|
Merhaba arkadaşlar bir sorum olacak şimdi benim kullandığım kılıfta şöyle sorun oldu açıkçası artık korkar oldum , telefon asfalta düştü kılıf vardı ama kasada çok azda olsa hasar oldu nokta gibi iz oldu bu beni çok üzmüştü , böyle sorunlar yaşamamak için hayatımın geri kalanında artık nasıl kılıflar tercih etmem gerekiyor ? < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler

kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt






