Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

Kızla Tanıştık Ama...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı, 1 Masaüstü Kullanıcı
24
Cevap
0
Favori
689
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı Özel >> Kızla Tanıştık Ama...
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    317 Mesaj
    Meraba arkdaşlar. Benim arkadaş sınıftan 2 kızla konuşup hafta sonu için okey oynayalım demiş. Tabi beni de hesaba katarak. Ben de olur gelirim falan dedim kızlardan birini arkadaş faceden gösterdi ben de biraz araştırdım falan tanışmak için cumartesi günü seçtik daha doğrsusu okey oynamak için. Buluştuk falan tanışma faslını geçtikten sonra kızın çok ilgisiz soğuk olduğunu farkettim ya da ne bilieyim henüz yarım saat 1 saatlik bir konuşmayla ancak bu kadar samimiyet olur falan mı dersiniz ancak hangi bölümden olduğumu bile yaklaşık 20 dk sonra sordu hani benim bildiğim bu gibi konular tanışırken sorulur ancak bu kız oyuna başladıktan 20 dk sonra sordu ve bunun gibi birka şey daha. Mesela annesi aradığında işte ''yanımda şu şu şu kişiler var bir de bizim şu arkadaşın arkadaşı var falan'' dedi ismimi unuttu hani bu doğal bişe ama tam o anda sorulması gerekmez mi ben söledim telefonla konuşurken ismim şu diye. Ya kafam karışık faceden eklemeye bile teredüt ediyorum.Acaba ilk konuşmalar genelde böyle mi geçer masada sadece bana karşı bir soğukluk hissettim kızdan. Önerileriniz nelerdir ekleyip şansımı deneyeyim mi yoksa hiç bulaşmayam mı . LÜTFEN SEVİYELİ CEVAPLAR YAZIN. TEŞEKKÜRLER...



    |
    |
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    681 Mesaj
    Dene şansını alt tarafı olmazsa olmaz ne olur.
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1626 Mesaj
    dostum bence beklenti icine girme. he deniyem diyosan dene bi faceden ekle.
    diger turlu fazla ugrasma bence. 1 karis havada.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1852 Mesaj
    İlk defa diyosun arkadaşım ne bekliyosun kucağına atlamasını falan mı ?

    Ekle konuşmaya çalış olacağı varsa olur. Tavırlarından anlarsın zaten.
    |
    |
    _____________________________
  • Onbaşı
    38 Mesaj
    Bence üzerine gitme. Ne Face'ten ekle ne de herhangi bir şekilde ona ulaş.
    Olacağı varsa zaten o ilerde kendini belli eder, arkadaşlarına çıtlatır.
    Ama ortalıkta henüz bir şey yokken kendini hırpalamana değmez.
    |
    |
    _____________________________
  • Emekli Yönetici
    1679 Mesaj
    bence faceden filan ekleme hiç bişi yapma o arkadaşına söyle bir görüşme daha ayarlasın yine öle geçerse kızdan umudunu kes kızın sorulara soruyla cevap vermesi gerek sendne biraz bile elektirik aldığını anlaman için kesip atıorsa hiç bişi olmaaz
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    101 Mesaj
    Usta hiç yanaşma kız anlattığın gibiyse ROBOT
    Aman uzak dur.
    |
    |
    _____________________________
    Mazlumun zalimden öcünü aldığı gün şüphesiz ki zalimin zulmettiği günden çok daha çetin olacaktır.Hz. ALİ
  • Yüzbaşı
    317 Mesaj
    Öneriler genel olarak ekleme yönünde. Ya kararsızım işte arkadaşlara da sordum hatta yanımda duran oyun oynadığım arkadaşa da sordum hani ben bir soğukluk göremedim konuştunuz falan tanışma zamanı fazla laubali olamaz kız dedi. Fakat hani bazı belli başlı yapılması gereken şeyler vardır ya tanışma sırasında olsun tanıştıktan sonra olsun onları gerçekleştirmediği için biraz tedirginim. Aslında gerekeni yaptı da usulünce yapmadı ilk mesajımda da anlattığım gibi. Ne bileyim bir yanım tanışmak istiyor diğer yanım istemiyor. İkilemdeyim.
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1464 Mesaj
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    317 Mesaj
    gülücük koymayı bilen arkadaşlar var aramızda. Yorum var mı benim konu hakkında?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    317 Mesaj
    Beyler arkadaşlık isteği gönderdim 2 saat önce ama bakalım ne olacak var mı başka önerisi olan ?
    |
    |
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    18 Not
    kız seni beğenmemiş kardeş.sanada hissettirmeye çalışmış soğuk davranarak
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    317 Mesaj
    ?
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    162 Mesaj
    ben olsam göndermezdim arkadaşlık isteği eklerse o ekler eklemezse de kız mı yok ortalık kaynıyor
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    248 Mesaj
    kız odunsa salla dostum hıc ugrasılmaz o tiplere boşa zaman kaybedersın bellıkı sende fırlama bi tip degilsin olmaz o iş olmamasıda senın acından ıyı guven dh ye
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    317 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: nokt@

    kız odunsa salla dostum hıc ugrasılmaz o tiplere boşa zaman kaybedersın bellıkı sende fırlama bi tip degilsin olmaz o iş olmamasıda senın acından ıyı guven dh ye

    iyi güzelde bu işin olmamasının benim için nasıl iyi durum olduğunu anlamadım. Sonuçta faceden baktığımda etkilenmiştim kızdan.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yarbay
    2260 Mesaj
    Kiz seni begenmemis sende dayanamayip eklemissin.Biraz sabirli gururlu davransaydin keske.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________

    Jason Statham
    İnsanlar farklı düşünür, farklı konuşur ve farklı dövüşür.

  • Teğmen
    248 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: emre_demir1


    quote:

    Orijinalden alıntı: nokt@

    kız odunsa salla dostum hıc ugrasılmaz o tiplere boşa zaman kaybedersın bellıkı sende fırlama bi tip degilsin olmaz o iş olmamasıda senın acından ıyı guven dh ye

    iyi güzelde bu işin olmamasının benim için nasıl iyi durum olduğunu anlamadım. Sonuçta faceden baktığımda etkilenmiştim kızdan.

    anlaşamazsın ugrasır durursun sureklı tartısırsın üzer senı zmaanını alır ömründen ömür gider saçına ak duser daha yazayım mı
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    317 Mesaj
    bir de bu gibi durumlarda yani kızın soğuk davrandıgı durumlarda ne yapmalıyım? Sürekli espiri yapıp dikkatini üzerimemi çekmem lazım.soguk davranıyorsa bosver demeyin sonucta kızdan etkilenipte tanışmak istedim.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    3014 Mesaj
    Kız isimlerinizi tek tek saydığına göre üzerinde baskı var. Ve içine kapanık biri gibi en azından bana öyle geldi gibi. Hatta eminim diğer kız arkadaşı onu gelmeye zor ikna etmiştir.Soğuk davranması bu yüzden bence. Sakın şebeklik yapmaya çalışma. Cool bir şekilde espri yapmakla maymuna dönmek arasında ince bir çizgi var Yeri geldiğin patlat bir tane. Tabi burdan az konuşan biri ol demiyorum. O konuşmuyorsa sen konuş.Eminim açılır bir şeyler olur. Bence faceden de ekle ordan da biraz konuşmaya çalış. Aslında annesinin aramasından kızın yaşının küçük olduğunu farz etmiştim yaşları bilmiyorum ama. Yukarıda yazdıklarımın hiçbiri doğru da olmayabilir. Belki kız içine kapanık falan değildir arkadaşı zorla getirmiştir o yüzden keyifsiz falandır bir de belki size ısınamadığı için konuşmamıştır. Bayağı uzun oldu ha
    |
    |
    _____________________________




HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
üniversite
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
Masal
SEO
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,344
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.