Şimdi Ara

Kız resmen bana asılıyor !

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir Kullanıcı, 2 Masaüstü Kullanıcı
51
Cevap
0
Favori
1.484
Tıklama
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> Kız resmen bana asılıyor !
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Binbaşı
    1943 Mesaj
    Beyler arkadaş olarak takıldığım çalıştığım yerden arkadaşım (Kız) sürekli bana asılıyor sürekli karikatür paylaşıyor beni etiketliyor (Tabi karikatürler aşk ve sevgi içerikli) geçen bana sevgilin var mı diye sordu ama kıza karşı hiçbişey hissetmiyorum ne yapsam beyler



    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    599 Mesaj
    Sana Asıldığı Yok, Seni Yalnız Bırakmak İstemiyor Anladık Asosyalsın
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    536 Mesaj
    vur kaç.
    _____________________________
  • Binbaşı
    1943 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: KaNKaWaReZ

    Sana Asıldığı Yok, Seni Yalnız Bırakmak İstemiyor Anladık Asosyalsın

    Yok hocam cidden kızla çalıştığım yerden olsa gerek baya bi muhabbetimiz var ama son zamanlarda gerçketne davranışları değişti evet asosyalim ama hareketleri çok farklı
    |
    |
    _____________________________
  • Emekli Yönetici
    9251 Mesaj
    Bugün birşey hissetmiyor olman yarında bişey hissetmiyor olacağın anlamına gelmiyor.
    _____________________________
    Core2Duo [email protected] //Big Water 735//Abit IN9 32XMAX Wifi //Sapphire 4770//2*2GB Crucial Ballistic Tracer//2*500 Gb Seagate RAID0//HP W2207//Ev Yapımı Feel! Tıkla //LG Dvd-rw//Philips cd-rw//Lc POWER 550Watt//HP 1315 All in one//Creative Megaworks THX550 5 1//Creative Audigy2ZS //Logitech Momo Racing Force//
  • Yarbay
    3161 Mesaj
    her gece başka bişeye asılcağına kıza asıl sende. hadi parçala onu şampiyon
    _____________________________

    Haggard seveni ben de severim.
    2 kişilik hesâb

  • Teğmen
    119 Mesaj
    Konu dışının yarısı asosyal ve kızsız :D Bu da bulmuş da bunuyor hey Allah ım
    _____________________________
  • Yarbay
    9370 Mesaj
    Bırak yırtana kadar asılsın
    |
    |
    _____________________________
    Moulin Rouge!
    "Yanlış adamla dövüşüyor olsanız bile en azından doğru silah seçin."
  • Yüzbaşı
    771 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: supremum

    Bugün birşey hissetmiyor olman yarında bişey hissetmiyor olacağın anlamına gelmiyor.

    Katılıyorum.
    _____________________________
  • Teğmen
    149 Mesaj
    iyi ya işte artık senin asılmana gerek kalmadı... asılan biri var...
    _____________________________
  • Binbaşı
    1617 Mesaj
    Abine bana asılıyor diye şikayet et.Adam toplayıp dövsünler onu
    _____________________________


    "Hiçbir şeye, sırf inanmak istediğin için inanma. Bir şeye inanmak, onu gerçek yapmaz. Fikirleri, gözlem ve deneylerden elde edilen kanıtlarla test et. Çok beğendiğiniz bir fikir, iyi kurgulanmış bir testi geçemiyorsa yanlıştır. Yola devam et. Kanıtlar sizi nereye götürüyorsa oraya gidin. Elinizde hiç kanıt yoksa, peşin yargıda bulunmayın. Belki en önemli kural da şudur:
    Unutmayın; yanılıyor olabilirsiniz!"
    -Neil deGrasse TYSON

  • Binbaşı
    1943 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ommemo

    Abine bana asılıyor diye şikayet et.Adam toplayıp dövsünler onu

    Tek çocuğum
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    3163 Mesaj
    benimde çok asıldığım kız var.
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    6807 Mesaj
    Yav he he,
    |
    |
    _____________________________
    Dünya üzerindeki canlıların, DNA zincirinde sadece dört Nükleotit bulunur. Her canlı varlık, bu dört temel yapı taşlarının değişik kombinasyonlarıyla yaratılmıştır. Bizim gen zincirimizde ise; Boşluklar vardır. Bunlar beşinci ve altıncı DNA Nükleotidir. Şu an gen aktarımını tamamladık, yeni bir tür yaratmayı başardık, Bu tür insan ile uzaylı melezidir,
  • Uzaklaştırılmış 5 gün cezanın, 4 gün 23 saat 54 dakika kadarı kaldı.
    quote:

    Orijinalden alıntı: Darkdexterness

    Beyler arkadaş olarak takıldığım çalıştığım yerden arkadaşım (Kız) sürekli bana asılıyor sürekli karikatür paylaşıyor beni etiketliyor (Tabi karikatürler aşk ve sevgi içerikli) geçen bana sevgilin var mı diye sordu ama kıza karşı hiçbişey hissetmiyorum ne yapsam beyler

    YAV HE HE



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Binbaşı
    1463 Mesaj


    Sen bu işi yap.



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Binbaşı
    1943 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: OBERTAN


    quote:

    Orijinalden alıntı: Darkdexterness

    Beyler arkadaş olarak takıldığım çalıştığım yerden arkadaşım (Kız) sürekli bana asılıyor sürekli karikatür paylaşıyor beni etiketliyor (Tabi karikatürler aşk ve sevgi içerikli) geçen bana sevgilin var mı diye sordu ama kıza karşı hiçbişey hissetmiyorum ne yapsam beyler

    YAV HE HE

    HE HE YAV
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2363 Mesaj
    vay be adama, fırsat gelmiş, beğenmiyor fırsatı, kız güzel değilse orası ayrı
    |
    |
    _____________________________
    Ryzen 5 3600 - ASUS TUF B450-PLUS GAMING - 2x8GB Crucial Sports 3000MHz - MSI VENTUS RTX 2080 - XIGMATEK BEAST - LG 24 24GL600F 144Hz - SteelSeries Arctis 7 2019 Edition - A4TECH X7-G800V - Steelseries QCK HEAVY - Steelseries Rival 300 Hp Omen Edition-

    Hp Omen 15 Late 2017 - iPhone 7 32 GB.

    That's all folks.
  • Yarbay
    3253 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: yok kişi

    Konu dışının yarısı asosyal ve kızsız :D Bu da bulmuş da bunuyor hey Allah ım


    Yarısımı çok iyimsersin. Bir anket yapılsa %80 asosyal çıkar. Asosyal olmasa burada işine :)
    _____________________________
  • Emekli Yönetici
    9251 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: afrodude

    quote:

    Orijinalden alıntı: supremum

    Bugün birşey hissetmiyor olman yarında bişey hissetmiyor olacağın anlamına gelmiyor.

    Katılıyorum.

    Zaten sınırsız ilgiye kayıtsız kalmak ancak sınırsız ilgiden bunalmış kızların işidir. Sınırsız ilgi çeken erkek ya dünya starıdır ya da DH forum üyesidir.
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
    _____________________________
    Core2Duo [email protected] //Big Water 735//Abit IN9 32XMAX Wifi //Sapphire 4770//2*2GB Crucial Ballistic Tracer//2*500 Gb Seagate RAID0//HP W2207//Ev Yapımı Feel! Tıkla //LG Dvd-rw//Philips cd-rw//Lc POWER 550Watt//HP 1315 All in one//Creative Megaworks THX550 5 1//Creative Audigy2ZS //Logitech Momo Racing Force//




HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
son dakika
Mobilya Takımları
Bey Azura
haberler
Canlı Tv izle
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,625
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.