Şimdi Ara

Kliksa'ya dikkat. Kutu içeriği eksik ürün gönderdi.

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
40
Cevap
0
Favori
1.155
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Kliksa'dan aşağıdaki ürünü aldım. iade edilmiş ürünü gönderdi. Üstelik ürün içeriği eksik. Kutudan subwoofer çıkmadı. Boş kutu çıktı. Güler misin ağlar mısın. Sinirden kuduruyorum. Değişim talep ettim bakalım ne olacak?

    http://www.kliksa.com/urun/pioneer-htp-329-ev-sinema-sistemi/902187883



  • Bu firmaya noldu anlamadım kullsnılmış telefonları 0 olarak sattığına dair şikayetler de duyuyorum ki iyice iğrendim piyasadan
  • Hırsızlığın,ahlaksızlığın,adam kayırmacılığın kol gezdiği bir yerde ne bekliyorsunuz ki? İmam cemaat ilişkisi...Daha kötülerine hazır olun...
  • umarım bız gönderdık kapalı kutu sen aldın yarım kutu bu bızı ılgılendırmez demezer, artık her kargo açılışını vıdeolu yapmak şart
  • Çok alışveriş yaptım Kliksa'dan, hiçbirinde sıkıntı yaşamadım. En iyi diyebileceğiniz sitede bile bazı aksaklıklar yaşayabilirsiniz. Şahsen o kadar site içinde benim beğendiğim ve güzel indirimler yapan bir site. Bu mağduriyetinizi de umarım çözerler. Sonucu yazarsanız seviniriz.
  • Ürünü temin ettikleri firma ile görüşüp bana geri döneceklerini, beklemem gerektiğini söylediler. Neyi bekliyorum anlamadım. Eksik parçayı mı gönderecekler? Bunu kabul etmem mümkün değil. Gönderseler bile bu ürün içime sinmez artık. Değişim talep ettim zaten. Bugün kargoya vereceğim ürünü.

    Kliksa'dan daha önce bir çok alışverişim oldu. Ben de sorun yaşamamıştım. Buzdolabı almıştım mesela. Hiç sorun çıkmamıştı.

    Ekleme: Yolladim gitti.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi S0NADAM -- 24 Kasım 2015; 20:28:18 >
  • S0NADAM kullanıcısına yanıt
    Kurban bayramında önce derin dondurucu almıştık , kargodan kırık geldi. 1 ay boyunca dolabı alıp yenisini gondermelerini bekledik. En sonunda aldılar adresten sonra biz yenisini göndermelerini bekliyoruz saf saf. 1 hafta sonra habersiz siparişi iptal edip parayı geri yatırdılar.
    Arayıp sorduğumuzda da stokta kalmadığını söylediler ama sitelerinde hala satmaya devam ettiler.
    Kurbanda çektiğimiz rezaleti düşünün artık.
    Böylede karaktersiz bir firma.
  • Hızlıal.com kullanılmış monitör gönderdi ne yapmalıyım acaba..monitörün etiketleri sokülmüş garinti belgesi buruş buruş yıpranmış..nasıl bu ürünü sıfırdiye gönderiyorlar)))))
  • quote:

    Orijinalden alıntı: managerxn

    Hızlıal.com kullanılmış monitör gönderdi ne yapmalıyım acaba..monitörün etiketleri sokülmüş garinti belgesi buruş buruş yıpranmış..nasıl bu ürünü sıfırdiye gönderiyorlar)))))

    Değişim isteyin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • takip işleri de sorunlu kliksa da

    sözde siparişim hala hazırlık aşamasında

    kargo bu akşam teslim edildi

    nasıl bir takip sistemleri varsa artık
  • kliksa (sogutuculu) masaustu ram'ın yerine gorsel olarak alakasız nootbok ramı gonderdi.

    iade edip paramı almam 2 ay surdu hediye cekınıde vermedıler.

    ne alaka bu nasıl yapılır filan dıye kızıyordum artık kızmıyorum dusundumde

    ikiside ram kabahat bizdeki nootbok ramını masaustune bılgısayara takamadık.

    ulan bi kliksa depocusu kadar olamadık yaa anasını satıyım..
  • @Kliksa Destek kliksa bu aralar cok bozdu
    Edit:Paypal kullanmadan Kliksa'dan siparise uzak durun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi extrabold -- 27 Kasım 2015; 20:53:41 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kliksa teknosa aynı değil mi? aynı. peki teknosa'dan sıfır ürün alabilen biri var mı şimdiye kadar?
  • Sayın ....................,

    ....................... numaralı siparişinize ait eksik aksesuar ....................... takip numarası ile ups kargoya teslim edilmiştir.

    Bilgilerinize sunarız.


    Allah'ım kurtar beni. Elimizi verdik kolumuzu alamıyoruz. Ürünü ben komple paketleyip gönderdim. Teslim aldılar. Kaç defa telefonda konuştuk. Değişim yapacaklardı. Şimdi bana eksik ürünü gönderiyorlar.

    Gel de delirme şimdi
  • Hocam gecmis olsun sizin icin sıkıntılı bi surec olacak. Sunu belirteyim konustugunuz musteri temsilcileri ile urun teslim alan birimde buyuk ihtimalle irtibat sorunu var. Hep yasanan sorunlar. Surekli musteri hizmetlerini kaegoyu takip etmeniz lazim. Kargoyu teslim aldiklari anda arayin durumu anlatin. Bu takim sorunlar cok oluyor. Allah sabir versin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kliksa'nın müşteri hizmetlerinden herhangi bir hizmet alabilen varsa helal olsun diyeceğim. Resmen hizmet vermemek adına iş yapan bir müşteri hizmetleri birimi var. Tabi yetkilerini bu denli kısıtlayan yönetime söylenmek lazım. Her neyse, doğruca genel müdürlük ile görüşün. Müşteri hizmetleriyle, email'le falan bu işi çözemezsiniz. Benim gibi sinir stres dolarsınız 1 haftada. Allah sabır versin şimdiden.
  • Son 2 ay içerisinde 2 ürün iade ettim(nedeni birinde ürünün fiyatı bir günde 60 tl düşmesi , diğerinde şemsiyeler kırık geldi).İnanırmsınız adamlar şemsiyeyi sadece naylona sarıp göndermişler. paramı almam en az 3 hafta sürdü ikisindede .Bu z herifler açıyorlar teli anlatıyoruz hep aynı terane.Vallahi billahi bunlar kadar ilgisiz bir firma olamaz.Bide m.temsilcileri hep erkek geldi ondan mı ki acep....
    edit:En son paypala başvurdum ordan geldi para



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nirvanha -- 28 Kasım 2015; 2:29:53 >
  • Kliksanın yaptığı rezillikte, o aleti eksik şekilde iade edene ne demeli?

    Halk rezil, firmalar rezil.
  • Kargo ile görüştüm. Küçük bir paket gelmiş. Tahmin ettigim gibi sadece eksik urunu göndermişler. Hiç bana getirmeden iade etmelerini istedim.

    Ben zaten önceki gelen eksik paketi de iade etmiştim. Teslim almışlardı. Tam bir rezalet.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar kiliksa teknosa duyumlarima göre ellerindeki tüm ürünleri bozuk sağlam kırık herneyse satıyor sa holding bu sektörü ya bırakacak yada satacaktir elindeki malları bitirmeye çalışıyorlar
    Müşteri memnuniyeti sıfırlanan şirketler piyasada pazar yeri kayıp ediyor yani zarar ediyorlar zararıda eskiden 80 yıllar gibi bozuk mama yağ gibi satamamakta teknoloji ürünü leri üzerinden zararı musterinden çıkarıyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ertugrul_121 -- 29 Kasım 2015; 18:44:42 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.