Şimdi Ara

Klima Tavsiyeleri [ANA KONU] (1224. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
9 Misafir - 9 Masaüstü
5 sn
57.221
Cevap
701
Favori
4.430.271
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
82 oy
Öne Çıkar
Popüler Konular listesinde
76. Sırada  bugün en iyi #24
Sayfa: önceki 12221223122412251226
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Tüm markalar sattıkları ürünün yasa gereği yedek parçalarını 10 yıl temin etmek zorunda. Bu yasayı gerçi ürün üretilmeye başladığı yıldan sonra 10 yıl diyerek bir kaç yıl süreci kırpmış oluyorlar. malum bu her modele yansıtılacak olduğunda üretici ya da ithalatçı için çok büyük mebladır. Peki yedeğe yapılacak yatırımı kısmak, tüketiciyi caydırmak nasıl mümkün olur sizce? Yedek parçanın fiyatını çok yüksek tutarak. kompresörü değiştireceğinize gelin kampanya var şu kadar taksitle kopresörden biraz daha fazlasına yeni 2 yıl garantili ürün teklifi başlar... .
    Bu önemli ayrıntı da sizi Beko ve ya Arçeliğe yönlendirecektir.
  • kocausta* kullanıcısına yanıt
    tabı bu senaryoda dusunuulebılır ge ürünlerin üreticisi kendisi olup usa menseılıdır Türkiye ayağındaki dist firma enkay holding olup müşteri odaklı çalışan ender firmalardandır. ayrıyetten ucretsız kesıf bıle gonderıyor fırma 0212 660 67 96 yı aradıgınızda ucretsoız gelıp tanıtım ve kesıf alabılırsın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: klima5505

    quote:

    Orijinalden alıntı: alituzcu

    quote:

    Orijinalden alıntı: klima5505

    quote:

    Orijinalden alıntı: alituzcu

    Klimanın faturaya ne kadar yansıyacağını nasıl hesap ederiz?

    Klima turkuaz gold model AS18-0925/R2 18.000btu.

    günde kaç saat kullanıyorsunuz ? kaç derecede ?

    25-26 derecede kullaniyoruz bebek oldugu icin fan en dusukte.

    Günde ortalama 8-10 saat calisiyor.

    peki klima çalışmadığında ortam sıcaklığı nedir ?

    Saygılar...

    İlginizden dolayı teşekkürler tekrar.

    Kullanmadığımızda 27-28 derecede max 30 gördüm.




  • Bir sorumda şu şekilde olacak,

    Zamanında valide eve vestel biox 24.ooo btu klima taktırmış. Satıcı sadece bu olur demis. Salon 35m². 18.ooo btu da kurtarabilirdi belki.

    Montaj sırasında askerdeydim validede bilmediği içinde adamlar dış üniteyi balkonda yere koymuşlar.

    Balkona hem mutfaktan hemde salondan çıkış var. Sıkıntımız şu balkonda yerde olduğu için mutfakta kapı pencere açamıyorsunuz. Sıcak hava balkon duvarına çarpıp geri dönüyor.Sıcaktan klimayi acamiyorsunuz bile.

    Bunu anladığında ise servisi çağırmış ve yerini değiştirmesini söylemiş ve servis gelmiş. Adamlar 4. katta ancak bu buyuklukteki dış uniteyi vinc yardimi ile kurabileceklerini maliyetli olacagini soyleyince kadincagizda vazgecmis.

    Anlıyacağınız klimayı kullanamıyor.Duvarda tablo niyetine duruyor. Bunu 18.000 lik kucuk dis unitesi olan bir klima ile degistirmek istiyorum.

    Satsam ne kadar eder hurda niyetine cope mi atalim bi yonlendirebilirseniz sevinirim.




  • alituzcu kullanıcısına yanıt
    yakınlarınızda ıhtıyacı olan bırıne satarsanız hem maddı hem manevı olarak ıcınız rahatlar elektronıkte her turlu ıkıncı el oldugu ıcın olu fıyata satabılırsınız ancak eger ıstanbul ıcı ıse kesıf hızmetı alın derım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cyhnsr

    tabı bu senaryoda dusunuulebılır ge ürünlerin üreticisi kendisi olup usa menseılıdır Türkiye ayağındaki dist firma enkay holding olup müşteri odaklı çalışan ender firmalardandır. ayrıyetten ucretsız kesıf bıle gonderıyor fırma 0212 660 67 96 yı aradıgınızda ucretsoız gelıp tanıtım ve kesıf alabılırsın


    Yani bu firma:

    http://www.enkaygroup.com/generalelectric.php

    Her nedense ürünler hakkında hiç bilgi yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: S.Togay

    Tüm markalar sattıkları ürünün yasa gereği yedek parçalarını 10 yıl temin etmek zorunda. Bu yasayı gerçi ürün üretilmeye başladığı yıldan sonra 10 yıl diyerek bir kaç yıl süreci kırpmış oluyorlar. malum bu her modele yansıtılacak olduğunda üretici ya da ithalatçı için çok büyük mebladır. Peki yedeğe yapılacak yatırımı kısmak, tüketiciyi caydırmak nasıl mümkün olur sizce? Yedek parçanın fiyatını çok yüksek tutarak. kompresörü değiştireceğinize gelin kampanya var şu kadar taksitle kopresörden biraz daha fazlasına yeni 2 yıl garantili ürün teklifi başlar... .
    Bu önemli ayrıntı da sizi Beko ve ya Arçeliğe yönlendirecektir.

    Zaten genel itibari ile bu işi böyle yapan Arç,BK hep bunu yapıyor.5 sene sonra çok buzdolabı değiştirdiraf vs. bulamadığı için




  • En yaygın ve oturmuş hizmet anlayışına sahip yılların koç gurubunda böyle bir duruma denk geldiyseniz
    zaten diğer markaların ısmarlayacağı bedava çaya bile teşekkür edip almazsınız doğrumu

    BMW pahalı geldiyse Hacı murat al....

    1960 lı yılların hacı muratında bile yan sanayii dahil her parçayı buluyor olmakta işte bu nedenle tesadüf değil. Koç gurubu kolay olunmuyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi S.Togay -- 22 Ağustos 2013; 20:44:43 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: S.Togay

    quote:

    Orijinalden alıntı: kemal1414

    quote:

    Orijinalden alıntı: S.Togay

    Mitsubishi pahali ise Beko alabilirsin. Bekoda inverter degil A sinifi tuketimli al derim cunku bu tip firmalar inverter urunlerinde yenilikler icerisinde ve gelisimi tamamlanmamis. Bol ve ucuz yedek parca ile musteri memnuniyeti odakli yaygin servis agi ile mahcup etmez. Dusunsenize mitsubishi de ic unite fan motoru iscilik haric 350 tl iken Beko da iscilik dahil 50 tl ornekleri cogaltmak mumkun. Eskiden klimayi Lg ye yaptiran Beko artik direk kendisi uretiyor. Emin ol 20 sene sonra bile butun parcalari temin edebilirsin. Firmalar ancak bu sekil yatirimlarla piyasada soz sahibi olabiliyor ki hakli sonuc ortada...

    yani arçelik/beko nun yaygın servis ağı dışında bir şeyi yok diyebiliriz :)

    zaten kendilerinin bir şey ürettiği de yok ,çin e ürettiriyorlar (diğerleri gibi)

    ayrıca koskoca mitsubishi de parça bulunmaması olayını ilk defa duyuyorum ,pahalı olması normaldir çünkü kaliteli fan elbetteki daha pahalı olacaktır (gerçi birazda şişiriyorlar gibi) ,benimde şahsi kanaatim bir fan motorunun bu kadar pahalı olamayacağı yönünde ama öyle fiyatlar istiyorlar

    yine yanılmıyorsam mitsubishi dahi panasonic fan motoru kullanıyor ,yani bir suçlu aramak istersek o zaman panasonic suçlu demektir :)

    Birkaç mesaj üstte yazmıştım kullanıp deneyim kazandıklarım için yorum yapabileceğimi.
    Mitsubishi için şaşırmışsınız, isterseniz model kodunu vereyim ürün sizinmiş gibi sorun fiyatını, belkide taze bitti eski model, gelmiyor artık derlerse yine şaşırmayın. Motoru açıp içindeki sorunu buldum. serçe parmağınızın tırnagı büyüklüğünde 16 bacaklı artık elektroniğin çöplüğü olan çinde bile bulunmayan bir devre elemanı çıktı karşıma. Bu anormallikler ve anakarttaki malzeme,gerilim değişkenlikleri zaten muadil parça kullanmanın yolunu kesiyor. Akıllıca yaklaşım, sonuç o markaya arızada ne fiyat çekerse gebesiniz. Mesela dış kompresör 1400 tl... o paraya gelde sıfır beko alma
    Dediğim gibi sağlık kuruluşları ve okullar seçimlerini Beko olarak yaptı. Bakımsız tepe tepe kullanırlar. Tökezlediği anda da istemediğin kadar parçayı en ucuz fiyat ve işçilikle yaygın servis ağı ile çözerler. Üretim kısmına gelince sadece komprosör çinden hazır geliyor gerisi yurdun malı. Keşke maliyeti uygun olsa da onuda üretselerdi fakat üretmiyor olmaları abartılacak bir dezavantaj değil. Tüketici için en önemli kriter ürünü satın aldıktan sonraki hizmet anlayışıdır ki bu da sizin dediğiniz gibi koç gurubunda mükemmel.

    Ya arkadaşım bilerek mi yazıyorsun anlamadım gitti.Çok merak ediyorsan git bir Arç. parçala bakalım neresi TÜRK malı.Fanlar,Kompresör,Dörtyollu vana,kondasatör,hatta kartı bile çinden gelir.Bakır zaten ithal mal genelde,ne kaldı geriye,sac bir kaza,dandik bir plastik aksam,geçeceksiniz Yerli vs. %70 Çin li,

    Bu arada devlet daireleri niye alıyor biliyormusunuz, ihale icabı en ucuz fiyatı veren alır.Tabi birde hazırlanan teknik şartnameler var.Yıllarca teknik şartnamede jetcool özelliği olacak diye madde vardı.Tabi bir ikinci konuda Yerli üretimse adı %10 pahalı da olsa devlet ihalesinde onu tercih etmeniz öneriliyor.Adam gibi çalışmayan klimanın servisi olsa ne yazar.Siz bana bir tane varistör sigorta değiştiren Arç. servisi gösterin bakayım,direk kart değişir.Üstelik bütün enerji tüketim verileride geçersiz.Bu ülkenin ekonomisine direk zarar.

    Bakın size çok basit bir örnek,gidin bakın spotçularda ve hurdacılarda en çok hangi klima var.Ben söyleyeyim Ar.,Ves.DD Çünkü bıktırır adamı en sonunda koyarsın kapıya...




  • Çok satılan üründür piyasada zamanla hurdacıda biriken ve hızla gelişen teknolojiye yenik düşenler. O istatistiği neye göre yaptınız bilinmez!
    Tamir sektöründe anakart arızasında anakartı komple değiştirmeyen ve üzerinde tamir yapan sadece özel servislerdir. Yetkili servis hiçbir markada
    artık bunlarla uğraşmıyor. Hele Beko-Arçelik olayında anakartta hesaplı ki uğraştığına deymiyor. Benim Mitsubishi heavy de basit bir entegrenin bulundurulmayıpta sizin dediğiniz gibi komple fan motorunun 350 tl işçilik hariç fiyat çekilmesi de aslında yazdığınızı destekliyor iken nerede uzlaşma konusunda direndiğinizi anlayamadım?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mbirol


    quote:

    Orijinalden alıntı: kocausta*

    quote:

    Orijinalden alıntı: turkanunuvar

    Kocausta* teşekkür ederim. Bir matematik öğretmeni olarak kaba taslak odayı çizdim. 30.5m2 oluyor. Zahmet olmazsa bir bakar mısın? Carrier 35 m olmaz ısıtmaz diyorsan. Airfel alacağım. Ama oda kamyon gibi çalışmıyordu demi. Salonda kullanacağım sonuçta tv sesi falan bastırır mı? Bide son bir soru hava sıcaklığı 5-6 derecenin altına düdüştüğünde mi ek ısıtıcı lazım olur carrier'a.
    Klima Tavsiyeleri [ANA KONU]

    Hocam eğer ses-konfor işine önem veriyorsanız (ki devamlı kullanımda önemli oluyor) inverter almanız gerekir.
    Düz tip Airfel gibi orta segment değil, en kaliteli marka bile olsa ille sesli olur. Özellikle dış ünitedeki kompresör değirmen gibi öter.

    Yerinizin durumu düşünüldüğünde 35'lik klima yeter de yetmez de.
    Daha doğrusu, o mekanda Carrier 35M dışarısı +5C civarı ve yukarısındayken içeriyi 22-24C yapar.
    Ama dışarısı daha aşağı düştüğünde ve havadaki nem oranı yükseldiğinde aletin verimliliği de düşer, dış ünite sıkça donup çözülmeye gireceği için ısıtması da yetersiz kalabilir.
    Dış sıcaklığın +4 ve +6C civarındaki durumu "çiğlenme" sınırı olarak kabul edilir ki, klimaların veriminin düşmeğe başladığı noktadır denebilir, normal şartlarda.
    Bu seviyenin altındaki havalarda Ufo-elk. sobası vs gibi ek ısıtıcı bulundurmanız gerekebilir.
    Bu dediklerim, bulunduğunuz yerin ortalama şartlarına göre, mekanın da ortalama izolasyona sahip olduğu varsayımına dayanıyor.
    Gerçek durumu oraya gelip keşif yapacak bir servis tam olarak söyleyebilir.



    http://www.youtube.com/watch?v=jg5L79H6NYI&feature=youtu.be

    usta bu traktore ne diyorsun yorum yapmadin,tirit rotary galiba kompresor

    ne olen gene traktör bulmuş gibi sevinmişsin alarko teet geçsisin seni:)
    hemen kocaustayla bana yıkmışsın.

    ben zaten demiyormuyumki bir problem olabilir diyerek. ben şahsen skvr ye dahi inanmıyorum artık. çünkü yayınlarda ancak 16lıklarda twin rotary gözüküyor.

    skvr 9 ve 13 e bile bu komp. koymayan adam carriere kormu. ben bunu hep dile getiryorum. yani buraya özel bir durum değil. tüm avrupada aynı. mesel dikkat edilirse carrier 24 lüklerde düşük tüketim reklamı varken alt btularda yok o bile ayrıntı aslında.

    sen klimacı olarak incelemezsen kocustada bana git akıllı tasarrufun yanına sen incele derse uzar gider bu mesele. ben gitsem akıllı tasarrufun yanına adam bana klimayımı sökecekki. tutup cihaz bağlatıp ölçümmü yaptırcak.. hiçbirisde olmaz bu işlerin. Alahtan alarko malına sahip çıkıyor.

    bence o vatandaş kimse firmaya başvursun.




  • arçelik konusundada mbirol ustayı desetelemek değil amacım ama sonunda kadar haklı. sn s.togay dostum. neden derseniz. ben çalıştığım şirkette çok çektim bu arçeliklerden. biçok yere ucuz diye takılmıştı.

    şirket çok ortaklı olduğu için hemen kaldırıp atılmazdıda çünkü arçelik kullnılmaz raporunu vermezdi neden versinki tamir olup 1 ay bile gitmeden tekrar bozulan klimadan para almak varken.

    ceremesinide ben çekrdim kliması bozulan birim beni arar arıza bildirirdi sonr işin yoksa bkle parça vs güne 5-10 kişi beni arar ya pişyoruz burada nezaman yapılıcak vs..

    çünkü servis kaydına yerine göre teslimatına kadar uğraşırdım. ilgili birimlerin çalışma sattleri dışında.

    birde vestel tvler vardı aynı gün servisten gelip aynı gün bozulan iyiki onalrın klimalarından yoktu:((

    yani bu tür cihazların parçasınıda bekliyorduk dostum öyle kolay değil inanın.

    devlete gelirsek evet her şeyin ucuzu her şeyin çöpü şeklinde kafazı ezilecek işler yaparlar. söz gelimi oturduğum yerin elektriği askeriyenin içinde geçiyor.

    haftada 2-3 gün çok kısa süreli kesilir benin ödüm kopar dolapta ilaçlarım var tanesi 2000 tl hemem telefona saırılırmki ne olur ne olmaz. en sonunda bir gün karşıma çıkan kişiye dedim ya arkadaş neden ikide bir kesersiniz bu elektriği bana cevabı şu oldu.

    arkadaşım devlet parayı çöpe attı askeriyedeki hattı gene direklerden döşetti yer altına almak varken. yani onlarda bıkmışlar.

    gene bu forumda bir arkadaş var devlette görevli arçelik vs klimalara bakım yapılmış okursa kendisi yazar belki paranın nasıl çöpe atıuldığını o açıdan maalesef devlet işleride böyledir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mbirol

    quote:

    Orijinalden alıntı: 9köy

    quote:

    Orijinalden alıntı: mbirol

    quote:

    Orijinalden alıntı: klima5505

    quote:

    Orijinalden alıntı: salpsoy

    kolay gelsin herkese 32 m2 izmir bornovadaki evime 18000 btu luk düz klima alıcaktım beklemedeyim. şimdi bir invertem klima gördüm sizede sormak istedim.

    ürün buhttp://www.elfeks.com.tr/Urun_Detay.aspx?ID=107&title=isac18000

    fiyatıda gittigidiyordahttp://urun.gittigidiyor.com/beyaz-esya-ev-aletleri/midea-isac18000-18-000-btu-inverter-klima-gf-90849702#product-information


    yorumlarınızı bekliyorum sağolun.

    Midea iyidir de, bu model hakkında pek bilgi sahibi değilim... ama iyi cihaza benziyor.

    Bak milletin başını yine belaya sokacaksın ha!!Ne biliyorsun malın kalitesi konusunda,Rubenis te Midea üretimi,Ugur da,ama en altında. Buses ise ne geldi ise hepsi en alt katagori. Sonra kim satar kim takar.

    Vatandaş sana güvenip alacak ,sonra isyan başlayınca kıvırma ona göre...



    Vallahi ellerimi arabanın bagajına dökülen yağı temzilerken yara yaptım çok kötü. dolu yazıcağım yazı var ama yazamaıyorum. soru sorna arkadaşlardan özür dilerim.. bu yazıyı görünce duramadım iki çizktirim dedim

    len kıl çocuğa düsgün örnek olmuyolsunki bak nasıl görüntülemişler ikinizi.

    Klima Tavsiyeleri [ANA KONU]


    sornada azallıyorsun çocuyu.

    geçmiş olsun.akıllı ol ha!!!

    sağUl da şu sizin çırağın kulağını çek biraz yeni meni demeden her konuya girmiş gene ben uzun süredir yoktum baktım ota toza yazmış.

    len klima55 çekerim kulağına haa




  • türk malı ne var bıktırdı bu adamalr ya bu kadarmı cahiliz arçelik btün malları çin

    buradaki fabrikalardada montaj yaplıyor dışardan gelir en kaliteli parçalar arçelik vidalar

    bırakın arçelik alacak alsın müstehak okumayan araştırmayan zihniyete

    Allahın bile birinci emri oku



  • quote:

    Orijinalden alıntı: kocausta*

    quote:

    Orijinalden alıntı: cyhnsr

    tabı bu senaryoda dusunuulebılır ge ürünlerin üreticisi kendisi olup usa menseılıdır Türkiye ayağındaki dist firma enkay holding olup müşteri odaklı çalışan ender firmalardandır. ayrıyetten ucretsız kesıf bıle gonderıyor fırma 0212 660 67 96 yı aradıgınızda ucretsoız gelıp tanıtım ve kesıf alabılırsın


    Yani bu firma:

    http://www.enkaygroup.com/generalelectric.php

    Her nedense ürünler hakkında hiç bilgi yok.


    usta onalarda en son gree üretimiydi eğer değişmediyse. daha önce görmüştüm ben ama fiyat yüksekti. sözde general markası ya. usa ile alakası olamaz. şuanki chevrolet in chevrolet olmaması gibi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 9köy
    arçelik konusundada mbirol ustayı desetelemek değil amacım ama sonunda kadar haklı. sn s.togay dostum. neden derseniz. ben çalıştığım şirkette çok çektim bu arçeliklerden. biçok yere ucuz diye takılmıştı.
    şirket çok ortaklı olduğu için hemen kaldırıp atılmazdıda çünkü arçelik kullnılmaz raporunu vermezdi neden versinki tamir olup 1 ay bile gitmeden tekrar bozulan klimadan para almak varken.
    ceremesinide ben çekrdim kliması bozulan birim beni arar arıza bildirirdi sonr işin yoksa bkle parça vs güne 5-10 kişi beni arar ya pişyoruz burada nezaman yapılıcak vs..
    çünkü servis kaydına yerine göre teslimatına kadar uğraşırdım. ilgili birimlerin çalışma sattleri dışında.
    yani bu tür cihazların parçasınıda bekliyorduk dostum öyle kolay değil inanın.

    Aynı arıza tekerrür ettiği noktada ürünü garantisi devam ediyorsa yenisi ile değiştiriliyor. Garanti bitmişse ve tamiri mümkünse tek çare tamir ettirmek.
    Hal böyle iken kullanılamaz raporunu servis kendi kafasına göre düzenler ise o raporun geri dönütünde servisin yetki belgesi iptal edilir. Benzer bir uygulamayı kabul edebilecek ( tamiri mümkün iken kullanılamaz raporu verebilen) bildiğiniz bir marka örneği varmı?
    Birde tatsız deneyim yaşadığınız ürünler hangi döneme (modele) ait merak ettim? En son işleyiş şekliyle çağrı merkezine arıza ile ilgili iş emri açtırıyorsunuz ve size en yakın ve ya uygun servisi o birim ivediyetle yönlendiriyor. Yine aynı birime olası memnuniyetsizliğinizi aktardığınızda size o ile değil o bölgeye bağlı bütün servisleri devreye sokuyorlar. Birde özellikle bahse konu modelin hangi parçası sizi hazırda olmayıp bekletti? Bu arada parçası olmadığından yatan Beko klima örneği de şahsen görmedim.
    Soruları sıralamamın nedeni benim bilmeyip,tecrübe etmediğim ama sizin deneyim kazandığınız olayları net anlamak isteğimdendir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi S.Togay -- 22 Ağustos 2013; 22:23:23 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: S.Togay

    quote:

    Orijinalden alıntı: 9köy
    arçelik konusundada mbirol ustayı desetelemek değil amacım ama sonunda kadar haklı. sn s.togay dostum. neden derseniz. ben çalıştığım şirkette çok çektim bu arçeliklerden. biçok yere ucuz diye takılmıştı.
    şirket çok ortaklı olduğu için hemen kaldırıp atılmazdıda çünkü arçelik kullnılmaz raporunu vermezdi neden versinki tamir olup 1 ay bile gitmeden tekrar bozulan klimadan para almak varken.
    ceremesinide ben çekrdim kliması bozulan birim beni arar arıza bildirirdi sonr işin yoksa bkle parça vs güne 5-10 kişi beni arar ya pişyoruz burada nezaman yapılıcak vs..
    çünkü servis kaydına yerine göre teslimatına kadar uğraşırdım. ilgili birimlerin çalışma sattleri dışında.
    yani bu tür cihazların parçasınıda bekliyorduk dostum öyle kolay değil inanın.

    Aynı arıza tekerrür ettiği noktada ürünü garantisi devam ediyorsa yenisi ile değiştiriliyor. Garanti bitmişse ve tamiri mümkünse tek çare tamir ettirmek.
    Hal böyle iken kullanılamaz raporunu servis kendi kafasına göre düzenler ise o raporun geri dönütünde servisin yetki belgesi iptal edilir. Benzer bir uygulamayı kabul edebilecek ( tamiri mümkün iken kullanılamaz raporu verebilen) bildiğiniz bir marka örneği varmı?
    Birde tatsız deneyim yaşadığınız ürünler hangi döneme (modele) ait merak ettim? En son işleyiş şekliyle çağrı merkezine arıza ile ilgili iş emri açtırıyorsunuz ve size en yakın ve ya uygun servisi o birim ivediyetle yönlendiriyor. Yine aynı birime olası memnuniyetsizliğinizi aktardığınızda size o ile değil o bölgeye bağlı bütün servisleri devreye sokuyorlar. Birde özellikle bahse konu modelin hangi parçası sizi hazırda olmayıp bekletti? Bu arada parçası olmadığından yatan Beko klima örneği de şahsen görmedim.
    Soruları sıralamamın nedeni benim bilmeyip,tecrübe etmediğim ama sizin deneyim kazandığınız olayları net anlamak isteğimdendir.

    klimaların garantisi bitmişti hepsinin. ben im yaşladığım sorunlar nettir. ben fitil olurdum teknik müdürümüze ağlardım söküp atalım bunları tamirden geliyor 2-3 gün sonra gene bozuluyor diyordum. oda bana nasıl atayım görüyorsun işte servis rapor vermedikçe derdi. sonuçta oz ihazların tamir parasıyla sorunsuz klimalar alaınabileceğinin bilincindeydi teknik müdürümüz mak. mühendisydi haliyle. artık düşünün duduk yere yalan söyleyecek değilim. şirketlerdede dediğiniz gibi bir işleyiş var sonuçta.

    parça beklediğimiz cihazların parçalarını bilmiyorum çünkü ben teknik ekipte değildim sadece sorardım parça bekleniyor denirdi. servislerlede aramız çok iyi idi onlardahi sıkıştıkları yerde gülmekten başka birşey yapamıyorlardı.

    bizim şirkete kalsa hepsini söker atardı ama bir ortağımız kıpti gibi cebinden kuruş çıkmazdı. okdar diyim size.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: S.Togay

    Çok satılan üründür piyasada zamanla hurdacıda biriken ve hızla gelişen teknolojiye yenik düşenler. O istatistiği neye göre yaptınız bilinmez!
    Tamir sektöründe anakart arızasında anakartı komple değiştirmeyen ve üzerinde tamir yapan sadece özel servislerdir. Yetkili servis hiçbir markada
    artık bunlarla uğraşmıyor. Hele Beko-Arçelik olayında anakartta hesaplı ki uğraştığına deymiyor. Benim Mitsubishi heavy de basit bir entegrenin bulundurulmayıpta sizin dediğiniz gibi komple fan motorunun 350 tl işçilik hariç fiyat çekilmesi de aslında yazdığınızı destekliyor iken nerede uzlaşma konusunda direndiğinizi anlayamadım?



    Yerli sanayiin güçlenmesini, yerli malı kullanımını hep istiyoruz da; Arçelik kalite anlayışıyla bu işi pek istemiyor sanki

    Klima olarak konuşursak, bende de bir tane inverterleri var, çok ucuz olduğu için kalitesini gözardı ederek almıştım.
    Alette malzeme ve işçilik kalitesi kötü. Dizayn hatası var.
    İlk yıl sonunda sensör arızası yaptı. Bereket servis zehir gibi, bir hafta içinde değiştirdiler.
    Ancak çıkan parça da yenisi de "no name" şeyler.
    Birkaç yıl sonra bu türden tekrar bir arıza çıkarsa bu defa parası cepten çıkacak, bakalım noolcek.

    Genelde beyaz eşyalar olarak konuşursak durumu şöyle anlatayım:
    Vaktiyle LPG işi yaparken İzmir'deki birçok Arçelik servisin arabasına gaz taktığım için (o zamanlar çoklukla Anadol pikap kullanıyorlardı) bu kişilerle muhabbetimiz ileriydi.
    Onların ifadesine göre, ortalama %30-40 civarında ilk yıl içinde malzeme-işçilik hatası nedeniyle servis veriyorlarmış.
    "Fabrikanın üretim kalitesi sayesinde iyi ekmek kazanıyoruz" diyorlardı.

    Benim klimanın durumuna da bakarak diyorum ki, kalite olarak o zamandan bu yana pek birşeyler değişmemiş Arçelik'te.




  • Tahminen Lg ortaklığından da öncesi bir dönem yaşadıklarınız. Şimdi Lg ortaklığının nihayetlenmesinden sonra
    piyasaya sürdükleri ürünlerde ciddi sorunlara tanık olmadım. Hatta LgBeko üretimi 24.000 btu klima yakınımda taş fırın ocağında
    kullanılıyor. İç ortamın klimya düşman sıcaklığında fana bile düşmeden, iç ünitede terleme yapmadan yıllara meydan okuyan örneğide var
    Elektronik işlerinde şans da biraz önemli belkide.

    kocausta; birkaç mesaj önce özellikle inverter tercih etmeyin A tüketimi olanı tercih edin yazmıştım. Sebebi sürekli gelişim göstermesi ile o sistemi henüz oturtamadıklarındadı. Bu aslında diğer 2. sınıf alternatifler içinde geçerli.
    Bakınız aura 12.000 inverter klimanın iç ünitesindeki etikette 830 gram a410 gaz yazar. Servisini arayın sözde bilir kişi 770 gram der. internette tarayın 960 gram bulursunuz. işten anlayan mühendis ile test ettiğimizde 1280 gramın randıman verdiğini yakaladık. iç ünite dizaynında su damlatması bile su tablasının tahliye noktasındaki meyil açı hatası olarak karşınıza çıkıyor. Böyle anormallik ve hataları tutupta beko da yaşamazsınız. Dolayısıyla son teknolojiyi toplama mantıkla yaşamaya kalktığınız vakit uzun soluklu mutlu olabileceğiniz bir tercihi riske atmış olma ihtimaliniz doğar. Bu açıdan arkadaşlara katıldığım nokta paranız çoksa satın almak istediğiniz ileri teknolojinin üreticisini tercih etmenin sağlığı olduğu noktasıdır. Fakat paranız çok değilse bu kez piyasada deneyim sürecini yıllar önce aşmış teknolojiyi sıfır ürün olarak tercih etmektir ki hataya minimum pay bırakmak adına. Yaygın servis,ucuz ve bol yedek parça ile müşteri memnuniyeti üzerine kurulmuş bir şirketin avantajlarını yaşarsınız özetle.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi S.Togay -- 22 Ağustos 2013; 23:01:10 >




  • gerçi bizdeki klimalarda lg dönemindendi hepside geçelim şimdi..

    siz arçeliktenmisiniz. lg ile ortaklığı bittimi gerçekten. çünkü öyle basit bir şey değil ortaklığın bitmesi halka nette mevcut çünkü sayfaları.

    çünkü ısısanda dahi arçelikten giden bazı alt modeller var. lg arçeliğe kolay kolay kazık atamaz çünkü. kavrakoğlu ve doğana a yaptığı gibi koç canını okur onların.

    bakınız bu sayfa çalışıyor hala.http://www.arcelik-lg.com.tr/

    Klima Tavsiyeleri [ANA KONU]










    Klima Tavsiyeleri [ANA KONU]




  • 
Sayfa: önceki 12221223122412251226
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.