Şimdi Ara

Kendi LPG ayarını kendi yapmak (57. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
1.711
Cevap
58
Favori
309.087
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 5556575859
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: murataycicek

    İlk calistirdiginizda sogukken lft ve sft ne oluyor ona bakin


    gazdayken mi benzindeyken mi ? daha sonra ne yapmamı önerirsiniz ? sanırım araç fakirde çalışıyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi helsloot -- 14 Eylül 2015; 21:08:02 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: murataycicek

    İlk calistirdiginizda sogukken lft ve sft ne oluyor ona bakin


    Hocam dün akşam aracı benzinde çalışırken kapatıp sabah yine benzinle çalıştırdığımda daha rahat çalıştığını ve sorunun azaldığını gördüm bu neye işaret sizce ?
  • Aracı vag-com bağlatıp baktırdım ustaya oksijen sensör değerleri sapmış LFT- SFT onları sıfırladı sabahtan beri benzinde biniyordum .... benzinde giderken tekleme vardı yolda 3000 devirde filan ulan ne oluyoz diyip ustaya götürdüm aracın değerleri bozulduğu için tekleme yapıyormuş ... lpg'de yoktu tekleme , hataları sıfırlayınca benzinde fişek gibi oldu araba !!! ben salak gibi o hataları filan silmeden lpg ayarı yapıyordum haliyle belkide ondan iyibir kalibrasyon ortaya çıkmıyordu , yarın hemen vagcom kablosu alıyorum... yarında benzinde kullanacağım biraz kendine gelsin araba ... ayrıca zengin ve fakir karışım hataları da vardı hata taramasında ... şuanda herşey sıfırlandı gelişmeleri aktarmaya devam edeceğim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: murataycicek

    İlk calistirdiginizda sogukken lft ve sft ne oluyor ona bakin


    Murat hocam aradan geçen zaman zarfi içinde , aracımda bulunan öndeki oksijen sensörü orjinali ile değişti sensör bozukmuş ,,, onu değiştirdikten sonra bu sefer EGR hatası verdi , EGR temizlenip takıldı ancak düzelmedi onunda orjinalini yeni alıp taktım ... oksijen sensörü değiştikten sonra widebant ile bir ayar yaptırdım en son yol ayarı ile yapılan ayar şu şekilde ... ama EGR'yi bugün değiştirdim değiştirdikten sonra yine yol ayar yapılmalı mı ?

     Kendi LPG ayarını kendi yapmak

    Birde ayarı yaptırdığım kişi nozuller biraz büyük olmuş dedi 1.8mm idi 2.4mm lik takmıştım ,, ancak ustanın yaptığı yol ayarından sonra LPG'de zaman zaman rölantide oynama oluyor öyle çok değil bu oynama... ama yol ayarından önce yoktu , zaten ayarı yaptırdıktan sonra ustaya rölantide oynama var dedim... abi dedi senin nozuller büyük geldiği için lovato'nun enjektörleri çok kararlı çalışamıyor dedi... Bana da mantıklı geldi çünki bu zamana kadar doğru düzgün bir yol ayarı yaptırmamıştım ...

    Şimdi enjektörleri değiştimek istiyorum daha kararlı ve stabil bir çalışma için şuandaki enjektörler Lovato K tipi enjektörler ... DYMCO ' mu önerirsin HANA'mı ? , lovato K tipi enketörlerine göre nasıldır bu iki marka ? değiştirirsek Lovato obd 2 sisteme direk uyumlu mu ? , yani enjektörleri aldıktan sonra direk lovato'nun enjektörlerini söküp , Dymco ya da Hana enjektörlerini direk takabilirmiyiz ? Bu konudaki önerilerin nasıl olur ?




  • wideband ile yolda ayar yapan usta mi, kimmis bu usta merak ettim :)

    wideband gösterge de, ayrıca bir oksijen sensoru olur. Eksoz sistemine ayrıca bir oksijen sensoru bagladilar mi gerçekten?

    ve son yapilan ayar için benzinde ve LPG de arac calisirken ekran goruntuleri yayinlayin ki saglikli yorum yapabilelim.

    mevcut enjektörler fazlasıyla yeterli.

    3.5 MS de normal calisiyor en azından 20 araçta uyguladim. kararsız calisma 3 MS altında yasanir. o kadar düşük sureye de araclarin %99 unda ihtiyaç yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: murataycicek

    wideband ile yolda ayar yapan usta mi, kimmis bu usta merak ettim :)

    wideband gösterge de, ayrıca bir oksijen sensoru olur. Eksoz sistemine ayrıca bir oksijen sensoru bagladilar mi gerçekten?

    ve son yapilan ayar için benzinde ve LPG de arac calisirken ekran goruntuleri yayinlayin ki saglikli yorum yapabilelim.

    mevcut enjektörler fazlasıyla yeterli.

    3.5 MS de normal calisiyor en azından 20 araçta uyguladim. kararsız calisma 3 MS altında yasanir. o kadar düşük sureye de araclarin %99 unda ihtiyaç yok

    Valla herkesin övdüğü Ankara Quattro garage'daki bekir usta ... oksijen sensörü bağlamadı , direk aracın obd girişine bir cihaz taktı o cihazda birşeylere bakarak laptoplada ayar yaptı ...

    Birde sanırım bende yurtdışından Widebant afr alacağım marka olarak Aem mi önerirsiniz ? yoksa İnnovative motorsports mu ?

    Ve benim için önemli bir soru ben bu aleti alırsam bunu aracın önde bulunan oksijen sensörü girişine mi takacağım yoksa arkadakine mi ? nasıl kullanılacak ? öndeki oksijen sensörünün girişi çok sapa yerde benim :( araçta o yüzden soruyorum ...


    http://www.amazon.com/Innovate-Motorsports-3844-MTX-L-Complete/dp/B004MDT8MW/ref=sr_1_8?ie=UTF8&qid=1443883686&sr=8-8&keywords=wideband+afr

    Bu arada Oktay Doğan ile tanıştık Msc forumlarında destek oluyor oda tanıyormuş sizi , kulaklarınızı çınlattık



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi helsloot -- 3 Ekim 2015; 18:00:47 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: helsloot

    quote:

    Orijinalden alıntı: murataycicek

    wideband ile yolda ayar yapan usta mi, kimmis bu usta merak ettim :)

    wideband gösterge de, ayrıca bir oksijen sensoru olur. Eksoz sistemine ayrıca bir oksijen sensoru bagladilar mi gerçekten?

    ve son yapilan ayar için benzinde ve LPG de arac calisirken ekran goruntuleri yayinlayin ki saglikli yorum yapabilelim.

    mevcut enjektörler fazlasıyla yeterli.

    3.5 MS de normal calisiyor en azından 20 araçta uyguladim. kararsız calisma 3 MS altında yasanir. o kadar düşük sureye de araclarin %99 unda ihtiyaç yok

    Valla herkesin övdüğü Ankara Quattro garage'daki bekir usta ... oksijen sensörü bağlamadı , direk aracın obd girişine bir cihaz taktı o cihazda birşeylere bakarak laptoplada ayar yaptı ...

    Birde sanırım bende yurtdışından Widebant afr alacağım marka olarak Aem mi önerirsiniz ? yoksa İnnovative motorsports mu ?

    Ve benim için önemli bir soru ben bu aleti alırsam bunu aracın önde bulunan oksijen sensörü girişine mi takacağım yoksa arkadakine mi ? nasıl kullanılacak ? öndeki oksijen sensörünün girişi çok sapa yerde benim :( araçta o yüzden soruyorum ...


    http://www.amazon.com/Innovate-Motorsports-3844-MTX-L-Complete/dp/B004MDT8MW/ref=sr_1_8?ie=UTF8&qid=1443883686&sr=8-8&keywords=wideband+afr

    Bu arada Oktay Doğan ile tanıştık Msc forumlarında destek oluyor oda tanıyormuş sizi , kulaklarınızı çınlattık

    ha o wideband değil yahu.

    o bildiğimiz obd ariza tespit cihazi.

    sizin aracinizda zaten obd baglantisi var ki neden bi daha obd cihazi takmis :)


    wideband afr de aem de innovate de güzel markalar.ikisinde biri tercih edebilirsiniz. isi görecektir.

    bendeki innovate mtxl. hicbir silinti yasamadim

    wideband afr bin sensorunu ayrıca egzosa kaynatilacak bir yuvaya takacaksiniz.

    sifir alirsaniz kutudan cikar.

    ikinci el alirsaniz m20x1.5 ölçüde somun kaynatarak kullanılabilir. sensorun diş ölçüsü m20x1.5.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi murataycicek -- 3 Ekim 2015; 18:24:53 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: murataycicek

    quote:

    Orijinalden alıntı: helsloot

    quote:

    Orijinalden alıntı: murataycicek

    wideband ile yolda ayar yapan usta mi, kimmis bu usta merak ettim :)

    wideband gösterge de, ayrıca bir oksijen sensoru olur. Eksoz sistemine ayrıca bir oksijen sensoru bagladilar mi gerçekten?

    ve son yapilan ayar için benzinde ve LPG de arac calisirken ekran goruntuleri yayinlayin ki saglikli yorum yapabilelim.

    mevcut enjektörler fazlasıyla yeterli.

    3.5 MS de normal calisiyor en azından 20 araçta uyguladim. kararsız calisma 3 MS altında yasanir. o kadar düşük sureye de araclarin %99 unda ihtiyaç yok

    Valla herkesin övdüğü Ankara Quattro garage'daki bekir usta ... oksijen sensörü bağlamadı , direk aracın obd girişine bir cihaz taktı o cihazda birşeylere bakarak laptoplada ayar yaptı ...

    Birde sanırım bende yurtdışından Widebant afr alacağım marka olarak Aem mi önerirsiniz ? yoksa İnnovative motorsports mu ?

    Ve benim için önemli bir soru ben bu aleti alırsam bunu aracın önde bulunan oksijen sensörü girişine mi takacağım yoksa arkadakine mi ? nasıl kullanılacak ? öndeki oksijen sensörünün girişi çok sapa yerde benim :( araçta o yüzden soruyorum ...


    http://www.amazon.com/Innovate-Motorsports-3844-MTX-L-Complete/dp/B004MDT8MW/ref=sr_1_8?ie=UTF8&qid=1443883686&sr=8-8&keywords=wideband+afr

    Bu arada Oktay Doğan ile tanıştık Msc forumlarında destek oluyor oda tanıyormuş sizi , kulaklarınızı çınlattık

    ha o wideband değil yahu.

    o bildiğimiz obd ariza tespit cihazi.

    sizin aracinizda zaten obd baglantisi var ki neden bi daha obd cihazi takmis :)


    wideband afr de aem de innovate de güzel markalar.ikisinde biri tercih edebilirsiniz. isi görecektir.

    bendeki innovate mtxl. hicbir silinti yasamadim

    wideband afr bin sensorunu ayrıca egzosa kaynatilacak bir yuvaya takacaksiniz.

    sifir alirsaniz kutudan cikar.

    ikinci el alirsaniz m20x1.5 ölçüde somun kaynatarak kullanılabilir. sensorun diş ölçüsü m20x1.5.

    Şimdi hocam sadece eksoza açtırdığımız yuvaya mı takacağız ? zaten bir tane sensörü yok mu cihazın , benim araçta iki tane oksijen sensörü varmış biri önde biri arkada ... arkadaki yuvaya taksak olmaz mı ? öndeki çok sapa yerde

    Resimde görünen 1 adet sensör var...

     Kendi LPG ayarını kendi yapmak



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi helsloot -- 3 Ekim 2015; 19:59:42 >




  • ben sürekli takacaginizi düşünüp öyle söylemiştim.

    eğer geçici takip ayar için kullanacaksaniz, ondekini sokup ve fişini çekip, onun yerine başlayabilirsiniz.

    ama bu durumda obd düzeltmeleri devre dısı kalır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: murataycicek

    ben sürekli takacaginizi düşünüp öyle söylemiştim.

    eğer geçici takip ayar için kullanacaksaniz, ondekini sokup ve fişini çekip, onun yerine başlayabilirsiniz.

    ama bu durumda obd düzeltmeleri devre dısı kalır.

    Öndeki sensörü sökmem takmam zor olur devamlı , elemanın biri yabancı bir forumda şöyle takmış ;


     Kendi LPG ayarını kendi yapmak

     Kendi LPG ayarını kendi yapmak

    bu şekilde takıldığında devamlı orda takılı mı kalmak zorunda ? ayar yapıp ordan çıkaramam mı ?



    Birde araştırdığım kadarı ile çoğu kişi arkadaki 2. oksijen sensörünü çıkarıp oraya takıyormuş ;

    kullanıcının biri aynen şöyle demiş şu forumda ;

    http://www.srtforums.com/forums/f10/placement-wideband-bung-579749/

    Just take the rear O2 sensor out and zip tie it lol

    Thats what a lot of people do.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi helsloot -- 3 Ekim 2015; 21:05:58 >




  • tabiki olur. ama katalitik konvertör sebebi ile değerlerimiz normalde olduğundan fakir görünüz sadece.


    bu şekilde bagladiktan sonra, benzinde tam gaz yapip, gostergenin gösterdiği afr değerini referans alip, LPG de ayni değer için ayar yapabilirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mrb. Arkadaşlar konuyu hortlatmış olmayayım ama bi sorum olacak eureka4 lpg kitim var otomatik kalibrasyon yaptıgımda map haritasındaki degerlerin hepsi 0 cıkıyor hazır harita nasıl yükleyebilirim 1.4 honda euro civic aracım hazır haritayı nerden bulurum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • rexetce31 kullanıcısına yanıt
    programdan ekran görüntüsü paylasirsaniz elimden geldiğince yardimci olmaya calisirim.

    temel mantik ayni LPG sistemlerinde.

    biraz mesai harcarsak iyi hale getirebiliriz beraber.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Murat bey bana numaranızı yazarmısınız whatsaptan veya direk konuşarak anlık yapsak lpg cilere verdiğim paranın haddi hesabı yok ya araç boguluyor ya fazla yakıyor 1.4 motor 35 tl yakıyor 100km de lpg 1.89tl beraber bi halletsek kablom var pc var herşey var özelden ulaşırsanız sevinirim saygılar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: murataycicek

    programdan ekran görüntüsü paylasirsaniz elimden geldiğince yardimci olmaya calisirim.

    temel mantik ayni LPG sistemlerinde.

    biraz mesai harcarsak iyi hale getirebiliriz beraber.

    Merhabalar Murat Bey, ben de insignia 180hp aracımda; büyük regülatör romano lpg kullanıyorum. Kablo alıp, ayarlarımı kendim yapmak istiyorum. Teknik konularda; Nozul çapı, basınç, ince ayar konusunda yardımcı olur musunuz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Akif Hoca A kullanıcısına yanıt
    tabiki. zevkle.

    ilk önce kablonuzu alip programa baglanip ekran görüntülerini paylasirsaniz duruma bakalim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bizim Türk ustalar neden video paylaşşsın kendileri yapıp para kazanacak ya! ha sanki bi tek onlar biliyor.
    işini dürüst yapan ustaların da ayrıca ellerinden öperim saygım sonsuz

    burada ilk video taylandlıların.
    kendin yol ayarı nasıl yaparsın videosu.













    Burada da Türk arkadaşların kendi çabalarıyla anlatımı var her şey apaçık






  • murataycicek M kullanıcısına yanıt
    Murat hocam ben2004 honda civiclovata obd taktirdim ancak tatmin olmadim cok merakliyim ama anlayabiirmitim bilmiyorum ankaradayim benim neye bakmam lazim aracim icin bana yardimci olabilirmisiniz dua ederim cok size hayirli gunler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • emrah2310 E kullanıcısına yanıt
    selam hocam ilk yapman gereken konuyu detayli incelemek.

    Mscsi.net forumuna girersen detayli bilgi bulursun.

    bilgiden sonra ihtiyaç LPG arayüzüne bağlanacak kablo + yazilim + laptop

    kablonu da Mscsi.net üzerinden almani tavsiye ederim.

    yazilim konusunda ihtiyacini ayni site karsilayacak.

    sonra okuduğum bilgiler isiginda kendi LPG sistemine baglanip değerlerini kontrol edeceksin.

    sonrasında gerekli değişiklikler yapilmasi gerekiyor.

    Mscsi.net forumunda çok sayida arac sahibinin yaptigi uygulamalar var.

    sizin de yapacaginiz islemler hemen hemen ayni olacaktir.

    biraz mesai harcarsaniz çok iyi noktaya gelecektir.

    selamlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar benim lpg kitinde map haritası denen yerdeki tüm degerler 0 basınç bar ise 1.00 a 1.6 şöyle bi sorunum var araç şuan çekişi düşük ayarları kendim yapıyorum kablom var 1.00 olanı 1.15 digerini 1.4 ayarlarsam araç benzindekinden daha seri hızlanıyor yakıtta artıyor bir çok ayar yaptım fakat istediğimi yakalıyamadım lpg ciye gitsem aynısını veya otomatik kalibre yapıp paramı, ı alıp gönderiyor sonuç aynı hep napmam gerek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 5556575859
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.