Şimdi Ara

Kimlik fotokopisi istediler dolandırılmaktan korkuyorum

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
21
Cevap
0
Favori
2.634
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Beyler bir giyim mağazasında işe gireceğim, kimlik fotokopisi istediler merkeze yollamak için, fotokopi yoktu elimde, bende kimliğin resmini çektim attım whatsapptan sorun olur mu? Orda çalışan çocuk ben fotokopisi çıkarırım dedi. Mülakata falan gireceğim çağırdıklarında. Yani dolandırılma vakaları çok oluyor, sağolsunlar öyle bir hal ki, dolandırılan kimsede hakkını alamıyor, korkuyorum o yüzden.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-BA761BEEF -- 23 Ocak 2018; 13:28:9 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



    _____________________________
  • Up beyler kurumsal bir giyim mağazası

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • İmzan yok...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Iphone 17 Pro Silver- Apple Watch 11 46mm Silver - iPad 6.th 9.7" - MSI GP66 -RTX 3070- Olympus OM-D E-M10 Mark III - 14-42mm - 40-150mm - Lenovo G27Q-20- Logitech G PRO X- Apple AirPods Pro 2
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Penanggalan

    İmzan yok...

    Nasıl yani anlamadım hocam? İş başvuru formunda imzam var gerçi orda da tc no istiyor bütün firmalar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-BA761BEEF -- 23 Ocak 2018; 13:46:17 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Bir şey olmaz, bundan sonra verirken fotokopiyi siz çekin üstüne iş başvurusu içindir diye yazın böyle kesinlikle bir şey olmaz. Diğer türlüde olacağını zannetmiyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Iphone 17 Pro Silver- Apple Watch 11 46mm Silver - iPad 6.th 9.7" - MSI GP66 -RTX 3070- Olympus OM-D E-M10 Mark III - 14-42mm - 40-150mm - Lenovo G27Q-20- Logitech G PRO X- Apple AirPods Pro 2
  • hesabındaki 2 milyon doları kontrol etsene duruyor mu yerinde
    _____________________________
    Bilinmez neleri getirir zaman.
    Bilinmez neleri götürür zaman.
  • bu işler kimlikle vesarie olsaydı memlekette, dolandırılmayan 1 kişi bile olmazdı herhal, bilemedim.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    TC Kimlik nosu Tek Biten vatandaş
    18 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Penanggalan

    Bir şey olmaz, bundan sonra verirken fotokopiyi siz çekin üstüne iş başvurusu içindir diye yazın böyle kesinlikle bir şey olmaz. Diğer türlüde olacağını zannetmiyorum

    Hocaö işkurdan dolayı istemişler öyle dediler. İlk aylar maaşı işkur veriyormuş eğitim programı falan dediler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Hocam sadece kimlikle iş olsa fotokopi malinesiyle copy alıyorum ayağina herkesin kimlik bilgisini kolayca alırlardı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: caga_89

    Hocam sadece kimlikle iş olsa fotokopi malinesiyle copy alıyorum ayağina herkesin kimlik bilgisini kolayca alırlardı.



    Haklısınız hocam ama internette bi araştırma yapayım diyorum dolandırılmayan yok, e haliyle ihtiyacımdan iş ararken birde dolandırılmak istemem. Sonuçta direkt kimliğin resmini çekip attım. O yüzden kafama takıldı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Fotokopi kağıdının bir ucundan bir ucuna çaprazlama "sadece iş başvurusu içindir" yaz. Bir şey olmaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TriLi

    Fotokopi kağıdının bir ucundan bir ucuna çaprazlama "sadece iş başvurusu içindir" yaz. Bir şey olmaz.

    İşte sorun orada. Bendem fotokopi istediler, uzakta olduğum için whatsapptan kimliğin arkalı önlü fotoğrafını çekip at dediler. Ben çıktı alır fotokopi hallederim dedi ama şüphem oluştu sonradan.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Hiç bir sıkıntı olmaz hocam takılmayın buna.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 2pac.

    Hiç bir sıkıntı olmaz hocam takılmayın buna.

    İnşallah hocam sağolunn
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BekirTemel

    bu işler kimlikle vesarie olsaydı memlekette, dolandırılmayan 1 kişi bile olmazdı herhal, bilemedim.

    Kimlik fotokopimi kullanarak faturalı hat açmıştı adamlar.5 sene mahkemesi sürdü.Sonra 2 3 senede avukatlarla cebelleştim şükür kurtuldum ama surekli e devletten kontrol ediyorum artık.Istedigini yaparlar dolandırıcının insafına kalmış herşey

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Mendieta58 kullanıcısına yanıt
    hayda, allah düşürmesin diyelim o zaman tehlike altındayız bayağı o zaman, geçmiş olsun hocam sizede

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BekirTemel

    hayda, allah düşürmesin diyelim o zaman tehlike altındayız bayağı o zaman, geçmiş olsun hocam sizede

    Teşekkür ederim



    Bu tc no olayı çıktı çıkalı daha fazla olmaya başladı dolandırma mevzuları.Bugun birileri tarafından dolandırılmıyorsak şanslıyız

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • Mendieta58 kullanıcısına yanıt
    yahu işin kötü tarafı kimlik fotokopisi, tc , imz agibi işler artık hiç de ulaşılamayacak şeyler değil, hani bu mantıkla üzerimize zimmetli 5 fabrikamız, 10 yat kat borcumuz çıksa yeridir yani

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mendieta58


    quote:

    Orijinalden alıntı: BekirTemel

    bu işler kimlikle vesarie olsaydı memlekette, dolandırılmayan 1 kişi bile olmazdı herhal, bilemedim.

    Kimlik fotokopimi kullanarak faturalı hat açmıştı adamlar.5 sene mahkemesi sürdü.Sonra 2 3 senede avukatlarla cebelleştim şükür kurtuldum ama surekli e devletten kontrol ediyorum artık.Istedigini yaparlar dolandırıcının insafına kalmış herşey

    Hocam iş başvurularında herkes T.C'yi istiyor artık. Ayrıca nereden kontrol edebiliriz?
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sheitani


    quote:

    Orijinalden alıntı: Mendieta58


    quote:

    Orijinalden alıntı: BekirTemel

    bu işler kimlikle vesarie olsaydı memlekette, dolandırılmayan 1 kişi bile olmazdı herhal, bilemedim.

    Kimlik fotokopimi kullanarak faturalı hat açmıştı adamlar.5 sene mahkemesi sürdü.Sonra 2 3 senede avukatlarla cebelleştim şükür kurtuldum ama surekli e devletten kontrol ediyorum artık.Istedigini yaparlar dolandırıcının insafına kalmış herşey

    Hocam iş başvurularında herkes T.C'yi istiyor artık. Ayrıca nereden kontrol edebiliriz?

    Is başvurularında pek sıkıntı olacağını sanmam.Yinede e devletten ara sıra bakmakta yarar var,vergi borcu var mı,adıma kayıtlı hat var mı falan diye

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.