Şimdi Ara

kız konusu ;)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
16
Cevap
3
Favori
457
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar direk başlayım konuya

    her gün okula gitmek için durağa gidip beklerken yan tarafımda bi kız gördüm baya güzel kızdı ilk başlarda yanında arkadaşı vardı ben araba gelene kadar ona bakıyodum 1-2 hafta sonra durakta tek kalmaya başladı diğer arkadaşları biraz daha geç geliyordu ben ona bakarken o da yavaş yavaş bakıyordu daha sonraları bu iş böyle bakışmalarla sürdü bir türlü gidipte ne diyeceğimi bulamadım acaba ne niyetle bakıyodu 2 hafta önce durakta beklerkene yanıma geldi yanımda bekledi ben dedim galiba öylesine yanımda daha bekledi 2-3 gün daha yanıma gelip bekledi bu sefer ben 3-4 adım ilerde beklemeye başladım sonra ki gün yine yanıma geldi öyle birbirimize bakıp duruyoruz yani kızla aynı okuldan olsan konuşma başlatırım da okullarımız farklı benm sorunum konuşmayı başlatıp ne desem benm tahminim
    __merhaba
    o da merhaba der yani
    daha sonra tanışabilirmiyiz dedikten sonra okul ism felan filan derken sürer de işte onun arkadaşları gelmeden ilk konuşmayı yapıp daha sonra ki günler ilerletmem lazım ilk konuşmayı nasıl yapsam bir türlü cesaretimi toplayamıyorum bide ilk durağa gelirken hemn mi diyim nasıl yapsam bi plan kurun arkadşlar



    eskiden derdimki lan millet nasıl bu kadar uzun yazı yazıyor diye ama gerçekten yazılabiliyormuş



    _____________________________




  • Niye kasıldın ki bu kadar? Taşlayacak mı seni?
    Öyle kabak gibi bekleme tanışmak için, durağa 2 dakika geç gel o orda dursun sonra git yanına omzuna dokun naber falan gir işte
    İnsan olum onlar insan
    _____________________________
    "Father, is it over?"
    "No, my son... the raid will reset next week."
  • arkadaş zaten yeterince iyi açıklamış, ha tersler diye korkuyorsan git önce bir saati sor, samimi bir şekilde cevap verirse hangi okuldansın filan diye devam ettir konuyu
    _____________________________
    42
  • Aklıma ankaraya kar yağdığında kolu sızlayan adam geldi nedense..

    O da aynen bu şekilde anlatmaya başlamıştı ama sonunu okuyanlar bilir
    _____________________________
  • merakta bırakma bizi de ne oldu bugün yapabildin mi bir şeyler ?
    _____________________________
    42
  • Yerinde olsam şimdiye çıkıyor olurduk kızla.
    _____________________________
    Live Well.
  • Sen kaçmışsın kıız gelmiş daha ne lan

    Ben orda muhabbeti başlatırdım
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Kız değil kızlar konusu !
    15 yıl önce açıldı
    Kız konusu ( biraz farklı )
    13 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mutlik48

    arkadaş zaten yeterince iyi açıklamış, ha tersler diye korkuyorsan git önce bir saati sor, samimi bir şekilde cevap verirse hangi okuldansın filan diye devam ettir konuyu

    +1 En iyi yöntem bence.
    _____________________________
    PSN ID: orhanyldz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mutlik48

    merakta bırakma bizi de ne oldu bugün yapabildin mi bir şeyler ?

    hocam cuma günleri okulları yokmuş ne saçma yaa
    _____________________________
  • la fırsat ayağına gelmiş. kızı gördüğün zaman direkt günaydın de. karşılığını mutlaka vericektir nasılsın diye gir konuşmaya sonrada adını söylersin oda dediğin gibi bakıyorsa söyler adını mantıklı olacan birader valla en basiti budur kardeşim kendine güveniyorsan kesinlikle işe yarar. %100 facebook onaylı
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kelebek Avcısı

    la fırsat ayağına gelmiş. kızı gördüğün zaman direkt günaydın de. karşılığını mutlaka vericektir nasılsın diye gir konuşmaya sonrada adını söylersin oda dediğin gibi bakıyorsa söyler adını mantıklı olacan birader valla en basiti budur kardeşim kendine güveniyorsan kesinlikle işe yarar. %100 facebook onaylı

    p.tesi deneyeceğimm hocam
    _____________________________




  • ;)
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: king_adam

    arkadaşlar direk başlayım konuya

    her gün okula gitmek için durağa gidip beklerken yan tarafımda bi kız gördüm baya güzel kızdı ilk başlarda yanında arkadaşı vardı ben araba gelene kadar ona bakıyodum 1-2 hafta sonra durakta tek kalmaya başladı diğer arkadaşları biraz daha geç geliyordu ben ona bakarken o da yavaş yavaş bakıyordu daha sonraları bu iş böyle bakışmalarla sürdü bir türlü gidipte ne diyeceğimi bulamadım acaba ne niyetle bakıyodu 2 hafta önce durakta beklerkene yanıma geldi yanımda bekledi ben dedim galiba öylesine yanımda daha bekledi 2-3 gün daha yanıma gelip bekledi bu sefer ben 3-4 adım ilerde beklemeye başladım sonra ki gün yine yanıma geldi öyle birbirimize bakıp duruyoruz yani kızla aynı okuldan olsan konuşma başlatırım da okullarımız farklı benm sorunum konuşmayı başlatıp ne desem benm tahminim
    __merhaba
    o da merhaba der yani
    daha sonra tanışabilirmiyiz dedikten sonra okul ism felan filan derken sürer de işte onun arkadaşları gelmeden ilk konuşmayı yapıp daha sonra ki günler ilerletmem lazım ilk konuşmayı nasıl yapsam bir türlü cesaretimi toplayamıyorum bide ilk durağa gelirken hemn mi diyim nasıl yapsam bi plan kurun arkadşlar



    eskiden derdimki lan millet nasıl bu kadar uzun yazı yazıyor diye ama gerçekten yazılabiliyormuş

    "Ciddiyim"

    Merhaba de ona
    _____________________________

    How many eyes does Lord Bloodraven have?

    A thousand and One Eye

    İşgalciyi öldürüp savaşı bitiren büyük adam!




  • noldu sonuç ?
    ben de benzer bir durum yaşıyorum da o yüzden bu kadar merak içindeyim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mutlik48 -- 2 Nisan 2013; 16:38:36 >
    _____________________________
    42
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mutlik48

    noldu sonuç ?
    ben de benzer bir durum yaşıyorum da o yüzden bu kadar merak içindeyim

    hocam bi tek yakalayamadım ki durakta beklerken sürekli kız, arkadaşlarıyla beraber tek buabilsem direk konuşucam
    _____________________________
  • Nick - davranış uyumsuzluğu
    _____________________________
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.