< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|

< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
İkisini de yaptım olmadı hocam. Ekleme: Sorun AdguardHome'un günlük dosyalarının tüm hafızayı doldurmasıymış, gemini yardımıyla keenetic'in kendi cli'nda temizledik. http://192.168.1.1/a buraya girdikten sonra şu komutu yazıyoruz: exec rm /opt/etc/AdGuardHome/data/querylog.json sonra modeme reset atıp, adguard arayüzüne girip: Ayarlar (Settings) -> Genel Ayarlar (General Settings) Sorgu Günlükleri (Query Logs Configuration) kısmını bul. Saklama Süresi (Retention) ayarını "24 saat" veya "90 gün" yerine, dahili hafıza kullandığın için "Kapat (Disable)" ya da en fazla "1 saat" yap. Bütün bu söylediklerim modemin kendi hafızasını kullananlar için. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi IraArel -- 2 Aralık 2025; 21:33:0 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Benim internet vdsl fiber değil hocam < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|