Şimdi Ara

Kendi LPG ayarını kendi yapmak (78. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
1.710
Cevap
58
Favori
309.310
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7677787980
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Teşekkürler ederim akşam denicem durumu bildiririm..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dndd D kullanıcısına yanıt
    Hepsini denedim bağlanamadim kablo 35 cm değiştirdim ama maalesef bağlanmıyor ilgi ve yardımların için teşekkür ederim kardeş yarın LPG ayarını iyice bozsunlar diye ustaciklara gidicem araç rolantide titriyor üşüyor herhalde bu sıcakta eline emeğine sağlık hayırlı akşamlar...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yaramaz333 Y kullanıcısına yanıt
    Merhaba n11 den kablolu 2303 le "erkek erkek dupont" alıp deneyebilirsiniz, fast 2303 le bağlanıyor, yalnız titremenin sebebi ayar olmayabilir
    Örnek
    Kablo 10 tl
    https://urun.n11.com/arduino-urunleri-ve-setleri/usb-to-rs232-ttl-uart-pl2303hx-cevirici-kablolu-P240740592

    Dupont 2 tl
    https://urun.n11.com/arduino-urunleri-ve-setleri/10-adet-erkek-erkek-breadboard-kablo-18-kurus-20cm-dupont-jumper-P240743011
    Kargo 10 tl



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dndd -- 25 Ağustos 2020; 13:59:28 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yaramaz333 Y kullanıcısına yanıt
    Titreme için muhtemelen ateşlemeden derler bobinleri bujileri değiştir derler
    Tavsiyem masraf etmeden önce buji tırnaklarını daraltıp dene, normalde 1.2 mm olan tırnakları bir sentille 0.7 mm ye daraltıp dene titreme sorununu çözebilir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dndd D kullanıcısına yanıt
    Merhaba dediğiniz gibi buji kelebek enjektör saydı hepsini. 45 dakika bekledim hiç bir işlem yapılmadı LPG ayarcı ya bir ayar çektim. 5 kurusta harcamadim. Baya bir motive oldum linkteki siparişleri verdim. Bakacaz artık çaresine teşekkürler hayırlı akşamlar .. sağolasın

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yaramaz333 Y kullanıcısına yanıt
    Çok gaza gelmişsiniz madem bir iki yapılacak basit şey önereyim
    Yalnız dediğim gibi titremenin nedeni ayar olmayabilir,

    buji tırnaklarını daraltmayı mutlaka deneyin faydası olacaktır, bir sentil alın, eğer kendiniz sökemezseniz bujileri bir tamirciye uğrayın bujileri sökürün, eğer bujiler eski ise yeni buji alıp sentille tırnakları 0.7 mm ye daraltın ve o bujileri taktırın, eğer bujileriniz yeniyse sökülen bujileri daraltıp geri takın, bu daraltma işini tamircilere izah etmek çok sıkıntılı
    Hiç temizletmemişseniz gaz kelebeğini ve egr valfini temizlettirin
    Subap ayarı yaptıralı çok olduysa subap ayarından da tutreme yapar
    Bir elm327 alın hem ltft stft değerlerine bakarsınız hem de arıza kodu var mı diye
    Bu arada kablo gelene kadar internette atiker fast ayarıyla ilgili araştırma yapın, internette çok var
    Şu konuda birşeyler varhttps://forum.donanimhaber.com/atiker-yazilim-ayari-nasil-olmali-ayar-kablomu-aldim--38452024
    Tabi bunun dışında lpg enjektörlerinden vs de olabilir, enjektörleri şöyle kontrol edebilirsiniz, bir penseyle lpg enjektörlerinin hortumunu sırayla sıkıp gaz geçişini engelleyin eğer aracın çalışmasında bir değişiklik olmuyorsa o enjektör bozuktur
    Kolay gelsin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • dndd D kullanıcısına yanıt
    Merhaba verdiğin bilgiler için teşekkür ederim gaz kelebeği egr temizledim bujiler 3 tırak bu araca sibob ayarı yapılmıyor diye biliyorum eski mesleğim iş makinası şanzıman ve elektronik bu işe hobi olarak bakıyorum gaz ayar işini çözün ce vag kablo işine bakicam yazılım isi hadi hayırlısı bakalım.bilgi paysaldikca güzeldir. Selamlar Ankara dan

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar 10 yildir aracima lpg takiliydi motor yapmiştim ama nedense yağ eksiltme sonucunda afr ayarini duyup yaptirmiştim,hem fakir hem zengin karşimi var demişti 150tl baydim ama sonuc değişmedi,servis bosch marka buji takmişti kitapcikda ngk orjinal buji aldim taktirdim ama 1 vites de gaza basinca zorlayinca pat sesi gelmeye başladi..yakinda benzinde kullanip lpg mi motordami yağ eksiltme yapiyoe bakicam sizce pat sesi neysen yapar.?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dndd D kullanıcısına yanıt
    Merhaba 2303 kablo ile bağlantı kurulmuyor bilgin olsun Xp vindovs 7. 8.1 olmuyor

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yaramaz333 Y kullanıcısına yanıt
    Atiker fast olduğuna eminmisin çünkü ben atiker fast a 2303 le bağlandım o yüzden kesin konuştum bağlanır diye, sanırım microfast tı ft232rl ile bağlanan, nicefast, nanofast, atikfast vs birsürü çeşidi var



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dndd -- 30 Ağustos 2020; 22:57:27 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SEHZADE63 S kullanıcısına yanıt
    Pat sesi buji kaynaklı olabilir, daha önce başıma geldi bujilerden biri arızalıydı pat pat korktum dedim motor patlayacak herhalde, bujileri de yeni değişmiştim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dndd -- 30 Ağustos 2020; 23:1:50 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dndd D kullanıcısına yanıt
    Benzinde yapmamasi lpg yapmasi peki.?? Benzinde problem yok maşallah lpg atinca ilk kalkişta veya 1 bitede yapiyor sonra normal patlama yok..neyse lpg cnm sıkıyor korkudan hizda yapamiyorum benzinde kullanirim arrtk

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dndd D kullanıcısına yanıt
    Merhaba Atiker safefast yazıyor üzerinde 2.9 - 9.2 - 10.4 programlarla bağlanamadim başka program mi denemeliyim teşekkürler.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yaramaz333 Y kullanıcısına yanıt
    Ozaman kit safefast, elimdeki yazılım linkini özelden atayım ama safefast 2303hx le mi yoksa ft232rl ilemi bağlanıyor bilmiyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Selamun aleyküm arkadaşlar. Benim lpg ayarı bayağı değişmiş. Araba çekişten de düştü. Ben de yakıtı kıstı herhalde dedim ama biraz önce baktım 190-200 ort olan değerler 230-235 lere çıkmış.(kutuların için de e yazan,adını unuttum)
    Hem de hızlı ve yavaş yakıt kesme toplamı 30 ları buluyor genelde. Yani bana yakıtı arttır diyor. Zaten fazla yakıyor. Bi depoda 50-60 km az gitti.Daha ne kadar artacak bu değerler. Bu artma sevdası neden acaba.
    Buji yeni. Beyin 5-6 ay önce tamir gördü. Komple içi değişti.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dndd D kullanıcısına yanıt
    Merhaba elimde bulunan 2303hx mi rs232rl mi bilmiyom siz atmistin linkini oradan aldım kablolu USB 4 çıkış var üzerinde giderecek olduguz program la deneyim sağolasın teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yaramaz333 Y kullanıcısına yanıt
    O aldığın 2303hx çipli, bağlanmayı bir deneyin, atikerin bazı modelleri ft232rl çipli kabloyla bağlanıyor, safefast hangisini kullanıyor bilmiyorum malesef, keşke baştan ecuya bakıp safefast olduğunu farketseydin, neyse sen bir bağlanmayı dene belki 2303 le bağlanır, fast, atikfast 2303 le microfast ft232rl ile bağlanıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • omarkurt O kullanıcısına yanıt
    O değerler enjektörlerin ucundaki nozulların büyüklüğüne göre ayarlanır, nozulunuz küçükse değerleri artırmak gerekir, aslında değerleri artırınca yakıtta fazla oynama olmaz, tabi gereğinden çok değilse, ideal değeri yakalamaya çalışmak lazım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dndd D kullanıcısına yanıt
    Hayırlısı bakalım ne olacak denemekte bir bilgidir en azından denedik.. teşekkürler..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar BRC My11 ECU resimi belki lazım olur, ben daha önce aramıştım ve bulamamıştım....

     Kendi LPG ayarını kendi yapmak Kendi LPG ayarını kendi yapmak



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Araştır -- 2 Eylül 2020; 15:0:56 >




  • 
Sayfa: önceki 7677787980
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.