Şimdi Ara

KiNGDOM COME : DELiVERANCE (PS4 ANA KONU) (9. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
876
Cevap
15
Favori
58.496
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Steven Wilson

    Ben de Türkçe olmasını bekleyeceğim. Bu oyun bize kaç saat vadediyor arkadaşlar bilen var mı?

    Şuradan bakabilirsiniz hocam. Aşağı yukarı bi fikir verir size.

    https://howlongtobeat.com/game.php?id=21697
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Steven Wilson

    Ben de Türkçe olmasını bekleyeceğim. Bu oyun bize kaç saat vadediyor arkadaşlar bilen var mı?

    yapımcı 100'lerce saat demişti ne kadar doğru bilmem ama en az 70-100 saat arası sürecektir tabi bu oyunlara ilginiz var ve haldur huldur bitirmek için oynamıyorsanız
  • PS oynadığım için hile yapma şansım olmayacak bir de dlcler falan olursa en az 200 saat olur benim için
  • Arkadaşlar Kingdom Come Deliverance bildiğiniz gibi oynuyorum yaklaşık olarak 2 saatlik kısa bir süre oyunu oynadım, bilmeyenler için oyun RPG-FPS türünde bir oyun, oyunu yapan ekip Mafia, Operation Flashpoint gibi başarılı oyunlarda çalışmış, bu kişiler Warhorse Studios adında bir stüdyo kurmuşlar ve bu oyun bu stüdyonun ilk oyunu. Kısa bilgilendirme sonrasında kısaca oyun hakkında edindiğim tecrübelerimi paylaşmak istiyorum sizlerle, oyun Roma dönemini konu almakta karakterimizin babası demircilik yapıyor ilerleyen zamanlarda babası öldürülüyor ve sizde babanızın intikamı için uğraşıyorsunuz ilerleyen zamanlarda konu çok daha farklı bir hal alacak gibi duruyor ama şuan için bunu tecrübe etmedim ama seziyorum. :)

    Oyunda kılıç kullanmayı da öğreniyoruz FPS kamerasında farklı bir tecrübe olmuş ve kılıç sallamak çokda kolay değil ama pratik yaptıktan sonra hemen alışıyorsunuz. Oyun içinde ki menüde ınvertory, player, horse, quest log, map ve codex bölümleri var. Invertory: Elimizde bulunan tüm araç ve gereçler bu menü bir hayli detaylı. Player: Karakterimizin çok detaylı bir şekilde tüm özelliklerini görebileceğimiz bir menü. Bu menüde kendi içinde bölünüyor; stats, combat, skills vb. gibi menülere ayrılıyor. Burda karakterin kılıç kullanma, savaşma, silahsız savaşma savunma gücü gibi daha birçok özelliğini görebiliyoruz ve bunları geliştirebiliyoruz menü gerçekten çok detaylı.

    Horse: Bu menüyü göremedim bir atım olmadığı için ama bu menününde detaylı olduğundan şüphem yok :) Quest Log: İsimlerden de anlaşılacağı üzere görevlerimiz anlatacak çok fazla şey yok. Map: Oyunda bulunduğunuz bölgenin haritası haritada görünecekleri siz seçebiliyorsunuz gidebileceğini birden fazla yer olabiliyor bunları seçmsk mümkün, bu yerler ekranın ortasında bulunan pusula tarzı göstergede de görünebiliyor yani bir yere giderken illaki harita açmak zorunda değilsiniz.

    Codex: Bu bölümde bir hayli detaylı arkadaşlar ve bu bölümde kendi içinde bölünüyor bunlar; General: O denemin kültürü alışkanlıkları yaşam standartları eğitim ve toplumun özelliklerini anlatan bir bölüm. Locations: Oyunun geçtiği mekanlar hakkında detaylı bilgiler. Events: O dönem yaşanan olaylar ve gelişmeler bu bölümde bir hayli detaylı. Society: O dönem insanların meslekleri ve mesleklerin özelliklerini anlatan bir bölüm. Characters: O dönemdeki önemli karakterleri anlatan bölüm, kral, papa gibi.

    Tutorials: Burasıda oyunda yapacağımız eğitimler. Kısaca menü bir hayli kalabalık ve detaylı arkadaşlar. Oyunun ilk bölümünde yaşayan bir ufak bir kasaba bulunuyor ve çok kalabalık olmasada her insan birşeylerle uğraşıyor kimi odun kesiyor kimi mekan işletiyor yani ortam gayet gerçekçi ve döneme uygun olmuş. Tabi kasabanın yanında bir kale bulunuyor bu kalenin askerleri girişte nöbet tutıyor ve sizi şuan için kaleye almıyorlar. Bu askerler kasabada da geziniyorlar.

    Oyunun grafik motoru en güçlü grafik motorlarından biri olan ve bizlerin gurur kaynağı Yerli kardeşlerin kurduğu Crytek'in grafik motoru Cryengine kullanıyor. Oyunun grafikleri gayet güzel ve detaylı, renk paleti çok canlı buda oyunun çok güzel görünmesini sağlamış. Yalnız karakter animasyonları çok iyi seviyede değil daha iyi olabilirmiş. Ben oyunu PS4 Pro'da oynadım en ufak performans sorunu yaşamadım gayet akıcı oyun. Bunların haricinde oyunda çok fazla hata var 23GB'lık güncelleme gelmesine rağmen karakterlerin havada gitmesi, bizim karakterimizin nedenini anlamadığım şekilde devamlı çömelmesi npc'lerin birbiri içine girmesi bu oyun için üzücü bir durum tabi bu tip hatalar düzeltilebilecek hatalar olması sebebiyle çok fazla sorun edilmeyebilir ama editörler bu sebeple oyundan çok fazla puan kırması muhtemel. Seslendirmeler ve müzikler dönemi fazlasıyla yansıtıyor. Arkadaşlar oyun hakkında kısaca bir ön inceleme yapmaya çalıştım atladığım kısımlar olabilir merak ettiklerinizi sorabilirsiniz, oyunu adam akıllı anlatabilmek için en az 15-20 saat hatta daha uzun süre oynamak gerekiyor. :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Source -- 12 Şubat 2018; 22:23:43 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • Source kullanıcısına yanıt
    Hocam karakterin belki bacaklarında sorun vardır ya da çabuk yoruluyordur ve bu yüzden çömeliyordur İnceleme için teşekkürler bu arada
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Steven Wilson

    Hocam karakterin belki bacaklarında sorun vardır ya da çabuk yoruluyordur ve bu yüzden çömeliyordur İnceleme için teşekkürler bu arada

    Keşke öyle olsa ama 5 seneye yakın bir geliştirilme aşaması olan bir oyun için üzücü hatalar açıkçası
  •  KiNGDOM COME : DELiVERANCE (PS4 ANA KONU)
  • Bir kac hafta sonra oyunda 100+ saati coktan devirmis olacaklar icin bir onemi kalmiyor Turkce'nin. Yani sonra neden prensipli firmalarin oyunlarinda resmi olarak Turkce yok diyorsunuz iste buyrun sebebi bu :) isimizde para kazaniyorsak biraz profesyonel olmak gerek degil mi yoksa yayinci firma da hakli koymamakta. PSN uzerinden yayinlanan her update'in yayinci firmaya masraf oldugunu okumustum Frontier forumlarinda ED'nin lead designer'i soylemisti. Oyunun ilk ciktigi zamanlarda Primary hesapta dlc gorunmemesi hatasi vardi. Cok gecikmisti update, biz isyana baslayinca onlar da her fixi toplayip tek update ile toplu yayinlamak istiyoruz sebebi de bu update masrafi demisti. Frontier ki paranin icinde yuzen bir firna degil kickstarter ile baslamislardi ED'yi yapmaya.

    Yayinci simdi Oyunceviri'nin gec kalmasi yuzunden masraf yapacak PSN uzerinden update yayinlayarak (her update icin Sony'ye oduyorlar bildigim kadariyla). Dese ki senin Turkce lokalizasyonunu eklemek icin masraf yapamayiz gec kalmasaydiniz, haksiz sayilmaz. Yani demesin tabii ki ama, iste amatorce durumlar bunlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dante -- 13 Şubat 2018; 0:5:15 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dante

    Bir kac hafta sonra oyunda 100+ saati coktan devirmis olacaklar icin bir onemi kalmiyor Turkce'nin. Yani sonra neden prensipli firmalarin oyunlarinda resmi olarak Turkce yok diyorsunuz iste buyrun sebebi bu :) isimizde para kazaniyorsak biraz profesyonel olmak gerek degil mi yoksa yayinci firma da hakli koymamakta. PSN uzerinden yayinlanan her update'in yayinci firmaya masraf oldugunu okumustum Frontier forumlarinda ED'nin lead designer'i soylemisti. Oyunun ilk ciktigi zamanlarda Primary hesapta dlc gorunmemesi hatasi vardi. Cok gecikmisti update, biz isyana baslayinca onlar da her fixi toplayip tek update ile toplu yayinlamak istiyoruz sebebi de bu update masrafi demisti. Frontier ki paranin icinde yuzen bir firna degil kickstarter ile baslamislardi ED'yi yapmaya.

    Yayinci simdi Oyunceviri'nin gec kalmasi yuzunden masraf yapacak PSN uzerinden update yayinlayarak (her update icin Sony'ye oduyorlar bildigim kadariyla). Dese ki senin Turkce lokalizasyonunu eklemek icin masraf yapamayiz gec kalmasaydiniz, haksiz sayilmaz. Yani demesin tabii ki ama, iste amatorce durumlar bunlar.

    Yapan ekibi eleştirebiliriz ama öncelikle bunun neden olduğunu tam olarak oyunu ne zaman çevirmeye başladıklarını bilmek isterdim, mesela 23 Studios'un yaptığı tüm çeviriler oyunların çıkış tarihine yetişti ve çevireleride her zaman çok başarılı oldu. Oyun Çeviri ekibi tam olarak neden yetiştiremedi acaba? Oyun çevirisine geç başladıklarından mı yoksa ekibin çalışma sisteminden kaynaklı bir sorun mu?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Source


    quote:

    Orijinalden alıntı: Dante

    Bir kac hafta sonra oyunda 100+ saati coktan devirmis olacaklar icin bir onemi kalmiyor Turkce'nin. Yani sonra neden prensipli firmalarin oyunlarinda resmi olarak Turkce yok diyorsunuz iste buyrun sebebi bu :) isimizde para kazaniyorsak biraz profesyonel olmak gerek degil mi yoksa yayinci firma da hakli koymamakta. PSN uzerinden yayinlanan her update'in yayinci firmaya masraf oldugunu okumustum Frontier forumlarinda ED'nin lead designer'i soylemisti. Oyunun ilk ciktigi zamanlarda Primary hesapta dlc gorunmemesi hatasi vardi. Cok gecikmisti update, biz isyana baslayinca onlar da her fixi toplayip tek update ile toplu yayinlamak istiyoruz sebebi de bu update masrafi demisti. Frontier ki paranin icinde yuzen bir firna degil kickstarter ile baslamislardi ED'yi yapmaya.

    Yayinci simdi Oyunceviri'nin gec kalmasi yuzunden masraf yapacak PSN uzerinden update yayinlayarak (her update icin Sony'ye oduyorlar bildigim kadariyla). Dese ki senin Turkce lokalizasyonunu eklemek icin masraf yapamayiz gec kalmasaydiniz, haksiz sayilmaz. Yani demesin tabii ki ama, iste amatorce durumlar bunlar.

    Yapan ekibi eleştirebiliriz ama öncelikle bunun neden olduğunu tam olarak oyunu ne zaman çevirmeye başladıklarını bilmek isterdim, mesela 23 Studios'un yaptığı tüm çeviriler oyunların çıkış tarihine yetişti ve çevireleride her zaman çok başarılı oldu. Oyun Çeviri ekibi tam olarak neden yetiştiremedi acaba? Oyun çevirisine geç başladıklarından mı yoksa ekibin çalışma sisteminden kaynaklı bir sorun mu?

    O bizi ve yapimciyi ilgilendirmemeli ki. Italyanca ceviri gec kaliyor mu veya Almanca. Onlar da insan. Simdi baksaniz bir cok dil hali hazirda mevcuttur oyun icinde. Turkce? Bir kac hafta sonra. Neden? cocuk gece uyumadi, trafik vardi, su oldu bu oldu teknik sorun. Yani memurumuz devlet dairemiz meshurdur malum. Izlerinden gidiyoruz her durumda :)
    Para kazanmiyorlarsa bu isten hasa hic laf edemeyiz. Ama profesyonellik varsa trajik durum.

    Simdi bir cok arkadas aman gelsin de yeter ki ne zaman gelirse gelsin diye dusunecektir tabii.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dante -- 13 Şubat 2018; 0:23:0 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dante

    Bir kac hafta sonra oyunda 100+ saati coktan devirmis olacaklar icin bir onemi kalmiyor Turkce'nin. Yani sonra neden prensipli firmalarin oyunlarinda resmi olarak Turkce yok diyorsunuz iste buyrun sebebi bu :) isimizde para kazaniyorsak biraz profesyonel olmak gerek degil mi yoksa yayinci firma da hakli koymamakta. PSN uzerinden yayinlanan her update'in yayinci firmaya masraf oldugunu okumustum Frontier forumlarinda ED'nin lead designer'i soylemisti. Oyunun ilk ciktigi zamanlarda Primary hesapta dlc gorunmemesi hatasi vardi. Cok gecikmisti update, biz isyana baslayinca onlar da her fixi toplayip tek update ile toplu yayinlamak istiyoruz sebebi de bu update masrafi demisti. Frontier ki paranin icinde yuzen bir firna degil kickstarter ile baslamislardi ED'yi yapmaya.

    Yayinci simdi Oyunceviri'nin gec kalmasi yuzunden masraf yapacak PSN uzerinden update yayinlayarak (her update icin Sony'ye oduyorlar bildigim kadariyla). Dese ki senin Turkce lokalizasyonunu eklemek icin masraf yapamayiz gec kalmasaydiniz, haksiz sayilmaz. Yani demesin tabii ki ama, iste amatorce durumlar bunlar.

    Bu güncelleme için Sony'e para ödeme olayı doğru değil. Bards Gold ve Manuel Samuel yapımcılarına bizzat sordum. Verdikleri cevap para ödemek değil işlerin konsol tarafında çok daha ağır yürüdüğü oldu. Yani steam için istedikleri güncellemeyi anında yapabiliyorken iş konsola gelince Sony tarafından ıvır zıvır işlerle uğraşılıyormuş.

    Vazgeçenler bence bu yüzden geçiyor. Uğraşmak istemeyen güncelleme getirmiyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: inciteen


    quote:

    Orijinalden alıntı: Dante

    Bir kac hafta sonra oyunda 100+ saati coktan devirmis olacaklar icin bir onemi kalmiyor Turkce'nin. Yani sonra neden prensipli firmalarin oyunlarinda resmi olarak Turkce yok diyorsunuz iste buyrun sebebi bu :) isimizde para kazaniyorsak biraz profesyonel olmak gerek degil mi yoksa yayinci firma da hakli koymamakta. PSN uzerinden yayinlanan her update'in yayinci firmaya masraf oldugunu okumustum Frontier forumlarinda ED'nin lead designer'i soylemisti. Oyunun ilk ciktigi zamanlarda Primary hesapta dlc gorunmemesi hatasi vardi. Cok gecikmisti update, biz isyana baslayinca onlar da her fixi toplayip tek update ile toplu yayinlamak istiyoruz sebebi de bu update masrafi demisti. Frontier ki paranin icinde yuzen bir firna degil kickstarter ile baslamislardi ED'yi yapmaya.

    Yayinci simdi Oyunceviri'nin gec kalmasi yuzunden masraf yapacak PSN uzerinden update yayinlayarak (her update icin Sony'ye oduyorlar bildigim kadariyla). Dese ki senin Turkce lokalizasyonunu eklemek icin masraf yapamayiz gec kalmasaydiniz, haksiz sayilmaz. Yani demesin tabii ki ama, iste amatorce durumlar bunlar.

    Bu güncelleme için Sony'e para ödeme olayı doğru değil. Bards Gold ve Manuel Samuel yapımcılarına bizzat sordum. Verdikleri cevap para ödemek değil işlerin konsol tarafında çok daha ağır yürüdüğü oldu. Yani steam için istedikleri güncellemeyi anında yapabiliyorken iş konsola gelince Sony tarafından ıvır zıvır işlerle uğraşılıyormuş.

    Vazgeçenler bence bu yüzden geçiyor. Uğraşmak istemeyen güncelleme getirmiyor.



    Konsol guncellemelerinde her update icin sertifika islemleri gerekiyormus zaman alan konu buymus bildigim kadariyla. Bir de tabii Sony denetliyor sunu duzeltin bunu duzeltin hepsi zaman ve enerji kaybi. Sanirim ED yapimcisi da bunu dolayli yoldan masraf olarak soyledi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dante


    quote:

    Orijinalden alıntı: inciteen


    quote:

    Orijinalden alıntı: Dante

    Bir kac hafta sonra oyunda 100+ saati coktan devirmis olacaklar icin bir onemi kalmiyor Turkce'nin. Yani sonra neden prensipli firmalarin oyunlarinda resmi olarak Turkce yok diyorsunuz iste buyrun sebebi bu :) isimizde para kazaniyorsak biraz profesyonel olmak gerek degil mi yoksa yayinci firma da hakli koymamakta. PSN uzerinden yayinlanan her update'in yayinci firmaya masraf oldugunu okumustum Frontier forumlarinda ED'nin lead designer'i soylemisti. Oyunun ilk ciktigi zamanlarda Primary hesapta dlc gorunmemesi hatasi vardi. Cok gecikmisti update, biz isyana baslayinca onlar da her fixi toplayip tek update ile toplu yayinlamak istiyoruz sebebi de bu update masrafi demisti. Frontier ki paranin icinde yuzen bir firna degil kickstarter ile baslamislardi ED'yi yapmaya.

    Yayinci simdi Oyunceviri'nin gec kalmasi yuzunden masraf yapacak PSN uzerinden update yayinlayarak (her update icin Sony'ye oduyorlar bildigim kadariyla). Dese ki senin Turkce lokalizasyonunu eklemek icin masraf yapamayiz gec kalmasaydiniz, haksiz sayilmaz. Yani demesin tabii ki ama, iste amatorce durumlar bunlar.

    Bu güncelleme için Sony'e para ödeme olayı doğru değil. Bards Gold ve Manuel Samuel yapımcılarına bizzat sordum. Verdikleri cevap para ödemek değil işlerin konsol tarafında çok daha ağır yürüdüğü oldu. Yani steam için istedikleri güncellemeyi anında yapabiliyorken iş konsola gelince Sony tarafından ıvır zıvır işlerle uğraşılıyormuş.

    Vazgeçenler bence bu yüzden geçiyor. Uğraşmak istemeyen güncelleme getirmiyor.



    Konsol guncellemelerinde her update icin sertifika islemleri gerekiyormus zaman alan konu buymus bildigim kadariyla. Bir de tabii Sony denetliyor sunu duzeltin bunu duzeltin hepsi zaman ve enerji kaybi. Sanirim ED yapimcisi da bunu dolayli yoldan masraf olarak soyledi.

    Yani zaman kaybı demek para kaybı demek. Dolaylı yoldan bunları söylemesi normal.

    Aynı şeyi Warhorse Studio'da yapabilir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dante


    quote:

    Orijinalden alıntı: inciteen


    quote:

    Orijinalden alıntı: Dante

    Bir kac hafta sonra oyunda 100+ saati coktan devirmis olacaklar icin bir onemi kalmiyor Turkce'nin. Yani sonra neden prensipli firmalarin oyunlarinda resmi olarak Turkce yok diyorsunuz iste buyrun sebebi bu :) isimizde para kazaniyorsak biraz profesyonel olmak gerek degil mi yoksa yayinci firma da hakli koymamakta. PSN uzerinden yayinlanan her update'in yayinci firmaya masraf oldugunu okumustum Frontier forumlarinda ED'nin lead designer'i soylemisti. Oyunun ilk ciktigi zamanlarda Primary hesapta dlc gorunmemesi hatasi vardi. Cok gecikmisti update, biz isyana baslayinca onlar da her fixi toplayip tek update ile toplu yayinlamak istiyoruz sebebi de bu update masrafi demisti. Frontier ki paranin icinde yuzen bir firna degil kickstarter ile baslamislardi ED'yi yapmaya.

    Yayinci simdi Oyunceviri'nin gec kalmasi yuzunden masraf yapacak PSN uzerinden update yayinlayarak (her update icin Sony'ye oduyorlar bildigim kadariyla). Dese ki senin Turkce lokalizasyonunu eklemek icin masraf yapamayiz gec kalmasaydiniz, haksiz sayilmaz. Yani demesin tabii ki ama, iste amatorce durumlar bunlar.

    Bu güncelleme için Sony'e para ödeme olayı doğru değil. Bards Gold ve Manuel Samuel yapımcılarına bizzat sordum. Verdikleri cevap para ödemek değil işlerin konsol tarafında çok daha ağır yürüdüğü oldu. Yani steam için istedikleri güncellemeyi anında yapabiliyorken iş konsola gelince Sony tarafından ıvır zıvır işlerle uğraşılıyormuş.

    Vazgeçenler bence bu yüzden geçiyor. Uğraşmak istemeyen güncelleme getirmiyor.



    Konsol guncellemelerinde her update icin sertifika islemleri gerekiyormus zaman alan konu buymus bildigim kadariyla. Bir de tabii Sony denetliyor sunu duzeltin bunu duzeltin hepsi zaman ve enerji kaybi. Sanirim ED yapimcisi da bunu dolayli yoldan masraf olarak soyledi.

    Bu tür oyunlara 2500 tane patch mutlaka çıkıyor. Arada bir tanesine yedirseler sorun olmaz bence.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • O patch'in paralı olduğu dönem Xbox360/PS3 zamanında kaldı. Tim Schafer bi ara (kickstarter zamanı işte 2012 civarı) oyunu patch'lemek 40 bin dolar tutuyor falan demişti.
  • Oyun muhteşem görünüyo ama bu tarz oyunlara tps daha iyi oluyo gibi geliyo bana keşke tps olsaydı..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Rpg acliginizi, tam anlamiyla rol yapma acliginizi tika basa doyuracak bir oyun geldi arkadaslar. Oyun muhtesem. Oblivion'i alin, fantastik kurguyu cikartip tarih koyun. Ve cok daha ince nuanslarla doldurun (ufak ornek: uykunuz geliyor, gozleriniz kapanmaya basliyor, uyuyacak bir yer bulmalisiniz) muhtesem grafik, Witcher'vari diyalog, aksan ve animasyonlarla ve cok guzel combat sistemiyle birlestirin.

    Hikayesi gercek tarihe dayaniyor ama cok keyifli diyaloglar, sahneler ile.

    Oyunun cok baslarindayim, beklentim vardi bu oyundan ama beklentimden de guzel su ana kadar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dante kullanıcısına yanıt
    İngilizcesi ağır mı, log kaydı falan var mı konuşma ve questler de sonradan okuyabilmek için. İngilizce var ama bu tür oyunlar kasıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Beni tek düşündüren combat sistemi. İzlediğim kadarıyla çok kolpa geldi ama sizin yorumlarınız olumlu. Birden fazla düşmana karşı savaşırken fps kamera açısı ile nasıl oluyor açıkçası merak ediyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.