Şimdi Ara

Kırmızı ışık ihlali cezası geldi ama araç benim değil

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
23
Cevap
1
Favori
3.671
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bugün eve ceza gelmiş ama gelen bildirgede mobese ile ihlal anında resmi çekilen araç kesinlikle benim aracım değil. Plakalar çok yakın benim aracımın sonu 198 diğerinin 199. Renk ve modeller bile farklı. Kendi aracım focus resimdeki golf. Resimlerle ispat edip pazartesi itiraz edeceğim. Daha önce böyle bir durumla karşılaşan var mı acaba bana oldukça komik ve sinir bozucu geldi bu olay



    _____________________________
  • Plakaya göre adres belirleyip tebliğ etme kısmında ufak bir sorun çıkmış anlaşılan.

    Merak ettiğim, ruhsat sahibi siz mi gözüküyorsunuz. Yani ceza sizin adınıza mı düzenlenmiş?
    _____________________________
  • Elinizdeki kanıtlarla Trafik Mahkemesine, bu mahkeme yoksa Sulh Mahkemelerine itiraz edebilirsiniz. Cezanız iptal edilir.
    _____________________________
    O'nu Özlüyorum. Aslında O'nu hiç görmedim, yüz yüze gelmedim. Ama O'nu tanıyorum. Sesini cızırtılı bantlardan dinledim, hep siyah beyaz filmlerde gördüm yüzünü; çelik bakışlarını, şiirlerde okudum. O'nu yaşıyorum. Özlü sözlerini okudum köşe başlarında. Adını, her sabah okul sıralarında andım. Şimdi 81 yıl sonra, O'nunla son yolculuğa çıkıyorum bir kez daha. O'nun geçtiği yollardan geçiyorum, çektiği acıları ruhumda taşıyorum. O'nu arıyorum.. [1881 - 193?]
    T.C. Tarım ve Orman Bakanlığı / Veteriner Hekimi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: S.Yalçın

    Plakaya göre adres belirleyip tebliğ etme kısmında ufak bir sorun çıkmış anlaşılan.

    Merak ettiğim, ruhsat sahibi siz mi gözüküyorsunuz. Yani ceza sizin adınıza mı düzenlenmiş?

    Oldukça ufak (!). Evet ihlali yapan ben de değilim araç da benim değil. Ceza benim adıma düzenlenmiş
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aytürk

    Elinizdeki kanıtlarla Trafik Mahkemesine, bu mahkeme yoksa Sulh Mahkemelerine itiraz edebilirsiniz. Cezanız iptal edilir.

    Peki bu cezayı yine de ödemek zorunda mıyım şuanda?
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Oz!

    quote:

    Orijinalden alıntı: Aytürk

    Elinizdeki kanıtlarla Trafik Mahkemesine, bu mahkeme yoksa Sulh Mahkemelerine itiraz edebilirsiniz. Cezanız iptal edilir.

    Peki bu cezayı yine de ödemek zorunda mıyım şuanda?

    Cezayi teblig aldiktan 15 gun icinde mahkemeye basvurursaniz mahkeme sonuclanana kadar odemek zorunda kalmazsiniz, mahkeme sonucu ne yapacaginiz ortaya cikar.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nkaradeniz


    quote:

    Orijinalden alıntı: Oz!

    quote:

    Orijinalden alıntı: Aytürk

    Elinizdeki kanıtlarla Trafik Mahkemesine, bu mahkeme yoksa Sulh Mahkemelerine itiraz edebilirsiniz. Cezanız iptal edilir.

    Peki bu cezayı yine de ödemek zorunda mıyım şuanda?

    Cezayi teblig aldiktan 15 gun icinde mahkemeye basvurursaniz mahkeme sonuclanana kadar odemek zorunda kalmazsiniz, mahkeme sonucu ne yapacaginiz ortaya cikar.

    verdiğiniz bilgi için teşekkür ederim. mahkeme 15 günden erken tamamlanıyor mu bari
    _____________________________




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Benzer durum bizimde başımıza geldi, cezayı bizim ruhsat fotokopisi ve bir dilekçeyle birlikte cezanın gönderildiği trafik tescil şubesine iadeli taahhütlü olarak gönderdik, iptal edildi.
    Mahkemeyle falan ugrasmaniza gerek yok.
    Mobilden yazdığım için imla bizaz bozuk oldu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    El-Müstenidü bi Tevfikãti'r Rabbãniyye Meliki'd Devlet-il-Osmãniyye.

    Vatansızlara İnat, Vatan Sağolsun...
  • Konu ile tam ilgili değil ama;

    Bana da eski adresime ceza gelmiş, eski komşu görmüş fakat ceza elimize geçmedi. gib.gov.tr den baktığımızda da ceza görünmüyor. Tebliğ edilmesi mi gerekiyor, ayrıca mernisteki kayda mı gönderecekler cezayı acaba? Tebliğ edilmediği taktirde cezaya herhangi bir faiz işlemez değil mi? Yardımcı olursanız çok sevinirim...
    _____________________________
    2018 Corolla touch mds + prins
  • umarım bulunduğun şehirde bu trafik cezası kesilmiştir yoksa çok zor git gel...
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: proffesor

    umarım bulunduğun şehirde bu trafik cezası kesilmiştir yoksa çok zor git gel...

    Tam anlayamadım, biraz daha açsanız. Ceza kayıtlı olan adrese gelmiyor mu zaten?
    _____________________________
    2018 Corolla touch mds + prins
  • Kardeş bimere şikayet et, kurtul direk, bende farklı bir durum yaşadım geçen sene , bimer sayesinde kutulacam inşaah mahkemesiz...
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: n a v y_35

    quote:

    Orijinalden alıntı: proffesor

    umarım bulunduğun şehirde bu trafik cezası kesilmiştir yoksa çok zor git gel...

    Tam anlayamadım, biraz daha açsanız. Ceza kayıtlı olan adrese gelmiyor mu zaten?

    Şöyle durumdah bahsediyorum sahte plakalı araca ceza kesilen yer diyelim ki Antalya da sen istanbuldasın nasıl gidip geleceksin???? Nereye itiraz edeceksin??? Telefonla oluyor mu?
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: proffesor

    quote:

    Orijinalden alıntı: n a v y_35

    quote:

    Orijinalden alıntı: proffesor

    umarım bulunduğun şehirde bu trafik cezası kesilmiştir yoksa çok zor git gel...

    Tam anlayamadım, biraz daha açsanız. Ceza kayıtlı olan adrese gelmiyor mu zaten?

    Şöyle durumdah bahsediyorum sahte plakalı araca ceza kesilen yer diyelim ki Antalya da sen istanbuldasın nasıl gidip geleceksin???? Nereye itiraz edeceksin??? Telefonla oluyor mu?

    Hocam hatlar karışmış ben konuyu açan değilim, farklı birşey sormuştum.
    _____________________________
    2018 Corolla touch mds + prins
  • quote:

    Orijinalden alıntı: n a v y_35

    quote:

    Orijinalden alıntı: proffesor

    quote:

    Orijinalden alıntı: n a v y_35

    quote:

    Orijinalden alıntı: proffesor

    umarım bulunduğun şehirde bu trafik cezası kesilmiştir yoksa çok zor git gel...

    Tam anlayamadım, biraz daha açsanız. Ceza kayıtlı olan adrese gelmiyor mu zaten?

    Şöyle durumdah bahsediyorum sahte plakalı araca ceza kesilen yer diyelim ki Antalya da sen istanbuldasın nasıl gidip geleceksin???? Nereye itiraz edeceksin??? Telefonla oluyor mu?

    Hocam hatlar karışmış ben konuyu açan değilim, farklı birşey sormuştum.

    vay anasına yav iyice yaşlanıyoruz artık... kusura bakma moruk...
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: proffesor

    quote:

    Orijinalden alıntı: n a v y_35

    quote:

    Orijinalden alıntı: proffesor

    quote:

    Orijinalden alıntı: n a v y_35

    quote:

    Orijinalden alıntı: proffesor

    umarım bulunduğun şehirde bu trafik cezası kesilmiştir yoksa çok zor git gel...

    Tam anlayamadım, biraz daha açsanız. Ceza kayıtlı olan adrese gelmiyor mu zaten?

    Şöyle durumdah bahsediyorum sahte plakalı araca ceza kesilen yer diyelim ki Antalya da sen istanbuldasın nasıl gidip geleceksin???? Nereye itiraz edeceksin??? Telefonla oluyor mu?

    Hocam hatlar karışmış ben konuyu açan değilim, farklı birşey sormuştum.

    vay anasına yav iyice yaşlanıyoruz artık... kusura bakma moruk...

    Estapitipiti... Peki benim mevzuya ne diyorsunuz?
    _____________________________
    2018 Corolla touch mds + prins




  • araç bile farklı diyorsunuz sorun çıkacağını zannetmem
    _____________________________

    Bayerische Motoren Werke
  • quote:

    Orijinalden alıntı: n a v y_35

    Konu ile tam ilgili değil ama;

    Bana da eski adresime ceza gelmiş, eski komşu görmüş fakat ceza elimize geçmedi. gib.gov.tr den baktığımızda da ceza görünmüyor. Tebliğ edilmesi mi gerekiyor, ayrıca mernisteki kayda mı gönderecekler cezayı acaba? Tebliğ edilmediği taktirde cezaya herhangi bir faiz işlemez değil mi? Yardımcı olursanız çok sevinirim...

    Tebliğ edilen ceza direk sistemde gözükmüyor zaten... Yeni moda nasıl oluyor şöyle... Nasıl ki trafik cezalarıyla gözü dönmüş şekilde milleti soyuyorlar bunun devamı olarak sisteme geç yansıtıyorlar cezayı... Neden.???? Çünkü yüzde 200e kadar daha soyma yöntemi sağlanabiliyor ... Diyelim ki ceza 100 lira bu yüzde 200 max ile 300 e kadar gidiyor aylık yüzde 5 galiba... Ceza bundan çoook geç yansıtılıyor sisteme...

    Geldimi öde cezayı....
    _____________________________




  • Git muhtara bak ceza belki oradadır..
    _____________________________
  • bize 06 xxx 13 plakalı aracın kaçak ogs geçiş cezası gelmişti bizim araç 34 xxx 13 iken
    _____________________________
    ya kendine gel yada bize gidelim
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.