Şimdi Ara

kıbrıs hakkında

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
13
Cevap
0
Favori
579
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 12 ay
  • Cevaplayan Üyeler 7
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 5
  • Ortalama Mesaj Aralığı 10 gün 3 saat 56 dakika
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 5
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • Alemdar11 (5 mesaj) cleanton (2 mesaj) Sisyphus (2 mesaj) Guest-8D5BF5109 (1 mesaj) slhsyn55 (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (9 mesaj) Mobil (2 mesaj) (1 mesaj) (1 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • merhaba arkadaşlar yakın zamanda uçak ile kıbrısa gidip gelmek istiyorum bir kaç tane sorularım olacak yardımcı olursanız sevinirim

    1- ben 19/07/2021 tarihi ile iki doz biontech aşısı oldum giderken pcr test alıp gideceğim değilmi ? Dönerkende pcr testine gerek varmı ve kıbrısta hava alanında veya merkezde yaptırıacak yer varmı ?

    2-ben tatil için değil daha çok ülkeyi göreyim tarihi yerleri gezeyim cam türbe vs yeter . nereleri gezebilirim nereleri önerirsiniz ve önereceğiniz yerlere otobüs dolmuş vs çalışması lazım :))

    3-kktc kaç şeihden oluşuyor lefkoşa mağosa girne mi bizimkisi gibi il ilçe varmı :)) ve şehirler arası otobüs miniüs vs varmı ?

    4-ve ne yenir neler alınır nesi meşhurdur ? nerede yenir ?

    yardımcı olursanız çok sevinirim




    |
    |
  • yardım

  • Merhabalar


    Ne yazık ki yavru vatan dediğimiz Kıbrıs covid konusunda bize sıkıntı çıkarıyor. 2 doz aşılı da olsanız girişte PCR isteniyor. Çıkışta şart değil.


    Valla Kıbrıs'ta öyle aman aman bir tarihi yer yok. 2 yıl önce eşimle beraber aynı mantıkla gitmiştik. Bakımsız, kasabadan hallice şehirler, tarihi eserler yönünden de pek tatmin edici değil. Mağosa aralarında en iyi olanıydı. Lala Mustafa Paşa Camii, Namık Kemal Müzesi orada. Girne idare eder, kalesini gezip tekne turu yapabilirsin. Lefkoşa'da hiçbir şey yok.


    Şehirler arası dolmuşlar var ama sıkıntı şu ki akşam 5'ten sonra falan dolmuş bulunmuyor. Son kalkış saatlerini mutlaka şoförlere sorman lazım. Yoksa bizim gibi Girne'den Lefkoşa'daki otele taksi ile dönmek zorunda kalırsın.


    Aslında ters akan trafik sorun oluşturmazsa en iyisi araç kiralamak. Şehirlerin dışında görülebilecek bazı yerlere de gitme imkanı sağlar en azından. Ben ters trafiğe alışamadığım için kiralayamadım.


    Hellim peynirler meşhur. Bir de şeftali kebabı var ama şeftali ile alakası yok. Hayvanın iç yağına eti sarıp pişiriyorlar. Gidildiğinde denenebilir. Bence en güzeli yöresel değil daha evrensel tatları denemek. Mesela Lefkoşa'da Little Italy denilen restoranda hayatımda yediğim en iyi pizzalardan birini yedim. Çin lokantaları, donut satanlar, butik hamburgerciler derken pek çok restoran mevcut. Bir de gitmişken Girne'de balık yenmeli.


    Bence Kıbrıs'a sadece tatil köyü için gidilir. O esnada günübirlik Girne veya Mağosa yapmak en mantıklısı diye düşünüyorum.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sisyphus -- 24 Ağustos 2021; 0:57:29 >




  • hocam çok güzel yazmışsınız işte dönüşte istiyormu onu merakettim bu hafta sonu gitmeyi düşnüyorum pazartesi dönüş zaten tatil değil ülkeyi görmek denize falan girmem büyük ihtimal ayrıca ehliyetim var ama pratiğim yok onnu için araba kiralayamam :(( peki taksiler kaç para yazıyor şehirler arası birde lefkoşa ile girne mgosa uzakmı çok ??

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alemdar11

    hocam çok güzel yazmışsınız işte dönüşte istiyormu onu merakettim bu hafta sonu gitmeyi düşnüyorum pazartesi dönüş zaten tatil değil ülkeyi görmek denize falan girmem büyük ihtimal ayrıca ehliyetim var ama pratiğim yok onnu için araba kiralayamam :(( peki taksiler kaç para yazıyor şehirler arası birde lefkoşa ile girne mgosa uzakmı çok ??

    Dönüşte Türkiye istiyor. Dönerken orada testinizi yaptırıp öyle yola çıkın.

  • Kıbrısta kumarhane ve kadın ticarethanesinden başka hiç bir şey bulamazsın. Bunlar için gitmeyeceksen boşuna para harcayıp eziyet çekersin. Hiç bir şey yok.
    Paran var ve dinin yok ise gidilebilecek en güzel yerlerden biri. 5 ay askerlik yaptığım ve nefret ettiğim bir yer.
    Sen de sanırım para yok din var . Sakın gitme. ( para yok kısmı kumar için)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cleanton

    Dönüşte Türkiye istiyor. Dönerken orada testinizi yaptırıp öyle yola çıkın.



    Alıntıları Göster

    EYVALLAH hocam peki havalimananda yıpoyrlarmı ?

  • Alemdar11 A kullanıcısına yanıt

    Aşılı iseniz dönüşte PCR vermenize gerek yok. Aşı belgenizi göstermeniz yeterli. PCR'ın zorunlu olduğu dönemlerde bile yurtdışından dönerken kimse bakmamıştı test sonucuma. Direkt almışlardı. 2 defa hiç kontrol olmadan döndüm yurtdışından. Yakın zamanda Macaristan dönüşü aşı sertifikamı gösterdim sadece.


    Kıbrısta şehirler arası ortalama 1 saat yol var. 2 sene önce taksi kaç tuttu hatırlamıyorum ama sabah erken gidip akşama kalmadan dolmuşla dönmek en iyisi.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sisyphus

    Aşılı iseniz dönüşte PCR vermenize gerek yok. Aşı belgenizi göstermeniz yeterli. PCR'ın zorunlu olduğu dönemlerde bile yurtdışından dönerken kimse bakmamıştı test sonucuma. Direkt almışlardı. 2 defa hiç kontrol olmadan döndüm yurtdışından. Yakın zamanda Macaristan dönüşü aşı sertifikamı gösterdim sadece.


    Kıbrısta şehirler arası ortalama 1 saat yol var. 2 sene önce taksi kaç tuttu hatırlamıyorum ama sabah erken gidip akşama kalmadan dolmuşla dönmek en iyisi.

    hocam çok teşekkür ederim

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alemdar11

    EYVALLAH hocam peki havalimananda yıpoyrlarmı ?



    Alıntıları Göster

    Bilmiyorum.

  • Kıbrıs Ercan havalimanından Girne'ye taksi ücreti 450 TL olmuş doğrumu ? Kıbrıs'a giderken transferi önden almak en mantıklısı galiba. Kıbrıs için en iyi alternatif Yılbaşı Kıbrıs Turları çok iyi paketler yapmışlar. En iyi Yılbaşı programı bence Kıbrıs'ta olur, tam bir eğlence yeri Kıbrıs.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ahmetw -- 14 Aralık 2021; 21:20:42 >
  • Kıbrısa gezmeye gidiyorsanız boşa gitmeyin oraya gidenlerin geneli kumarhane yada karı kız için gidiyor
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.