Şimdi Ara

Kilometresi fazla aracın konforu çok mu azalır ? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
24
Cevap
0
Favori
961
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 2 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 22
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 3
  • Ortalama Mesaj Aralığı 41 dakika
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • SelamiŞahin (3 mesaj) pirlantacocuk (1 mesaj) cafzafer2 (1 mesaj) zeytinkoy (1 mesaj) brkprlk35 (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (11 mesaj) Mobil (5 mesaj) Mini (1 mesaj) (7 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • Şarap gibi fikrine katılıyorum. Eskidikçe konforu arttı Amerikan eskisinin. Lastik ve amortisör değiştirmek sadece cam açıkken dışardan gelen sesleri değiştiriyordu. 240bin km gibi aortisör değiştirmenin tamamen gereksiz bir ameliye olduğuna kanaat getirmiştim.


    Avrupa'lar biraz farklı, lastiği amortisörü değiştirince dünyası değişiyor. Hele Fiat'ın süspansiyonu kontür mantığı, serviste dolduruyorsun eve gelene kadar azalmaya başlıyor.


    Koltuklar falan da yumuşar ama abartmadan, bence arabanın içi eski olmamalı. Heryeri oluyor arabanın, içini yapamıyorlar. Eskiden motor pahalıydı ama içine bir şey olmazdı, yaylı koltuklar, nefes alan pamuk dolgular. Şimdi içi hem pahalı hem dayanıksız. Bir defa toz emince kokusu çıkmıyor.

  • Arabasından arabasına değişir.


    Kiminin ön takımı 80 binde cortlar kiminin 200 binde.


    Kullanıldığı güzergah ta çok önemli.

  • aşınan parçalar değiştikçe sorunsuz yürümeye devam eder. Serviste 15.000 km de yağsızlıktan motor indirmiş araç gördüm. Bakım önemlidir benim gözümde.

  • Eğer araç W140 ise böyle bir sorun olmaz

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.