Şimdi Ara

KIA CEED...Peki, ya Sizce? (11. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
269
Cevap
2
Favori
74.267
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • kia com tr de concept diye yeni bir model eklenmiş otomatik vites bakan varmı . sadece fiyat olarak ama donanım filan yazmamışlar.
  • donanımı motion modele ilave olarak çelik jant+esp+sustalı anahtar dı galiba. bunlar satış görevlisinin söyledikleri. belki başka özelliklerde vardır.
  • arkadaslar uzun zamandır yazılarınızı takıp edıyorum ben kia samsun bayinden oktay arac mukemmel kullanan herkes cok memnun ayrılıyor ozellıkle 1.6 dızel otomotık olmasına ragmen arac mukemmel bır perfonmars sergılıyor. Herseyden once test etmeden yorum yapmayın yoksa benım fokuscu arkadasım gıbı olursunuz ... bılgı almak ısteyen ısteyen arkadaslar bana 0-362-266 55 35 numaralı telefondan ulasabılırler...
  • kia iyi bir iş yaptı bence çok beğendiğim bi araç, tasarımı falan çok hoş
  • Bu aracın tanıtım ve pazarlama eksiklikleri var bence.Adam gibi bir yol izlense bu fiyata çok kişi tercih eder..
  • cee'd 1.6 CRDi 90 PS 5 Kapı Cool 32.262 YTL
    pro_cee'd 1.6 CRDi 115 PS 3 Kapı Cool 32.813 YTL
    cee'd 1.6 CRDi 115 PS 5 Kapı Motion A/T 36.994 YTL
    cee'd 1.6 CRDi 115 PS 5 Kapı Concept A/T 39.006 YTL

    Böyle saçma liste olmaz 5 Kapı Motion Düz vites yok,5 Kapı Concept düz vites yok,3 Kapı Motion ve Concept zaten hiç yok,otomatiklerse 4 ileri çok geride kalmış,böyle eksik pazarlanan bi araç tutulmaz,tutunamaz.İnşallah Kia f/p oranı en yükseklerden olan bu araca hakkını teslim eder de düzgün bi şekilde pazarlamaya başlar yoksa gerçekten yazık olacak.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi enoman -- 14 Ağustos 2008; 0:56:06 >
  • Bugün ceed motion otomatik dizel modeli test ettim. Oldukça da uzun bir testti. Ben concept modele bakıyordum. Concept'te fazladan deri direksiyon, deri el freni kolu, dijital klima, ESP ve alaşım jant var. Direksiyon düğmelerinde de metal çerçeveler. Lastikler 205 55 16. Anahtarda sustalı ve çok şık.

    Motion araç 4000 km deydi, bilgisayarda gözüken ortalama yakıt tüketimi 8.7 litreydi. Klasik otomatik bir araç iyi bir rakam bence.
    4 ileri otomatik sarsıntısız geçiş sağlıyor, son dişli oranı oldukça küçük, 5. vites istemiyor.
    Aracın görüşü rahat, içi ferah, park ederken ve dar yollarda zorlanma yok. Hemen alışılan bir araba. Otoyol performansını da çok beğendim, 120 km/saat hıza hemen çıkıyor ve hızı hissettirmiyor. klima açık kapalı farketmiyor, araba performanslı. Yüksek hız stabilitesi iyi. Conceptteki 205 lastiklerle daha iyi olacağını düşünüyorum. Motor sesi iyi yalıtılmış, çok derinden bir dizel hırıltısı geliyor. Aracın hiç bir yerinden tıkırtı gelmiyor ki bugün hava da çok sıcaktı.
    Müzik sistemi idare eder, tweeter filan var ama o kadar iyi değil. USB çalması zaten iyi bir şey.
    Kliması iyi soğutuyor, fazla ses yapmıyor. Conceptin dijital kliması daha şık ve daha sessiz, ama çift bölgeli mi sormayı unuttum.
    Direksiyon hafif çok beğendim, tümsek geçişinde direksiyon yön değiştirmiyor. Park manevraları rahat.

    Kötü yönleri; yol sesi alıyor, genelde bayi araçlarında diri dursun diye lastikler yüksek PSI'li tutuluyor, belki ondandır. Ama araçta dandik kore lastikleri yoktu, michelin energy vardı ki sessiz lastikdir. Rüzgar sesi almıyor.
    Aracın konsolun alt plastikleri kötü, üst tarafı iyi. Yani kapı kolu sanki 10.000 e gelmeden elinizde kalacakmış hissi veriyor. Kapı içlerindeki hoparlör plastikleri , motiondaki el freni , kol dayama plastikleri kötü. Koltuk döşemeleri de basit kalmış.
    Arka koltukta çocuklar test boyunca pek rahat edemediklerini ifade ettiler. Arabanın süspansiyonları sert, ama yoldaki ufak tıkırtıları mesela enine beyaz yol çizgilerini hissettirmiyor. Arkada kol dayama olmaması bir eksiklik.
    Liste fiyatından indirim yapılmıyor.

    Kısaca; şehir içinde rahat sürülen, rahat parkedilen, otoyolda da güvenle gaza basılan bir araç ama iç donanım kalitesi insanı düşündürüyor. Ben arabayı beğendim, C sınıfında ilk beşe girer.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: massey1

    Bugün ceed motion otomatik dizel modeli test ettim. Oldukça da uzun bir testti. Ben concept modele bakıyordum. Concept'te fazladan deri direksiyon, deri el freni kolu, dijital klima, ESP ve alaşım jant var. Direksiyon düğmelerinde de metal çerçeveler. Lastikler 205 55 16. Anahtarda sustalı ve çok şık.

    Motion araç 4000 km deydi, bilgisayarda gözüken ortalama yakıt tüketimi 8.7 litreydi. Klasik otomatik bir araç iyi bir rakam bence.
    4 ileri otomatik sarsıntısız geçiş sağlıyor, son dişli oranı oldukça küçük, 5. vites istemiyor.
    Aracın görüşü rahat, içi ferah, park ederken ve dar yollarda zorlanma yok. Hemen alışılan bir araba. Otoyol performansını da çok beğendim, 120 km/saat hıza hemen çıkıyor ve hızı hissettirmiyor. klima açık kapalı farketmiyor, araba performanslı. Yüksek hız stabilitesi iyi. Conceptteki 205 lastiklerle daha iyi olacağını düşünüyorum. Motor sesi iyi yalıtılmış, çok derinden bir dizel hırıltısı geliyor. Aracın hiç bir yerinden tıkırtı gelmiyor ki bugün hava da çok sıcaktı.
    Müzik sistemi idare eder, tweeter filan var ama o kadar iyi değil. USB çalması zaten iyi bir şey.
    Kliması iyi soğutuyor, fazla ses yapmıyor. Conceptin dijital kliması daha şık ve daha sessiz, ama çift bölgeli mi sormayı unuttum.
    Direksiyon hafif çok beğendim, tümsek geçişinde direksiyon yön değiştirmiyor. Park manevraları rahat.

    Kötü yönleri; yol sesi alıyor, genelde bayi araçlarında diri dursun diye lastikler yüksek PSI'li tutuluyor, belki ondandır. Ama araçta dandik kore lastikleri yoktu, michelin energy vardı ki sessiz lastikdir. Rüzgar sesi almıyor.
    Aracın konsolun alt plastikleri kötü, üst tarafı iyi. Yani kapı kolu sanki 10.000 e gelmeden elinizde kalacakmış hissi veriyor. Kapı içlerindeki hoparlör plastikleri , motiondaki el freni , kol dayama plastikleri kötü. Koltuk döşemeleri de basit kalmış.
    Arka koltukta çocuklar test boyunca pek rahat edemediklerini ifade ettiler. Arabanın süspansiyonları sert, ama yoldaki ufak tıkırtıları mesela enine beyaz yol çizgilerini hissettirmiyor. Arkada kol dayama olmaması bir eksiklik.
    Liste fiyatından indirim yapılmıyor.

    Kısaca; şehir içinde rahat sürülen, rahat parkedilen, otoyolda da güvenle gaza basılan bir araç ama iç donanım kalitesi insanı düşündürüyor. Ben arabayı beğendim, C sınıfında ilk beşe girer.




    yorumlar için sağol...




  • Arkadaslar bu arabanin 1.6 90 Ps olanini test eden var mi?

    Ayrica siz olsaniz Opel Corsa 1.3 CDTI Enjoy modeli ile bu arabayi kiyasladiginizda hangisini alirdiniz?
  • Opel'e binmedim,fakat donanımı ve indirimli fiyatı çok iyi...
  • Donanimi ve indirimli fiyati derken kastiniz Astra mi Cee'd mi ?

    TEsekkurler
  • Opel için söyledim,1.3 CDTI,sunroof vs vardı galiba 34 bin'e alanlar vardı,yada ben yanlış hatırlıyorum...
  • Anladım. Dogru hatırlıyorsunuz sanırım cunku su an Enjoy modelinin fiyati 33 kusur
  • Arkadaşlar selam Tr. gelen ilk Kia Ceed Consept 1.6 16v crdi 115hp siyah renkte otomatik aracı alan kişi olarak sizlerei biraz aydınlatıyim.

    Öncelikle kendimden bahsedeyim. çocukluğumdan beri otomobilde büyüdüm. her zaman param kadar bmw almayı kendime hedef seçmiş bir insandım. işim gereği otomobillerin en ince detaylarına inmek zorundayım. yaklaşık 18 yıldır kendi iş yerim olarak. otomobil ses sistemleri işi ile uğraşıyorum.

    Bu öz geçmişten sonra. yaklaşık bir yıldır bu aracı takip ediyorum. hem yabancı basın ve formlardan hem de bu formdan. biliyorsunuz kia avrupa müşteri kitlesini hedef seçtiği için, audi'nin dizaynırlarından biri ile çalışarak avrupada bu aracı üretmeyi karar aldı. slovak üretimi bu araç şu an avrupa taleplerine yetişemiyor. yaklaşık bir yıl sonra, Türkiye'ye ancak ithal edilen bu aracın tek problemi var, o da panjurunda taşıdığu amblemi.

    İki ay öncesi sparişimi verim Bağcılardaki Çetinler Kia bayisinden Cumartesi sabahı aracımı teslim aldım. daha önce balmumcu bayraktar kia dan bir test aracı almıştım, düz vites ve 90 hp olanı test etmiştim. sdece sessizliği ve konforu hoşuma gitmişti. bunu üzerine orta kasa 5 kapı tercihim olduğu için bu segmentteki tüm araçları test ettim. Ben 5 kapı, dizel, tam otomatik, esp'li, digital klimalı bir araç arıyordum. bu araca en yakın golf var fakar 1.9 motoru vergisini arttırırken, hiline modelini seçmek zorundasınız ki digital klima olsun, suratı eski bir araca 55 milyar verilirmi derken bu araçtan başka alternatif kalmadığını anladım. kardeşi i30 dışında. onun da eksiği avrupalı olmayışı.

    şimdi silere biraz bu avrupalıyı tanıtiyim. aracı bu gün bir hayli söktük ön arka tamponlar orta konsol ve ön göğüs altı v.s. nedeni şu, farları xenon yaptım, sustalı anahtarından çalışan alarm ilave ettim ve arka park sensoru yerleştirdim. yanımda çalışan ustalarımla şu karara vardık. evet bu araç bir audi kalitesini hedef almış. izolasyondki ince detaylar çok fazla. motor kapağının altındaki plastik malzemeler sıra dışı. motordaki teknik dizayn ise mükemmele yakın. kapı döşemesini söktüğümüzde çok şaşırdık. sanki bir audi A3 kapısı sökmüş gibiyidik. ferrarisinden maybacha kadar tüm araçları sökmüş insanlar olarak biz bu aracın ince detalyarına tam not verdik doğrusu.

    Sürüş: Gerçekten çok konforlu 1380 kg olan bu araç sınıfındaki ağır araçlardan biri. ve bu ağırlığı, aracı kullanırken güven olarak size döndürmeyi başarmışlar. bu güvenin yanı sıra henüz 90 km olan bu araçla biraz gazı yokladığımda ben burdayım diyen torku hissettiriyor. ama sanırım ilerde bir chip takviyesi yapabilirim. şanzıman standart otomatik mercedes şanzımanı. geçişleri hiç bir şekilde hissetmiyorsunuz. gereksiz kompresyonlara da düşürmüyor aracı. aliminyum alışımlı jantlar, mishelin 205.60.16 kullanılmış bu araçta ön arka frenlerin disk olması çok keyifli bir fren yumuşaklığı sağlamış. motor sesi nerdeyise yok denecek kadar az. digital kliması gerçekten çok başarılı. consept modeli olduğundan sanırım direksiyon deri, tutuş ve kullanımı çok yumuşak. şimdiki ön izlenimlerim bunlar. ilerki zamanlarda eksileri ve artıları paylaşırım tabiki.

    Bana göre eksikleri. Yağmur ve far sensoru, sunroof, mercekli ve adaptif far deri olsa da olur olmasa da.

    Arkadaşlar bu aracı alırken fiyat ve performansı çok ön planda tuttum. Astıra cvt şanzuman ve 1.3 cdti motorla sınıfta kaldı aynı şekilde auris de 1.4 motorla keyifsiz ve yetersiz. golf %40 pahalı Alfa ilk 3 aydan sonra çatır çutur. Cıvıc hem dzeli yok hem de hiç güven vermiyor, aracın kilo hafifliğini çok hissediyorsunuz. üstelik hondayı seven biriyim. Focus malesef işçilik kalitesi rezalet ve iğrenç otomatik şanzumanı da kalktı. bu araç gelmeseydi sanırım 2006 model otomatik bi focus tercih edecektim. Allahtan bu araç imdadıma yetişti ve 3 günlük tecrübemle çok doğru bir karar aldığıma inanıyorum.

    Daha iyilerinin sizlerin olması dileğiyile hayırlı akşamlar diliyorum.




  • Not olarak ekliyim.

    Ben önemsemediği için atlamışım. aracın ses sistemi gerçekten kötü. ipod kontrolünü daha 3 gündür çözemedim, ne istediğim albümü bulabiliyorum ne de sanatçıyı. ama ön göğüs tasarımını ve direksiyondan kumanda özelliğini kaybetmemek için bu cihazı değiştirmeyi düşünmüyorum.

    Yakında mevcut bu cihaza, muhteşem kaliteli bir ses sistemi ilave edicem bu araca. ama henüz tasarım aşamasında, bittiğinde onu da sizlerle paylaşırım.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: bayko_bayko

    Not olarak ekliyim.

    Ben önemsemediği için atlamışım. aracın ses sistemi gerçekten kötü. ipod kontrolünü daha 3 gündür çözemedim, ne istediğim albümü bulabiliyorum ne de sanatçıyı. ama ön göğüs tasarımını ve direksiyondan kumanda özelliğini kaybetmemek için bu cihazı değiştirmeyi düşünmüyorum.

    Yakında mevcut bu cihaza, muhteşem kaliteli bir ses sistemi ilave edicem bu araca. ama henüz tasarım aşamasında, bittiğinde onu da sizlerle paylaşırım.


    bayko_bayko,
    Oncelikle aracla ilgili samimi dusuncelerinmizi paylastıgınız icin cok tesekkur ederim. Ben de aracin 115 ps otomatik vites olanini test sürüşünde kullanmiştım ve cok hoşuma gitmişti fakat bütçem el vermediği için 90 ps düz vites modelinde sonunda karar kıldım. Astra 1.3 CDTI ile çok karşılaştırdım, karar verebilmek için çok düşündüm ve sonunda Cee'd e karar verdim. İnşallah bugün bayi ile anlaştıktan sonra aracı en geç hafta sonuna alacağım. Sonrasında da araç hakkındaki görüşlerimi buradan sizlerle paylaşacağım

    Teşekkürler




  • mcson:

    Arkadaşım hayırlısı olsun. doğru bir karar verdiğine emin olabilirsin. yardımcı olma açısından eğer. Bağcılardaki Çetinlerden araç almak istersen ordaki stış müdürü arkadaşımdır. Ramazan bey telefonu 0212 629 01 01 ilk gelen siyah aracı bana alabilen kişidir kendisi. benden bahsedersen sana yardımcı olabileceğine eminim.

    Tekrar şimdiden haırlı olsun.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: bayko_bayko

    mcson:

    Arkadaşım hayırlısı olsun. doğru bir karar verdiğine emin olabilirsin. yardımcı olma açısından eğer. Bağcılardaki Çetinlerden araç almak istersen ordaki stış müdürü arkadaşımdır. Ramazan bey telefonu 0212 629 01 01 ilk gelen siyah aracı bana alabilen kişidir kendisi. benden bahsedersen sana yardımcı olabileceğine eminim.

    Tekrar şimdiden haırlı olsun.


    Cok tesekkur ederim. Yardiminiz icin tesekkurler fakat ben Ankara'da ikamet ediyorum ve dolayisiyla araci buradan alacagim..Burada tanidik birisi varsa o olur anca :))

    Tekrar tesekkurler
  • quote:

    Orjinalden alıntı: hackersun


    quote:

    Orjinalden alıntı: yeknet

    yaw ne kadar meraklısınız şu euro-n-cap testine. Sanki tüm araçlar 5 yıldız alıyor da 4 yıldız alana binilmez çok güvensiz imajı verilmeye çalışıyor. Bilmezmisiniz ki euro-n-cap tan 5 yıldız almış araç size daha pahalı pazarlanıyor.



    Yeknet arkadaşım, çarpışma testi videolarını dikkatle izlersen, 5 YILDIZ alan araçların, ön cam direklerinin, A sütunlarının ufacık bile bükülmediğini, oynamadığını görürsün.. Yani aracın sadece burun kısmı hasar alıyor, asla kapılarda sıkışma, tavanda ezilme vb. şeyler olmuyor. Yani o 5 yıldızlar etten püften yıldızlar değil.

    Allah korusun, bir kaza durumunda bunlar çok önemli şeyler..

    Lütfen, 4 yıldız alanlarla, 5 yıldız alanları aynı kefeye koymayalım..Çünkü aralarında gerçekten dağlar kadar fark var..

    Ama umarım , CEED de güvenilir bir araba olur..


    Bence 4 ile 5 arasında bir fark yok. Sebebi ise gayet basit. Gidiş geliş çift yönlü şehirlerarası yolda ortalama 220-250 Km/h hıza çıkıyoruz zaman zaman... Karşıdan gelen tomruk yüklü kamyonun 80'le ilerlediğiniz varsayarsak, olası bir çarpışma anında toplam sürat 330 oluyor... Bu yüzden 5 değil 35 yıldız almış bir araçta olsa sağ çıkmak imkansız. Ama kurallar uygun 60'la gidip bariyerlere çarpan biriyseniz bu araçlar tam size göre. Hele birde emniyet kemeri takılıysa, burnunuz bile kanamaz...

    5 yıldızlı araç almak en güzeli ama kazalarda hep önden olmuyor. 6 sene önce bi abimiz Ankara çıkışı Hipodrom yakınlarında 120'yle direğe yan girdi. Honda Civic ortadan 2 ye katlandı. Tabi bizim abi de sizlere ömür. Bence düşük seyir hızı da, 3-5 yıldızlık testler kadar önemli... Tabii ki eğer Otoyolda 320'yle giden bir Ferrari ya da Porsche tarafından biçilmezseniz...

    Kriterlerimiz ise bence şu olmalı. Türkiye yaya açısından çok bol bi ülke. Bence önce yaya güvenliğinden yüksek not alan araçları seçmeliyiz. Tabi ki aracımız 5 yıldız olsun. Mutlaka 6 ila 8 havayastığı olmalı ve araç 1300 Kg'dan aşağı olmamalı. Ve tabiiş son olarak da araçtaki tüm yolcular emniyet kemeri ile sabitlenmeli. Bagajda pet (Evcil hayvan) taşıyorsanız, onlarda bir ağ vasıtasıyla sabitlenmeli.

    İyi yolculuklar...




  • Çok güzel bir araç bu pro_ceed








  • 
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.