Şimdi Ara

kız kafayı yedi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
626
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
1 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • birkaç aydır beraber olduğum bi kız var; neden beraberim onu da bilmiyorum, ilgimi de çok çekmiyordu ama başlarda baya enteresan bi ilişki olarak başlamıştı... bu aralar her şeyden bir sorun çıkarıyor ama geçenlerde yaşadığım bi olay bende travma etkisi yarattı, uyuyamıyorum bile


    ben sporuna, sağlıklı yaşamına düşkün biriyim ama haftasonları çıkmayı arkadaşlarla buluşmayı eğlenmeyi de seviyorum. geçtiğimiz cuma en yakın arkadaşımla dışarı çıktıktan sonra evimin önünde beklerken buldum (beraber yaşamıyoruz)


    gece saat 01:00 civarı olduğundan ödüm koptu noldu iyi misin neyse... "eeee kız getirmedin mi" gibi bir şey dedi


    göya zamanında aldatılmış da travması varmış...insanların hepsinin bi travması var o zaman hepimiz delirelim?


    sokağın ortasında çığlık çığlığa ağlamaya başladı ... alkollü olmamı bahane etti başkaları var mı o bu şu diye


    ben de sinirlendim kolundan tuttum içeri girsin diye sen bana dokunamazsın şiddet var diye bağırmaya başladı


    ben de bunun üzerine eve girdim naparsan yap diyip.... peşimden geldi "instagramında o son takip ettiğin kızların hepsinin adreslerini biliyorum" o şu bu derken yeminle kendi kendini sinirlendirip cinnet geçirdi


    öyle bi cinnet geçirdi bağırdıkça osurmaya falan başladı


    cin çıkarır gibi gözleri döndü biyandan da sıçmış gibi koktu her yer benim sinirlerim bozuldu artık gülmeye başladım kız ona daha da sinirlendi


    bu iş burada bitsin diye kızı dışarı çıkardım ama sonra çok pişman oldum kız başına bıraktım diye ama ya bana bişey yapsaydı? tamam kadın cinayetleri falan var ama bunun gibi karılar adamları öldürürler, yemin ederim götüyle başı yer değiştirmiş gibi bişey oldu kafamın içinden gitmiyor o görüntüler


    kızlardan soğudum


    napiyim ben ?




    _____________________________




  • Zebanilerin olmasını beklerdim

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • Okumayın osuran yandere

    _____________________________
  • Okumadım

    _____________________________
  • osuruğa güldüm

    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.