Şimdi Ara

Kız Arkadaşımın Yanında GAZ Kaçırdım !

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
115
Cevap
1
Favori
8.625
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
1 oy
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Kız arkadaşımın yanında rezil kepaze oldum arkadaşlar , psikolojim çok kötü ! bi cafede oturmuş muhabbet ediyorduk bi espiri yapayım dedim ve aniden güldüm Booooooooooom Diye bi ses çıktı aman allahım domatesin ikizi gibi kızardımm sadece kız arkadaşıma değil tümmm cafeye rezil oldum herkes bana bakarak kahkaha attıyordu. ağlayasım geldi ve hemen kaçtım ordan...



    _____________________________
    www.vgrt.net




  • cool story bro.jpg
    _____________________________
    http://thehungersite.greatergood.com/clickToGive/ths/home Her gün 1 tık ile 1 kap yemek sağla!
  • süper konu. sanırım 20-30 baykuş resmi gelir.
    _____________________________
    Hepiniz yüklediğim anlam kadarsınız.
  • otogara git
    _____________________________
    Katılım zamanı: 12 Nisan 2007
  • Bom diye osurdugun için işin kotu.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: solemel

    Kız arkadaşımın yanında rezil kepaze oldum arkadaşlar , psikolojim çok kötü ! bi cafede oturmuş muhabbet ediyorduk bi espiri yapayım dedim ve aniden güldüm Booooooooooom Diye bi ses çıktı aman allahım domatesin ikizi gibi kızardımm sadece kız arkadaşıma değil tümmm cafeye rezil oldum herkes bana bakarak kahkaha attıyordu. ağlayasım geldi ve hemen kaçtım ordan...



     Kız Arkadaşımın Yanında GAZ Kaçırdım !
    _____________________________
    ATATÜRKÇÜLER BİRLİĞİ
    Muhtaç olduğun kudret damarlarındaki asil kanda mevcuttur!




  • Fake aldığına göre muhtemelen yalan söylemiyorsun..Olabilir,insanlık halidir.Kız arkadaşın biraz olgunsa olmamış gibi davranır hatta şimdiye unutmuştur bile.
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • ya kız kaçırsaydı
    _____________________________
    YipMan
  • quote:

    Orijinalden alıntı: |YipMan|

    ya kız kaçırsaydı


    Gol olur ...
    _____________________________
  •  Kız Arkadaşımın Yanında GAZ Kaçırdım !
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sonbaron61


    quote:

    Orijinalden alıntı: solemel

    Kız arkadaşımın yanında rezil kepaze oldum arkadaşlar , psikolojim çok kötü ! bi cafede oturmuş muhabbet ediyorduk bi espiri yapayım dedim ve aniden güldüm Booooooooooom Diye bi ses çıktı aman allahım domatesin ikizi gibi kızardımm sadece kız arkadaşıma değil tümmm cafeye rezil oldum herkes bana bakarak kahkaha attıyordu. ağlayasım geldi ve hemen kaçtım ordan...



     Kız Arkadaşımın Yanında GAZ Kaçırdım !


    şu resim başka bişey için daha uygun incide yapmışlardır kesin
    _____________________________




  • ben de kusmuştum, bilirim nası olduğunu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vidanj -- 15 Aralık 2014; 23:44:33 >
    _____________________________


  •  Kız Arkadaşımın Yanında GAZ Kaçırdım !
    _____________________________
    azizim Çino.Tut ki sen bir sisesin,bir sarap sisesi.
    Ve Aspirin Osmanın elindesin.Aspirinin zulmüne dayanamayip havaya uçtun.Artik benim için ölüsün Çino....




    PSN:ERTANTR
    Xbox Live: WinRiverWinTR
  • quote:

    Orijinalden alıntı: [Sync]

     Kız Arkadaşımın Yanında GAZ Kaçırdım !




    yerden yazıyorum
    _____________________________
  •  Kız Arkadaşımın Yanında GAZ Kaçırdım !



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi buckethead® -- 8 Eylül 2010; 23:54:57 >
    _____________________________
  • bide attır tam olsun..
    _____________________________
    cesareti olmayanın hep bir bahanesi vardır
  • Ahahaha düşünsenize kız arkadaşınızın yanında en hayvancasına boooorrrtthh ,zaaaarrtth,güümm,pat,çat,küt,fırt diye osurduğunuzu
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: White Nigga!

    bende kusmuştum, bilirim nası olduğunu


    Avatar tanıdık geliyor seni lanet olası beyaz zenci
    _____________________________
    Only Off Topic
    Katılım Zamanı : 16 Temmuz 2008 (2005)


  • quote:

    Orijinalden alıntı: E.W.İ.K

    Ahahaha düşünsenize kız arkadaşınızın yanında en hayvancasına boooorrrtthh ,zaaaarrtth,güümm,pat,çat,küt,fırt diye osurduğunuzu

    Yangına körükle gitme adam intihar etcek simdi
    _____________________________
    azizim Çino.Tut ki sen bir sisesin,bir sarap sisesi.
    Ve Aspirin Osmanın elindesin.Aspirinin zulmüne dayanamayip havaya uçtun.Artik benim için ölüsün Çino....




    PSN:ERTANTR
    Xbox Live: WinRiverWinTR




  •  Kız Arkadaşımın Yanında GAZ Kaçırdım !
    _____________________________
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.