Şimdi Ara

Kıyamet Alameti: Öz kızından çocuk sahibi oldu!

Koronavirüs Özel
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
92
Cevap
0
Favori
5.626
Tıklama
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> Kıyamet Alameti: Öz kızından çocuk sahibi oldu!
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    8478 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: trimaxsahinabi

    @Serdar ..hala kemik rengi diyorsun....şaka mı yapıyorsun,okuduğunu anlamakta mı zorlanıyorsun,çözemedim....zencilerde,kemiğin rengi siyah diye bir şey mi yazdım..şaka mı yapıyorsun...ve üstelik kanıtla diye ısrar etmişsin..sen gerçekten de veterinerlik mi bitirdin? garip,kusura bakma yani....bu arada bahsettiğin sitenin biri tübitak ,biri de üni (tıp fakt.) sitesi...sadece biri anti darwinci...ayrıca yazdıklarımdan hiçbirşey anlamamışsın...üstte insan ırkının tek bir çiftin birleşmesinden gelmesinin saçma olduğunu zaten belirtmişim...düzgün okuyun,rica ediyorum..msj ları açıklamaktan baygınlık geldi.

    Açık yazdığınızı düşünüyorsunuz, çünkü yazdığınızı siz aklınızdan geçiriyorsunuz. Okuyanın da anlaması için düzgün cümleler gerekiyor malesef. Bu düşüncenize gelince, tek bir çiftin birleşmesini ben de savunmuyorum. Ancak değişim ve geçiş genetik bir olaydır. Afrika'da oluşan yeni ırk siyah, Kuzey bölgelerde oluşanlar beyaz değil, doğa şartlarına uyumluluk söz konusu. Genelde çöllerde yaşayan develerin neden hörgüçleri olduğunu düşündünüz mü? Zencilik yahut çekik gözlülük de bunlar gibi doğa şartlarına ayak uydurmadan geçiyor. Bunlar da tek bir çiftin ya da çok sayıda çiftin birleşmesi konusunda bilgi vermiyor.

    Kaldı ki, her şeyin bir başlangıcı olduğuna göre bunun da bir başlangıç noktası olmalı. Marşa basmadan motoru çalıştıramazsınız...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Serdar -- 8 Nisan 2008; 0:36:25 >
    |
    |
    _____________________________
    Körler, sağırlar, birbirini ağırlar...




  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    quote:

    Orjinalden alıntı: ÖmerÖzdemir


    quote:

    Orjinalden alıntı: deeproxy

    Peki bu noktada birşey soracağım. Çoğumuzun inancına göre Adem ve Havva'dan geldiğimize göre ta en baştan bir ensestlik yokmu doğamızda ?


    Değerli Kardeşimiz;

    Evlilik dini bir kurumdur. Kimin kiminle evleneceğini helal yada haram kılan Allah’ın hükümleridir. İnsanlar bazı kişilerle evlenmiyorsa, bu Allah yasakladığı içindir.

    Hz. Adem’in çocuklarını düşünürsek Allah onlara böyle bir yasak getirmediyse, evlenmeleri de haram olmaz. Zaten bir tek anne-babanın olduğu bir dünyada onun neslinden gelenlerin başka şekilde nesillerini devam ettirmeleri de mümkün değildir.

    Fıtrat da, şeriat da, yaratılış da, hüküm de Cenâb-ı Hakka aittir. O dilerse hükmünü ve şeriatını değiştirir, dilerse fıtratları ve yaratılışları değiştirir. Hüküm ve irâde onundur. Biz buna iman ediyoruz.

    Olayın bir başka yönü de eğer insanlık birkaç Adem ve Havva'dan çoğalsaydı, o zaman seyretseydik yeryüzünde olan hadiseleri. Çünkü, Adem'in birinin soyundan gelen insanlar, illa bizim ırkımız üstündür, diğer Adem ve Havva'nın soyundan gelen insanlar, illa bizim ırkımız üstündür der ve yok sen şu Adem'densin, yok ben bu Adem'denim, derlerdi.. Bu sefer de, insanlar, devamlı birbirleri ile harp halinde olur, yeryüzünde hiç mi hiç huzur kalmazdı.

    Diğer yönden, ikiz doğan Hz. Adem'in çocukları, çaprazlama evlenmişlerdir. İkizler birbiriyle değil, kendilerinden önce veya sonra doğanlarla evlenmişlerdir. Hadiselerle tespit edilen bu hususa göre, hikmet-i ilahiyece ikizler arasında yine bir kanuna riayet edildiği görülüyor.

    Ayrıca, ahlakî yönden mühim bir tarafı da, Hz. Adem'in çocukları birbirleriyle evleneceklerini bilmiyorlardı. Hüküm sonra geldi. Belli bir dönem sonra da kardeşler arası evliliğe ihtiyaç kalmadığı için yasaklandı.
    Selam ve dua ile...


    .:Alıntı:.

    kardeş resmen saçmalamışsın tam olarak kısa ve net yaz GÜNAHMI değilmi madem günah en başta ademin çocuklarıda kardeş kardeşe yapmışlar bence yaptıkları gayet doğal bir şey ozaman..
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    2640 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: Serdar

    quote:

    Orjinalden alıntı: trimaxsahinabi

    @Serdar ..hala kemik rengi diyorsun....şaka mı yapıyorsun,okuduğunu anlamakta mı zorlanıyorsun,çözemedim....zencilerde,kemiğin rengi siyah diye bir şey mi yazdım..şaka mı yapıyorsun...ve üstelik kanıtla diye ısrar etmişsin..sen gerçekten de veterinerlik mi bitirdin? garip,kusura bakma yani....bu arada bahsettiğin sitenin biri tübitak ,biri de üni (tıp fakt.) sitesi...sadece biri anti darwinci...ayrıca yazdıklarımdan hiçbirşey anlamamışsın...üstte insan ırkının tek bir çiftin birleşmesinden gelmesinin saçma olduğunu zaten belirtmişim...düzgün okuyun,rica ediyorum..msj ları açıklamaktan baygınlık geldi.

    Açık yazdığınızı düşünüyorsunuz, çünkü yazdığınızı siz aklınızdan geçiriyorsunuz. Okuyanın da anlaması için düzgün cümleler gerekiyor malesef. Bu düşüncenize gelince, tek bir çiftin birleşmesini ben de savunmuyorum. Ancak değişim ve geçiş genetik bir olaydır. Afrika'da oluşan yeni ırk siyah, Kuzey bölgelerde oluşanlar beyaz değil, doğa şartlarına uyumluluk söz konusu. Genelde çöllerde yaşayan develerin neden hörgüçleri olduğunu düşündünüz mü? Zencilik yahut çekik gözlülük de bunlar gibi doğa şartlarına ayak uydurmadan geçiyor. Bunlar da tek bir çiftin ya da çok sayıda çiftin birleşmesi konusunda bilgi vermiyor.

    Kaldı ki, her şeyin bir başlangıcı olduğuna göre bunun da bir başlangıç noktası olmalı. Marşa basmadan motoru çalıştıramazsınız...

    hadi benim yazdıklarımı anlamadınız, verdiğim linklerdekileri de mi anlamadınız...neyse...son yazdıklarınızdan anladığım,hemen hemen ikimiz de aynı şeyleri düşünüyoruz..yani darwinin teorisinde geçen ,zamanla ortam şartları , dna mızla sonraki nesillere uyum olarak bir şekilde aktarılır...ama ayrıldığımız nokta (daha doğrusu cevabını bulamadığım nokta) ; madem zamanla doğaya uyum sağlama olmuş (nesiller sonra) o zaman ilk zamanlar yani tam uyuma ulaşamamış "ara ırk" fosilleri nerde? bildiğim kadarıyla ırklar arası geçiş gösteren bir bulgu bulunamamıştır....yani beyaz ırktan siyaha geçişi gösteren,veya tam zıttı yönde,yani siyah tenden beyaz tene geçişi gösteren br bulgu mevcut değil...tek bir çiftten meydana gelsek , o zaman akraba evililiği sorunları tüm dünyaya hakim olurdu...ayrıca aynı zaman dilimlerinde (daha gemi gibi seyehat araçlarının icat edilmediği mağara çağlarıdan bahsediyorum) nasıl olur da farklı kıtalarda birbirinden habersiz yaşayan insan grupları olur?...yani her iki durum için de soru işartleri var...o yüzden zaten her ortaya atılan "orjin" fikrine şuan teori denilebiliyor..çünkü daha bilimin bile %100 kanıtlayamadığı bir olaydır bu...tıpkı dünyanın nasıl ortaya çıktığı gibi...o yüzden son noktayı bizim koymamız abestle iştigal olur...biz ancak yorum yapabiliyoruz mevcut teorilerle ilgili olarak...

    bir de not düşeyim;her ne kadar 1 çitten meydana gelme fikri bana saçma gelse de üstte saydığım nedenlerden , tv de haberlerde (ne zaman hatırlamıyorum) ,tüm kadınlarda ortak br dna parçasının bulunduğunu söyleniyordu...yani bu da ortak br ata demek oluyor..(biliyorsunuz kadınlar doğuracakları bebeğin cinsiyetini belirlenmesinde rol oynayamazlar ,belirleyici erkekten gelen kromozomun x veya y olmasına bağlıdır... yani kadın sadece x kromozomu verir. o yüzden bu kanıt ancak kadınlardan elde edilebilir)...artık haber ne kadar doğru bilmiyorum..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi trimaxsahinabi -- 8 Nisan 2008; 1:12:42 >
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    8478 Mesaj
    @trimaxsahinabi

    Evet, biraz yanlış anlamalardan sonra ben de ortak noktaya yakın olduğumuzu görüyorum. Yalnız yeni bulgular araştırmalar yapıldıkça, kazılar devam ettikçe ortaya peyderpey çıkmaktadır. Bazı bulgular bazı detayların ayırt edilmesi için yeterli olmayabilmekte. Sizin dediğiniz gibi, geçiş dönemindeki fosiller bile olsalar ten rengi gibi bir detay bulunamamış olabilir. Mantığımızın almadığı bazı durumlar ve kafamızı karıştıran teoriler olduğu gibi kesin bilimsel bir gerçeklik malesef yok. İşte bu yüzden insanlar arasında bazı şeylere inanış farkları oluşmuştur. Kesin ve aleni bir kanıt olsaydı herhalde farklı yorumlar da olmazdı. Yalnız şu kesin bir gerçektir ki organizmalar bulundukları doğa şartlarına sağladıkları uyumu nesilden nesile aktarırlar. Farklı kıtalara gidişlerinin de bir hikayesi vardır mutlaka...

    Sonuç olarak, siz sağ, ben selamet çok şükür...
    |
    |
    _____________________________
    Körler, sağırlar, birbirini ağırlar...
  • Binbaşı
    1122 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: Serdar

    quote:

    anca darwinin teorisinde insanların şu anki hali diğer insanlara taşıma vardır ozaman babası kaslı olan kişinin çocuğuda kaslı olur? :S


    Hayır efendim. O dediğiniz zencilik gibi özelliklerin taşınmasıdır. Kaslılık ise organizmanın efor karşısında gösterdiği bir değişimdir. Bu genle aktarılmaz. Ancak genle aktarılabilecek değişimler mutasyonla kazanılır. Bu da radyoaktif ışınlara maruz kalanlarda meydana gelir. Sapla samanı karıştırmayın...



    Abi sen fizik hocası falan mısın:?
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    515 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: Mirana


    quote:

    Orjinalden alıntı: ÖmerÖzdemir


    quote:

    Orjinalden alıntı: deeproxy

    Peki bu noktada birşey soracağım. Çoğumuzun inancına göre Adem ve Havva'dan geldiğimize göre ta en baştan bir ensestlik yokmu doğamızda ?


    Değerli Kardeşimiz;

    Evlilik dini bir kurumdur. Kimin kiminle evleneceğini helal yada haram kılan Allah�ın hükümleridir. İnsanlar bazı kişilerle evlenmiyorsa, bu Allah yasakladığı içindir.

    Hz. Adem�in çocuklarını düşünürsek Allah onlara böyle bir yasak getirmediyse, evlenmeleri de haram olmaz. Zaten bir tek anne-babanın olduğu bir dünyada onun neslinden gelenlerin başka şekilde nesillerini devam ettirmeleri de mümkün değildir.

    Fıtrat da, şeriat da, yaratılış da, hüküm de Cenâb-ı Hakka aittir. O dilerse hükmünü ve şeriatını değiştirir, dilerse fıtratları ve yaratılışları değiştirir. Hüküm ve irâde onundur. Biz buna iman ediyoruz.

    Olayın bir başka yönü de eğer insanlık birkaç Adem ve Havva'dan çoğalsaydı, o zaman seyretseydik yeryüzünde olan hadiseleri. Çünkü, Adem'in birinin soyundan gelen insanlar, illa bizim ırkımız üstündür, diğer Adem ve Havva'nın soyundan gelen insanlar, illa bizim ırkımız üstündür der ve yok sen şu Adem'densin, yok ben bu Adem'denim, derlerdi.. Bu sefer de, insanlar, devamlı birbirleri ile harp halinde olur, yeryüzünde hiç mi hiç huzur kalmazdı.

    Diğer yönden, ikiz doğan Hz. Adem'in çocukları, çaprazlama evlenmişlerdir. İkizler birbiriyle değil, kendilerinden önce veya sonra doğanlarla evlenmişlerdir. Hadiselerle tespit edilen bu hususa göre, hikmet-i ilahiyece ikizler arasında yine bir kanuna riayet edildiği görülüyor.

    Ayrıca, ahlakî yönden mühim bir tarafı da, Hz. Adem'in çocukları birbirleriyle evleneceklerini bilmiyorlardı. Hüküm sonra geldi. Belli bir dönem sonra da kardeşler arası evliliğe ihtiyaç kalmadığı için yasaklandı.
    Selam ve dua ile...


    .:Alıntı:.

    kardeş resmen saçmalamışsın tam olarak kısa ve net yaz GÜNAHMI değilmi madem günah en başta ademin çocuklarıda kardeş kardeşe yapmışlar bence yaptıkları gayet doğal bir şey ozaman..


    O günün şartları dolayısı ile insan soyunun artması gerekmekteydi. Bunun için insan soyu belli bir noktaya gelene kadar yüce yaratıcı tarafından kardeşin kardeşle evlenmesi helal kılınmıştır. İnsan soyu belli bir noktaya gelince yine yasaklanmıştır. Günümüzde de kardeşin kardeşle evlenmesi haramdır.
    |
    |
    _____________________________
    İnsan
    Sadece İnsan




  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    demek ki kıyamet abazalıktan gelcekmiş...
    |
    |
    _____________________________

    Take a look to the sky just before you die!
    Its the last time you will...
  • Binbaşı
    1358 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: MISTERENKO

    demek ki kıyamet abazalıktan gelcekmiş...



    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    761 Mesaj
    Tövbe Tövbe yaw. Normal bir ilişki diyor yaw. Kızın o senin beyaw. Tam tersi olsa bu cinsiyet kulağa daha da beter gelecek. Çocuk annesini buluyo filan aşık oluyolar. Allah gavurlara akıl fikir ve ahlak versin.
    |
    |
    _____________________________
    PSN: isoking_22
  • Binbaşı
    1055 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: bartentein

    G-e-l N-a-z-ı-m-ı-m G-e-l
    Vericen bunlar büyük iskendere iskender kebab yapacak



    azuhahahah gopantaa, gopardın beni yauw yerlere yattım yıkıldım hahahha
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    8478 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: call of
    Abi sen fizik hocası falan mısın:?

    Hayır, neden sordun?
    |
    |
    _____________________________
    Körler, sağırlar, birbirini ağırlar...
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    1 Not
    |
    |
    _____________________________
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Bey Azura
Mobilya Takımları
canlı radyo dinle
SEO
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,438
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.