Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

KIZ VEYA ERKEK ARKADAŞINIZDAN HİÇ TOKAT YEDİNİZMİ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir Kullanıcı, 2 Masaüstü Kullanıcı
85
Cevap
0
Favori
1.492
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> KIZ VEYA ERKEK ARKADAŞINIZDAN HİÇ TOKAT YEDİNİZMİ?
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    2260 Mesaj
    gecen sene kız arkadasımdan tokat yemistim
    konu söyle gelisti
    eski kız arkadasım benim telefonuma msj atıyor iste nasılsın ne yapıyorsun bir ara bizim eve gelirmisin görüselim senı özledim falan diye
    neyse bende cok önemsemiyorum ki zaten olmaz bu yanlıs olur falan diyorum
    msj silmeyi unutuyorum kız arakadasımda hic yapmadıgı seydir icine mi doguyor ne tlefonumda msj lara bakıyor ben o msj unutmusum bile.msj gördügünde bu ne demek oluyor buna ne cvp verdin falan diyor sinirleniyor bende tabı böyle bi heycen kekliyorum kı aslında yanı bi sey yapamdım benı dinlemdi bende anlatamadım ve kızılayda bi cafenin ortasından bi tokay yiyorum.
    neyseki sonra anlatıyorum ve oda benim ne kadar ciddi oldugumu görüyor özür diliyor haksız bi tokattı ama onun beni ne kadar sevdigini anlamıs oldum
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    6468 Mesaj
    1-2 kızdan tokat yemişimdirYiyince gülüyorum onlarda gülüyo
    |
    |
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    tokat yemedim atmadımda ama tekvando dersi alıyorum birgün öyle bir olay olursa yazık...
    |
    |
    _____________________________
    Yaratılışımda Bir Fevkaladelik Varsa Oda Dünyaya Türk Olarak Gelmemdir...
  • Binbaşı
    1529 Mesaj
    vallahi benimkisi ızrt pırt durmadan elleri yanaklarımda

    öle şakalaşma gibi uyyy canım cicim birülü biürlrül diyee yanaklardan mıncırıyoz birbirimizi ama çok şükür daha tokat yemedim iyi çocuğum ben

    ama attım. taksimde istiklalin ortasında o kadar kişinin gözü önünde bilerek isteyerek düşünerek attım tokatı.(şimdiki kız ark ıma değil) hakketti demeye gerek yok
    |
    |
    _____________________________
    Sarı dalgalı saçına, yüzüne, dudağına, gülüşüne, bakışına, gözüne, endamına, eline, parmağına, sesine, ismine, yürüyüşüne oturuşuna, yanağına, gamzene, burnuna, boynuna, sarılmana, sevmene, kokuna, koynuna, sıcaklığına, herrşşeyine sana tarifsiz aşığım. Düşünebildiğim kadar hızlı konuşabilmem gerek sevgimi anlatmak için... AB RH(-)
  • Binbaşı
    1777 Mesaj
    ben tokat yedikten sonra yumruk atıyorum sinir geçiriyor
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    441 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: van_hoijdonk

    neden haklı yaw. ben onu severken hiçbir şey yokken ayrılmak istiyorum dedi.... ok. dedim ama kardeşim benden ayrılıpta 3 saat sonra başkasıyla gezilir mi yaa???


    Tabi bu adama kötü koyar...Ben tokat atmazdım ama ona yapacağım şey tokattan beter olurdo
    |
    |
    _____________________________
    ALLAH YAZARKEN DİKKAT EDİN İSME HÜRMET EDİN...
    MARDİNLİLER KULÜBÜ
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
Mobilya Takımları
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
SEO
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,300
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.