DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Yeni DH Mobil Uygulama herkese açık beta sürümü kullanıma açıldı. Gizle Şimdi Dene
Kızlara teklif etmeyin
24
Cevap
0
Favori
770
Tıklama
Konudaki Resimler
Mesaj Tarihine Göre En Beğenilen Son Ekleneneler
Seçimimi Hatırla
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> Kızlara teklif etmeyin
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
    • Yarbay
      3111 Mesaj
      12 Nisan 2017 13:18:05 Konu Sahibi
      Teklif edip değerinizi düşürmeyin egolarını şişirmeyin bırakın canları cehenneme



      < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >



      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      847 Mesaj
      12 Nisan 2017 13:18:53
      Hiç bir erkek teklif etmezse düzeni değiştiririz
      _____________________________

      Age Of Empires 2 oynayanlar pm atsın
    • Yarbay
      3111 Mesaj
      12 Nisan 2017 13:21:06 Konu Sahibi

      İşte bu düzen değişmeli neden herşeyi erkek yapıyor



      < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      maşık kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      538 Mesaj
      12 Nisan 2017 13:21:44
      EAEGS ayooolllll



      < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Yarbay
      3111 Mesaj
      12 Nisan 2017 13:30:52 Konu Sahibi

      Kaçın kurtarın kendinizi :)



      < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      mustafa.berk kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________

    • Teğmen
      189 Mesaj
      12 Nisan 2017 13:38:27
      Hala çıkma teklifi ediliyor mu? Benimle çıkar mısın falan. Çok saçma zaten.
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      614 Mesaj
      12 Nisan 2017 13:40:03
      hayatında bi tane kıza teklif ediyosun sonra red yiyosun sonra gelip burda ağlıyorsun

      erkek olun erkek,,, erkek dediğin ilk onayı alana kadar teklif etmeye devam eder. ürkek ve kırılgan olmak daha çok kızlarda gözlenen durumlardır. bir kız gelipte sana teklif etmez çünkü bu ayıptır. gidip açılmak erkeğin görevidir..

      sen şimdi 20 tane kıza teklif etcen hiç birisi sana he demicek öyle mi? yani motor gibi habire teklif et demek istemiyorum ama sevdiğin beğendiğin kızlara tabiki gidip şansını deneyeceksin yani ya.. kızmı yapacak kardeş? kızın bunu yapması eğer seni gerçekten sevmiyor sa sana aşık değilse bu yavşaklıktır yani. he seni çok seviyo istiyo dayanamıyosa canına takettiyse belki senden önce gelip sana aşkını itiraf edebilir. kızlar ölümüne sussun demiyorum ama yani teklif dediğin olay erkeğin görevidir be


      not . burda tekliften kastım gidip ona duygularını ifade etmektir. bu olmasa bile gidip onla samimiyet kurmaya çalışmaktır en basitinden gidip onla arkadaşlık kurmaya başlamaktır. yoksa teklif kelimesini bende sevmiyorum ama sizze derdimi öyle anlatıyorum.



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Akordiyon -- 12 Nisan 2017; 13:41:41 >
      _____________________________

    • Er
      0 Mesaj
      12 Nisan 2017 13:49:43
      quote:

      Orijinalden alıntı: Akordiyon

      hayatında bi tane kıza teklif ediyosun sonra red yiyosun sonra gelip burda ağlıyorsun

      erkek olun erkek,,, erkek dediğin ilk onayı alana kadar teklif etmeye devam eder. ürkek ve kırılgan olmak daha çok kızlarda gözlenen durumlardır. bir kız gelipte sana teklif etmez çünkü bu ayıptır. gidip açılmak erkeğin görevidir..

      sen şimdi 20 tane kıza teklif etcen hiç birisi sana he demicek öyle mi? yani motor gibi habire teklif et demek istemiyorum ama sevdiğin beğendiğin kızlara tabiki gidip şansını deneyeceksin yani ya.. kızmı yapacak kardeş? kızın bunu yapması eğer seni gerçekten sevmiyor sa sana aşık değilse bu yavşaklıktır yani. he seni çok seviyo istiyo dayanamıyosa canına takettiyse belki senden önce gelip sana aşkını itiraf edebilir. kızlar ölümüne sussun demiyorum ama yani teklif dediğin olay erkeğin görevidir be


      not . burda tekliften kastım gidip ona duygularını ifade etmektir. bu olmasa bile gidip onla samimiyet kurmaya çalışmaktır en basitinden gidip onla arkadaşlık kurmaya başlamaktır. yoksa teklif kelimesini bende sevmiyorum ama sizze derdimi öyle anlatıyorum.

      kardeşim ne güzel boş yapmışsın be helal olsun valla sana
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      614 Mesaj
      12 Nisan 2017 13:54:56

      ne o kardeş sendemi pısırık takılıyon
      |
      |
      kapruz kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________

    • Binbaşı
      1634 Mesaj
      Eski Kullanıcı Adı:
      ozan1212



      Android Beta Tester
      12 Nisan 2017 13:57:30
      quote:

      Orijinalden alıntı: Akordiyon

      hayatında bi tane kıza teklif ediyosun sonra red yiyosun sonra gelip burda ağlıyorsun

      erkek olun erkek,,, erkek dediğin ilk onayı alana kadar teklif etmeye devam eder. ürkek ve kırılgan olmak daha çok kızlarda gözlenen durumlardır. bir kız gelipte sana teklif etmez çünkü bu ayıptır. gidip açılmak erkeğin görevidir..

      sen şimdi 20 tane kıza teklif etcen hiç birisi sana he demicek öyle mi? yani motor gibi habire teklif et demek istemiyorum ama sevdiğin beğendiğin kızlara tabiki gidip şansını deneyeceksin yani ya.. kızmı yapacak kardeş? kızın bunu yapması eğer seni gerçekten sevmiyor sa sana aşık değilse bu yavşaklıktır yani. he seni çok seviyo istiyo dayanamıyosa canına takettiyse belki senden önce gelip sana aşkını itiraf edebilir. kızlar ölümüne sussun demiyorum ama yani teklif dediğin olay erkeğin görevidir be


      not . burda tekliften kastım gidip ona duygularını ifade etmektir. bu olmasa bile gidip onla samimiyet kurmaya çalışmaktır en basitinden gidip onla arkadaşlık kurmaya başlamaktır. yoksa teklif kelimesini bende sevmiyorum ama sizze derdimi öyle anlatıyorum.

      sen ne diyorsun ya
      |
      |
      _____________________________

      Naughty Rotten Rhymer
    • Onbaşı
      37 Mesaj
      12 Nisan 2017 14:01:43
      quote:

      Orijinalden alıntı: Akordiyon

      hayatında bi tane kıza teklif ediyosun sonra red yiyosun sonra gelip burda ağlıyorsun

      erkek olun erkek,,, erkek dediğin ilk onayı alana kadar teklif etmeye devam eder. ürkek ve kırılgan olmak daha çok kızlarda gözlenen durumlardır. bir kız gelipte sana teklif etmez çünkü bu ayıptır. gidip açılmak erkeğin görevidir..

      sen şimdi 20 tane kıza teklif etcen hiç birisi sana he demicek öyle mi? yani motor gibi habire teklif et demek istemiyorum ama sevdiğin beğendiğin kızlara tabiki gidip şansını deneyeceksin yani ya.. kızmı yapacak kardeş? kızın bunu yapması eğer seni gerçekten sevmiyor sa sana aşık değilse bu yavşaklıktır yani. he seni çok seviyo istiyo dayanamıyosa canına takettiyse belki senden önce gelip sana aşkını itiraf edebilir. kızlar ölümüne sussun demiyorum ama yani teklif dediğin olay erkeğin görevidir be


      not . burda tekliften kastım gidip ona duygularını ifade etmektir. bu olmasa bile gidip onla samimiyet kurmaya çalışmaktır en basitinden gidip onla arkadaşlık kurmaya başlamaktır. yoksa teklif kelimesini bende sevmiyorum ama sizze derdimi öyle anlatıyorum.

      Senin gibiler yuzunden soytarisini bile kral yapiyosunuz lan.. neymis onay alana kadar devammis. Senin gibi abazalar gunde 10 kiza instagramdan, ordan buradan yavsar, yuzune bakilmayacak kizlarin egosundan gecilmez sonra. Asil sen erkek olda ucan kacana yazilma. Sonra kizlar niye boyle?



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Er
      0 Mesaj
      12 Nisan 2017 14:04:34
      quote:

      Orijinalden alıntı: Akordiyon

      ne o kardeş sendemi pısırık takılıyon

      Aynen öyle benim canım kardeşim kuduruk olmaktan iyidir
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      614 Mesaj
      12 Nisan 2017 14:05:17
      quote:

      Orijinalden alıntı: Ceryan Muhendisi



      Alıntıları Göster


      Senin gibiler yuzunden soytarisini bile kral yapiyosunuz lan.. neymis onay alana kadar devammis. Senin gibi abazalar gunde 10 kiza instagramdan, ordan buradan yavsar, yuzune bakilmayacak kizlarin egosundan gecilmez sonra. Asil sen erkek olda ucan kacana yazilma. Sonra kizlar niye boyle?

      ne egosu ya egoymuş.. ego dediğiniz şey zaten yavşak kızlarda olur. sen böyle kızlardaki egodan zırvalıyorsan sende egosunun kölesi olan yavşak erkeklerdensindir.. egonunhesabını yapıyorsan sende de ego vardır. gidin kendi egonuzu önce bi dize getirinde..
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      614 Mesaj
      12 Nisan 2017 14:06:27
      quote:

      Orijinalden alıntı: kapruz



      Alıntıları Göster


      Aynen öyle benim canım kardeşim kuduruk olmaktan iyidir

      e benim yazdığımdan kuduruk olmayı anlıyorsanız bu sizin algı yapınızdan kaynaklıdır.
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      614 Mesaj
      12 Nisan 2017 14:10:22
      aksine düzgün bir kıza gidip teklif ettiğinizde eğer o bunu reddederse siz onunla arkadaşlığınızı devam ettirirsiniz bile. kimsenin biyeri kalkmaz bu iş böyledir. medeniyet. siz içinizdeki kudurukları egoları bastırın. medeni olun biraz bide düzgün ahlaklı olun. bi insanı sevmenin teklifin da belli kuralları adapları vardır. sen bir kıza neden teklif edersin onu söyle önce. ben bir evliliğe doğru gidecek ilk adımdan bahsediyorum. sen kızla başka türlü hayallerin peşindeysen hiçbir kıza bulaşmasanız evet herkes için daha iyi olur..



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Akordiyon -- 12 Nisan 2017; 14:12:12 >
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      614 Mesaj
      12 Nisan 2017 14:22:43

      noldu niye cevap vermiyonuz?...
      |
      |
      kapruz kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________

    • Binbaşı
      1762 Mesaj

      iOS Beta Tester
      12 Nisan 2017 14:25:07
      2 yıllık bir ilişkim var. Ben teklif etmedim. Kız bana seni seviyorum demişti. Ondan önce epey förüşüyorduk zaten ben ona tutulmuştum oda bana ama ben açılamamıştım.



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

      [link=http://forum.donanimhaber.com/m_47511058/mpage_1/f_/key_//tm.htm
    • Çavuş
      70 Mesaj
      12 Nisan 2017 14:27:31
      Rahat olun zaten üniversitede kızlar teklif ediyor
      |
      |
      _____________________________

    • Er
      0 Mesaj
      12 Nisan 2017 14:27:41
      quote:

      Orijinalden alıntı: Akordiyon

      noldu niye cevap vermiyonuz?...

      haklı olduğunu anladım o yüzden cevap vermedim özür dilerim sen haklıymışsın
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      4958 Mesaj
      12 Nisan 2017 14:36:33
      Zaten teklif etmiyoruz. İş hayatına girince göreceksiniz. Evde kalmış yalnız kızlarla dolu her yer. Koca bulamıyoruz diye ağlıyorlar. Hatta "yeter ki devlet memuru olsun hemen evet diyeceğim" diyenine bile rastladım.

      Bu işler böyledir. Serseri tiplerle takılırlar ama onlardan eş olmayacağını anlayınca da yaş 30'a dayanmış ve iş işten geçmiş olur. Bence de canları cehenneme.
      _____________________________





Reklamlar
ses yalıtım malzemeleri
SEO
modasor
izmir havalimanı transfer
ses yalıtımı
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Tablet sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,453
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.