Şimdi Ara

KIA CEED DİZEL OTOMATİK VİTES Mİ YOKSA ASTRA CDTI EASYTRONIC MI?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
40
Cevap
0
Favori
49.033
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • İki aydır konuda adı geçen forumları okuya okuya bir hal oldum ama hala net bir karar verebilmiş değilim hangi aracı alacağım konusunda. Tek bildiğim dizel olsun ve beni bu LPG sefaletinden kurtarsın ama maalesef bir sürü bileşen, değişken vs var.

    Kia istiyorum çünkü:

    Araç tam otomatik ve 38.450'ye cruise control dahil bir çok özellik sunuyor. 5 yıllık garantisi de cabası...
    Forumlardan okuduğuma göre de periyodik bakımı Astra'ya göre çok daha ucuz.
    Ayrıca fiyat olarak da Astra'dan 2000 lira ucuz.

    Kia ile ilgili çekincelerim var çünkü:

    Aracın süspansiyonu ve içeriye ses almasıyla ilgili birkaç yorum okudum.
    Aracı olur da satmak zorunda kalırsam ikinci elde büyük bir kayıp yaşama durumum var (malum ülkedeki markayla ilgili haksız önyargı)

    Astra istiyorum çünkü:

    Aradaki 2000 liralık farka yağmur sensörü, alaşım cantlar, otomatik kararan dikiz aynası vb dahil.
    Arabanın imajı ve bence görüntüsü çok hoş her ne kadar yeni modeli çıktı diye kapı koruma çıtalarını artık sağlamasalar da.
    İkinci elde daha az kayıp yaşarım diye düşünüyorum.

    Astra ile ilgili çekincelerim var çünkü:

    Alman arabası olmasına rağmen üretildiği ülkede Volkswagen ile karşılaştırılmıyor bile: hep bir aşağılamaya tabi gibi...
    Serviste en azından garanti süresi boyunca 400-500 arası fiyatları bayılacağım gibi görünüyor.
    Easytronic şanzıman Kia'daki tork konvertörlü şanzımana göre daha az yaksa da bana biraz yabancı: sanki alışamazmışım gibi geliyor tam otomatik arabadan sonra.

    İşte böyle arkadaşlar; değerli görüşlerinizi bekliyorum ama lütfen marka fanatizmine girmeden araçlarınızın eksileri ve artılarını paylaşın.
    Şimdiden teşekkürler.







  • arada bariz performans farkı da var. kia 115hp>astra90hp
  • quote:

    Orijinalden alıntı: inimicus

    İki aydır konuda adı geçen forumları okuya okuya bir hal oldum ama hala net bir karar verebilmiş değilim hangi aracı alacağım konusunda. Tek bildiğim dizel olsun ve beni bu LPG sefaletinden kurtarsın ama maalesef bir sürü bileşen, değişken vs var.

    Kia istiyorum çünkü:

    Araç tam otomatik ve 38.450'ye cruise control dahil bir çok özellik sunuyor. 5 yıllık garantisi de cabası...
    Forumlardan okuduğuma göre de periyodik bakımı Astra'ya göre çok daha ucuz.
    Ayrıca fiyat olarak da Astra'dan 2000 lira ucuz.

    Kia ile ilgili çekincelerim var çünkü:

    Aracın süspansiyonu ve içeriye ses almasıyla ilgili birkaç yorum okudum.
    Aracı olur da satmak zorunda kalırsam ikinci elde büyük bir kayıp yaşama durumum var (malum ülkedeki markayla ilgili haksız önyargı)

    Astra istiyorum çünkü:

    Aradaki 2000 liralık farka yağmur sensörü, alaşım cantlar, otomatik kararan dikiz aynası vb dahil.
    Arabanın imajı ve bence görüntüsü çok hoş her ne kadar yeni modeli çıktı diye kapı koruma çıtalarını artık sağlamasalar da.
    İkinci elde daha az kayıp yaşarım diye düşünüyorum.

    Astra ile ilgili çekincelerim var çünkü:

    Alman arabası olmasına rağmen üretildiği ülkede Volkswagen ile karşılaştırılmıyor bile: hep bir aşağılamaya tabi gibi...
    Serviste en azından garanti süresi boyunca 400-500 arası fiyatları bayılacağım gibi görünüyor.
    Easytronic şanzıman Kia'daki tork konvertörlü şanzımana göre daha az yaksa da bana biraz yabancı: sanki alışamazmışım gibi geliyor tam otomatik arabadan sonra.

    İşte böyle arkadaşlar; değerli görüşlerinizi bekliyorum ama lütfen marka fanatizmine girmeden araçlarınızın eksileri ve artılarını paylaşın.
    Şimdiden teşekkürler.


    bede aynı senin gibi arada kaldım kardeş ama kesinlikle bence astra neden mi çünkü şuan piyasada en çok satılar C sınıfı ve araç full + fuLL tek eksiği sanroof kia malesef türkiyede pek ilgi görmüyor üstelik astranın duruşu daha estetik bende 2 lemdeyim ama şuvar astrayı yakından görene kadar karşıdan bakınca ''aman çok tipsiz '' derdim taki benzin alırken yanı başımdaki astrayı görene kadar araba bi sefer çok tok duruyo kia ceed den daha tok iç tasarımı sade ve şık ve yalıtımı çogu test dergisinde 10 üzerinden 7-8 puan almış üstelik dediğiniz gibi yakıt ddeğeri gerçekten fabrika verisi gibi 4.5 ile 5.1 Litre bi tane sitede türkiyede opelk astra sahibinin yaptığı test sürüşü videosunu izlemiştim ve inanılmaz ama gerçek 110 km sabit hızda yakıt tüketimi 4.2 litre idi kia ceed bence 7-8 litreden daha fazla yakabilir ama tabi gönlünüz hangine yatarsa onu alın test edin deneyin malesef bakım masrafları nerdeyse tüm bu sınıf araçlarda aynı artık halk tipi araçlar pek yok gibi genelde orta sınıf ve üst sınıfa hitap ediyor lar




  • @Deep_Blue_1

    Teşekkürler görüşleriniz için. Tam da aynı şeyleri düşünüyoruz sanki. Bakalım, yarın ceed test sürüşü var bir de arabayı kullanınca anlaşılır durum.
  • astranın içi çok dar . aracın ilk kalkışı kötü ama yakıtı az yakıyor. bu araçlara alternatif olarak pegouet 308 hdi otomatiğinide düşünebilirsiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Deep_Blue_1

    bede aynı senin gibi arada kaldım kardeş ama kesinlikle bence astra neden mi çünkü şuan piyasada en çok satılar C sınıfı ve araç full + fuLL tek eksiği sanroof kia malesef türkiyede pek ilgi görmüyor üstelik astranın duruşu daha estetik bende 2 lemdeyim ama şuvar astrayı yakından görene kadar karşıdan bakınca ''aman çok tipsiz '' derdim taki benzin alırken yanı başımdaki astrayı görene kadar araba bi sefer çok tok duruyo kia ceed den daha tok iç tasarımı sade ve şık ve yalıtımı çogu test dergisinde 10 üzerinden 7-8 puan almış üstelik dediğiniz gibi yakıt ddeğeri gerçekten fabrika verisi gibi 4.5 ile 5.1 Litre bi tane sitede türkiyede opelk astra sahibinin yaptığı test sürüşü videosunu izlemiştim ve inanılmaz ama gerçek 110 km sabit hızda yakıt tüketimi 4.2 litre idi kia ceed bence 7-8 litreden daha fazla yakabilir ama tabi gönlünüz hangine yatarsa onu alın test edin deneyin malesef bakım masrafları nerdeyse tüm bu sınıf araçlarda aynı artık halk tipi araçlar pek yok gibi genelde orta sınıf ve üst sınıfa hitap ediyor lar


    Sallamanın da bu kadarı olur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kajmer88


    quote:

    Orijinalden alıntı: Deep_Blue_1

    bede aynı senin gibi arada kaldım kardeş ama kesinlikle bence astra neden mi çünkü şuan piyasada en çok satılar C sınıfı ve araç full + fuLL tek eksiği sanroof kia malesef türkiyede pek ilgi görmüyor üstelik astranın duruşu daha estetik bende 2 lemdeyim ama şuvar astrayı yakından görene kadar karşıdan bakınca ''aman çok tipsiz '' derdim taki benzin alırken yanı başımdaki astrayı görene kadar araba bi sefer çok tok duruyo kia ceed den daha tok iç tasarımı sade ve şık ve yalıtımı çogu test dergisinde 10 üzerinden 7-8 puan almış üstelik dediğiniz gibi yakıt ddeğeri gerçekten fabrika verisi gibi 4.5 ile 5.1 Litre bi tane sitede türkiyede opelk astra sahibinin yaptığı test sürüşü videosunu izlemiştim ve inanılmaz ama gerçek 110 km sabit hızda yakıt tüketimi 4.2 litre idi kia ceed bence 7-8 litreden daha fazla yakabilir ama tabi gönlünüz hangine yatarsa onu alın test edin deneyin malesef bakım masrafları nerdeyse tüm bu sınıf araçlarda aynı artık halk tipi araçlar pek yok gibi genelde orta sınıf ve üst sınıfa hitap ediyor lar


    Sallamanın da bu kadarı olur.

    sallamak derken ne sallaması yahu arkadaşım çevremde astra kullanıcısı çok herkes bu anlattıklarımı söylüyor hatta gecen burada arkadaşa da danışdım gözün kapalı alabilirsin dedi heralde herkes sallıyor olamaz demekki bi bildikleri var değilmi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ALOK

    astranın içi çok dar . aracın ilk kalkışı kötü ama yakıtı az yakıyor. bu araçlara alternatif olarak pegouet 308 hdi otomatiğinide düşünebilirsiniz.

    Bunu nerden duydunuz?Astra'nın aks aralığı Vectra'yla aynı nerdeyse.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: enoman


    quote:

    Orijinalden alıntı: ALOK

    astranın içi çok dar . aracın ilk kalkışı kötü ama yakıtı az yakıyor. bu araçlara alternatif olarak pegouet 308 hdi otomatiğinide düşünebilirsiniz.

    Bunu nerden duydunuz?Astra'nın aks aralığı Vectra'yla aynı nerdeyse.

    duymadım bindim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ALOK


    quote:

    Orijinalden alıntı: enoman


    quote:

    Orijinalden alıntı: ALOK

    astranın içi çok dar . aracın ilk kalkışı kötü ama yakıtı az yakıyor. bu araçlara alternatif olarak pegouet 308 hdi otomatiğinide düşünebilirsiniz.

    Bunu nerden duydunuz?Astra'nın aks aralığı Vectra'yla aynı nerdeyse.

    duymadım bindim.

    Ben Astra H sahibiyim,120 kiloyum ve aracın içinde en ufak bir darlık hissetmiyorum,hatta arkama da birisi oturduğunda çok uzun biri değilse şikayet etmeden sığıyor.Passat'a felan alıştınız o yüzden dar geldi heralde yoksa sınıfına göre dar bi araç değil kesinlikle.




  • Bugün gittim Anadolu Kia (Ankara) Bayisinde Kia Ceed Dizel Otomatik Concept donanımlı araçla kısa bir test sürüşü yaptım. İzlenimlerim:

    - imzadaki araçtan sonra bu aracın hızlanması şaka gibi. Hiç farketmeden Konya yolunda 100 km hıza ulaştım. Bir ara göstergelere bakınca anladım.
    - evet araçta motor sesi yok ancak garip bir uğultu vardı. Klima desem klimadan öyle ses gelmez. Garibime gitti.
    - aracın vites değişimleri hissedilmiyor neredeyse benim külüstürden sonra. Ayrıca motorun gücü de belli ediyor kendisini.
    - Heyecandan olsa gerek koltuk yükseklik ayarı ve direksiyon ayarını yapmadan test sürüşünü yaptım. Sanırım o yüzden direksiyondan göstergeleri net göremedim, ki boyum 1.85.
    - evet biraz süspansiyon sertliği durumunu ben de hissettim. Ama bence rahatsız edici değildi.

    Özetle, genel olarak aracı beğendim ama bir de Astra 1,3 CDTİ Easytronik Essentia KP sürüşü yaptıktan sonra bakacağım.




  • Haa bir de fiyat aldım. İmzadaki aracı 14.500'e saydılar ve 38.450 olan fiyatı 37.800'e indirdiler. Sizce de indirim az değil mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: inimicus

    Haa bir de fiyat aldım. İmzadaki aracı 14.500'e saydılar ve 38.450 olan fiyatı 37.800'e indirdiler. Sizce de indirim az değil mi?


    indirim az sene sonuna doğru çok düşüyor. aracı kendiniz satarsanız sanırım daha iyi gidebilir
  • easytronic değil ama biz de dizel stra düşünüyoruz son kararınız nedşr astra sürdünüz mü?
  • eski bir astra cdti easytronic ve şimdi bir hyundai i30 (ceed'in aynısı) kullanıcısı olarak 1 litre fazla yakmayı göze al ve ceed al derim,
    2. el kaygın varsa (bende o yüzden biraz daha verip i30 aldım) aynı sorunu astrada yaşarsın eski kasasını alarak
  • ben şahsen cee'd alırdım, en azından güncel. astrayı seviyorum, hatta bütçemi zorladım almaya çalıştım ama kısmet olmadı. Hadi bu sene yeni astra çok ortalıkta yok aralık ayı sonrasında iyice piyasada olacak. iyi düşünün derim.

    5 yıl garanti cezbediyorsa uzun süre bineceksiniz demektir.

    4-5 sene sonra eski kasa astra ile cee'd in kaybedeceği değer aşağı yukarı aynı olur.

    ikinci elde araba temiz olduktan sonra her türlü satılıyor mesele kötü aracı satabilmek


    aracınızı da 14500 e satmayın biraz daha zorlayın madem indirim yapmıyorlar aracınızı öldürmesinler.
  • ceed in motoru gerçekten çok performanslı astra yokuşta bayılır ceed in yol tutuşuda mükemmel karar senin ayrıca içi çok geniş astrada o kadar rahat olamazsınız
  • Arkadaşlar bütün mesajlar için teşekkürler. 19 Haziran günü Antalya'daki bayi benim araca 15.500 verdi ve Kia'nın fiyatını da park sensörü ile birlikte 37.650 yaptı. Anlaştık ve kapora bıraktım. Araç temmuz başında geliyor. Hadi hayırlısı.
  • hadi hayırlı olsun o zaman günler geçmek bilmez artık
  • Hayırlı olsun. Kazasız belasız binersiniz inşallah.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.