Şimdi Ara

Kingston Türkiye ilgisizliği - HyperX Cloud Stinger

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
657
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • merhabalar iyi forumlar.
    ben yandım kimsenin dili yanmasın postu.

    KINGSTON HYPERX CLOUD STINGER
    linkteki kulaklığı bir süre önce hepsiburadadan aldım lakin kulaklıkta ürün kalitesi kaynaklı olduğuun düşündüğüm feci bi geri besleme problemi var.
    oyun oynarken falan müzik değil çoğu zaman karşıdaki kullanıcının sesi kulaklık vasıtasıyla geri gidiyor. diğer forumlara da baktım aynı şekilde herkes bu problemden muzdarip.
    kingston türkiye ve kingston globale bununla alakalı durumu anlattım lakin sonuç sıfır.
    atılan mailler hep 48 saat içerisinde sizinle iletişime geçeceğiz denilerek cevaplanmıyor.
    olaki Kingston Hyperx Cloud Stinger gibi fiyatı 500 üzeri bir oyuncu kulaklığı almak isterseniz pek yanına yanaşmamanızı tavsiye ederim.

    aynı vakitte bir başka arkadaşın da kablosuz kulaklığı G933 logitechten aldı. adamın kulaklığın kablosunda ufak bir boğum var diyerek müşteri temsilcisine ulaştı, kulaklığı kullanılmaz hale getirin bunu da çekip video ile bize verin denildi. şaka yapıyorlar her halde dedik, kulaklığı parçaladık adamlar stokta o üründen yok diyerek g935 yolladılar.
    ahan bu da gelen mailden bir alıntı adamın ismini cismini saklı tuttum.

    Kingston Türkiye ilgisizliği - HyperX Cloud Stinger

    kingston cloud serisi ayrı müşteri hizmetleri ayrı pişmanlıktır yanaşmayın.
    merak edenler için logitechin değiştirdiği kulaklıklar arasında 600 lira net fiyat farkı var.







  • edit:

    işin peşini bırakmadım kingston universal ve amerikaya mail attım birinden biri döndü ve türkiyedeki ilgisizliği anlattım. adamlar ilgilendiler.

    daha sonra türkiyede bunla alakadar olan ilgisiz kişinin mailini verdiler bi kadına mail attım bana bi adres verdi kısa ve öz. buraya yollayın dediler. gönderdim ürünü sıfırıyla değiştirip geldiler.

    bir daha kingston türkiyeden bir şey alır mıyım 1/10

  • Benzer olay geçen ay Asus ile başıma geldi Penta servise gönderdiğim Asus rog delta kulaklığıma servis değişim kararı verdi. Kulaklık stoktalara Şubat sonunda girebilir diye mail attılar. Bende stoklarinizda yok ise bir üst model kulakligini talep ettim böyle bir hakkimin ürün stoklarda olmadığında olduğunu benim ürünümun aynısınin Şubat sonunda stoklarda olmasını beklediklerini ifade eden bir mail attılar.(şaka gibi)
    Konu ile ilgili hem telefon ile hem mail ile Asus Türkiye'ye ile iletişim kurdum telefondaki müşteri hizmetleri yeklilisi labauli bir şekilde konuşarak Asus turkiyenin aksesuar ürünlerinde bakmadığını distuributor ile konuyu halletmem gerektiğini söyleyip kapatti telefonu ve maildede aynı cevabı verdiler.
    Sizin gibi araştırıp Taiwan genel merkezindeki müşteri temsilcilerinin maillerini buldum hepsine mail attım twiterdan dm den konu ile ilgili Asus global e mesaj yazdım. Bütün bu olaylar sonunda twiterdan dönüş yaptılar ertesi gün de Asus Türkiye'den bir bayan arayıp kulaklığın beyaz rengini temin edebileceklerini belirtti bende değiştirin dedim ve gelen sıfır kulaklığı da kutuyu açmadan sattım. Bir daha da Asus kulaklık almam ders oldu. Hyperx kulaklık bakıyordum ama bu konuyu görünce onlardan da soğudum. Logitech ve Corsair harici müşterileri mağdur etmeyen arkasında duran firma yok gibi.




  • Hocam merhaba

    Bugün bende yaşadığım bir sorunu aktarmak istiyorum Hyperx Cloud Alpha Kulaklığımın Sol tarafından ses gelmediği için garantiye yolladım. Garantiden kafa ayar kısmında çatlak olduğu bunun yüzünden garanti dışı bırakıldığı cevabını aldım. Kulaklığa baktığımda ise bırakın çatlağı gözle görmeyi, saç telinin giremeyeceği kadar bi küçük çizik vardı. Bu sebepten dolayı garanti dışı olarak yazmışlar konuyla ilgili kendilerine mail yolu ile geri döndüm şikayetvara da yazdım. Kendilerini aradığımda ise ismimi sordular ve kendilerine söyledim. Mailimin kendilerine ulaştığını söyleyip cevaplayacaklarını belirtip telefonu kapadılar. Bu süreçte hangi adreslere mail attınız sorabilir miyim? Şuan çok trajikomik bir durum içerisine düştüm yardımlarınızı bekliyorum. Çatlak olarak belirtilen kısımda şu resimde bile gözükmeyen çizik.

    Kingston Türkiye ilgisizliği - HyperX Cloud Stinger


    Kingston Türkiye ilgisizliği - HyperX Cloud Stinger




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.