Şimdi Ara

KENDISI VEYA CEVRESINDE ILK 20KDAN MEZUNA BIRAKAN VAR MI?

Koronavirüs Özel
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
37
Cevap
1
Favori
1.947
Tıklama
Tüm Forumlar >> Eğitim ve Sınavlar >> TYT / AYT >> TYT/AYT Genel Sohbet >> KENDISI VEYA CEVRESINDE ILK 20KDAN MEZUNA BIRAKAN VAR MI?
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Onbaşı
    26 Mesaj

    Hocam ben 100-1500 diyorum ilk 100 bursu için giren öylesine giren ve mezuna kalan toplamına



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Uruk-Hai kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    452 Mesaj

    10 mu



    Geçmiş senelere oranla bir tık fazladır ve bu sayı üç hanelidir



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Kara Komite kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    imza yok
  • Binbaşı
    1386 Mesaj

    100 yazmak istemiştim, ama bin falan düşünmek ütopik olur
    |
    |
    _Raistlin_Majere_ kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    936 Mesaj

    1000 kişiden az olduğunu düşünmüyorum. Kolay değil. sınıf arkadaşlarının odtü bilgisayar, bilkent ee, cerrahpaşalara gittiğini görürken 20k yı kabul edemeyen benim gibiler çok fazla.

    120 kişilik fen lisesinin 75 kişiyi üniversiteye yerleştirmesinin sebebi bu.



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Kara Komite kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1386 Mesaj

    Aslında yök atlasta bulunabilir bu bilgi, en kötü tek tek bakılarak
    |
    |
    AnteriorMaxmill kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Çavuş
    83 Mesaj
    geçen sene mf4 13k mf3 15k idi mezuna bıraktım hocam ben bir arkadaşım da 9k mf4 le bıraktıydı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi abdulkadir4733 -- 17 Ağustos 2018; 22:59:25 >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    3638 Mesaj

    Nasil bulacagiz hocam,anlamadim tam olarak?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Kara Komite kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Hepsine hükmedecek Bir Yüzük,hepsini o bulacak ,Hepsini bir araya getirip karanlıkta birbirine bağlayacak,Gölgeler içindeki Mordor Diyarı'nda
  • Er
    1 Mesaj
    Arkadaşlar aileler kızlarını doğuya göndermiyor..
    16-25 sıralama yapan kız arkadaşların çoğu doğuda tıpa gitmek yerine yakın da daha iyi bir bölümde okumayı tercih edebilirler..
    Özellikle aileler bu konuda yönlendirici olur..



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
  • 17k dan 1 kisi(hedef çapa tıp)

    11kdan 1 kisi (hedef koç tıp)

    5.6kdan(hedef ilk 100) 1 kisi mezuna birakiyo hepsi fen liseli degil

    Yani 3 kişi benim cevremden mezuna kaliyo haydi hayırlısı



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    312 Mesaj
    uruk moralini bozmak istemem ama yok be hacım



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Onbaşı
    16 Mesaj
    5k 9 k 14k 20k bunun gibi 10 tane duydum en az çevremden ve tytyi seneye kullanma cok açık oluşturcak bu sene gümbürtüye gitme olasiligi cok yüksek ve bu seneyi önceye bakarak yorumlamayin bu sene ekstrem bir sene



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Er
    13 Mesaj
    Sınava öylesine girenler var çevremde. Bi tanesi Medipol'de okuyor. Adam yerleştirmede 4k. Adamın ölüsü bile bizi geçiyor



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Onbaşı
    22 Mesaj
    Uruk bence oluruna bırak artık hocam. Yani boşa çabalıyorsun herkes tercihini yaptı beklemek şuan yapılacak tek şey. Kendini yormana gerek yok. Gelirse gelir, gelmezse gelmez yani.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • hocam sadece bizim sınıftan tanıdığım baya kişi var, birçok 17k-19k arası insan mezuna bıraktı(yaşadığım ilde en az 50 kişi) yani oldukça fazladır diye düşünüyorum.
    |
    |
    _____________________________
  • Ben varım hocam, çok düşündüm sabahki ile akşamki fikirlerim arasında dağlar kadar fark vardı. En sonunda gözümü karartıp bi cesaretle 3.seneye kaldım.Fen liseli değilim, bi halta yaramayan tabela temel lisesinden mezun oldum.Doğuda tıp istemiyorum, diş için ise bu sene gitmeyim seneye yine yükseltemezsem acil durum senaryosu olarak seneye giderim diye düşündüm.Üstelik bu sene gideceğim diş evime 200 m uzaklıktaydı. Hakkımızda hayırlısı olsun...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GeneralSkywalker -- 18 Ağustos 2018; 13:10:2 >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    857 Mesaj
    Okuldan biri 18kdan bıraktı
    |
    |
    _____________________________

    Ben bir Türk'üm, dinim, cinsim uludur
  • Er
    0 Mesaj
    Geçen yıl ilk 10 binde 7700e yakın kişi yerleşmiş. Bu yıl o sayı artarsa sıkıntı büyük demektir.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Canlı Tv izle
bankalar.org
kolayoto.com
Media Sözlük
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR5
0,328
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.