Şimdi Ara

KEENETIC Kullanıcıları Kulübü: Detaylı İncelemeler, Kurulum, Çözümler ve Model Tavsiyeleri (1419. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: IraArel Daha Az
1 Kayıtlı Üye ve 8 Misafir (3 Mobil) - 6 Masaüstü3 Mobil
5 sn
28.364
Cevap
460
Favori
1.195.509
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
86 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 14151416141714181419
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • ugurbaba10 kullanıcısına yanıt
    Merhaba aşağıdaki linkteki sorunun çözümü var. Vodafone fiberde ipv4 ip alamıyordu. Muhtemelen sizde de benzeri olacak. Sorunun çözümüne ilişkin video aşağıda
    http://https://youtube.com/shorts/5PyTIoU_AEg?si=0hUbgWQenPVIK3Sa

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • tayaydin kullanıcısına yanıt

    İkisini de yaptım olmadı hocam.


    Ekleme:

    Sorun AdguardHome'un günlük dosyalarının tüm hafızayı doldurmasıymış, gemini yardımıyla keenetic'in kendi cli'nda temizledik.


    http://192.168.1.1/a buraya girdikten sonra şu komutu yazıyoruz:

    exec rm /opt/etc/AdGuardHome/data/querylog.json


    sonra modeme reset atıp, adguard arayüzüne girip:

    Ayarlar (Settings) -> Genel Ayarlar (General Settings)

    Sorgu Günlükleri (Query Logs Configuration) kısmını bul.

    Saklama Süresi (Retention) ayarını "24 saat" veya "90 gün" yerine, dahili hafıza kullandığın için "Kapat (Disable)" ya da en fazla "1 saat" yap.


    Bütün bu söylediklerim modemin kendi hafızasını kullananlar için.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi IraArel -- 2 Aralık 2025; 21:33:0 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • ciways kullanıcısına yanıt

    Benim internet vdsl fiber değil hocam


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • 
Sayfa: önceki 14151416141714181419
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.