve ikizleri olan Arçelik markalılar ne idüğü belirsiz şeyler, ancak çok hesaplı bulunursa alınır, o da servisinin düzgünlüğü için.


      hee usta ya ucuz alanların durumu ortada

      http://forum.donanimhaber.com/fb.asp?m=85708272

      alırken yardımcı olmuşsun adama gene yardımcı ol bakam usta. herkez senmi uğraşsın arçelikle. ol göster en azından.

      usta lg dede dikkatli olmak lazım. bana iyi tanıdığım sağlam bir ısısan servisi söyledi bazı ürünler arçelikten geliyor dedi.

      buna göre düşünmek lazım. adamlar eurovent var diyorla hala ürünlerin kod numarası euroventte yok. üstelik burda satılan modellerden hariç euroventte birde kod yenilendi.

      şunaki prestij modelleri sınıfı geçmiş görünüyor. ama model yenileniyor bir ik harf ekleniyor. gende avrupadaki ürünlerden farklısı geliyor buraya. uzun zaman öncede yazdım bir şekilde bir şeyleri yutturuyor olmasınlar.
      |
      |
      _____________________________




    • Yarbay
      5989 Mesaj
      27 Aralık 2013 08:44:18
      quote:

      Orijinalden alıntı: 9köy

      quote:

      Orijinalden alıntı: efem-35

      ustam akşamüstü 444 0 888 telefon ettim şok oldum mh konuşma esnasında bayan ekrandan üçkuyular servisin bana iftira ettiğini öğrendim millet artık yalana başvurmuş allah yardımıcımız olsun..
      montajı üçkuyular sevis yapmıştı gelen eleman kabloyu ters bağladığı için yaz konumuna alınca sıcak üflüyordu üstte yazmıştım, üçkuyular servisi tüketici kumandayı yanlış kullandığı için yani tüketici kumandadan yaz konumunu bulamadığı ve servis kumanda da gerekli yerleri göstermiş bana diye rapor yazmışlar
      ben üniversite mezunuyum bana kumandayı öğretmişler servis başka birşey yapmamış diye not almışlar yani eve gelip iç ünitenin elektrik kablo bölümünü hiç açmamış kabloları hiç elememiş yazmışlar yazıklar olsun iyice soğdum arçelikten klima servisten gelsin ufacık bir hata göreyim hemen faturayı alıp tüketici hakem heyetine gidip paramı alıcam klimalarınıda alsınlar nereseine koycaklarsa koysunlar yazıklar olsun

      ahlaksız herifler nedemek lazım. zaten böyle olur hep. servisler yalan uydurur kendini kurtarmak için merkezdeki şeytanlarında işine gelir. birde övüyoruz burada malı kötü olsa bile firma iyidir diyoruz.
      nereye kadar iyi olurki düşünülsün artık.

      birçok firmanın genlerinde var bu ahlak.

      siz gene peşini bırakmayın kocaustadanda akıl alın. ben devamlı giremiyorum foruma.


      ustam kusura bakma sinirlerim çok bozuk hoş gör
      dün akşamüstü üçkuyular servisini aradım sizin kurulumunuzda yanlış kablo bağladığınızdan klimam bozuldu şimdi bayramyeri servisi 4 yollu vana parçası bekliyor o parçayı sizin arkadaşınız bozdu eğer kabloyu doğru bağlasaydı şimdi sıcak sıcak ısınıcaktım deyip bağırdım telefonda yüzlerine ama adamlar yarabbi şükür diyor niye 2 sene önce bozulmada da şimdi bozuldu dedi dedim zamanla bozuldu önce 3. fan bozuldu sonra 2. fan bozluldu şimdide birinci fanda bozuldu değince susuyorlar allah belalarını versin benim cihaz garanti doluncaya kadar ben onların belasını vereceğim onlar bunu öğrenemeceğimi zannettiler



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi efem-35 -- 27 Aralık 2013; 8:44:45 >
      _____________________________




    • Yarbay
      5989 Mesaj
      27 Aralık 2013 11:31:04
      biraz önce beko bayramyeri servisi aradım klimanız parçası yılsonu sayım nedeniyle yılbaşından sonra parçanız gelecek dediler
      bende 444 aradım kayıt oluşturdular bakalım ne olacak 15 gündür donuyoruz(bir hafta servis eve geldi gitti bir haftadır iç ve dış ünite serviste yatıyor
      koscoca koç'a güvendim klima aldım işte durum



      < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________




    • Yarbay
      3700 Mesaj
      27 Aralık 2013 12:02:53
      quote:

      Orijinalden alıntı: efem-35

      biraz önce beko bayramyeri servisi aradım klimanız parçası yılsonu sayım nedeniyle yılbaşından sonra parçanız gelecek dediler
      bende 444 aradım kayıt oluşturdular bakalım ne olacak 15 gündür donuyoruz(bir hafta servis eve geldi gitti bir haftadır iç ve dış ünite serviste yatıyor
      koscoca koç'a güvendim klima aldım işte durum

      Arçelik, klima bir tarafa da, Koç'un nesine güvenilir ki. Çok parası olması güvenilir olmayı sağlamıyor.

      Halbuki bunlar genelde diğerlerine oranla çok daha yapıcı ve tüketiciye anlayışlı davranıyorlardı.
      Anlaşılan servislerle iyice papaz olmuşsunuz. Bundan sonra elinizin erebildiği her mecrada durumu anlatmaya çalışın.
      Bunlar etikete çok önem veren kuruluşlardır, eğer firmanın üst yöneticilerine ulaşılırsa sorunu bir günde bile çözebilirler.
      Kolay gelsin.
      _____________________________
      Profili gizli olan özel mesaj atmasın.




    • Yarbay
      5989 Mesaj
      27 Aralık 2013 12:33:58
      quote:

      Orijinalden alıntı: kocausta*

      quote:

      Orijinalden alıntı: efem-35

      biraz önce beko bayramyeri servisi aradım klimanız parçası yılsonu sayım nedeniyle yılbaşından sonra parçanız gelecek dediler
      bende 444 aradım kayıt oluşturdular bakalım ne olacak 15 gündür donuyoruz(bir hafta servis eve geldi gitti bir haftadır iç ve dış ünite serviste yatıyor
      koscoca koç'a güvendim klima aldım işte durum

      Arçelik, klima bir tarafa da, Koç'un nesine güvenilir ki. Çok parası olması güvenilir olmayı sağlamıyor.

      Halbuki bunlar genelde diğerlerine oranla çok daha yapıcı ve tüketiciye anlayışlı davranıyorlardı.
      Anlaşılan servislerle iyice papaz olmuşsunuz. Bundan sonra elinizin erebildiği her mecrada durumu anlatmaya çalışın.
      Bunlar etikete çok önem veren kuruluşlardır, eğer firmanın üst yöneticilerine ulaşılırsa sorunu bir günde bile çözebilirler.
      Kolay gelsin.

      şimdi 444 aradım bölge müdürlüğüne durum iletilmiş bana haber vereceklermiş...
      yeni veya geçici makina takın dedim farkını vereyim diyorum yanaşmıyorlar ustam



      < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________




    • Yarbay
      3700 Mesaj
      27 Aralık 2013 12:59:31
      quote:

      Orijinalden alıntı: efem-35


      quote:

      Orijinalden alıntı: kocausta*

      quote:

      Orijinalden alıntı: efem-35

      biraz önce beko bayramyeri servisi aradım klimanız parçası yılsonu sayım nedeniyle yılbaşından sonra parçanız gelecek dediler
      bende 444 aradım kayıt oluşturdular bakalım ne olacak 15 gündür donuyoruz(bir hafta servis eve geldi gitti bir haftadır iç ve dış ünite serviste yatıyor
      koscoca koç'a güvendim klima aldım işte durum

      Arçelik, klima bir tarafa da, Koç'un nesine güvenilir ki. Çok parası olması güvenilir olmayı sağlamıyor.

      Halbuki bunlar genelde diğerlerine oranla çok daha yapıcı ve tüketiciye anlayışlı davranıyorlardı.
      Anlaşılan servislerle iyice papaz olmuşsunuz. Bundan sonra elinizin erebildiği her mecrada durumu anlatmaya çalışın.
      Bunlar etikete çok önem veren kuruluşlardır, eğer firmanın üst yöneticilerine ulaşılırsa sorunu bir günde bile çözebilirler.
      Kolay gelsin.

      şimdi 444 aradım bölge müdürlüğüne durum iletilmiş bana haber vereceklermiş...
      yeni veya geçici makina takın dedim farkını vereyim diyorum yanaşmıyorlar ustam

      Adamlara "aletin beceriksiz bir teknisyen tarafından yanlış bağlantı yapılarak ilk kurulumun yapılmış olduğunu" ısrarla vurgulayın.
      Bunun dışında, kibarca "bu kış gününde mağdur edilmiş olduğunuzu internet ortamında duyuracağınızı" falan anlatın ki akılları başlarına gelsin.

      Buradan da başvuru yapın:
      http://www.beko.com.tr/mesaj/mesaj_gonder.aspx?lang=tr-TR

      Buradan mesaj yollanınca geri arandığınızda satış müdürüyle konuşmak istediğinizi söyleyin.
      Alt kademelerde kaldığınız sürece oyalanırsınız.
      _____________________________
      Profili gizli olan özel mesaj atmasın.




    • Teğmen
      219 Mesaj
      27 Aralık 2013 13:15:20
      lg prestige serisi klimalar kore malıdır..
      _____________________________
    • Yarbay
      5989 Mesaj
      27 Aralık 2013 13:36:30
      quote:

      Orijinalden alıntı: kocausta*

      quote:

      Orijinalden alıntı: efem-35


      quote:

      Orijinalden alıntı: kocausta*

      quote:

      Orijinalden alıntı: efem-35

      biraz önce beko bayramyeri servisi aradım klimanız parçası yılsonu sayım nedeniyle yılbaşından sonra parçanız gelecek dediler
      bende 444 aradım kayıt oluşturdular bakalım ne olacak 15 gündür donuyoruz(bir hafta servis eve geldi gitti bir haftadır iç ve dış ünite serviste yatıyor
      koscoca koç'a güvendim klima aldım işte durum

      Arçelik, klima bir tarafa da, Koç'un nesine güvenilir ki. Çok parası olması güvenilir olmayı sağlamıyor.

      Halbuki bunlar genelde diğerlerine oranla çok daha yapıcı ve tüketiciye anlayışlı davranıyorlardı.
      Anlaşılan servislerle iyice papaz olmuşsunuz. Bundan sonra elinizin erebildiği her mecrada durumu anlatmaya çalışın.
      Bunlar etikete çok önem veren kuruluşlardır, eğer firmanın üst yöneticilerine ulaşılırsa sorunu bir günde bile çözebilirler.
      Kolay gelsin.

      şimdi 444 aradım bölge müdürlüğüne durum iletilmiş bana haber vereceklermiş...
      yeni veya geçici makina takın dedim farkını vereyim diyorum yanaşmıyorlar ustam

      Adamlara "aletin beceriksiz bir teknisyen tarafından yanlış bağlantı yapılarak ilk kurulumun yapılmış olduğunu" ısrarla vurgulayın.
      Bunun dışında, kibarca "bu kış gününde mağdur edilmiş olduğunuzu internet ortamında duyuracağınızı" falan anlatın ki akılları başlarına gelsin.

      Buradan da başvuru yapın:
      http://www.beko.com.tr/mesaj/mesaj_gonder.aspx?lang=tr-TR

      Buradan mesaj yollanınca geri arandığınızda satış müdürüyle konuşmak istediğinizi söyleyin.
      Alt kademelerde kaldığınız sürece oyalanırsınız.


      ustam en ayrılı şekilde gönderdim sağoalsın



      < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________




    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      5 Not
      27 Aralık 2013 20:42:58
      quote:

      Orijinalden alıntı: efem-35

      quote:

      Orijinalden alıntı: 9köy

      quote:

      Orijinalden alıntı: efem-35

      ustam akşamüstü 444 0 888 telefon ettim şok oldum mh konuşma esnasında bayan ekrandan üçkuyular servisin bana iftira ettiğini öğrendim millet artık yalana başvurmuş allah yardımıcımız olsun..
      montajı üçkuyular sevis yapmıştı gelen eleman kabloyu ters bağladığı için yaz konumuna alınca sıcak üflüyordu üstte yazmıştım, üçkuyular servisi tüketici kumandayı yanlış kullandığı için yani tüketici kumandadan yaz konumunu bulamadığı ve servis kumanda da gerekli yerleri göstermiş bana diye rapor yazmışlar
      ben üniversite mezunuyum bana kumandayı öğretmişler servis başka birşey yapmamış diye not almışlar yani eve gelip iç ünitenin elektrik kablo bölümünü hiç açmamış kabloları hiç elememiş yazmışlar yazıklar olsun iyice soğdum arçelikten klima servisten gelsin ufacık bir hata göreyim hemen faturayı alıp tüketici hakem heyetine gidip paramı alıcam klimalarınıda alsınlar nereseine koycaklarsa koysunlar yazıklar olsun

      ahlaksız herifler nedemek lazım. zaten böyle olur hep. servisler yalan uydurur kendini kurtarmak için merkezdeki şeytanlarında işine gelir. birde övüyoruz burada malı kötü olsa bile firma iyidir diyoruz.
      nereye kadar iyi olurki düşünülsün artık.

      birçok firmanın genlerinde var bu ahlak.

      siz gene peşini bırakmayın kocaustadanda akıl alın. ben devamlı giremiyorum foruma.


      ustam kusura bakma sinirlerim çok bozuk hoş gör
      dün akşamüstü üçkuyular servisini aradım sizin kurulumunuzda yanlış kablo bağladığınızdan klimam bozuldu şimdi bayramyeri servisi 4 yollu vana parçası bekliyor o parçayı sizin arkadaşınız bozdu eğer kabloyu doğru bağlasaydı şimdi sıcak sıcak ısınıcaktım deyip bağırdım telefonda yüzlerine ama adamlar yarabbi şükür diyor niye 2 sene önce bozulmada da şimdi bozuldu dedi dedim zamanla bozuldu önce 3. fan bozuldu sonra 2. fan bozluldu şimdide birinci fanda bozuldu değince susuyorlar allah belalarını versin benim cihaz garanti doluncaya kadar ben onların belasını vereceğim onlar bunu öğrenemeceğimi zannettiler

      yok gözüm sana bişe dediğim yok haliyle sinirleri bozulur insanın kocausta yol göstermiş bekle bakalım hayırlısyla.

      birde yeni moda bu firmalar neden mail adreslerini sitelerine yazmazlar kendi sitelerinden kısıtlı harf sayısı ile insana yazı yazdırırlar insan bir resim dahi ekleyemez. hep kasıtlı bu durumlar bıktırma can sıkma taktikleri samsungtada aynı durum mevcut. size dönülen mailde genelde noreply olur.

      adam olan firma mail adresini sitesine ekler.
      |
      |
      _____________________________




    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      5 Not
      27 Aralık 2013 21:08:52
      quote:

      Orijinalden alıntı: bgmeu

      lg prestige serisi klimalar kore malıdır..

      prestije kore malı değildir diyen yok şuan. am avrupada satılanlarla burada satılanların kodları değişik. değerler aynı ilan ediliyor. ama burada satılanlar eurovent sitesinde mevcut değil. ve oradakileri getirmeye niyeti yok lg Türkiyenin.

      çünkü burdaki modelide yenilediler. ion vs eklemişler son harflerde vs değişiklik olduğunu yazmıştı bir arkadaş.

      ayrıca sesli diyen arkadaşlarda var. bence ses önemli bir sorun değil sessiz modlar zayıf modlardır. ama 19 db beirtiyorsan düşük fanda onuda sağlamak zorundasın aksi durumda reklamhilesinden başka bir şey olmaz budurum.

      bu durumlaraı gördükten sonra ben bu firmaya güvenmiyorum bunuda açıkça yazdım. klima iyidir şuan için am abu eksiklikler olduktan sonra zamanla kalitenin bozulmasından endişe ettiğimi defalarca belirttim.

      şuanda prestij ve libero serileri haricinde arçelikten gelen ürünlerinde olduğunu sağlam ağızdan aldım. bu anaormal birşey değil. sonuçta lga arçelik ortaklığı varken neden arçelik üretmesinki lg Türkiye için. ayrıca prestij ve libero serisini arçelikgayet rahat üretir. alt serilerin üretimide burada yapılıp avrupaya ihraç ediliyor. neden daha uzaktan ürün getirsin lg avrupaya. burnunun dibinde arçelik varken.

      burda kötü olan durum arçeliğin içeriye farklı dışarıya farklı üretim yapmasıdır.

      2 gün sonrada prestij serilerinde seyreltemeye gidilirise hiç şaşmam. bunu her firma yapıyor. mesela pvg firması ilk getirdiği zibro 65 serilerini elektronik expansionlu olarak getiriyordu. şimdikler ise kılcal expansion.

      hatta 75 serilerindede bir tuş eksiltildiğini yazmıştı mbirol usta.

      birazdan saldırmazsa iyidir. ne kızyon len desteklediğin ekoMoni bzoulduysa benmi bozdum? bir bakan yavrusunun öğle yemoğu kaç liradır? bunlar hep maliyet getirEr hangi boya seçilir hangi boya iyidir göSlüğü pembey boyamak için. en az 3 çocuk ama yetmez 5 olursa ucuz iş gücü oLABİLER. sona çocuklar açlıktan donarak ölsün kanser ilaçları gelmesin. aile sos. bakanlığı kanu spotu yayınlasın yanlzı değilsiniz alo 183 arayın desinler. diğer tarafta 80 yaşında annesi olan bir kanser hastası kadın hüngür hüngür tvlerde ağlasın evden atılıyorum benim annemde anne desin. tabi fırıldak hodja jemati değilmi. aynı tastan içerken. sildirme len mesajımı


      maliyet getiren herşeyden kısma dünyanın her yerinde var ama güzel ülkemde daha çok var. çünkü pamuk ipliği çeşitli yerlere bağlıdır ve bu iplikten yağ çıkarma huyu vardır.
      _____________________________




    • Yarbay
      5989 Mesaj
      27 Aralık 2013 21:22:37
      @ kocausta*
      @9köy
      ustalarım akşamüstü aradılar klimanın yedek parçalarını bulmuşlar yarın klimamı getiriyorlar

      yardımlarınız için çok tşk.ederim
      inşallah yarın sorunsuz kurulur ve çalışır



      < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________




    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      5 Not
      27 Aralık 2013 21:29:27
      hadi gözün aydın.
      _____________________________
    • Yarbay
      5989 Mesaj
      27 Aralık 2013 21:31:51
      quote:

      Orijinalden alıntı: 9köy

      hadi gözün aydın.

      ağladım sızladım amacıma ulaştım



      < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________
    Hızlı Cevap




Reklamlar
sohbet
#0850 Numara Tahsisi;#0850 Hat;#IP Santral;#Toplu
haberler
SEO
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Tablet sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,583
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.