Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

Kendi işlemcisi olmalı ve şifreli yayınları çözebilmeli

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı, 1 Masaüstü Kullanıcı
7
Cevap
0
Favori
304
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Haberleşme >> Uydu Teknolojileri ve Dijital Yayın >> Kendi işlemcisi olmalı ve şifreli yayınları çözebilmeli
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Çavuş
    71 Mesaj
    Kendi işlemcisi olan ve Şifreli yayınları kırabilen bi kart arıyorum. Forumların çoğunu okudum ama yeni çıkan kartlardan pek haberim yok. Anladığım kadarıyla Win TV Hauppage , SS1 veya nexus bunlar bu iş için uygun ama hala satılıyo mu satılıyosa istediğim özelliklere sahip mi tam emin olamadım...





    |
    |
  • Yarbay
    3162 Mesaj
    skystar 2 ve skyvision arasında karar ver dostum ?

    skyvision son ayların gözdesi. fiyatı da skystar 2 ye göre gayet makul.
    |
    |
  • Çavuş
    71 Mesaj
    skyvisionu bilmiyorum ama skystar2 nin işlemcisinin olmadığını biliyorum seyrederken kaliteli bi kayıt ve bu kayıt esnasında makina kullanımı yapabilmek için kartın kendi işlemcisi olsun istiyorum e tabi bide şifreleri kırmasamda [ (legal bi kullanıcıyım :) ] kırabileceğim kart olmalı...
    İsteyenin bir yüzü.....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi musoku -- 20 Aralık 2004, 14:53:08 >
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1045 Mesaj
    valla ss2 sistemi çok kastırıyo, o yüzden ss2 alcağına kendi işlemcisi olan bişe alman daha doğru, haklısın. ama skyvision sistem kasmıyo, güzel de kayıt yapıyo. benim bilgisayarda nerdeyse 24 saat açıktır skyvision.
    |
    |
    _____________________________
    Rüzgar eken FIRTINA biçer...
  • Yarbay
    4883 Mesaj
    Kendi işlemcisi olan istiyorsan ss1 al.
    |
    |
    _____________________________
  • Çavuş
    71 Mesaj
    Bildiğim kadarıyla ss1 eski bi kart haliyle piyasada bulacağımı zannetmiyorum yok mudur bunun yenisi???????
    veya başka bi markası
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    576 Mesaj
    ben de yazmış olmak için yaziim bari siz kendi işlemcisi olan kart soruyorsunuz millet ss2 öneriyor :))

    Win TV Hauppage de ss1 de piyasada bulunabilir bence...
    hardware codeci bulunan kartlardan en çok bilinenler bunlar.kartların eski olması ve daha sonradan maliyeti düşürmek için işlemcisi bulunmayan kartların piyasaya çıkmış ve yaygınlaşmış olması ss1 vb.. bulanamayacağı demek değildir.
    bence almadan önce dikkat etmeniz gerekenler sifre kırmakta kullanacağınız programları destekleyip desteklemediğidir.çünkü kutuda gelen kendi yazılımlarıyla bu işi yapamazsınız.özellikle harici kartların bu konuda desteği yetersiz diye biliyorum. siz pci kartlar arasından tercih yapmalısınız.performans olarak pek farkları olmasa da fiyat ve program desteği sizin seçiminizde etkili olacaktır. program konusunu internetten iyice arştırın. google a almak istediğiniz kartın adını + dvb software vb... anahtar kelimeleri kullanarak aratın..
    ben de tüm dvb-s çiler için çok önemli bir kaynak olan sitenin linkini vereyim burdan da bişeyler bulursunuz umarım. www.dvbsoft.net
    |
    |
    _____________________________




  • Çavuş
    71 Mesaj
    Arkadaşlar ben cevabını buldum

    SS1(skystar1), Hauppauge Win TV Nova, Galaxis Plugin's, Siemens, Tecnotrend TT PC line bu kartlar kendi işlemcileri olan ve ve şifre çözebilen kartlarmış ...
    Ama türkiyede sadece ss1 ve Hauppauge Win TV bulunuyomuş
    Fiyat ve kullanım olarak optimum olanı da ss1 miş
    10 usd lik phonix interface parça ilavesi ile de dijitürke üye olunduğu taktirde dijitürk de seyredebiliniyomuş...



    .....................


    Rica ederim ne demekkk...

    Kaynak : aqualander
    |
    |
    _____________________________
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
haberler
SEO
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
üniversite
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,427
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.