Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara

Klima Tavsiyesi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: altinbas07 Daha Az
1 Kayıtlı Üye, 4 Misafir Kullanıcı
39.161
Cevap
328
Favori
3.171.751
Tıklama
Giriş
Mesaj
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      12 Not
      23 Nisan 2013 16:15:16

      quote:

      Orijinalden alıntı: kemal1414

      quote:

      Orijinalden alıntı: rebellious86

      http://www.buroteknik.com/Airfel-AS12-0933-INV-R410-A-12000-BTU-inverter-Klima_25348.html?ref=akakce&v=0.72

      aldık bakalım, tüm tavsiyeler için teşekkürler, montajdan sonra fotoğraf yüklerim

      hayırlı olsun

      ama o buroteknik e gıcığım var bir defasında arkadaşın birine al dedik adamlar fiyatı güncellememiş sonra stoklarda yok diye iptal ettiler,ben şahsen o firmanın elemanı ile görüştüm ama hep hikaye anlattı,yani sorunumuzu halletmedi o nedenle en uzak durduğum firmalardan birisidir

      inşallah size de benzer durumlar çıkartmazlar

      Kemal kardeş büyük ihtimalle stok yok diyecekler zaten.Benim bildiğim Airfel de 12lik inv. stok yok.
      |
      |
      Bahsedilenler: kemal1414
      _____________________________




    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      5 Not
      23 Nisan 2013 16:35:25

      quote:

      Orijinalden alıntı: kocausta*


      Toshiba arızaları derken şimdi AC'lerde de fabrikasyon hatalar çıkmaya başlarsa artık bunları da unutucaz bu hesapça.
      Ya da en iyisi, millete "ME alın, dertle uğraşmayın" demek lazım.

      Oto fan konumunda benim gördüğüm, markalara göre değişmekle beraber 1. ila 4. kademe hız arasında oynuyor üfleme hızları, zaten işin mantığı da bunu gerektirir.
      Senin Daikin'de fan hızı oto konumda sabit oluyorsa onda sorun olmalı.

      aynen. öyle gözüküyor.

      benim daikinde yanlız fan sesi hemen kesiyor kısıyor ama değişken değil. aman sorun olmasında çalınmış olsun ona razıyım ordan çalmış olabilirler incelemem lazım aynen kullanalara sormam lazım.

      aslında birol usta bu konuyu çözer ona liste göndermiştim hatta burayada işliyimhttp://daikintech.co.uk/Data/Split-Sky-Air-Indoor/ATX/2011/ARX-JV1B/ARX-JV1B_SM.pdf
      |
      |
      Bahsedilenler: mbirol
      _____________________________




    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      5 Not
      23 Nisan 2013 17:13:41
      quote:

      Orijinalden alıntı: mbirol

      Maşallah herkes döktürmüş.Biz arkadaşa bir şey sorduk tenezül edip cevap bile yazmadı.Bu verdiğim bilgi ona değildir.daha fazla merakı olana ,maksat güzellik olsun.

      Bu tarz ısı farklılığının sebebi ,termostat ,termistör arızası vs. değildir.Bu tamamen üreticinin parametrelerinden kaynaklanır.markalara görede değişiklik gösterebilir.Biz arkadaşa sorduk ama yazmadı.Şimdi siz klimayı 24 deceye aldınız ve içerideki ısı 10-15 dakikada 24 oldu.Şimdi klima kendini kıssa veya kapatsa o ısı ne kadar stabil kalabilir.Yada dönüş ısısı gerçekten de stabilleşti mi,yoksa baypas vs. mi var,yada yanlış kullanım mı acaba?işte cevabı burada makinelerin genelde yazılımında algılanan ısı ile çalışma zamanı,bakırboru üzerindeki kurve sensörünün ısısı ve belirli süre analiz edilir.Bu tarz durumlarda makine tak diye kesmez. Kalitede burada gizli zaten.Tak diye kesen asıl ince elenip sık dokunmamış teknoloji.Tak diye dur,tuk diye çalış. Eğer ki 10-15 dakika devam etse bu algılama ısısı makine yavaş yavaş kısar kendini.

      Yani Hacılar makine gayet normal ,sıkıntı yok,asıl sıkıntı şu anlar kullanıma klimayı ısıtmada kullanıma çok elverişli değil.

      KÖYLÜ HAKLI ,malesef Kemal kardeş...

      konunun önemi kaybolmasında.

      ben bida bu ehtiyarla uğreşmeycem nedesem kızyor yavv hem diyro altta kaldın uyduryporsun diyor çeşitli giflerle sataşıyor bana bende elden geldiğince belge çıkarıyurm ona sataşınca kızyor sanki neyimize lazım klimacımı olcaz beni delirtme diyor kızıyor. e sanki ben klimacımı olcam canım cızıktıryoruz şurda biraz kaçim ben gene canımı okur yoğusam
      _____________________________




    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      23 Nisan 2013 18:31:57
      efesaruhan: servis ile irtibat halindeymişsiniz, izmir ziyaretinizden dolayı talebiniz yerine getirilememiş... Ayrıca keşke bizim ofisimizi de ziyaret etmiş olsaydınız...

      akillitasarruf.com ekibi olarak alarko ve toshiba klimaları donanım haber müşterilerine en uygun fiyattan vermeye devam ediyoruz. tek yapmanız arayıp teklif istemeniz...



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi akillitasarruf.com -- 23 Nisan 2013; 19:03:07 >
      _____________________________
    • Er
      11 Mesaj
      23 Nisan 2013 19:06:32
      Merhabalar, 2500 Tl civarında klima almak istiyorum. Mitsubishi Electric ve Heavy'den kesfe geldiler ikiside bu civarda fiyat verdiler. 12000 Btu DXK09Z4 modeli ve MSZ-CHC modeli hangisini önerirdiniz. Gündüzleri evde cok olmuyoruz. Klimayı ısıtma amaclı kullanmayı çokta düşünmüyoruz. Siz hangisini tercih ederdiniz? Yada başka bir marka öneriniz olurmuydu?
      |
      |
      _____________________________
    • Yarbay
      3700 Mesaj
      23 Nisan 2013 20:15:56
      quote:

      Orijinalden alıntı: mbirol

      Maşallah herkes döktürmüş.Biz arkadaşa bir şey sorduk tenezül edip cevap bile yazmadı.Bu verdiğim bilgi ona değildir.daha fazla merakı olana ,maksat güzellik olsun.

      Bu tarz ısı farklılığının sebebi ,termostat ,termistör arızası vs. değildir.Bu tamamen üreticinin parametrelerinden kaynaklanır.markalara görede değişiklik gösterebilir.Biz arkadaşa sorduk ama yazmadı.Şimdi siz klimayı 24 deceye aldınız ve içerideki ısı 10-15 dakikada 24 oldu.Şimdi klima kendini kıssa veya kapatsa o ısı ne kadar stabil kalabilir.Yada dönüş ısısı gerçekten de stabilleşti mi,yoksa baypas vs. mi var,yada yanlış kullanım mı acaba?işte cevabı burada makinelerin genelde yazılımında algılanan ısı ile çalışma zamanı,bakırboru üzerindeki kurve sensörünün ısısı ve belirli süre analiz edilir.Bu tarz durumlarda makine tak diye kesmez. Kalitede burada gizli zaten.Tak diye kesen asıl ince elenip sık dokunmamış teknoloji.Tak diye dur,tuk diye çalış. Eğer ki 10-15 dakika devam etse bu algılama ısısı makine yavaş yavaş kısar kendini.

      Yani Hacılar makine gayet normal ,sıkıntı yok,asıl sıkıntı şu anlar kullanıma klimayı ısıtmada kullanıma çok elverişli değil.

      KÖYLÜ HAKLI ,malesef Kemal kardeş...


      Nasıl yani hocam, tam anlayamadım:
      Arkadaşın klima 24C set ediliyken oda sıcaklığının 29C'ye çıktığını yazmış, dediği süre de 40 dakika.
      Aletin iç sıcaklık 24-25C civarına ulaştığında (ki o durumda yukarısı daha da sıcaktır), kendini kısmaya başlaması, hatta hava yumuşak olduğu için (belki de) kompresörü tümden durdurması gerekmez miydi?
      Bu aralar dediğin yumuşak havaları yaşıyoruz, dandik olsun düzgün olsun klimalar hep normal çalışıyor.
      Özellikle kapasitesi/adımı büyük ve benimkisi gibi programı dandik olanlarda tümden durma aşamasında serin üfleme bile oluyor.

      Anlatılan durumun doğru olması halinde o klimanın konforu nerede?
      Sobaya bir kova kömür atıp hava kapağını da açmak gibi bir durum neredeyse.

      Ya sen iyi anlatamadın, ya ben anlayamadım, izah edermisin. Bence o klimada sorun var.
      |
      |
      _____________________________
      Profili gizli olan özel mesaj atmasın.




    • Binbaşı
      1480 Mesaj
      23 Nisan 2013 21:08:27

      Arkadaşlar 26 metre kare oda için sıcak ve soğuk havalarda kullnılacak çok pahalı olmayan bir klima olarak ne tavsiye edersiniz acaba 2000 -2500 arası olabilir daha da çıkamam
      |
      |
      Bahsedilenler: kocausta*
      _____________________________
      Allah var gam yok!
    • Yarbay
      3700 Mesaj
      23 Nisan 2013 21:35:58
      quote:

      Orijinalden alıntı: _iskenderun_

      Arkadaşlar 26 metre kare oda için sıcak ve soğuk havalarda kullnılacak çok pahalı olmayan bir klima olarak ne tavsiye edersiniz acaba 2000 -2500 arası olabilir daha da çıkamam


      İlk önerim bu olurdu:

      http://www.akakce.com/klima/en-ucuz-alarko-carrier-53nqv050m-x-power-gold-fiyati,449082.html
      |
      |
      _____________________________
      Profili gizli olan özel mesaj atmasın.
    • Teğmen
      149 Mesaj
      23 Nisan 2013 22:11:56
      quote:

      Orijinalden alıntı: akillitasarruf.com

      efesaruhan: servis ile irtibat halindeymişsiniz, izmir ziyaretinizden dolayı talebiniz yerine getirilememiş... Ayrıca keşke bizim ofisimizi de ziyaret etmiş olsaydınız...

      akillitasarruf.com ekibi olarak alarko ve toshiba klimaları donanım haber müşterilerine en uygun fiyattan vermeye devam ediyoruz. tek yapmanız arayıp teklif istemeniz...

      ben izmir seyatinde falan değilimki.bunu kim söyledi merak ediyorum ?seyahete bu cuma günü çıkıcam.bu konu ile ilgili alarko müşteri hizmetlerine gönderdiğiniz mailin akimiyetini sn burhan bey bana dönüş yapmadığı için tekrardan alarko müşteri hizmetlerini aradım.onlarda servisi aramışlar servis bana dönüş yaptı.bizde 24.04.2013 carşamba sabahı saat 10.30 a randevulaştık.gelip toshiba marka klimayı söküp yerine alarko x power 50m klimanın montajını gercekleştırcekler.
      ziyaret konusunda ise ben ne demek istediğinizi anladım.teşekkurler
      |
      |
      _____________________________
      ana ünite alpıne cda-117
      mid anfi audision sr4
      capacıtor stinger 2farad
      alt yapı stinger 4 avg




    • Teğmen
      174 Mesaj
      23 Nisan 2013 22:17:22

      bugün geldi klima, yarın montaj için gelcekler, şimdilik herşey olumlu
      |
      |
      Bahsedilenler: kemal1414
      _____________________________
      dream endless...
    • Binbaşı
      1672 Mesaj
      24 Nisan 2013 00:28:06
      quote:

      Orijinalden alıntı: 9köy

      quote:

      Orijinalden alıntı: kocausta*

      quote:

      Orijinalden alıntı: 9köy



      iki ehtiyar birden saldırmış yine

      ben iddia ediyorum o klimada bişe yok. (amacım iddia değil tabiki iddia yazdıysam bile) 3-4 derece fazla ölçmesi gayet normal arkadaşın zaten yarında servis gelecek diyor inşaallah bişe çıkmaz. sensör sorunu varsada o kolay.

      benim demek istediğim şu bende aynı ölçümleri yapıyorum odanın üst taraflarında 26C çalıştırdığımda 30 derece ölçtüğüm çok oluyor. uzak nokta çekyat hizziasında ise derece 27C 28C oluyor. ben wattmetre priz ile klimanın kıstığını görüyorum demek sitediğim odur. hatta mat35 te 21C ayarlıyorum oda 24C oluyor diyor. çok tuhaf bir durum olarak görmüyorum. fan durumlarınıda sorunuz dedim zaten arkadaşa.


      Olurmu yahu köylü, bendeki dandik klimalar bile bu hatayı yapmıyor.
      DD'ler de Beko da nasıl ayarlanıyorsa içeriyi o seviyede tutuyorlar.
      Arkadaşın klimasında mutlaka sessör yerleşiminde bir sorun var.

      Uçtaki ölçen duyarga peteklere fazla uzak olabilir, yada diğer uç içerde monte edildiği yerde temas iyi değildir; bir şekilde klimaya durması gerektiği noktayı doğru haber veremiyor.

      abi ben mesajımın içinde parantezlerle durumu belirttim zaten sorun yok. arkadaş servis çağırmış zaten düzeltmişler. ama şimdi birde oto fan meselesi çıktı ona taktım. carrierde bu durumun olmaması düşünülemez. şayet doğru ise sen nediyorsun bu konuda abi çok incelemiştin carrierleri. bence servis saçmalamış:((

      şimdi daikini denedim me kapalı bu arala açmıyorum hiç. me de hatırladığımsa zaman zaman bu sesin hızlanıp alçaldığı. için sinir oluyordum.. daikinde oto fana alınca fan sesi hemen azalıyor fakat sabit bir hız var. mitsubishi gibi değişken değil. me sanırım ihtiyaca göre daha iyi ölçüp hızlanıp vayaşlayabiliyor.

      işte burdada markalara göre farklılık arkadaşa belirttiğim gibi . çünkü ben devamlı sabit fanlarda kullanırım klimalarımı. oto fanda kullanan arkadaşlarda artık duruma göre beliritirler sanırım.


      Konuya Daikin kullanıcısı olarak PM attım 9köy
      _____________________________
      ||SAMSUNG 55" JS8500 3D 4K TİZEN SUHD SMART LED TV|| SAMSUNG CURVED SOUNDBAR HW-6001 || DİGİTURK PLUS IQ 4K ÜYESİ* D SMART HD SMART ÜYESİ |||| TİVİBU UYDU SÜPER HD PAKET ÜYESİ || || NETSPEED YALIN 16MBPS ÜYESİ 30TL|| SONY_PLAYSTATİON_4 500_GB Psn:altinbas2011 ||DAIKIN İNVERTER KLİMA || MITSUBISHİ ELECTRİC ENVİRO MELCLOUD İNVERTER KLİMA || APPLE IPHONE XS MAX GOLD 64 GB--IPHONE XS MAX GOLD 64GB|| APPLE IPAD AİR 16GB BEYAZ || |*ŞEREFLİ BEŞİKTAŞK 1903|| || 2013 WW POLO BLUEMOTİON ŞEKER BEYAZ ||




    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      16 Not
      24 Nisan 2013 01:00:28
      quote:

      Orijinalden alıntı: temeş

      Arkadaşlar dün,ayarladığım sıcaklığın 4-5 derece üstüne çıkmasına rağmen klimanın kendini kısmadığını belirtmiştim.Bu sonucu 30-40 dakikalık auto fan modunda çalıştırmada aldım.Bugün servis geldi.Sensörle biraz oynadı biraz da dışarı doğru aldı.Dış ünite kendini kıstı.Bunu gözlemledik.Ancak iç ünitenin fan sesinde bir değişiklik olmadı.Bunu sorduğumda auto fan modunun bildiğimiz gibi,yani otomatik olarak fan hızını ayarlamadığını söyledi.Yani auto fan var ama hiç bir işe yaramıyor gibi bir sonuç çıkarttım.Nasıl olur anlamış değilim.Tavsiye olarak en düşük fan hızında kullanmamı söylediler.Diğer taraftan odada ayarlanan ile gerçek sıcaklık farkı bu sefer 2-3 derece kadar farketti.Cevaplarınız için teşekkür ederim.

      klimacılara klimayı öğretemedik gitti :)

      auto fan seçince fan kendisi ayarlamıyormuş güleyim mi ağlayayım mı ,o halde niye otomatik fan koymuşlar :)

      gerçi benimde pek kullandığım yok kendim ayarlamayı tercih ediyorum ama ayarladığımda ısı yükselince kendisi kısıyor

      2 derece fark bir yerde normal kabul edilebilir ama 2 nin üstündeki sapmalar bence anormal çalışmayı gösterir çünkü 2 derece rakam olarak küçük gibi görünse de mevzu ısınma serinleme olunca bence büyük derecede sapmalı çalıştığını gösterir

      servis sensörün yerini değiştirdiğinde fark oldu ise sensörün çalıştığı anlaşılıyor ama çalışıyor olması sağlam olduğu anlamına gelmez
      |
      |
      _____________________________




    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      16 Not
      24 Nisan 2013 01:08:37
      quote:

      Orijinalden alıntı: mbirol

      Maşallah herkes döktürmüş.Biz arkadaşa bir şey sorduk tenezül edip cevap bile yazmadı.Bu verdiğim bilgi ona değildir.daha fazla merakı olana ,maksat güzellik olsun.

      Bu tarz ısı farklılığının sebebi ,termostat ,termistör arızası vs. değildir.Bu tamamen üreticinin parametrelerinden kaynaklanır.markalara görede değişiklik gösterebilir.Biz arkadaşa sorduk ama yazmadı.Şimdi siz klimayı 24 deceye aldınız ve içerideki ısı 10-15 dakikada 24 oldu.Şimdi klima kendini kıssa veya kapatsa o ısı ne kadar stabil kalabilir.Yada dönüş ısısı gerçekten de stabilleşti mi,yoksa baypas vs. mi var,yada yanlış kullanım mı acaba?işte cevabı burada makinelerin genelde yazılımında algılanan ısı ile çalışma zamanı,bakırboru üzerindeki kurve sensörünün ısısı ve belirli süre analiz edilir.Bu tarz durumlarda makine tak diye kesmez. Kalitede burada gizli zaten.Tak diye kesen asıl ince elenip sık dokunmamış teknoloji.Tak diye dur,tuk diye çalış. Eğer ki 10-15 dakika devam etse bu algılama ısısı makine yavaş yavaş kısar kendini.

      Yani Hacılar makine gayet normal ,sıkıntı yok,asıl sıkıntı şu anlar kullanıma klimayı ısıtmada kullanıma çok elverişli değil.

      KÖYLÜ HAKLI ,malesef Kemal kardeş...

      ya hocam yapma gözünü seveyim :)

      oda aynı ısıda kalacak diye bir iddiamız yok bizim itirazımız 25 dereceye ayarlanan klimanın 29 dereceye çıkması ,ha siz bu normaldir diyorsanız o zaman benim klima bozuktur

      ben 24 dereceye ayarlamışsam 23-25 seviyesini asla geçmiyor yani artı / eksi 1 derecelik bir sapma oluyor

      bu durumda ya benim cihaz çok mükemmel yada tam tersi bozuk olduğundan öyle çalışıyor ama her ne olursa olsun ben bu çalışma şekline razıyım ,diğer türlü 25 dereceye ayarladığımda 29 dereceye kadar ısı yükselecekse bırakalım benimki bozuk olsun :)
      _____________________________




    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      16 Not
      24 Nisan 2013 01:13:45
      quote:

      Orijinalden alıntı: 9köy

      quote:

      Orijinalden alıntı: kocausta*


      Toshiba arızaları derken şimdi AC'lerde de fabrikasyon hatalar çıkmaya başlarsa artık bunları da unutucaz bu hesapça.
      Ya da en iyisi, millete "ME alın, dertle uğraşmayın" demek lazım.

      Oto fan konumunda benim gördüğüm, markalara göre değişmekle beraber 1. ila 4. kademe hız arasında oynuyor üfleme hızları, zaten işin mantığı da bunu gerektirir.
      Senin Daikin'de fan hızı oto konumda sabit oluyorsa onda sorun olmalı.

      aynen. öyle gözüküyor.

      benim daikinde yanlız fan sesi hemen kesiyor kısıyor ama değişken değil. aman sorun olmasında çalınmış olsun ona razıyım ordan çalmış olabilirler incelemem lazım aynen kullanalara sormam lazım.

      aslında birol usta bu konuyu çözer ona liste göndermiştim hatta burayada işliyimhttp://daikintech.co.uk/Data/Split-Sky-Air-Indoor/ATX/2011/ARX-JV1B/ARX-JV1B_SM.pdf

      e be 9 köy sen sürekli yarım inverter tam inverter demiyonmu :)

      bende aslında tam inverter olsalar hiç durmaz ve sürekli hızlanır /yavaşlar diyorum ama daha önceki kullanıcı mesajlarında en kaliteli tam / full inverter olanların dahi yavaşlamak yerine flapları yukarı diktiğini gördük

      yani bir konuda daha boşuna dil döktük ,bence henüz tam / full inverter klimayı yapmayı başaramadılar
      _____________________________




    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      16 Not
      24 Nisan 2013 01:21:12
      quote:

      Orijinalden alıntı: 9köy

      quote:

      Orijinalden alıntı: mbirol

      Maşallah herkes döktürmüş.Biz arkadaşa bir şey sorduk tenezül edip cevap bile yazmadı.Bu verdiğim bilgi ona değildir.daha fazla merakı olana ,maksat güzellik olsun.

      Bu tarz ısı farklılığının sebebi ,termostat ,termistör arızası vs. değildir.Bu tamamen üreticinin parametrelerinden kaynaklanır.markalara görede değişiklik gösterebilir.Biz arkadaşa sorduk ama yazmadı.Şimdi siz klimayı 24 deceye aldınız ve içerideki ısı 10-15 dakikada 24 oldu.Şimdi klima kendini kıssa veya kapatsa o ısı ne kadar stabil kalabilir.Yada dönüş ısısı gerçekten de stabilleşti mi,yoksa baypas vs. mi var,yada yanlış kullanım mı acaba?işte cevabı burada makinelerin genelde yazılımında algılanan ısı ile çalışma zamanı,bakırboru üzerindeki kurve sensörünün ısısı ve belirli süre analiz edilir.Bu tarz durumlarda makine tak diye kesmez. Kalitede burada gizli zaten.Tak diye kesen asıl ince elenip sık dokunmamış teknoloji.Tak diye dur,tuk diye çalış. Eğer ki 10-15 dakika devam etse bu algılama ısısı makine yavaş yavaş kısar kendini.

      Yani Hacılar makine gayet normal ,sıkıntı yok,asıl sıkıntı şu anlar kullanıma klimayı ısıtmada kullanıma çok elverişli değil.

      KÖYLÜ HAKLI ,malesef Kemal kardeş...

      konunun önemi kaybolmasında.

      ben bida bu ehtiyarla uğreşmeycem nedesem kızyor yavv hem diyro altta kaldın uyduryporsun diyor çeşitli giflerle sataşıyor bana bende elden geldiğince belge çıkarıyurm ona sataşınca kızyor sanki neyimize lazım klimacımı olcaz beni delirtme diyor kızıyor. e sanki ben klimacımı olcam canım cızıktıryoruz şurda biraz kaçim ben gene canımı okur yoğusam

      haklı olmadığını

      neden haklı olmadığını birol ustaya yazdığım cevapta bulabilirsin

      ama sen 24-25 dereceye ayarladığında 29-30 dereceye kadar sıcaklık yükseliyorsa ve sen bundan memnunsan ona ben karışmam

      yine sen evin tavanında ölçüpte öyle söyülüyorsan doğru olabilir ama mantığı nedir onu anlayamadım ,tepe taklak yaşamıyorsan :)
      _____________________________




    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      16 Not
      24 Nisan 2013 01:27:27
      quote:

      Orijinalden alıntı: rebellious86

      bugün geldi klima, yarın montaj için gelcekler, şimdilik herşey olumlu

      hayırlı olsun

      bu defa buroteknik işini düzgün yaptı ve beni dahi şaşırttı :)

      ama olsun tek biz yanılalım bizim için sorun olmaz

      gerçi bana yaşattıkları olayı unutmadım ve kolay kolayda unutmayacağım :)
      |
      |
      _____________________________
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      5 Not
      24 Nisan 2013 06:07:44
      quote:

      Orijinalden alıntı: kemal1414

      quote:

      Orijinalden alıntı: 9köy

      quote:

      Orijinalden alıntı: mbirol

      Maşallah herkes döktürmüş.Biz arkadaşa bir şey sorduk tenezül edip cevap bile yazmadı.Bu verdiğim bilgi ona değildir.daha fazla merakı olana ,maksat güzellik olsun.

      Bu tarz ısı farklılığının sebebi ,termostat ,termistör arızası vs. değildir.Bu tamamen üreticinin parametrelerinden kaynaklanır.markalara görede değişiklik gösterebilir.Biz arkadaşa sorduk ama yazmadı.Şimdi siz klimayı 24 deceye aldınız ve içerideki ısı 10-15 dakikada 24 oldu.Şimdi klima kendini kıssa veya kapatsa o ısı ne kadar stabil kalabilir.Yada dönüş ısısı gerçekten de stabilleşti mi,yoksa baypas vs. mi var,yada yanlış kullanım mı acaba?işte cevabı burada makinelerin genelde yazılımında algılanan ısı ile çalışma zamanı,bakırboru üzerindeki kurve sensörünün ısısı ve belirli süre analiz edilir.Bu tarz durumlarda makine tak diye kesmez. Kalitede burada gizli zaten.Tak diye kesen asıl ince elenip sık dokunmamış teknoloji.Tak diye dur,tuk diye çalış. Eğer ki 10-15 dakika devam etse bu algılama ısısı makine yavaş yavaş kısar kendini.

      Yani Hacılar makine gayet normal ,sıkıntı yok,asıl sıkıntı şu anlar kullanıma klimayı ısıtmada kullanıma çok elverişli değil.

      KÖYLÜ HAKLI ,malesef Kemal kardeş...

      konunun önemi kaybolmasında.

      ben bida bu ehtiyarla uğreşmeycem nedesem kızyor yavv hem diyro altta kaldın uyduryporsun diyor çeşitli giflerle sataşıyor bana bende elden geldiğince belge çıkarıyurm ona sataşınca kızyor sanki neyimize lazım klimacımı olcaz beni delirtme diyor kızıyor. e sanki ben klimacımı olcam canım cızıktıryoruz şurda biraz kaçim ben gene canımı okur yoğusam

      haklı olmadığını

      neden haklı olmadığını birol ustaya yazdığım cevapta bulabilirsin

      ama sen 24-25 dereceye ayarladığında 29-30 dereceye kadar sıcaklık yükseliyorsa ve sen bundan memnunsan ona ben karışmam

      yine sen evin tavanında ölçüpte öyle söyülüyorsan doğru olabilir ama mantığı nedir onu anlayamadım ,tepe taklak yaşamıyorsan :)

      ağnıyamıyporsunki ağnasan birol ustayada karşı çıkmıycanız diğer ehtiyarla. klimadaki arıza meselesi ayrı adamın bahettiği konu ayrı benim anladığım ama pöreblem yok benim ayağım aya basıyor
      |
      |
      _____________________________




    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      5 Not
      24 Nisan 2013 06:37:44
      quote:

      Orijinalden alıntı: altinbas07

      quote:

      Orijinalden alıntı: 9köy

      quote:

      Orijinalden alıntı: kocausta*

      quote:

      Orijinalden alıntı: 9köy



      iki ehtiyar birden saldırmış yine

      ben iddia ediyorum o klimada bişe yok. (amacım iddia değil tabiki iddia yazdıysam bile) 3-4 derece fazla ölçmesi gayet normal arkadaşın zaten yarında servis gelecek diyor inşaallah bişe çıkmaz. sensör sorunu varsada o kolay.

      benim demek istediğim şu bende aynı ölçümleri yapıyorum odanın üst taraflarında 26C çalıştırdığımda 30 derece ölçtüğüm çok oluyor. uzak nokta çekyat hizziasında ise derece 27C 28C oluyor. ben wattmetre priz ile klimanın kıstığını görüyorum demek sitediğim odur. hatta mat35 te 21C ayarlıyorum oda 24C oluyor diyor. çok tuhaf bir durum olarak görmüyorum. fan durumlarınıda sorunuz dedim zaten arkadaşa.


      Olurmu yahu köylü, bendeki dandik klimalar bile bu hatayı yapmıyor.
      DD'ler de Beko da nasıl ayarlanıyorsa içeriyi o seviyede tutuyorlar.
      Arkadaşın klimasında mutlaka sessör yerleşiminde bir sorun var.

      Uçtaki ölçen duyarga peteklere fazla uzak olabilir, yada diğer uç içerde monte edildiği yerde temas iyi değildir; bir şekilde klimaya durması gerektiği noktayı doğru haber veremiyor.

      abi ben mesajımın içinde parantezlerle durumu belirttim zaten sorun yok. arkadaş servis çağırmış zaten düzeltmişler. ama şimdi birde oto fan meselesi çıktı ona taktım. carrierde bu durumun olmaması düşünülemez. şayet doğru ise sen nediyorsun bu konuda abi çok incelemiştin carrierleri. bence servis saçmalamış:((

      şimdi daikini denedim me kapalı bu arala açmıyorum hiç. me de hatırladığımsa zaman zaman bu sesin hızlanıp alçaldığı. için sinir oluyordum.. daikinde oto fana alınca fan sesi hemen azalıyor fakat sabit bir hız var. mitsubishi gibi değişken değil. me sanırım ihtiyaca göre daha iyi ölçüp hızlanıp vayaşlayabiliyor.

      işte burdada markalara göre farklılık arkadaşa belirttiğim gibi . çünkü ben devamlı sabit fanlarda kullanırım klimalarımı. oto fanda kullanan arkadaşlarda artık duruma göre beliritirler sanırım.


      Konuya Daikin kullanıcısı olarak PM attım 9köy

      ben sadece dün deneme yaptım ama klima yüksek fanda çalışıyordu auto fana tuşladığım anda ses anında durdu bir süre daha çalıştırdım ama fan tekrar hızlanmadı. ama oda sıcak olduğundan sanırım ya grek görmedi yada bu otofanda birçeşit düşük fan gibi ayarlanmış olabilir senin gibi ilk çalıştırmada deneme yapmam lazım. sende bu arada dikkat edersin oto fanda yükselip alçalma oluyormu zaman zaman.
      |
      |
      _____________________________




    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      5 Not
      24 Nisan 2013 06:42:25
      quote:

      Orijinalden alıntı: kemal1414

      quote:

      Orijinalden alıntı: 9köy

      quote:

      Orijinalden alıntı: kocausta*


      Toshiba arızaları derken şimdi AC'lerde de fabrikasyon hatalar çıkmaya başlarsa artık bunları da unutucaz bu hesapça.
      Ya da en iyisi, millete "ME alın, dertle uğraşmayın" demek lazım.

      Oto fan konumunda benim gördüğüm, markalara göre değişmekle beraber 1. ila 4. kademe hız arasında oynuyor üfleme hızları, zaten işin mantığı da bunu gerektirir.
      Senin Daikin'de fan hızı oto konumda sabit oluyorsa onda sorun olmalı.

      aynen. öyle gözüküyor.

      benim daikinde yanlız fan sesi hemen kesiyor kısıyor ama değişken değil. aman sorun olmasında çalınmış olsun ona razıyım ordan çalmış olabilirler incelemem lazım aynen kullanalara sormam lazım.

      aslında birol usta bu konuyu çözer ona liste göndermiştim hatta burayada işliyimhttp://daikintech.co.uk/Data/Split-Sky-Air-Indoor/ATX/2011/ARX-JV1B/ARX-JV1B_SM.pdf

      e be 9 köy sen sürekli yarım inverter tam inverter demiyonmu :)

      bende aslında tam inverter olsalar hiç durmaz ve sürekli hızlanır /yavaşlar diyorum ama daha önceki kullanıcı mesajlarında en kaliteli tam / full inverter olanların dahi yavaşlamak yerine flapları yukarı diktiğini gördük

      yani bir konuda daha boşuna dil döktük ,bence henüz tam / full inverter klimayı yapmayı başaramadılar



      durmayan inverter arıyorsan bana göre yok öyle bişe. kocaustanın arçelikten almak lazım kocaustam bir daikinci arkadaşa yazdım o ilk çalıştımada felan devamlı otofan kullnıyormuş. deneyecek bakalım. bende zaten dün yazıdan sonra denemiştim anında düştü fan hızı ama oda sıcak olduğundan sanrım yükselmedi tekrar yada tek düze bir fanda komuş olabilir uyanıklar. bugün deniycem tekrar umarım oduna başvurmam gerçi kurcalalam bile bıktım ya
      |
      |
      _____________________________




    • Binbaşı
      1328 Mesaj
      24 Nisan 2013 09:25:48
      quote:

      Orijinalden alıntı: hamidowic

      arkadaşlar ascon yada contek klima tercih edilirmi?
      fiyatları uygun ve daikin mallarıyla aynı fabrikadan çıkıyormuş

      arkadaşlar bu mesajımı tekrarlasam. bilgisi olan varmı?


      ayrıca bir mitsubishi klimanın ELECTRIC mi yoksa HEAVY INDUSTRIES mi olduğunu kod numaralarından nasıl anlayabiliriz.
      netten satış yapan firmaların görsellerine güven olmuyor.



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hamidowic -- 24 Nisan 2013; 9:49:42 >
      _____________________________
    Hızlı Cevap




Reklamlar
sohbet
#0850 Numara Tahsisi;#0850 Hat;#IP Santral;#Toplu
üniversite
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Tablet sürümü
Mini Sürümü

DHSQLZ
0,296
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.