Şimdi Ara

Kliksa - LG 47LM760S DVB-S FULL HD 3D LED LCD TV + KARGO BEDAVA= 2600 + 200 tl bonus

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
38
Cevap
2
Favori
3.509
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 2400 e geliyor. fiyat şu ana kadar ki en düşük fiyat.

    670s ile karıştırmayın


    http://www.kliksa.com/UrunDetay/tv-goruntu-sistemleri/led-lcd-televizyon/900190867



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ilker1041 -- 2 Kasım 2012; 22:28:55 >



    _____________________________
    İLKER 1041
  • gördüğüm en iyi fiyat gerçekten de.. Takipteyim, az daha sabredeceğim almak için..
    _____________________________
  • Hep lg hep lg.
    Şu Samsunglarda yap böyle ölü fiyatları artık kliksa
  • trabzondayım peşin ödemeyle bana bu ürünü alacak kişi arıyorum acil !!

    ürünün içinden hediye gözlükler ve sihirli kumanda çıkıyordur herhalde ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kadir_trabzon -- 2 Kasım 2012; 23:15:38 >
    _____________________________
    Kredi Kartı Yardımlaşma Kulübü
  • yok mu kredi kartını taksitlendirmek isteyen felan krediyle ugraşmadan :) ürünü kaçırmak istemiyorum teklifleri acilen bekliyorum yer : trabzon
    _____________________________
    Kredi Kartı Yardımlaşma Kulübü
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kadir_trabzon

    trabzondayım peşin ödemeyle bana bu ürünü alacak kişi arıyorum acil !!

    ürünün içinden hediye gözlükler ve sihirli kumanda çıkıyordur herhalde ?

    world kampanyasına kadar dayan % 15 indirim alabilirsin .
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: modakartalı

    quote:

    Orijinalden alıntı: kadir_trabzon

    trabzondayım peşin ödemeyle bana bu ürünü alacak kişi arıyorum acil !!

    ürünün içinden hediye gözlükler ve sihirli kumanda çıkıyordur herhalde ?

    world kampanyasına kadar dayan % 15 indirim alabilirsin .

    bu ürün bu fiyata 3 saatten fazla durmaz gibi geliyor :)
    _____________________________
    Kredi Kartı Yardımlaşma Kulübü
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Bu hafta 42" olanı Vatan'da 2099 TL'den sattılar. Fiyatlar düşüyor.
    _____________________________
  • saat 01:00 sularında hemen kaptım 1 tane.
    ilk gördüğümde 1 aydır stoklara girmesini beklediğim 670s modeli sandım, "vaybe sonunda geldi hemde 100 lira daha indirimli" dedim.
    sonra diğer şoku yaşadım cihaz, 760s modeli ve 670s den daha uygun. bi salaklaştım falan
    sonra direk yapıştııııır
    _____________________________


    !!!NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE!!!
    BEŞİKTAŞ ÇARŞI
  • Napsak alsak mı. Karar veremedim. Az önce mail attım kutu içeriğinde akıllı kumanda var mı diye. Gelen cevaba göre ciddi ciddi düşünüyorum. Kliksa dan ürün alıp sorun yaşayan var mı?
    _____________________________
  • Ne salon var abi sizde de...

    Benim salona 40 inch anca gidiyor..
  • Fiyat mükemmel
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: isacubukcu

    Napsak alsak mı. Karar veremedim. Az önce mail attım kutu içeriğinde akıllı kumanda var mı diye. Gelen cevaba göre ciddi ciddi düşünüyorum. Kliksa dan ürün alıp sorun yaşayan var mı?

    içinde gozluk ve akıllı kumada cıkıyor..kliksa sabancı kurulusu..en azından bir cok firmadan daha guvenilir...bu fiyat şimdiye kadar gordugu en iyi fiyat alıcısyan kacırma....fiyat mumkunatı yok daha asagıya gelmez..sonra uzulursun....

    bende bu tvleri baya bi sure takip edip 46es7000 almıs bulundum keskem biraz daha bekleseymişim...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi El_domingo -- 3 Kasım 2012; 11:48:54 >
    _____________________________
    Türk sosyal medyasında, her yapılan işe bir bahane bulan;

    “Büyük Stratejistler", “Öğrenilmiş Çaresizlik Mağdurları”, “Yabancı Hayranları”, “Paralı/Gönüllü Tetikçiler", “İdeolojik Zombiler" ve “Duyar Teröristleri” nden cokca var...**




  • quote:

    Orijinalden alıntı: El_domingo

    quote:

    Orijinalden alıntı: isacubukcu

    Napsak alsak mı. Karar veremedim. Az önce mail attım kutu içeriğinde akıllı kumanda var mı diye. Gelen cevaba göre ciddi ciddi düşünüyorum. Kliksa dan ürün alıp sorun yaşayan var mı?

    içinde gozluk ve akıllı kumada cıkıyor..kliksa sabancı kurulusu..en azından bir cok firmadan daha guvenilir...bu fiyat şimdiye kadar gordugu en iyi fiyat alıcısyan kacırma....

    Ben philips 40pfl5507 almıştım kliksa dan..

    Geldi ve kurulumu kendim yaptım. Baktım 1 tane ölü piksel var. Hemen kutuladım ve mail attım. Cayma hakkımı kullanıyorum ve iade ediyorum diye. UPS ile karşı ödemeli gönderdim. Para hesabıma iade edildi.

    Yani güvenilir fazlası ile...




  • 2 tane de ben aldım.Haber veren arkadaşa teşekkür ederim.Uzun zamandır Samsung 47 es 7000 ile bu LG 760 S 'i takipdeydim bugün sabah forumdan öğrenince hemen bonus kart buldum iki tane ayrı + avantajix fırsatıylada 2350 tl geldi. çok iyi oldu..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aksaray1 -- 3 Kasım 2012; 11:26:14 >
    _____________________________
  • Bende aldım bir adet. Teşekkür ederim

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • çok iyi fiyattı kaçırdım
    _____________________________
    Kredi Kartı Yardımlaşma Kulübü
  • tükendi
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Orada Olmayan Adam

    Hep lg hep lg.
    Şu Samsunglarda yap böyle ölü fiyatları artık kliksa

    55 D7000 serisi eski model olmasına rağmen ne hikmetse 4.000 TL altına inmiyor
    _____________________________
    Bazıları hayatı dolu dolu yaşar. Bazıları ise yavaşça akıp geçmesini bekler. Ama hayatı biryerde yakaladın mı, işte O zaman muhteşem birşey olur...
  • alanlara hayırlıolsun. takip ettiğim modeldi 46es8000 le ikisi bu birçok yönden iyi tek eksi yanı 3d gözlük olayında pasif gözlük kullanıyor. 46es8000 de aktif gözlük 1080p ye kadar çıkıyor yani lg ise maksimum 540p görüyor.
    _____________________________
    Bedava peynir sadece fare kapanında bulunur.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.